De rapgedeeltes maken het nummer 10x zo slecht.quote:Op maandag 22 april 2013 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die 'rap' eruit moeten slopen?
Jij hebt een bord voor je kop ofzo?quote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mmm interessante ontwikkeling dan, misschien hoor ik toch bij een select gezelschap die het kan waarderen.
Dat vind jij.quote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De rapgedeeltes maken het nummer 10x zo slecht.
18% is het met je eens hoor!quote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef Tjacka het volgende:
Mmm interessante ontwikkeling dan, misschien hoor ik toch bij een select gezelschap die het kan waarderen.
Dat vindt 82% van alle Nederlanders.quote:Op maandag 22 april 2013 18:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat vind jij.![]()
Wat vind je van rap over het algemeen?
Nee. 82% vindt het Koningslied slecht, niet alleen t rapgedeelte.quote:Op maandag 22 april 2013 18:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat vindt 82% van alle Nederlanders.
En jij bent zo naïef om te denken dat dat niet daaraan ligtquote:Op maandag 22 april 2013 18:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. 82% vindt het Koningslied slecht, niet alleen t rapgedeelte.
Nou. Ik denk dat het rappen slecht is, maar dat het over het algemeen ook slecht is.quote:Op maandag 22 april 2013 18:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En jij bent zo naïef om te denken dat dat niet daaraan ligt?
De rest (buiten het rapgedeelte om) vind ik ook slecht. Veel te droevig voor een feestdag.quote:Op maandag 22 april 2013 18:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Geef mij eens een bron dat het wel alleen daaraan ligt.quote:Op maandag 22 april 2013 18:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Sommige rappers maken wel leuke muziek.quote:Op maandag 22 april 2013 18:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat vind jij.![]()
Wat vind je van rap over het algemeen?
En dan moeten mensen het meezingen. Dat wordt echt kneitervals.quote:Op maandag 22 april 2013 18:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
De rest (buiten het rapgedeelte om) vind ik ook slecht. Veel te droevig voor een feestdag.
quote:Op maandag 22 april 2013 18:38 schreef themauster het volgende:
Kwalbert geeft de Publieke Omroep de schuld van alle ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |