Ik kan het enorm waarderen, en heb er daarom geen last van. Ik snap die hele rel niet zo, hij zou het geschenk best prima vinden anders had hij er wel wat van gezegd.quote:Op maandag 22 april 2013 18:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jij hoeft ook niet naar het koningslied geschal te luisteren.
Nee. Het is 'ons' geschenk aan de koning. Dit wil ik de koning niet aan doen.
Over welke doodsbedreiging gaat het dan? Die opmerking over steniging was overduidelijk ironisch bedoeld, net zoals Gordon destijds met zijn nekschot opmerking natuurlijk niet bedoelde dat de kandidaat ter plekke dood moest.quote:Op maandag 22 april 2013 18:17 schreef TwenteFC het volgende:
Het is gewoon écht een aidslied, en dan heb ik het nog niet eens over de "artiesten" die er aan meewerken.
Doodsbedreigingen gaan dan wel weer een beetje te ver.
Dat zou een mooi stil protest zijn, iedereen die tegen het lied is zet, zodra het wordt gespeeld, oranje oorwarmers op.quote:Op maandag 22 april 2013 18:17 schreef n00b13 het volgende:
Nieuwe koning met herriestoppers in zijn oren.
Ik denk het niet.quote:Op maandag 22 april 2013 18:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan het enorm waarderen, en heb er daarom geen last van. Ik snap die hele rel niet zo, hij zou het geschenk best prima vinden anders had hij er wel wat van gezegd.
Ik ben van DUITSEN bloed is ook wel een beetje gek.quote:Op maandag 22 april 2013 18:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
koning van hispanje heb ik altijd geëerd
quote:Op maandag 22 april 2013 18:19 schreef Jabberwocky het volgende:
De ondergang van de democratie, dit.
Hij kan toch prima voor zichzelf opkomen toch?quote:
Wat heeft geld er mee te maken.quote:Op maandag 22 april 2013 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij kan toch prima voor zichzelf opkomen toch?
Hoort met zijn familie bij de rijkste families van Europa kom op zeg.
Hij zegt zelf dat het zo is, dan neem ik dat maar voor waar aan.quote:Op maandag 22 april 2013 18:18 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Over welke doodsbedreiging gaat het dan? Die opmerking over steniging was overduidelijk ironisch bedoeld, net zoals Gordon destijds met zijn nekschot opmerking natuurlijk niet bedoelde dat de kandidaat ter plekke dood moest.
Maarja..die Gordon loopt nu wel te zeiken over fatsoen..
Het gaat echt tegen alle normale logica in om jou niet in het blauw te zien.quote:Op maandag 22 april 2013 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en als de lapo op je tablet had heb je geen schijn van kans
Je snapt toch zeker wel dat WA's persoonlijke mening heeeeel weinig invloed heeft op dit alles?quote:Op maandag 22 april 2013 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij kan toch prima voor zichzelf opkomen toch?
Hoort met zijn familie bij de rijkste families van Europa kom op zeg.
Vroegah was Ewbank gewoon onthoofd.quote:Op maandag 22 april 2013 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je snapt toch zeker wel dat WA's persoonlijke mening heeeeel weinig invloed heeft op dit alles?. Die moet gewoon met een ongemakkelijk gezicht de oudjes van het Oranjecommitee bedanken straks.
Tja, het is een wereldje waarin heel wat baantjes worden verdeeld, als je daarin iemand afvalt dan ben je je goed betaalde baantje ook vrijwel zeker kwijt. Een Jamai is erg afhankelijk van Joop van den Ende, die dit allemaal weer uitgedacht heeft.quote:Op maandag 22 april 2013 18:14 schreef VacaLoca het volgende:
Van de meeste BNers snap ik wel dat ze zich achter Ewbank scharen, die willen net als ik gewoon z'n zusje neuken. Maar homo's als Jamai die menen het nog echt ook
Ik neem aan dat hij de ergste eruit gehaald heeft om wereldkundig te maken. Dit is de lijst die uit zijn mond is opgetekend:quote:Op maandag 22 april 2013 18:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat het zo is, dan neem ik dat maar voor waar aan.
http://www.televizier.nl/(...)rug-na.1674948.lynkxquote:"Na zojuist de zoveelste nageboorte op mijn twitter account te hebben geblocked ben ik er dan nu echt he-le-maal klaar mee. 'Ga je begraven in schaamte, de hoogste boom is nog te goed voor je, je moet mild worden gestenigd en je verdient de brandstapel voor het schrijven van het slechtste nummer ooit en het land internationaal voor schut te hebben gezet' - een kleine greep uit de verwensingen die mij de afgelopen anderhalve dag ten deel vielen. Ik ben zelf de enige paraplu in deze zeikregen en heb besloten dat ik mij niet op deze manier laat bejegenen."
Nee, met zoveel geld heb je geen flikker te vertellen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat heeft geld er mee te maken.
Hij heeft gewoon geen flikker te vertellen.
We weten in ieder geval dat hij niet creatief genoeg is om zo iets te verzinnen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:23 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de ergste eruit gehaald heeft om wereldkundig te maken. Dit is de lijst die uit zijn mond is opgetekend:
[..]
http://www.televizier.nl/(...)rug-na.1674948.lynkx
Stuk voor stuk zijn dat toch geen doodsbedreigingen?
Ik vind het ook wel cool dat die dude de regen ook weer terug laat komen in dit verhaaltje.quote:Op maandag 22 april 2013 18:23 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de ergste eruit gehaald heeft om wereldkundig te maken. Dit is de lijst die uit zijn mond is opgetekend:
[..]
http://www.televizier.nl/(...)rug-na.1674948.lynkx
Stuk voor stuk zijn dat toch geen doodsbedreigingen?
*Einde discussie*quote:Op maandag 22 april 2013 18:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, met zoveel geld heb je geen flikker te vertellen.
Ga toch weg man, hij heeft echt wel de inspraak op zijn eigen nummer hoor.
Hey, je krijgt een Fiat Panda voor je verjaardag, ik wil dat niet dus zeg dat tegen mijn ouders. Mijn ouders kopen evengoed nog die Panda, omdat ze het toch niet uit maakt. Na, ik kan mij niet voorstellen dat het zo gegaan is eigenlijk.
En dat het een uit de boot gevallen kereltje is die niet gewend is om te gaan met kritiek.quote:Op maandag 22 april 2013 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
We weten in ieder geval dat hij niet creatief genoeg is om zo iets te verzinnen.
Topvergelijking. Nee echt. Je zou liedjes moeten schrijven.quote:Op maandag 22 april 2013 18:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, met zoveel geld heb je geen flikker te vertellen.
Ga toch weg man, hij heeft echt wel de inspraak op zijn eigen nummer hoor.
Hey, je krijgt een Fiat Panda voor je verjaardag, ik wil dat niet dus zeg dat tegen mijn ouders. Mijn ouders kopen evengoed nog die Panda, omdat ze het toch niet uit maakt. Na, ik kan mij niet voorstellen dat het zo gegaan is eigenlijk.
Zal sowieso een beter nummer worden.quote:Op maandag 22 april 2013 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Topvergelijking. Nee echt. Je zou liedje moeten schrijven.
Ik zie jou anders nergens mee komen hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Topvergelijking. Nee echt. Je zou liedjes moeten schrijven.
De dag die je wist dat zou zou komonquote:
twitter:lammert twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:28:15Onderzoek: Meerderheid van 30% wil samen het Wilhelmus zingen, slechts 5% wil op 30/4 het koningslied van Ewbank zingen #eenvandaag reageer retweet
Waarom zouden ze die 'rap' eruit moeten slopen?quote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Als het dan toch dit lied moet worden, kunnen ze dan ten minste die "rap" eruit slopen?
En het wat meer up-tempo maken. En de tekst een beetje aanpassen.
Graag meteen een vrolijkere melodie.quote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Als het dan toch dit lied moet worden, kunnen ze dan ten minste die "rap" eruit slopen?
Waarom moesten ze het er überhaupt al in stoppen?quote:Op maandag 22 april 2013 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die 'rap' eruit moeten slopen?
Een compleet ander nummer zeg maar.quote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Voor de ZWARTE NEGERS in Nederland natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 18:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom moesten ze het er überhaupt al in stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |