En dat het een uit de boot gevallen kereltje is die niet gewend is om te gaan met kritiek.quote:Op maandag 22 april 2013 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
We weten in ieder geval dat hij niet creatief genoeg is om zo iets te verzinnen.
Topvergelijking. Nee echt. Je zou liedjes moeten schrijven.quote:Op maandag 22 april 2013 18:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, met zoveel geld heb je geen flikker te vertellen.
Ga toch weg man, hij heeft echt wel de inspraak op zijn eigen nummer hoor.
Hey, je krijgt een Fiat Panda voor je verjaardag, ik wil dat niet dus zeg dat tegen mijn ouders. Mijn ouders kopen evengoed nog die Panda, omdat ze het toch niet uit maakt. Na, ik kan mij niet voorstellen dat het zo gegaan is eigenlijk.
Zal sowieso een beter nummer worden.quote:Op maandag 22 april 2013 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Topvergelijking. Nee echt. Je zou liedje moeten schrijven.
Ik zie jou anders nergens mee komen hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Topvergelijking. Nee echt. Je zou liedjes moeten schrijven.
De dag die je wist dat zou zou komonquote:
twitter:lammert twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:28:15Onderzoek: Meerderheid van 30% wil samen het Wilhelmus zingen, slechts 5% wil op 30/4 het koningslied van Ewbank zingen #eenvandaag reageer retweet
Waarom zouden ze die 'rap' eruit moeten slopen?quote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Als het dan toch dit lied moet worden, kunnen ze dan ten minste die "rap" eruit slopen?
En het wat meer up-tempo maken. En de tekst een beetje aanpassen.
Graag meteen een vrolijkere melodie.quote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Als het dan toch dit lied moet worden, kunnen ze dan ten minste die "rap" eruit slopen?
Waarom moesten ze het er überhaupt al in stoppen?quote:Op maandag 22 april 2013 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die 'rap' eruit moeten slopen?
Een compleet ander nummer zeg maar.quote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Voor de ZWARTE NEGERS in Nederland natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 18:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom moesten ze het er überhaupt al in stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |