Patriotisme. En dat vind ik onzin.quote:Op maandag 22 april 2013 18:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je kan toch een soort gevoel van trots op je land hebben?
Hoe noemen ze dat ook alweer?
Dat hebben ze snel gedaan dan, meteen op vrijdag.quote:Op maandag 22 april 2013 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Joop van den Ende zegt dat er heel veel mensen positief zijn, verder meldt hij dat heel veel scholen het hebben ingestudeerd. Wim Daniëls, wat is je antwoord
Maar op de gemiddelde school wordt toch al geen ABN gesproken, ueberhaupt amper Nederlands... bepaald niet dus Wim Daniëls heeft volkomen gelijkquote:Op maandag 22 april 2013 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Joop van den Ende zegt dat er heel veel mensen positief zijn, verder meldt hij dat heel veel scholen het hebben ingestudeerd. Wim Daniëls, wat is je antwoord
Heel veel scholen hebben ook laten leren dat Beatrix de koningin is. Ook maar zo laten dan?quote:Op maandag 22 april 2013 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nice, bij EenVandaag straks.twitter:gijsrademaker twitterde op maandag 22-04-2013 om 17:59:27Oei, we komen zo met een uitslag waar het Nationaal Comité niet zo heel blij mee zal zijn reageer retweet
Ik vrees dat John nu alleen nog maar verder gesterkt is in zijn waanbeeld dat hij een briljante componist is en dat het niet aan hem maar aan het Nederlandse volk ligt, zij begrijpen immers gewoon niet hoe goed zijn lied is.quote:Op maandag 22 april 2013 18:12 schreef shmoopy het volgende:
Gaat John dan tenminste sorry zeggen tegen die naaktehondbaby?
Dát dusquote:Op maandag 22 april 2013 18:12 schreef shmoopy het volgende:
Gaat John dan tenminste sorry zeggen tegen die naaktehondbaby?
quote:
Opgezet.quote:Op maandag 22 april 2013 18:13 schreef Gramulanion het volgende:
Nice, bij EenVandaag straks.twitter:gijsrademaker twitterde op maandag 22-04-2013 om 17:59:27Oei, we komen zo met een uitslag waar het Nationaal Comité niet zo heel blij mee zal zijn reageer retweet
Wees blijquote:Op maandag 22 april 2013 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Boston, aanslag.
Syrie, oorlog.
Irak, aanslagen.
Nederland, rel om een koningslied.
twitter:PetervanDijken twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:08:0816 miljoen mensen / op dit hele kleine stukje aarde / die dring je toch dit #koningslied niet op / die laat je in hum waarde. reageer retweet
Wat een onzin. Jij hoeft ook niet naar het koningslied geschal te luisteren.quote:Op maandag 22 april 2013 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je kijk op de tv, lekker thuis op de bank kijk je toch iets anders toch?
Goed gezegd paonquote:Op maandag 22 april 2013 18:15 schreef Madame_Paon het volgende:
twitter:PetervanDijken twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:08:0816 miljoen mensen / op dit hele kleine stukje aarde / die dring je toch dit #koningslied niet op / die laat je in hum waarde. reageer retweet
Ik hoop dat Máxima net zo debiel gaat lachen als in dat Lucky tv-filmpje.quote:Op maandag 22 april 2013 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zet gewoon het studentenlied op, de 30e.
Oh en ik verheug me nu op al de ongemakkelijke blik van Wim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |