abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:39:30 #1
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125509841

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:40:39 #2
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125509871
Maar goed, H_J is een grote, sterke vent die vast de juiste keuze weet te maken.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125509932
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:40 schreef Yuki het volgende:
Maar goed, H_J is een grote, sterke vent die vast de juiste keuze weet te maken.
Sarcasme joh?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:43:43 #4
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125509961
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Sarcasme joh?
Nee, oprecht gemeend. Wij kunnen allemaal niet voor je kiezen, wij kennen de situatie niet... Jij bent de enige die een keuze kan maken en ik ben ervan overtuigd dat je zal doen wat goed voor je is.
pi_125510005
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Sarcasme joh?
Het is lastig en wij kunnen niet voor je beslissen. Maar het klinkt alsof je een mot bent die telkens dichter bij een brandende kaars wilt vliegen.
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:47:57 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125510076
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zou ik moeten doen. Als ik alleen aan mezelf dacht.

[..]

Is waar. Dessalniettemin branden mijn waarschuwingslampen in stemmig oranje.

[..]

Nu ja, het betrof Pinkdwarf. En dan meer omdat zij ergens zou werken waar een goede vriendin van haar werkte. Lulkoek of niet, daar ben ik nog niet uit.
Tja ze weet al hoe je over haar reactie dacht, zij zal daar iets mee moeten doen. Meer dan jezelf blijven kun je mi niet.
pi_125510885
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Het is lastig en wij kunnen niet voor je beslissen. Maar het klinkt alsof je een mot bent die telkens dichter bij een brandende kaars wilt vliegen.
Let's hope not. Met Icarus liep het verdomd slecht af.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tja ze weet al hoe je over haar reactie dacht, zij zal daar iets mee moeten doen. Meer dan jezelf blijven kun je mi niet.
Ik overweeg een en ander morgenochtend nog eens. Misschien dat ik het alsnog afblaas.
  zaterdag 20 april 2013 @ 01:45:56 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125511936
Gewoon een leuke avond hebben HJ. Daarna verder zien :)
pi_125513501
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 01:45 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon een leuke avond hebben HJ. Daarna verder zien :)
Thanks. En je hebt gelijk ook. Ik kreeg eerder al via dm op mijn sodemieter dat ik eens moest kappen met me verantwoordelijk te voelen voor wat de ander voelt. Misschien zit hem daar de crux. Dat ik voor één keertje gezeik wil voorkomen daar waar het verder toch niet helemaal in mijn macht ligt.

Ik kan echt niet meer open en eerlijk zijn dan dat ik nu ben. Verder is het betreden op eigen risico.
  zaterdag 20 april 2013 @ 02:49:10 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125513777
Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt en wat ik lees vind je haar interessant en lekker. Ga er dan voor. En als er gezeik komt merk je dat vanzelf wel. Is ze beetje labiel dan weet je dat blijkbaar ook al maar dat zie je tegen die tijd wel.

Nu eerst tijd om te genieten!
  zaterdag 20 april 2013 @ 02:50:20 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125513802
HJ je moet het niet zo moeilijk maken voor je zelf :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 20 april 2013 @ 03:49:44 #12
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125514442
als ze echt leuk is, accepteer je gezeik ook sneller. want dan ben je eerder bereid dat binnen een kader van haar levenservaring tot nu toe te plaatsen en er begripvoor te tonen ipv te roepen 'tis een kutwijf'
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_125514639
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 02:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Thanks. En je hebt gelijk ook. Ik kreeg eerder al via dm op mijn sodemieter dat ik eens moest kappen met me verantwoordelijk te voelen voor wat de ander voelt. Misschien zit hem daar de crux.
Dat ik voor één keertje gezeik wil voorkomen daar waar het verder toch niet helemaal in mijn macht ligt.

Ik kan echt niet meer open en eerlijk zijn dan dat ik nu ben. Verder is het betreden op eigen risico.
Ik merk dat ik bij vrienden steeds minder geduld kan opbrengen voor hen die steeds bewust alarmsignalen negeren en dat het me ook echt steeds zo ontzettend verbaast. Het gaat bij mij zo ontzettend tegen mijn gevoel in, maar ik weet tegelijkertijd van mezelf dat ik (veel) te veel aan de andere kant van het spectrum zit...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 08:44:12 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125515223
Mja, iedereen heeft baggage. Als de rest allemaal leuk is aan haar zou ik het wel gewoon proberen. Kan ook nog gewoon meevallen. Valt het tegen, is het niet zo moeilijk om nogmaals aan te geven dat je haar te claimerig vindt.
pi_125515674
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:44 schreef Kreator het volgende:
Mja, iedereen heeft baggage. Als de rest allemaal leuk is aan haar zou ik het wel gewoon proberen. Kan ook nog gewoon meevallen. Valt het tegen, is het niet zo moeilijk om nogmaals aan te geven dat je haar te claimerig vindt.
:Y
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_125515685
Iedereen heeft bagage, maar er zit imo een groot verschil tussen er constructief mee om (willen) gaan en "zo ben ik nou eenmaal".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 09:39:05 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125515746
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iedereen heeft bagage, maar er zit imo een groot verschil tussen er constructief mee om (willen) gaan en "zo ben ik nou eenmaal".
Ik heb het niet allemaal gelezen. Zo ben ik nou eenmaal..

Ik ga overigens zelf op mijn gevoel af. Je weet zelf echt wel of het iets kleins is of echt een probleem. Maar goed, is wel lastig in te schatten nav een paar posts.

...zometeen maar eens op zoek naar een bankstel in Hengelo en Zuthpen. Dat zijn dan weer de dingen die ik niet leuk vind om alleen te doen.
pi_125515754
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

...zometeen maar eens op zoek naar een bank in Hengelo en Zuthpen. Dat zijn dan weer de dingen die ik niet leuk vind om alleen te doen.
Nee, met een partner is meubelshoppen een feestje :')
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 09:40:34 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125515770
....kijk ik 1 sec naar de tv, is dr Pol bezig een bloedende anus van een varken te vervangen door een stuk buis. :'). Eet smakelijk.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 09:42:50 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125515803
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee, met een partner is meubelshoppen een feestje :')
Nog nooit gedaan. :'). Nu ja. Het zijn van die dagen dat ik me meer bewust ben dat ik vrijgezel ben. Dat bedoel ik meer. Dat samen meubels kopen een hel is snap ik, want het lukt me in mn eentje al niet.
pi_125515866
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nog nooit gedaan. :'). Nu ja. Het zijn van die dagen dat ik me meer bewust ben dat ik vrijgezel ben. Dat bedoel ik meer. Dat samen meubels kopen een hel is snap ik, want het lukt me in mn eentje al niet.
Oh man in mn eentje mn huis inrichten, geen centje pijn. Sterke man mee naar IKEA voor het sjouwwerk, alles in no time aanwijzen, afrekenen en neerzetten, alles naar volle tevredenheid. Hatseflats verf op de muur, vlakje hier, vlakje daar, schilderijtje zus, schilderijtje zo. En elke dag dat ik binnenkom ben ik opnieuw verliefd. Als ik een brainfart krijg, rij ik naar Karwei en koop een pot verf en smeer het op de muur. Moet er iets bij bestel ik een vriend met een boormachine, die foute hollandse hits zingend in no time de hele toestand even regelt en alles is even leuk...

Samenwonend bestond ons meubilair vooral uit nietszeggende dingen die we allebei "niet verschrikkelijk''' vonden. En had mijn huis een heel groot meeeeeh-gehalte. Meubelsshoppen was een ware hel en uiteindelijk dus steeds een soort van gulden middenweg kiezen ipv iets dat 1 van de 2 ECHT leuk vond. Om nog maar te zwijgen over de moeilijkheden die overwonnen moesten worden als er eens een gaatje geboord moest worden :')
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 09:51:59 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125515925
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oh man in mn eentje mn huis inrichten, geen centje pijn. Sterke man mee naar IKEA voor het sjouwwerk, alles in no time aanwijzen, afrekenen en neerzetten, alles naar volle tevredenheid. Hatseflats verf op de muur, vlakje hier, vlakje daar, schilderijtje zus, schilderijtje zo. En elke dag dat ik binnenkom ben ik opnieuw verliefd. Als ik een brainfart krijg, rij ik naar Karwei en koop een pot verf en smeer het op de muur. Moet er iets bij bestel ik een vriend met een boormachine, die foute hollandse hits zingend in no time de hele toestand even regelt en alles is even leuk...

Samenwonend bestond ons meubilair vooral uit nietszeggende dingen die we allebei "niet verschrikkelijk''' vonden. En had mijn huis een heel groot meeeeeh-gehalte. Meubelsshoppen was een ware hel en uiteindelijk dus steeds een soort van gulden middenweg kiezen ipv iets dat 1 van de 2 ECHT leuk vond. Om nog maar te zwijgen over de moeilijkheden die overwonnen moesten worden als er eens een gaatje geboord moest worden :')
Doe mijn huis dan ook even....ik heb een designersblock. :'). Zo erg, dat ik wel weet wat ik wil, maar dan past het niet of ik kan het niet vinden of het kost 3 miljard euro....dus ik ga eerst maar eens een 3d tekening maken, want ik heb een fucking lastige woonkamer om in te richten.
  zaterdag 20 april 2013 @ 10:11:04 #23
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_125516242
H_J je snapt zelf toch ook wel wat je moet doen hè. Je moet haar uitnodigen en gruwelijk uitwonen. Wie weet is ze misschien toch niet zo leip en anders ken ze oppleuren. Ze is immers volwassen.
Toch?
pi_125516367
Wat DancingPhoebe zegt. Wat ik ook allemaal mag missen nu als single weer het samen meubels shoppen hoort daar absoluut niet bij.

Wat er nu staat is misschien ook niet perfect maar wel helemaal naar mijn smaak en geen laf compromis
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zaterdag 20 april 2013 @ 10:20:54 #25
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125516389
Mijn huis is ook niet echt appealing voor de meeste vrouwen, juist omdat ik alleen woon. M'n huiskamer is retro 50/60 Amerikaans (heb ook een diner :P).
Ik vind het tof, het past bij me... Maar als er ooit wordt samengewoond gaat dit geheid problemen opleveren :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125516410
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn huis is ook niet echt appealing voor de meeste vrouwen, juist omdat ik alleen woon. M'n huiskamer is retro 50/60 Amerikaans (heb ook een diner :P).
Ik vind het tof, het past bij me... Maar als er ooit wordt samengewoond gaat dit geheid problemen opleveren :D
Maar bij jou klinkt het altijd nog of je iig duidelijk voor "iets" hebt gekozen... Niet die fantasieloze nietsigheid die je bij veel vrijgezelle mannen tegenkomt.
  zaterdag 20 april 2013 @ 10:23:09 #27
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125516425
Klopt, dat wordt vaak wel gewaardeerd maar de meeste vrouwen vinden het leuk, maar niet voor zichzelf hahaha
pi_125516479
Maar goed, dat is natuurlijk het risico, dat dat voor vrijwel iedereen geldt... Hoe groot is de kans nou eenmaal dat 2 mensen echt oprecht dezelfde smaak delen?

Of het moet als-het-maar-duur-is zijn :')

Maar nu zou ik het wel anders aanpakken dan de eerste keer dat ik ging samenwonen... Hoe weet ik echter nog niet :')

Maar als jij van die dinerstijl helemaal gelukkig werd, dan zou ik denk ik kiezen voor de keuken compleet (en compromisloos) in die stijl.. En mijn dingen dan weer rambambam volle bak in een andere ruimte (uiteraard de woonkamer }:| :') :D ). Niet meer van die niksigheid.
pi_125516512
quote:
Dat klinkt best leuk :P Foto's! Klinkt als op vakantie gaan ;).

Ik heb denk ik best wel een vrouwenhuis. Niet echte foute truttige tierlantijntjes, maar wel hoekjes met kleine hebbedingetjes van vakanties of gekregen dingen e.d.. Dat terwijl de basis van meubels best strak is. Bovendien heb ik een vrij groot heilig-hart-van-Jezus-achtig-beeld in mijn gang, en er hangt beplakt kruisje, wat boeddhabeeldjes e.d.. Vergeet nog wel eens te zeggen tegen bezoek, dat ik dus totaal niet gelovig ben :')
.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_125516632
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:11 schreef BeamofLight het volgende:
H_J je snapt zelf toch ook wel wat je moet doen hè. Je moet haar uitnodigen en gruwelijk uitwonen. Wie weet is ze misschien toch niet zo leip en anders ken ze oppleuren. Ze is immers volwassen.
Toch?
Klopt, en de romanticus in mij geeft je ook helemaal gelijk. Maar ik ben net wakker en per ongeluk met mijn slaapdronken harses in Klussen & Wonen aanbeland. Samen een bank uitzoeken is één levende hel trouwens.

Koffie.
pi_125516649
Het regent niet-singles op PaiQ de laatste dagen :o
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 10:42:00 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125516714
quote:
Ik hou van de 'urban city' style. Dat vinden veel vrouwen te mannelijk.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 10:42:23 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125516724
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het regent niet-singles op PaiQ de laatste dagen :o
Dat zei 1 van mijn hosselchicks ook al vd week.
pi_125516853
Mijn huis ziet er veel te vrouwelijk uit. Besloten om alle tierelantijntjes die mijn ex heeft uitgezocht vandaag weg te mikken en nieuwe te kopen. ^O^
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_125516873
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik hou van de 'urban city' style. Dat vinden veel vrouwen te mannelijk.
Voorbeeldje? :D
pi_125516881
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:48 schreef habitue het volgende:
Mijn huis ziet er veel te vrouwelijk uit. Besloten om alle tierelantijntjes die mijn ex heeft uitgezocht vandaag weg te mikken en nieuwe te kopen. ^O^
Mijn ex heeft alle tierelantijntjes meegenomen. Je zou kunnen zeggen dat ik de minimalistische stijl hanteer.
pi_125516895
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Mijn ex heeft alle tierelantijntjes meegenomen. Je zou kunnen zeggen dat ik de minimalistische stijl hanteer.
Grote kans dat ik na vandaag dezelfde stijl heb :P
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 10:56:38 #38
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125517020
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:49 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Voorbeeldje? :D
Kan geen voorbeeld vinden zonder dat er iets heel lelijks aan het plaatje is. :').
pi_125517355
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Niet alleen de tierelantijntjes maar ook groot deel van de meubels vertrokken samen met m'n ex.

Ondertussen toch wel weer een en ander neergezet. Schijnt beter te tonen als je een huis in de verkoop zet. Lang leve de interieurstyliste ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_125518213
Ff maar ontopic dan

Ok, spontaan kroeghosselen tussen twee dates in, voelt toch een beetje raar.
  zaterdag 20 april 2013 @ 12:34:02 #41
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125519149
Wat is urban city voor stijl dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125519615
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 12:34 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is urban city voor stijl dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof :D
  zaterdag 20 april 2013 @ 12:57:16 #43
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125519720
Ohja iets wat ik nog was vergeten te vertellen, had een tijdje terug een date en toegevoegd op facebook daarna. Kreeg ik vervolgens een bekende van haar die me ook toevoegde, vroeg haar even om opheldering:

:')
Gourmetten of steengrillen?
pi_125519823
Moeder valt op jongere mannen?
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_125520098
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:39 schreef Kreator het volgende:
...zometeen maar eens op zoek naar een bankstel in Hengelo en Zuthpen. Dat zijn dan weer de dingen die ik niet leuk vind om alleen te doen.
Idem. Vandaag Record Store day, komt straks Kensington optreden. Ga toch wel ff kijken...alleen. Neem wel biertje mee.
Of er moet iemand in Almere zijn die meewil?
pi_125520887
Okay, ze appt net dat ze onderweg is. Dan is het nú even tijd om te freaken.

En als een speer op te ruimen.
pi_125520972
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 13:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

Zet m op, baas HJ!
pi_125521077
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 13:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

Plaatsvervangende spanning hier :P
Succes, veel plezier of datgene wat je kan gebruiken ;).
  zaterdag 20 april 2013 @ 13:51:43 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125521126
Komt goed HJ :*
  zaterdag 20 april 2013 @ 13:53:19 #50
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125521163
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 13:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:

datgene wat je kan gebruiken ;).
pi_125521370
Ik ben overigens van plan het braaf te houden. Had vanmorgen onder de douche een ongelukje bij het scheren van mijn ballen. En zo'n gaasverband op je scrotum is echt geen gezicht.
pi_125521416
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 13:53 schreef Silenus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Iets anders dan ik in gedachten had, maar goed, die was natuurlijk te verwachten :')
  zaterdag 20 april 2013 @ 14:52:21 #53
242666 BeamofLight
pi_125522600
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 april 2013 14:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben overigens van plan het braaf te houden. Had vanmorgen onder de douche een ongelukje bij het scheren van mijn ballen. En zo'n gaasverband op je scrotum is echt geen gezicht.
Dan heeft daten dus geen enkele zin met zo'n leipo.
pi_125522660
quote:
Ik heb altijd gemerkt dat een bietje spuug op kleine wondjes als een tierelier werkt *O*
  zaterdag 20 april 2013 @ 15:14:19 #55
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125523228
quote:
Klinkt alsof je in eerste instantie niet van plan was braaf te blijven :+
  zaterdag 20 april 2013 @ 15:16:47 #56
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125523289
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 april 2013 15:14 schreef Yuki het volgende:

[..]

Klinkt alsof je in eerste instantie niet van plan was braaf te blijven :+
Dat dus!

Net zoals zij waarschijnlijk haar beste lingeriesetje uit de kast heeft getrokken!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 15:16:48 #57
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125523290
Hoe kun je nou je ballen snijden tijdens het scheren? Ik kan er echt met een oud verroest scheermes overheen raggen zonder ook maar iets kapot te maken.
  zaterdag 20 april 2013 @ 15:21:07 #58
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125523418
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 15:16 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat dus!

Net zoals zij waarschijnlijk haar beste lingeriesetje uit de kast heeft getrokken!
Vrouwen doen dat :Y
  zaterdag 20 april 2013 @ 15:22:59 #59
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125523475
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 april 2013 15:21 schreef Yuki het volgende:

[..]

Vrouwen doen dat :Y
Weet ik :+
  zaterdag 20 april 2013 @ 15:33:42 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125523755
quote:
:D hoe krijg je dit dan weer voor elkaar :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_125525182
Gave diner SC!
Kapotte ballen :D Omg..
Succes HJ!
Hoi!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 16:42:04 #62
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125525232
Straks naar het casino en daarna afgesproken met een oudcollegameisje om wat te gaan drinken in de stad. Leuk meisje wel, ben benieuwd.
  zaterdag 20 april 2013 @ 18:25:26 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125527880
Gisteravond toch maar de kroeg in gegaan. 1 kerel die helemaal weg was van mn parfum en wel vreemd wou gaan. En 1 militair die een leuke avond ook wel zag zitten.
Misschien lag t aan de trainingsbroek die ik aan had :')
pi_125528194
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:25 schreef Cue_ het volgende:
Gisteravond toch maar de kroeg in gegaan. 1 kerel die helemaal weg was van mn parfum en wel vreemd wou gaan. En 1 militair die een leuke avond ook wel zag zitten.
Waarom krijg ik hier negatieve beeldvorming van ?
  zaterdag 20 april 2013 @ 18:39:16 #65
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125528224
Inderdaad, van vrouwen die in hun pyjama in de kroeg staan zou ik ook wel denken dat ze makkelijk zijn.
pi_125528491
Kettinkje met je naam erop erbij en je bent helemaal 'kamp'.
pi_125528715
Ik dacht meer aan dit
  zaterdag 20 april 2013 @ 18:57:05 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125528737
:D
pi_125528784
  zaterdag 20 april 2013 @ 19:08:42 #70
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125529159
Putjes die zichtbaar zijn door een joggingbroek ;(
pi_125529206
Brrr
  Moderator zaterdag 20 april 2013 @ 19:16:12 #72
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_125529463
:9
What can change the nature of a man?
pi_125529581
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:25 schreef Cue_ het volgende:
Serieus...ik weet niet of ik de enige man ben die dit heeft maar ik vind jogginsbroeken gecombineerd met zo'n straks shirtje die helemaal vormt naar het lichaam dus echt op de een of andere manier super sexy. Moet ze wel een goed figuur hebben uiteraard

Heeft zoiets lekker nonchelants... Beetje het tegenovergestelde van van die tutjes die er altijd perfect uit moet zien helemaal in de make up e.d...ik hou d'r van O+ (moet het meisje in kwestie wel een goed figuur hebben overigens, en niet ouder zijn dan 25)
pi_125529863
quote:
die vrouw weet...
pi_125529960
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Serieus...ik weet niet of ik de enige man ben die dit heeft maar ik vind jogginsbroeken gecombineerd met zo'n straks shirtje die helemaal vormt naar het lichaam dus echt op de een of andere manier super sexy. Moet ze wel een goed figuur hebben uiteraard

Heeft zoiets lekker nonchelants... Beetje het tegenovergestelde van van die tutjes die er altijd perfect uit moet zien helemaal in de make up e.d...ik hou d'r van O+ (moet het meisje in kwestie wel een goed figuur hebben overigens, en niet ouder zijn dan 25)
Hangt helemaal van tijd en locatie af voor mij
Maar helemaal niks mis met een vrouw die in joggingbroek en strak shirt bezweet binnenkomt na een rondje hardlopen. 's Avonds in de kroeg daarentegen :(
pi_125530114
OT met ervaringen...

Als je via een paiq chat zegt dat je niet verwacht dat er ooit een date van zal komen, is een logische reactie dan dat ze je een uurtje later probeert te bellen?

Nu contact sinds een weekje, was in begin leuk etc, ook nummers uitgewisseld voor whatsapp, maar krijg toch gevoel dat het niet is wat ik wil.
  zaterdag 20 april 2013 @ 19:48:44 #77
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125530725
Ze is afgewezen voordat er een date heeft plaatsgevonden en een uur later belt ze?

Misschien wil ze het bespreken zodat jullie vrienden kunnen blijven ofzo...
Anders vind ik het geen logische reactie :+
pi_125530908
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:28 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Hangt helemaal van tijd en locatie af voor mij
Maar helemaal niks mis met een vrouw die in joggingbroek en strak shirt bezweet binnenkomt na een rondje hardlopen. 's Avonds in de kroeg daarentegen :(
Ja nee, goed dat je het noemt. Ik bedoel dus wel op straat of in de supermarkt op een brakke zondag ochtend of op weg naar sport. In "normale" situaties moet ik er ook niet aan denken nee.
pi_125531215
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:31 schreef Clicks_nl het volgende:
OT met ervaringen...

Als je via een paiq chat zegt dat je niet verwacht dat er ooit een date van zal komen, is een logische reactie dan dat ze je een uurtje later probeert te bellen?

Nu contact sinds een weekje, was in begin leuk etc, ook nummers uitgewisseld voor whatsapp, maar krijg toch gevoel dat het niet is wat ik wil.
Heb je ook opgenomen, of niet?
Heb je d'r gesproken en is het besproken?
pi_125531385
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:01 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Heb je ook opgenomen, of niet?
Heb je d'r gesproken en is het besproken?
niet opgenomen, want zag later pas dat ik een gemiste oproep en voicemail had
daarna wel whatsapp gestuurd dat ik denk dat we niet bij elkaar passen, daarop nog geen reactie
pi_125531402
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 april 2013 15:16 schreef Kreator het volgende:
Hoe kun je nou je ballen snijden tijdens het scheren? Ik kan er echt met een oud verroest scheermes overheen raggen zonder ook maar iets kapot te maken.
Nou ja, tot vanmorgen zou ik exact hetzelfde gezegd hebben. Er moet een eerste keer voor alles zijn.
pi_125531417
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:48 schreef Yuki het volgende:
Ze is afgewezen voordat er een date heeft plaatsgevonden en een uur later belt ze?

Misschien wil ze het bespreken zodat jullie vrienden kunnen blijven ofzo...
Anders vind ik het geen logische reactie :+
misschien dat ik daar verkeerd in zit, maar ik zit niet op paiq om vrienden te maken...
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:05:26 #83
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125531418
Wat had ze ingesproken?
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:06:47 #84
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125531476
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:05 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

misschien dat ik daar verkeerd in zit, maar ik zit niet op paiq om vrienden te maken...
Dat hoeft ook niet :) maar het is de enige (normale) reden die ik me kan bedenken waarom ze zou bellen.
pi_125531528
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:05 schreef Yuki het volgende:
Wat had ze ingesproken?
iets over eindelijk stoute schoenen aangetrokken en dat ze m'n stem even wilde horen
we hadden overigens nog nooit gebeld, dus...
pi_125531807
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:05 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nou ja, tot vanmorgen zou ik exact hetzelfde gezegd hebben. Er moet een eerste keer voor alles zijn.
En hoe pakt(e) het uit?

Ik ga met spoed nog even langs de garage *O*
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:17:54 #87
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125531924
Ik had ook weer zoiets, contact met iemand gekregen via datingsite. Spijt van dat ik mijn nr. heb gegeven want werkelijk alles wordt aan me kenbaar gemaakt:

"Zo....even eten koken"
(na 5 min:) "Not at home?"
(weer na 5 min:) "Stillll....."
Etc. etc.

Afknapper, gewoon iemand die zich verveelt. Heb ook maar zoiets gestuurd als Click_nl maar inderdaad: gelijk telefoontje. Niet opgenomen. Wat zijn er toch een zuigers op deze wereld soms :(
pi_125532013
hier komt nu net whatsapp reactie binnen
hoe ik dat nu kan zeggen terwijl we elkaar nog nooit hebben gezien
dat volgens haar je elkaar toch minimaal een keer moet hebben gesproken of dat ik op een andere manier met bijltjes hak

Ik gooi het bijltje erbij neer ;)
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:23:39 #89
138876 Andromache
pi_125532152
hier ook weer een rare situatie. een oud scharrel gisteren tegengekomen. even kort gesprekje gehad, gek om jou weer te zien, ditjes, datjes, maar hoofdzaak: hij voelt geen klik dus er komt van zijn kant niks.

vervolgens s nachts een sms dat het hem zo spijt en dat ik als leuke supersexy vrouw zeker weten een leuke vent ga vinden./complimentjes, okee, leuk, maar van zijn kant was het toch klaar?
en s ochtends vroeg nog een sms, dat hij misschien toch wat voorbarig was en dat hij misschien toch wel mij rustig aan wil leren kennen, misschien eens samen eten?

wat wil de beste man nou?
pi_125532174
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En hoe pakt(e) het uit?

Ik ga met spoed nog even langs de garage *O*
Wel gezoend (en goed ook), niet geneukt. Al is een diepe zucht terwijl ze haar hoofd wegdraait op zich geen teken van pure onwil. Maar ze was om zes uur alweer weg, had nog wat anders gepland staan.
pi_125532182
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wel gezoend (en goed ook), niet geneukt. Al is een diepe zucht terwijl ze haar hoofd wegdraait op zich geen teken van pure onwil. Maar ze was om zes uur alweer weg, had nog wat anders gepland staan.
Wat in het vat zit! *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:23 schreef Andromache het volgende:
hier ook weer een rare situatie. een oud scharrel gisteren tegengekomen. even kort gesprekje gehad, gek om jou weer te zien, ditjes, datjes, maar hoofdzaak: hij voelt geen klik dus er komt van zijn kant niks.

vervolgens s nachts een sms dat het hem zo spijt en dat ik als leuke supersexy vrouw zeker weten een leuke vent ga vinden./complimentjes, okee, leuk, maar van zijn kant was het toch klaar?
en s ochtends vroeg nog een sms, dat hij misschien toch wat voorbarig was en dat hij misschien toch wel mij rustig aan wil leren kennen, misschien eens samen eten?

wat wil de beste man nou?
Relevantere vraag: Wat wil jij?
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:27:09 #92
401564 Mr-A..Game
blijf gewoon jezelf
pi_125532273
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:17 schreef eefje801 het volgende:
Ik had ook weer zoiets, contact met iemand gekregen via datingsite. Spijt van dat ik mijn nr. heb gegeven want werkelijk alles wordt aan me kenbaar gemaakt:

"Zo....even eten koken"
(na 5 min:) "Not at home?"
(weer na 5 min:) "Stillll....."
Etc. etc.

Afknapper, gewoon iemand die zich verveelt. Heb ook maar zoiets gestuurd als Click_nl maar inderdaad: gelijk telefoontje. Niet opgenomen. Wat zijn er toch een zuigers op deze wereld soms :(
arme jij, geef nooit je telefoon nummer via internet hahaha althans niet je echte 06 :)
[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
[IMG]http://i62.tinypic.com/icifx1.jpg[/IMG]
[/CENTER]
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:28:13 #93
138876 Andromache
pi_125532324
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Relevantere vraag: Wat wil jij?
ik wil een man die duidelijk kiest voor het beter leren kennen van mij en niet dat halflslachtige gedoe van nu. wel niet wel niet.... en dat heb ik hem ook gesmst. prima als dit oprecht is, maar een dag geleden zei je nog wat anders...
pi_125532477
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:28 schreef Andromache het volgende:

[..]

ik wil een man die duidelijk kiest voor het beter leren kennen van mij en niet dat halflslachtige gedoe van nu. wel niet wel niet.... en dat heb ik hem ook gesmst. prima als dit oprecht is, maar een dag geleden zei je nog wat anders...
bij mij is het juist altijd andersom; 's avonds wil ik wel, 's ochtends blijkt het toch niet zo'n goed idee :P

die van jou spoort niet helemaal dus
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_125532495
quote:

[..]

Maar laat je dan nog ruimte voor respons?
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:32:23 #96
401564 Mr-A..Game
blijf gewoon jezelf
pi_125532513
quote:

[..]

Soms zijn zulke situaties oprechter dan straight to the point , want straight to the point is makkelijker scoren bij vrouwen aangezien vrouwen daarvan houden , en tjah dat is makkelijker misbruiken ofso?

dit is natuurlijk niet altijd het geval
[CENTER]Mr-A.Game onderdekoffer, Cause I always know how to play A game
[IMG]http://i62.tinypic.com/icifx1.jpg[/IMG]
[/CENTER]
pi_125532746
Vanavond een filmavondje met een oud Paiq contact. Ooit eens nummers uitgewisseld en we hebben beide niets te doen. :+

Ik zou het initiatief wat van hem af laten komen Andro. Als hij je zo leuk vindt en beter wil leren kennen laat hij wel wat horen. En anders weet je meteen hoe hij erin staat.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:51:50 #98
319301 M1979
Not just anyone
pi_125533305
Is Paiq nog een beetje interessant? Jaren geleden was het een geweldige manier om snel een date te scoren :D
pi_125533579
Ik blijf erbij, de makkelijkste dates komen van badoo, de beste dates van paiq. (Tot nu toe.. )
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_125533609
geloof dat ik dus echt botte bijl nodig had

maar het is wel duidelijk nu, we gaan niet date

[ Bericht 0% gewijzigd door Clicks_nl op 20-04-2013 21:22:20 ]
  zaterdag 20 april 2013 @ 21:02:34 #101
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125533722
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:51 schreef M1979 het volgende:
Is Paiq nog een beetje interessant? Jaren geleden was het een geweldige manier om snel een date te scoren :D
Probeer het uit! ^O^
  zaterdag 20 april 2013 @ 21:04:42 #102
12621 tcr
*nix 4ever
pi_125533802
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:58 schreef theKiD het volgende:
Ik blijf erbij, de makkelijkste dates komen van badoo, de beste dates van paiq. (Tot nu toe.. )
^O^
pi_125533931
Nog nooit een date via badoo gehad eigenlijk, dus durf het niet te zeggen.
Paiq bevalt van de gratis sites mij tot nu toe prima, al paar leuke dates gehad
pi_125533992
Hoeveel geeft iedereen ongeveer uit aan dates eigenlijk? Tikt wel aan als je er een paar per maand heb, zou ik zeggen.
  zaterdag 20 april 2013 @ 21:18:16 #105
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125534294
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef geenvetzak het volgende:
Hoeveel geeft iedereen ongeveer uit aan dates eigenlijk? Tikt wel aan als je er een paar per maand heb, zou ik zeggen.
Poolen op schoolpas... altijd gratis :D
Lid van poolvereniging bij ander poolcentrum, dus ook gratis :D

Die 4 drankjes tikt dan ook niet aan :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_125534345
quote:
is niet veel duurder dan met een stel vrienden naar de kroeg toch?
pi_125534373
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Voor mij wel :')
pi_125534394
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Voor mij wel :')
hoezo?
pi_125534411
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:20 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

hoezo?
Omdat ik tijdens het stappen veel krijg en ik niet de man alles laat betalen bij een date.
pi_125534428
in elk geval wel duidelijkheid nu
ik mag in m'n eigen sop gaar koken en weet niet wat ik mis

so be it...
pi_125534458
quote:
Ligt er een beetje aan of het gezellig blijft tijdens de date. Bij een slechte date kost het hooguit 2 koppen koffie. :P
pi_125534532
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Tja, kga altijd bij iemand thuis wat drinken als ik ze wil zien, kost niks :)

Bovendien heb je bij datingsites vaak dat je uit andere steden komt etc...
pi_125534566
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Omdat ik tijdens het stappen veel krijg en ik niet de man alles laat betalen bij een date.
als je het op die manier kijkt zou voor een man een date inderdaad nog wel eens goedkoper kunnen zijn dan proberen te kroeg hosselen :D
pi_125534598
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:21 schreef Clicks_nl het volgende:

so be it...
hehe, ze houdt wel van uitdrukkingen, zo te horen!
  zaterdag 20 april 2013 @ 21:27:26 #115
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_125534749
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb dat altijd een erg slechte eigenschap gevonden.. Krijgen en niet terug geven of weigeren.. :X
*** Nul Dertien ***
pi_125534750
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:21 schreef Clicks_nl het volgende:

so be it...
Een of andere mafketel die slecht met afwijzingen omgaat dus. Weet je dat ook weer.
  zaterdag 20 april 2013 @ 21:28:25 #117
12621 tcr
*nix 4ever
pi_125534819
quote:
Ligt eraan hoe goed de dates lopen, soms na 2 biertjes alweer op huis aan, maar soms duurt het wat langer en is de date ook wat 'duurder', maar ja dat zijn dan wel de betere dates waarvan er hopelijk dan ook meer volgen met dezelfde dame...
pi_125534845
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:27 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik heb dat altijd een erg slechte eigenschap gevonden.. Krijgen en niet terug geven of weigeren.. :X
Of je kent wat strategisch geplaatste barmensen nogal goed...
pi_125534875
Fucking hell, voor de eerste keer in mijn leven loopt een gesprek via een datingsite wel goed _O_

Dit geeft hoop al zal het wel weer ergens mis gaan denk ik :')
  zaterdag 20 april 2013 @ 21:29:51 #120
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_125534919
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Of je kent wat strategisch geplaatste barmensen nogal goed...
Dan nog vind ik het een slechte eigenschap. :)
*** Nul Dertien ***
pi_125534936
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:29 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dan nog vind ik het een slechte eigenschap. :)
Ok.
pi_125534959
barmensen kennen helpt altijd

maar ik heb niet het idee dat ik veel geld uitgeef aan dates
nou reis ik er ook niet het halve land voor af, dat scheelt ook
pi_125534962
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:29 schreef FAUSTI het volgende:
Fucking hell, voor de eerste keer in mijn leven loopt een gesprek via een datingsite wel goed _O_

Dit geeft hoop al zal het wel weer ergens mis gaan denk ik :')
Ik heb al ongeveer een triljoen goedlopende gesprekken gehad, die op helemaal niets uitliepen *O*
pi_125535053
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb al ongeveer een triljoen goedlopende gesprekken gehad, die op helemaal niets uitliepen *O*
Ja maar dit is toch echt een unicum hoor, al weet ik ergens in mijn achterhoofd dat hij mij de pan inhakt als ik iets verkeerds zeg, meneer doet namelijk martial arts. Met dat in het achterhoofd houd ik mij wel stil :o
pi_125535180
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:18 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Poolen op schoolpas... altijd gratis :D
Lid van poolvereniging bij ander poolcentrum, dus ook gratis :D

Die 4 drankjes tikt dan ook niet aan :P
Pooler ja?
  zaterdag 20 april 2013 @ 21:36:06 #126
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125535253
of ik nou op stap ga of op date ga. Dat maakt financieel voor mij niks uit.
Zelfde als drank consumptie niet opeens minder is als ik op date ben. Ik drink veel dat weet ik. Horeca persoon in mij is er nog altijd, dus ik kan aardig wat hebben :D Maar ik zal nooit straal bezopen naar huis gaan tijdens een date.
  zaterdag 20 april 2013 @ 21:36:12 #127
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125535259
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Pooler ja?
Absoluut!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_125535334
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Absoluut!
Waaro? Competitie en toernooien ook enzo? :P
  zaterdag 20 april 2013 @ 21:42:36 #129
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125535520
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waaro? Competitie en toernooien ook enzo? :P
Friesland, doe nu voor het eerst mee met de competitie.
YouTube
pi_125535562
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:42 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Friesland, doe nu voor het eerst mee met de competitie.
Ow helemaal daar joh :o

Beetje niveau? :P
  zaterdag 20 april 2013 @ 21:46:44 #131
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125535696
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow helemaal daar joh :o

Beetje niveau? :P
Opzich wel denk ik.

Degene waar ik tegen speel kan ik redelijk wat van hebben, zijn er echt 2 of 3 die er uitspringen waar ik gewoon bijna geen kans tegen maak.
YouTube
  zaterdag 20 april 2013 @ 21:51:26 #132
320538 All-out
super, man
pi_125535944
jongens...

"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_125536358
daar is de PM functie voor :D
  zaterdag 20 april 2013 @ 22:59:03 #134
138876 Andromache
pi_125539158
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar laat je dan nog ruimte voor respons?
ja. ik heb gezegd dat ik niet weet wat ik er nou van moet vinden en dat ik graag weet waar ik aan toe ben, met de open vraag wat hij nu precies wil.
pi_125539244
Uhm, dit is nog steeds het datingtopic toch? ;)

Ot: Waar ik nu weer in ben beland... :{ (en dat niet eens omdat ík zo nieuwsgierig ben voor de verandering! :o ) Op de chat vraagt een man uit eigen initiatief mij om advies i.v.m. een ruzie met een vriend ('want jij bent psycholoog toch?' :{w HELP! :')

Dus :{
pi_125539330
Next?
Je ben er om te daten, niet om andermans problemen op te lossen.
  zaterdag 20 april 2013 @ 23:07:33 #137
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125539445
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:01 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Uhm, dit is nog steeds het datingtopic toch? ;)

Ot: Waar ik nu weer in ben beland... :{ (en dat niet eens omdat ík zo nieuwsgierig ben voor de verandering! :o ) Op de chat vraagt een man uit eigen initiatief mij om advies i.v.m. een ruzie met een vriend ('want jij bent psycholoog toch?' :{w HELP! :')

Dus :{
Lol alsof je dat op verjaardagen nooit hebt ;)

Maar best ongemakkelijk lijkt me
pi_125539566
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Lol alsof je dat op verjaardagen nooit hebt ;)

Maar best ongemakkelijk lijkt me
Nee, daar heb ik toevallig nooit last van want iedereen weet dan wel dat ik in het onderwijs werk ;).
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 23:11:26 #139
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125539578
Ach, misschien was het een dingetje om contact te zoeken.
pi_125539733
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:03 schreef freshy98 het volgende:
Next?
Je ben er om te daten, niet om andermans problemen op te lossen.
:Y Nu moet hij dat nog begrijpen ;).

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:11 schreef Kreator het volgende:
Ach, misschien was het een dingetje om contact te zoeken.
Het is dat we al een tijdje chatten, anders was dit meteen wel een 'next' geweest. Als mensen zoiets gebruiken om contact te zoeken :N
Wel weer een goede les grenzen aangeven (zeker nu), waar ik blijkbaar nog niet zoveel van bak :').
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 23:19:12 #141
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125539834
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:

Het is dat we al een tijdje chatten, anders was dit meteen wel een 'next' geweest. Als mensen zoiets gebruiken om contact te zoeken :N
Wel weer een goede les grenzen aangeven (zeker nu), waar ik blijkbaar nog niet zoveel van bak :').
Zo kun je álles wel een reden vinden om iets weer af te kappen. Vind ik dan. :').
  zaterdag 20 april 2013 @ 23:20:18 #142
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125539870
Nou ja zo'n hulpvraagje is prima, maar zoiets relatief zwaars bij iemand die je nauwelijks kent komt nogal triest over'... maar da's mijn mening...
pi_125539939
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

:Y Nu moet hij dat nog begrijpen ;).
Next!
pi_125539948
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zo kun je álles wel een reden vinden om iets weer af te kappen. Vind ik dan. :').
Ik kap juist eerder te laat af ;) maar goed, hopelijk is dit de eerste en laatste keer want :N
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 23:23:15 #145
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125539951
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:20 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja zo'n hulpvraagje is prima, maar zoiets relatief zwaars bij iemand die je nauwelijks kent komt nogal triest over'... maar da's mijn mening...
Ach misschien is dat ook wel zo. Maar het zou voor mij geen reden zijn om het meteen af te kappen.
  zaterdag 20 april 2013 @ 23:25:13 #146
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125540010
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Nee, daar heb ik toevallig nooit last van want iedereen weet dan wel dat ik in het onderwijs werk ;).
Ah
  zaterdag 20 april 2013 @ 23:26:12 #147
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125540046
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er geen zin in hebt bij iemand die je nauwelijks kent :')
Gesprekken mogen dan best wel wat luchtiger, tenzij je allebei het diepe ingaat, maar niet zo opeens uit het niets zoiets inbrengen....
  zaterdag 20 april 2013 @ 23:28:45 #148
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125540127
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er geen zin in hebt bij iemand die je nauwelijks kent :')
Gesprekken mogen dan best wel wat luchtiger, tenzij je allebei het diepe ingaat, maar niet zo opeens uit het niets zoiets inbrengen....
Het is ook in hoeverre het de gesprekken beheerst. Als iemand verder er opgeruimd mee omgaat dan vind ik het wel okee, kan inderdaad ook een manier zijn om het contact wat te verdiepen. Maar zonder iemand gezien te hebben is het soms wat apart als je allemaal heel persoonlijke dingen weet vóór de eerste date. Kan ook aan je persoonlijkheid liggen, bij mij beginnen mensen ook vaak over dat soort dingen, kunst is het gesprek wat luchtiger te maken dan.
  zaterdag 20 april 2013 @ 23:30:11 #149
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125540178
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is ook in hoeverre het de gesprekken beheerst. Als iemand verder er opgeruimd mee omgaat dan vind ik het wel okee, kan inderdaad ook een manier zijn om het contact wat te verdiepen. Maar zonder iemand gezien te hebben is het soms wat apart als je allemaal heel persoonlijke dingen weet vóór de eerste date. Kan ook aan je persoonlijkheid liggen, bij mij beginnen mensen ook vaak over dat soort dingen, kunst is het gesprek wat luchtiger te maken dan.
Ik heb er ook vaak last van dat mensen hele diepe gesprekken (proberen) te beginnen... schijnbaar een goed luisterend oor...
Maar soms zit je er gewoon niet op te wachten :D
  zaterdag 20 april 2013 @ 23:30:56 #150
319301 M1979
Not just anyone
pi_125540211
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 20:58 schreef theKiD het volgende:
Kwaliteit boven kwantiteit!
  zaterdag 20 april 2013 @ 23:32:06 #151
319301 M1979
Not just anyone
pi_125540248
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Probeer het uit! ^O^
Goed punt. Ga ik doen :D
pi_125540322
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ik dacht ook dat hij iets simpels wilde vragen en ben echt niet te beroerd om mensen te helpen, maar dit op een zaterdagavond, terwijl ik hem nog niet eens irl ken....neh.

quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ah
Dat heb ik hem overigens ook al wel verteld, maar blijkbaar wil hij dat niet horen :')

Toch advies gegeven wat hij niet wilde horen, en nu eindelijk mijn grens...niet dat hij die wel wil horen... :N :
'ik zal je nog eens om advies vragen haha'
:{w

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:22 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Next!
:Y
pi_125540448
Woehoe over de 200 views op RP *O*

en amper reacties ;(
pi_125540545
Woensdag volgt dan toch de date waar ik twijfels over heb/had...
  zaterdag 20 april 2013 @ 23:41:49 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125540641
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ach misschien is dat ook wel zo. Maar het zou voor mij geen reden zijn om het meteen af te kappen.
Hoe was t met collegameisje?
  zaterdag 20 april 2013 @ 23:43:57 #156
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125540733
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Woensdag volgt dan toch de date waar ik twijfels over heb/had...
Ik hoor het al weer :') ik moet op komen draven :P?
pi_125540808
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:43 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik hoor het al weer :') ik moet op komen draven :P?
Haha, we gaan niet naar de Zwarte Ruiter dus ik hou hem liever nog van je tegoed ;)
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 23:47:08 #158
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125540847
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe was t met collegameisje?
Die zit nu bij Paddy's. Maar ik was al thuis en had geen zin om nog weer de stad in te gaan. Zeker niet naar paddy's. Ze zit daar ook met 2 vriendinnen.
pi_125540889
En anders stel ik mij wel beschikbaar.
Weet ook wel waar de Zwarte Ruiter is :)
pi_125541093
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:48 schreef freshy98 het volgende:
En anders stel ik mij wel beschikbaar.
Weet ook wel waar de Zwarte Ruiter is :)
Aardig, maar niet nodig ;).
pi_125541281
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Aardig, maar niet nodig ;).
:(
pi_125541303
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:58 schreef freshy98 het volgende:

[..]

:(
:*
pi_125541730
We zullen zien wat het brengt voor de eerste keer positief over iemand. Maar ook hier moet ik mij gaan aanpassen mocht het verder dan dit komen.
  zondag 21 april 2013 @ 00:22:52 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125542225
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die zit nu bij Paddy's. Maar ik was al thuis en had geen zin om nog weer de stad in te gaan. Zeker niet naar paddy's. Ze zit daar ook met 2 vriendinnen.
Ander keertje dan maar :)
  zondag 21 april 2013 @ 00:45:07 #165
138876 Andromache
pi_125543096
goed! ik zit er, helemaal alleen in de kroeg. nog geen contacten weten te leggen.... oeeeee moeilijk!! kroeghosselen in progress....
  zondag 21 april 2013 @ 00:52:42 #166
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125543372
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 00:45 schreef Andromache het volgende:
goed! ik zit er, helemaal alleen in de kroeg. nog geen contacten weten te leggen.... oeeeee moeilijk!! kroeghosselen in progress....
Stap 1: leg je telefoon weg!
pi_125543391
quote:
Zie je niemands leuk dan? Gewoon erop af gaan!

quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 00:52 schreef Yuki het volgende:

[..]

En ja dit dan ook natuurlijk.
  zondag 21 april 2013 @ 00:53:22 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125543403
Stap2: Kijk vrolijk, voel je vrolijk
  zondag 21 april 2013 @ 00:54:36 #169
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125543467
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 00:52 schreef Yuki het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 00:53 schreef Cue_ het volgende:
Stap2: Kijk vrolijk, voel je vrolijk
Stap 3: ga die dansvloer op!

Oh en: stoer van je!
  zondag 21 april 2013 @ 00:57:31 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125543575
Is er geen dansvloer, loop rondje door de zaak en lach lief naar leuke mannen
  zondag 21 april 2013 @ 01:00:01 #171
242666 BeamofLight
pi_125543680
What the hell heeft dit met datingsites te maken?
  zondag 21 april 2013 @ 01:02:16 #172
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125543759
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 01:00 schreef BeamofLight het volgende:
Daarom is de TT aangepast naar dating(site).

Heel stoer van Andro trouwens; alleen de kroeg in gaan zie ik mezelf niet snel doen.
  zondag 21 april 2013 @ 01:02:36 #173
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125543776
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 01:00 schreef BeamofLight het volgende:
Zeik eens niet zo
  zondag 21 april 2013 @ 01:04:45 #174
242666 BeamofLight
pi_125543844
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 01:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Daarom is de TT aangepast naar dating(site).

Heel stoer van Andro trouwens; alleen de kroeg in gaan zie ik mezelf niet snel doen.
heeft het ook geen hol mee te maken. Ik ga me dalijk aftrekken trouwens.
  zondag 21 april 2013 @ 01:05:32 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125543875
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 01:02 schreef Yuki het volgende:
Heb t zelf ook wel eens gedaan. Ligt een beetje aan de tent of het een beetje kan. 1,5 jaar terug alleen naar een kroeg gegaan en dat is nu m'n stamkroeg.
Enige jammere is dat daar niet echt potentieeltjes komen.
pi_125543912
stap 4 : neem een lekker drankje en relax
  zondag 21 april 2013 @ 01:07:52 #177
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125543964
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 01:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb t zelf ook wel eens gedaan. Ligt een beetje aan de tent of het een beetje kan. 1,5 jaar terug alleen naar een kroeg gegaan en dat is nu m'n stamkroeg.
Enige jammere is dat daar niet echt potentieeltjes komen.
Stamkroeg is wel een groot voordeel ja, kun je ook makkelijker alleen binnenlopen.
  zondag 21 april 2013 @ 01:09:21 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125544014
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 01:07 schreef eefje801 het volgende:
Stamkroeg is wel een groot voordeel ja, kun je ook makkelijker alleen binnenlopen.
Is inderdaad relaxed.
Ik ga er altijd alleen naar toe, langzaam leer je de mensen wel kennen.

Maar ook daar moest ik een keer alleen naar binnen. Beetje thuis drinken, op een avond gaan wanneer er bandje was en ik heb een erg leuke avond gehad en vele mensen gesproken.
pi_125545105
Okay, eerder vanavond gebeld door date van vanmiddag. Ze verkeert overduidelijk nogal in hogere sferen, helemaal blij en enthousiast, en dat ze mist(?). Prima verder. Ik vond het namelijk óók fijn en leuk. Maar net dat ene dingetje ontbreekt weer eens wat bij me.

Eerder refereerde ik eraan als de ''wow-factor'', om het beestje maar een naam te geven :') En juist dat is iets wat ik nodig heb, naar op zoek ben, en wat er eigenlijk instant moet zijn. Groeien zal het namelijk niet, daar denk ik mezelf wat te goed voor te kennen.

Kortom; ik vermoed dat het feitelijk missie nummer zoveel gedoemd tot falen gaat worden. En dat ze dat weet. In zoverre lijkt ze wel door me heen te kijken. En toch is er ruimte voor twijfel aan mijn kant.

Maar of het genoeg is? Ik ben nogal van het alles of niets.
  zondag 21 april 2013 @ 02:04:09 #180
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125545501
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 01:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, eerder vanavond gebeld door date van vanmiddag. Ze verkeert overduidelijk nogal in hogere sferen, helemaal blij en enthousiast, en dat ze mist(?). Prima verder. Ik vond het namelijk óók fijn en leuk. Maar net dat ene dingetje ontbreekt weer eens wat bij me.

Eerder refereerde ik eraan als de ''wow-factor'', om het beestje maar een naam te geven :') En juist dat is iets wat ik nodig heb, naar op zoek ben, en wat er eigenlijk instant moet zijn. Groeien zal het namelijk niet, daar denk ik mezelf wat te goed voor te kennen.

Kortom; ik vermoed dat het feitelijk missie nummer zoveel gedoemd tot falen gaat worden. En dat ze dat weet. In zoverre lijkt ze wel door me heen te kijken. En toch is er ruimte voor twijfel aan mijn kant.

Maar of het genoeg is? Ik ben nogal van het alles of niets.
En toch hé..het is nog maar de eerste date man. Je kunt haar toch ook vragen om het wat rustiger aan te doen qua bewoordingen, dat je er nog niet uit bent? Ik denk dat je die wowfactor wel nodig hebt maar dat geen enkele verliefdheid hetzelfde is, dat bestaat niet. Waarom zou je dan wel verwachten dat het weer hetzelfde moet voelen?
  zondag 21 april 2013 @ 02:18:13 #181
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125545731
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 23:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik heb er ook vaak last van dat mensen hele diepe gesprekken (proberen) te beginnen... schijnbaar een goed luisterend oor...
Maar soms zit je er gewoon niet op te wachten :D
Precies :D

[ Bericht 30% gewijzigd door eefje801 op 21-04-2013 02:18:35 (1 x is wel genoeg) ]
  zondag 21 april 2013 @ 02:19:13 #182
138876 Andromache
pi_125545752
BoL je moet eens ophouden met zeiken omdat ik je afwees vanwege je pilletjes- en lijntjesgebruik. op het moment van de tt-verandering was kroeghosselen benoemd als onderwerp. dus.

HJ: dit voelt toch wat als neh.... ze is wel snel head over heels. althans, dat uit ze nogal vlug, m.i.
pi_125545883
Ik realiseerde me afgelopen week iets. Dat ik in de afgelopen twee jaar nooit echt alleen ben geweest; er was altijd wel een of andere interest. Kapte ik (of zij) dat af, stond de volgende alweer klaar, angstaanjagend makkelijk. Is dat luxe? Fuck yeah. In ieder geval waar het seks en aandacht betreft. Maar het bracht me nog niet méér dan dat. Terwijl ik ergens - heel stiekem - wel weer toe ben aan dat ''meer''.

Afgelopen week besloot ik eens met niks of niemand bezig te zullen zijn, voor een tijdje. Behalve mezelf. Dat leverde me welgeteld twee dagen stilte op. Rare momenten. Even geen telefoontjes, berichtjes, noem maar op. Kweekte ook behoorlijk wat rust bij me.

Maar wat gebeurt er daarna? Zonder ENIG initiatief van mijn kant krijg ik via verschillende media drie(!) verzoeken tot dates. Uncanny, zoals er zonder enige moeite een bepaalde flow in lijkt te zitten. En dan raak ik toch weer geinteresseerd, ga er weer op eentje in en heb het ouderwets goed naar mijn zin. Maar qua eindresultaat, nah. Niet wat ik beoog.

Ik twijfel of ik even in zijn geheel moet stoppen met daten. Maar het haalt me net zo hard weer in.
  zondag 21 april 2013 @ 02:49:26 #184
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125546051
Verveling, kan niet slapen dus even foto's beoordeeld op Paiq. Welgeteld één uit mijn top 6 die niet in Verweggistan woont.

Hij past bij mij: 9.0
Ik pas bij hem: 4.4

Whut? :?
pi_125546702
Misschien ben jij blond en valt hij op ravenzwarte obese dominatrixes die absoluut niet langer dan 1.64 mogen zijn? Op hakken?
pi_125546714
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 02:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik realiseerde me afgelopen week iets. Dat ik in de afgelopen twee jaar nooit echt alleen ben geweest; er was altijd wel een of andere interest. Kapte ik (of zij) dat af, stond de volgende alweer klaar, angstaanjagend makkelijk. Is dat luxe? Fuck yeah. In ieder geval waar het seks en aandacht betreft. Maar het bracht me nog niet méér dan dat. Terwijl ik ergens - heel stiekem - wel weer toe ben aan dat ''meer''.

Afgelopen week besloot ik eens met niks of niemand bezig te zullen zijn, voor een tijdje. Behalve mezelf. Dat leverde me welgeteld twee dagen stilte op. Rare momenten. Even geen telefoontjes, berichtjes, noem maar op. Kweekte ook behoorlijk wat rust bij me.

Maar wat gebeurt er daarna? Zonder ENIG initiatief van mijn kant krijg ik via verschillende media drie(!) verzoeken tot dates. Uncanny, zoals er zonder enige moeite een bepaalde flow in lijkt te zitten. En dan raak ik toch weer geinteresseerd, ga er weer op eentje in en heb het ouderwets goed naar mijn zin. Maar qua eindresultaat, nah. Niet wat ik beoog.

Ik twijfel of ik even in zijn geheel moet stoppen met daten. Maar het haalt me net zo hard weer in.
Dit is iets wat veel door mn hoofd speelt. Bij minder selectief opstellen kun je constant aan het daten zijn. Op basis van (een aantal) dates (met of zonder periode van humping) bepalen of iemand je wel of (toch echt) niet ligt... Dan heb je meer dates en waarschijnlijk dus meer seks, maar ik zou me er "smerig" van gaan voelen als ik te veel testritjes ga maken met mannen waarvan ik eigenlijk op basis van wat heen en weer chatten al weet dat die powtjikkebowow-klik ontbreekt. En dan heb ik het allerminst over het lichamelijke aspect.

Ik hou gewoon van woorden, verbaal sparren, elkaar ongegeneerd onderuit halen als er een grap inzit (ok met dates is dit minder relevant dan met vrienden, maar voor het idee), absurde redenaties, adrem reageren... En ik merk gewoon dat als dat niet klikt met iemand, we beiden continu

"Well... This is...

..." ervaren :')

Terwijl als die klik er is, is het lachengierenbrullen tot het broekje uitgaat *O*
  Official ESF Kreviewer zondag 21 april 2013 @ 09:38:20 #187
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125547438
Ik wacht wel op de wow factor. Als het niet echt echt echt klikt, ga ik me uiteindelijk toch irriteren. Heb ook wel vrienden die het al prima vinden als ze tevreden zijn. Ik kan dat niet.
Dat betekent wel dat ik veel mensen moet ontmoeten, want als ik 'niks' doe, kom ik misschien 1 of 2 keer per jaar iemand tegen waarbij ik het idee heb dat de wow factor er is. (Laat staan dat het nog wederzijds is...)
In het verleden wel een paar keer de fout gemaakt om zonder dat gevoel relaties in te stappen. Nu geen zin meer in.
  zondag 21 april 2013 @ 09:41:05 #188
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125547466
quote:
Dat doe ik je niet (graag) na...
Hoe is het afgelopen?

Ik ben wel eens alleen naar de kroeg geweest, maar niet voor het hossel-idee. Meer omdat ik dorst had, geen zin had thuis te zitten en ik er bijna zeker van was dat ik bekenden tegen zou komen bij wie ik evt. aan kon sluiten (mits gewenst). Was ook het geval overigens, wel een topavond gehad!

In de VS heb ik het wel eens gedaan omdat ik er alleen zat voor werk. Nou vind ik Amerikanen over het algemeen iets meer open staan voor small-talk, maar misschien komt het ook omdat ze zien dat je buitenlander bent :P. Ook veel mensen leren kennen en een leuke avond gehad :), ze namen me aardig mee op sleeptouw, waardeer ik wel :).

Maar verder, zeker met in het achterhoofd dat je gaat hosselen, nee dan zou ik het niet kunnen :P
pi_125547681
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 09:38 schreef Kreator het volgende:
Ik wacht wel op de wow factor. Als het niet echt echt echt klikt, ga ik me uiteindelijk toch irriteren. Heb ook wel vrienden die het al prima vinden als ze tevreden zijn. Ik kan dat niet.
Dat betekent wel dat ik veel mensen moet ontmoeten, want als ik 'niks' doe, kom ik misschien 1 of 2 keer per jaar iemand tegen waarbij ik het idee heb dat de wow factor er is. (Laat staan dat het nog wederzijds is...)
In het verleden wel een paar keer de fout gemaakt om zonder dat gevoel relaties in te stappen. Nu geen zin meer in.
Maar dat baseer jij dus ook pas op het moment van daadwerkelijk ontmoeten? Misschien zijn fok en andere online fora niet representatief, maar ik heb toch altijd het idee dat ik op basis van online al een gedegen inschatting kan maken op hoe het irl gaat zijn.
pi_125547779
''Wachtend als een hond bij de voordeur hopend dat baasje thuiskomt''
pi_125548003
Wel stoer van je Andro! Ik zou dat niet zo snel doen denk ik.

Ben wel heel benieuwd hoe het is afgelopen nu. :Y
  Official ESF Kreviewer zondag 21 april 2013 @ 10:58:39 #192
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125548126
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar dat baseer jij dus ook pas op het moment van daadwerkelijk ontmoeten? Misschien zijn fok en andere online fora niet representatief, maar ik heb toch altijd het idee dat ik op basis van online al een gedegen inschatting kan maken op hoe het irl gaat zijn.
Ja ik moet iemand daar wel voor ontmoeten. Online zegt me vrij weinig, op het feit na of iemand een vlotte babbel heeft. 9 van de 10 keer is het moment van ontmoeten wel het moment dat ik het weet.
Heb al zo vaak gehad dat iemand online heel leuk was en dan bleek het irl niks te zijn.
  zondag 21 april 2013 @ 11:08:45 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125548242
Precies, in de eerste minuut weet je het meestal al. Wel heel kut als je dan nog een date moet uitzitten. :'(
  zondag 21 april 2013 @ 11:35:48 #194
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125548875
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 11:08 schreef Silenus het volgende:
Precies, in de eerste minuut weet je het meestal al. Wel heel kut als je dan nog een date moet uitzitten. :'(
Max twee drankjes uit beleefdheid en dan vertrekken. Geen probleem :)
  zondag 21 april 2013 @ 11:39:42 #195
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125548961
De wow, dat gaat bij veel mensen vaak mis. Dat zie je hier ook regelmatig gebeuren. Voor dat er al een date is geweest is de peraoon in kwestie al volledig door geanalyseerd met als uitkomt.. Nop geen wow factoor.

Of mensen houden zich vast aan iemand die de wow factor had en gaan dan op zoek naar een 1 op 1 kopie van die persoon.

In beide gevallen gaat het niet werken. Ga er blanco in, laat je verrassen en dan kom je van zelf iemand tegen met een nieuwe wow factor :)

En vergeet niet, niemand is perfect!
pi_125548990
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 06:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik hou gewoon van woorden, verbaal sparren, elkaar ongegeneerd onderuit halen als er een grap inzit (ok met dates is dit minder relevant dan met vrienden, maar voor het idee), absurde redenaties, adrem reageren... En ik merk gewoon dat als dat niet klikt met iemand, we beiden continu

"Well... This is...

[ afbeelding ]..." ervaren :')

Terwijl als die klik er is, is het lachengierenbrullen tot het broekje uitgaat *O*

Precies dit! Ik heb exact hetzelfde, en waarom? Omdat iemand je zo ontzettend weet te triggeren. In positieve zin. Ik zou het retesaai vinden als dat element ontbreekt.

quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 09:38 schreef Kreator het volgende:
Ik heb dat ook wel een paar keer meegemaakt. En dat zijn dan de mensen waarbij je eigenlijk al met een debiele grijns van oor tot oor zit als je ziet dat ze een berichtje sturen. Je je er ook echt op kunt verheugen bij de gedachte dat je ze weer gaat zien. Het zit gewoon goed, qua intensiteit. Maar het is zeldzaam. En via een reguliere datingsite heb ik dit nog nooit gehad.
  zondag 21 april 2013 @ 11:44:46 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125549099
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Al zo vaak meegemaakt dat mensen online anders zijn dan irl. Tuurlijk herken je er wel wat van terug, maar waar online een klik kan zijn kan die irl heel ver weg zijn :')
Dat is ook 1 van de redenen waarom ik weinig fokker meer ontmoet en het hele online dating lastig vindt. (als is lastig niet het juiste woord, maar weet even niets beters)
pi_125549552
Via een toetsenbord mis je natuurlijk een stuk beleving en dat ga je invullen met eigen fantasie en creativiteit. Maak het nou niet ingewikkelder dan het daadwerkelijk is.
  zondag 21 april 2013 @ 12:03:46 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125549623
Dat fantasie en beleving bedenk ik er niet bij. Tis meer dat qua gedrag/nonverbale communicaie en/of uiterlijk het gewoon tegenvalt.
  zondag 21 april 2013 @ 12:04:45 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125549647
Vanmiddag een date in A'dam. We gaan lekker ergens een biertje doen, of een ijsje eten ofzo. En mensen kijken en slechte grappen maken.
pi_125549800
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Dat fantasie en beleving bedenk ik er niet bij. Tis meer dat qua gedrag/nonverbale communicaie en/of uiterlijk het gewoon tegenvalt.
Altijd om foto's vragen bij voorkeur met een recente editie van De Telegraaf voor de borst.
pi_125549832
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:10 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Altijd om foto's vragen bij voorkeur met een recente editie van De Telegraaf voor de borst.
En wat als uiterlijk nou net iets minder meetelt? Die mensen zijn er ook. Draait bij mij meer om hoe iemand echt is en dat valt helaas vaak in het echt toch enorm tegen.
  zondag 21 april 2013 @ 12:16:54 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125549952
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:10 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

Al zou hij helemaal op de foto lijken en zou het eenlekker ding zijn. Non verbale communicatie is ook erg belangrijk, net als de gewone communicatie. En dat is toch enkel iets wat je irl merkt. En zoals ik zei, in mijn ervaring viel het vaak tegen.
pi_125550044
quote:

Ik heb een half jaar niet gedate, niet gescharreld, niet gehosseld, niks nada.

Heeerlijk...wat een rust.

Nu sinds vorige week, weer een eerste date gehad (zie paar topics terug), en verdomd, daar is de onrust weer, het knagen of het wel goed voelt, of zij wel goed genoeg is, of ik wel goed genoeg ben. Blablabla...vermoeiend.

Neig er weer naar, om een paar maanden aan het niet daten toe te voegen :-)

SPOILER
  zondag 21 april 2013 @ 12:28:33 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125550207
Wees blij dat je die onrust hebt.. zegt toch iets over dat ze leuk is. ;)
pi_125550454
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:28 schreef Cue_ het volgende:
Wees blij dat je die onrust hebt.. zegt toch iets over dat ze leuk is. ;)
Ze is harstikke leuk :D

SPOILER
  zondag 21 april 2013 @ 12:42:01 #207
138876 Andromache
pi_125550567
quote:
2s.gif Op zondag 21 april 2013 09:41 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat doe ik je niet (graag) na...
Hoe is het afgelopen?

Wel okee. Ik voelde me niet helemaal op mijn gemak, maar op de dansvloer een beetje gekletst met wat mannen. Dat was wel leuk :) Volgende keer doe ik dit misschien wel weer. Ik vind het dansen te leuk om te laten liggen!
pi_125550569
3 uur lang de scheet der scheten binnenhouden in de volle verwachting dat het er een is waarbij het bombardement in het niets zal vallen...

Deur in het slot... Voetstapjes de trap af...

AAAAAAH ONTSPAAAAAAAAAAANNING!!!!

*ffffffff...ff*
  zondag 21 april 2013 @ 13:47:49 #209
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125552785
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:42 schreef Andromache het volgende:

[..]

Wel okee. Ik voelde me niet helemaal op mijn gemak, maar op de dansvloer een beetje gekletst met wat mannen. Dat was wel leuk :) Volgende keer doe ik dit misschien wel weer. Ik vind het dansen te leuk om te laten liggen!
zo maak je ook natuurlijk nieuwe stapvrienden waar je de volgende keer mee kunt gaan stappen :)
  zondag 21 april 2013 @ 14:10:26 #210
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125553479
quote:
Ik ben ik, ik ben niet volmaakt en dus ook niet perfect.

Ik weet wie ik ben maar ook wat ik wil.
Soms ben ik een prater en soms heel stil.

Om mij te leren kennen moet je dit kunnen leren.

Ik ben wie ik zijn wil.
Enzo moet je mij maar accepteren.

Als je me wilt leren kennen, stuur dan een berichtje.
Ja, nee, duidelijk verhaal.
pi_125553626
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2013 14:10 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zit John Ewbank hier achter soms?
  zondag 21 april 2013 @ 14:19:58 #212
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125553769
quote:

[..]

Die heeft zelf geeeeen idee wie of wat ze is haha.
pi_125553927
quote:
Soms ben ik een prater en soms heel stil.

weet zo 1 die niet origineel kan zijn.
http://www.1001gedichten.nl/gedichten/5471/ik_ben_ik/
  zondag 21 april 2013 @ 14:30:53 #214
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_125554085
Dat gedicht is ook zo 2002. Dat het toch zo'n blijvende indruk maakt op bepaalde personen.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_125554567
quote:
11s.gif Op zondag 21 april 2013 14:24 schreef m1st1g het volgende:

[..]

weet zo 1 die niet origineel kan zijn.
http://www.1001gedichten.nl/gedichten/5471/ik_ben_ik/
Ze hebben zelfs datingberichten :o
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 21 april 2013 @ 14:47:36 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
  zondag 21 april 2013 @ 14:50:18 #217
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125554721
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 12:04 schreef Silenus het volgende:
Vanmiddag een date in A'dam. We gaan lekker ergens een biertje doen, of een ijsje eten ofzo. En mensen kijken en slechte grappen maken.
Veel plezier!
  zondag 21 april 2013 @ 14:52:25 #218
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125554810
pi_125555126
Zelf inmiddels weer een paiq date -gezellig maar meer niet as usual- verder en helaas moeten constateren dat na een paar dates met een dame van een paar topics terug na haar vakantie ook wel ten einde is. Over de mobiel is er weinig tot geen enthousiasme meer van haar kant. Dat lees je wel tussen de regeltjes door.

En onwards we go... Inmiddels over RP wellicht weer wat heuh, gehosseld :D

SPOILER
pi_125556303
quote:
als jou hart een cel is
Als jouw hart een cel is,
geef mij dan levenslang.

Als jouw ogen twee sterren zijn,
kijk ik elke seconde naar de hemel.

Als jouw mond een lolly is,
kan ik er de hele dag op zabberen.

Als je woordjes een zee vormen,
laat me dan verdrinken!

Als...
je zegt dat je van me houd,
stop me in de cel met een lolly in mijn hand en de zee vlak naast me met weerschijn van de sterren!
Zeg nu zelf, daarmee kom je toch in ieder broekje?
  zondag 21 april 2013 @ 15:34:34 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125556432
Bij het stukje lollie kreeg ik een ander idee :D
  zondag 21 april 2013 @ 15:48:01 #222
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125557049
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Liet het aan een vriendin lezen, ze is niet droog te föhnen!
pi_125558695
heeft die gast een lolly fetish? :?
pi_125558879
quote:

[..]

deze tekst lijkt wel heel veel op het koningslied :r

stop me in de cel met een MOND in mijn hand en de WOORDEN vlak naast me met weerschijn van de JE OGEN!
  zondag 21 april 2013 @ 16:39:33 #225
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125559013
quote:

[..]

Vooral die spelfout in de titel :9

En wat is zabberen? :')
pi_125559782
quote:

je hoeft er niet op in te gaan, dus je hebt het zelf in de hand. verder zie ik niet zo waarom je die pauze in zou lassen? al herken ik dat wel aangezien ik net uit zo'n 'pauze' kom. :')

maar goed, wat wil je met een pauze bereiken? als je toe bent aan meer is het natuurlijk handig dat je je ogen openhoudt en hier en daar eens een date versiert. :)
  zondag 21 april 2013 @ 19:07:05 #227
138876 Andromache
pi_125565161
de welnietwelnietmeneer is vasthoudend. hij wil bij mij thuis voor me koken... en praten, en het goedmaken. heb een voorzichtige ja gesmst. thuisdate hahaha :D
pi_125567017
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 19:07 schreef Andromache het volgende:
de welnietwelnietmeneer is vasthoudend. hij wil bij mij thuis voor me koken... en praten, en het goedmaken. heb een voorzichtige ja gesmst. thuisdate hahaha :D
ik dacht dat je duidelijkheid wilde ipv dit gedraai? :P

vind je hem uberhaupt wel leuk/interessant eigenlijk? die indruk krijg ik niet echt namelijk.
  zondag 21 april 2013 @ 19:54:00 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125567393
Klinkt een beetje als; hij wil me dus dat is goed genoeg...
pi_125567587
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef Cue_ het volgende:
vind het lullig om te zeggen maar dat idee kreeg ik ook een beetje inderdaad.
pi_125568968
quote:
Je bent te goed voor dit figuur, dump hem toch.
  Moderator zondag 21 april 2013 @ 20:32:50 #232
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_125569390
quote:
11s.gif Op zondag 21 april 2013 20:26 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Je bent te goed voor dit figuur, dump hem toch.
:?
pi_125571276
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht al, is het nou weer mijn negativisme... ?
  zondag 21 april 2013 @ 21:56:56 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125575784
Besloten mezelf weer van RP af te gooien. Zoals iedereen zegt/weet... je moet eerst jezelf beetje op de rit hebben voordat het zin heeft om echt te gaan daten. Merk dat ik dat steeds minder heb.
Dus hou het maar even voor gezien :)
  zondag 21 april 2013 @ 22:01:29 #235
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_125576126
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef Cue_ het volgende:
Besloten mezelf weer van RP af te gooien. Zoals iedereen zegt/weet... je moet eerst jezelf beetje op de rit hebben voordat het zin heeft om echt te gaan daten. Merk dat ik dat steeds minder heb.
Same here, zat op lexa en realiseerde mij dat ik er totaal geen zin in had
  Moderator zondag 21 april 2013 @ 22:12:30 #236
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_125576989
quote:
^O^
  zondag 21 april 2013 @ 22:57:35 #237
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125580242
quote:
Goede beslissing lijkt me!
Als je er weer zin in krijgt merk je dat vanzelf wel :)
Succes :)
  zondag 21 april 2013 @ 23:28:00 #238
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_125582336
quote:
In het ergste geval een gratis diner. Kan je wel huilen dat je "te makkelijk" bent ofzo.. maar lekker boeiend, je kan er toch gewoon een leuke avond van maken? :7
WFPB!
pi_125582579
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef Dizorn het volgende:

[..]

In het ergste geval een gratis diner. Kan je wel huilen dat je "te makkelijk" bent ofzo.. maar lekker boeiend, je kan er toch gewoon een leuke avond van maken? :7
Helemaal mee eens. Goed moment om te beginnen met alles minder serieus te zien :)

Hoe was jouw date van vandaag, Silenus?
pi_125582653
RP account maar weer eens afgestoft.... :)
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 21 april 2013 @ 23:52:31 #241
138876 Andromache
pi_125583685
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Ik laat me graag een gratis dinertje bezorgen. :) En verder, tja... ik vind hem leuk omdat hij interessante hobby's heeft, tikje intellectueel, erg aantrekkelijk ook. Het is ook een beetje bedoeld om nou eens uit te praten wat er tussen ons is. Want met al dat gesms wordt het er niet duidelijker op. Laat hem maar even werken voor mij en daarmee zijn excuses aanbieden.
  zondag 21 april 2013 @ 23:56:09 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125583871
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik laat me graag een gratis dinertje bezorgen. :) En verder, tja... ik vind hem leuk omdat hij interessante hobby's heeft, tikje intellectueel, erg aantrekkelijk ook. Het is ook een beetje bedoeld om nou eens uit te praten wat er tussen ons is. Want met al dat gesms wordt het er niet duidelijker op. Laat hem maar even werken voor mij en daarmee zijn excuses aanbieden.
En die excuses waren ook alweer omdat..?
  Moderator maandag 22 april 2013 @ 00:05:23 #243
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_125584334
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En die excuses waren ook alweer omdat..?
Het niet all-in gaan met haar.
  maandag 22 april 2013 @ 00:07:19 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125584414
quote:

[..]

Waarom smsen en niet gewoon bellen. Dat laatste is toch veel makkelijker?

En waar was die excuses voor?
Dat heb ik even gemist.
  maandag 22 april 2013 @ 00:37:11 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125585491
quote:

[..]

Welke date is dit dan? Niet de havenmeester toch?

En ben het eigenlijk wel met dizorn en linguine eens, zolang je er niet de hele avond moeilijke gesprekken over gaat zitten houden kan het gezellig zijn en het is leuk als iemand voor je kookt. Als je het zo kunt zien, why not.
pi_125586489
Ah! Barocci en ik scoren een volledig wederzijdse 6,5 *O*
pi_125586519
Als dat geen neuken wordt!
pi_125588458
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 21:27 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Een of andere mafketel die slecht met afwijzingen omgaat dus. Weet je dat ook weer.
En dat word nu nog duidelijker....

Gister een app dat ze blij is dat er geen verder contact zal zijn want een jongen die alleen via een datingsite contact kan leggen met vrouwen is niet normaal

Vanochtend ineens een bericht op paiq waarom ik haar niet als contact had verwijderd
pi_125588518
Moet trouwens wel zeggen dat dit de eerste keer is dat ik een mindere ervaring heb
Wel vaker natuurlijk gehad dat je na poosje contact dacht "dit is het niet"
Maar meestal was het daarmee ook klaar
  maandag 22 april 2013 @ 09:28:32 #250
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125588527
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 23:31 schreef Linguine het volgende:
Hoe was jouw date van vandaag, Silenus?
Was gezellig, alleen had ze de hele date haar zonnebril op. :') Vind ik een beetje onpersoonlijk ofzo, als ik haar ogen niet kan zien. Die heb ik dus ook niet gezien. :')
  Official ESF Kreviewer maandag 22 april 2013 @ 09:38:14 #251
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125588693
quote:
Laat hem maar even werken voor mij en daarmee zijn excuses aanbieden.
Merkwaardige instelling.
  Official ESF Kreviewer maandag 22 april 2013 @ 09:38:48 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125588708
quote:
:*.
pi_125591157
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 09:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Was gezellig, alleen had ze de hele date haar zonnebril op. :') Vind ik een beetje onpersoonlijk ofzo, als ik haar ogen niet kan zien. Die heb ik dus ook niet gezien. :')
Een simpele "Had jij nou blauwe of donkere ogen?" was voldoende geweest. :P
pi_125591444
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 09:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Is ook erg jammer ja, als je een gesprek met iemand hebt wil je diegene toch aan kunnen kijken?
Maar als je ziet hoeveel mensen dit toch doen zou ik er gewoon van uitgaan dat ze het niet doorheeft, aangezien jij hebt je zonnebril niet op dus ze kan jouw ogen wel gewoon zien.
Azwethinkweiz
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 april 2013 @ 11:19:32 #255
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125591477
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:18 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Is ook erg jammer ja, als je een gesprek met iemand hebt wil je diegene toch aan kunnen kijken?
Maar als je ziet hoeveel mensen dit toch doen zou ik er gewoon van uitgaan dat ze het niet doorheeft, aangezien jij hebt je zonnebril niet op dus ze kan jouw ogen wel gewoon zien.
dat maar ook kan de zon voor haar gewoon te fel geweest zijn.
Gewoon naar vragen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_125591520
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 11:19 schreef Ynske het volgende:

[..]

Gewoon naar vragen
Ja de hele tijd? Je merkt pas dat de zon te fel is als je geprobeerd hebt om zonder te kijken. En zeker als je iemand ontmoet zet je toch even je bril af en kijk je de ander aan als je gedag zegt?
Azwethinkweiz
pi_125591552
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 11:19 schreef Ynske het volgende:

[..]

Gewoon naar vragen
Maakt het niet minder zonde...ogen O+

Komt er trouwens een vervolgdate Silenus?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 april 2013 @ 11:23:24 #258
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125591614
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:20 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Ja de hele tijd? Je merkt pas dat de zon te fel is als je geprobeerd hebt om zonder te kijken. En zeker als je iemand ontmoet zet je toch even je bril af en kijk je de ander aan als je gedag zegt?
ik heb m ook heel veel op, soms zelfs binnen. En vergeet t ook dat ik m opheb. Als t licht te fel is bij ontmoeten buiten zal ik mn niet snel afdoen, dan zie je toch niet van mn ogen als ik m wel af doe. Maar als je dan bv een kroeg ingaat doevik t wel af
Today is life -

Dale Carnegie
pi_125591787
Oogcontact lijkt me toch wel belangrijk bij een date...
  maandag 22 april 2013 @ 11:29:03 #260
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125591810
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Maakt het niet minder zonde...ogen O+

Komt er trouwens een vervolgdate Silenus?
Verwacht het niet, de wow-factor ontbrak daarvoor toch.
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 11:23 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik heb m ook heel veel op, soms zelfs binnen. En vergeet t ook dat ik m opheb. Als t licht te fel is bij ontmoeten buiten zal ik mn niet snel afdoen, dan zie je toch niet van mn ogen als ik m wel af doe. Maar als je dan bv een kroeg ingaat doevik t wel af
Haha, ik zie het al voor me dat ik met een vrouw in de kroeg zit die een zonnebril opheeft. :') *plaatsvervangende schaamte*
  Official ESF Kreviewer maandag 22 april 2013 @ 11:32:55 #261
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125591948
Ik ga vrijdag de stad in met een paar vrienden. Daar komt een ex-scharrel die ik wel leuk vind (en nog een ;-) slaapplaats ;-) nodig had, een potentiele nieuwe relatiemateriaalvrouw en iemand die me continu zit te whatsappen omdat ze nét weer vrijgezel is.
Interessante avond. :').
pi_125592123
Ik snap niet hoe jullie het zo makkelijk voor elkaar krijgen :')
  maandag 22 april 2013 @ 11:41:51 #263
141482 Q.
JurassiQ
pi_125592280
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:37 schreef Faxie het volgende:
Gewoon, tof zijn.
For great justice!
pi_125592291
quote:
Vast door positief te blijven denken. O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 april 2013 @ 11:43:48 #265
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125592357
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Verwacht het niet, de wow-factor ontbrak daarvoor toch.

[..]

Haha, ik zie het al voor me dat ik met een vrouw in de kroeg zit die een zonnebril opheeft. :') *plaatsvervangende schaamte*
eerder op t werk met die klote tllampen en lichte migraine ;)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_125592437
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:42 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Vast door positief te blijven denken. O+
Dat doe ik al 10 jaar :') (met af en toe een dip)
quote:
14s.gif Op maandag 22 april 2013 11:41 schreef Q. het volgende:

[..]

Gewoon, tof zijn.
Ik ben wel een beetje tof hoor :@
pi_125592519
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat doe ik al 10 jaar :') (met af en toe een dip)

[..]

Ik ben wel een beetje tof hoor :@
Goed zo!

Iedereen is wel een beetje tof en soms net iets toffer. O+
  Official ESF Kreviewer maandag 22 april 2013 @ 11:49:07 #268
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125592537
quote:
Via datingsites lukt het me voor geen meter hoor. 1x een date gehad en die was niet enthousiast genoeg (zei ze).
Dit zijn reallife kennissen en oudcollega's.

Ben net weer op paiq verwijderd door een leuk meisje waar ik leuke gesprekken mee had. Zonder aanleiding oid.
pi_125592560
quote:
9s.gif Op maandag 22 april 2013 11:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Via datingsites lukt het me voor geen meter hoor. 1x een date gehad en die was niet enthousiast genoeg (zei ze).
Dit zijn reallife kennissen en oudcollega's.
Tja ik probeer het juist op datingsites omdat reallife 3 keer kut is...
pi_125592663
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Bij mij hetzelfde via datingsites gaat het erg slecht, doch in het echte leven een stuk beter. Ga bij jezelf te raden waarom het zo slecht gaat, tenslotte geef jezelf aan dat je al 10 jaar op zoek bent veel komt van binnenuit waardoor sommige zaken niet lukken.
  Official ESF Kreviewer maandag 22 april 2013 @ 11:53:44 #271
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125592717
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik had het geluk dat ik bij een bedrijf werkte met een paar honderd vrouwen (en zeer weinig mannen). Daar heb ik 6 of 7 relaties en scharrels en een heleboel contacten aan overgehouden. Nu nog steeds dus.
Al moet ik zeggen dat het aan de 5e of 6e steeds lastiger werd om uit te leggen, want die kenden mijn 'reputatie' ondertussen. :').
  maandag 22 april 2013 @ 11:59:00 #272
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125592919
quote:
9s.gif Op maandag 22 april 2013 11:53 schreef Kreator het volgende:
Al moet ik zeggen dat het aan de 5e of 6e steeds lastiger werd om uit te leggen, want die kenden mijn 'reputatie' ondertussen. :').
Dat kan op internet ook gebeuren, ik heb morgen een date met iemand die haar vriendinnen mijn foto heeft laten zien. Nu blijkt dat ik met twee van haar vriendinnen al eens heb gedate en ook nog 3 anderen die die vriendinnen weer via via kennen. :')
Toen ik vroeg wie dat dan waren zei ze: "Ja Charlotte, Marianne en die andere drie wordt nog nagegaan."

Nou heb ik in mijn telefoon gekeken maar daar staan geen herleidbare Charlottes of Mariannes in die bij internet horen. Moet dus denk ik wel jaren geleden zijn, maar intussen denkt zij dat ik een of andere serialdater ben. Bovendien zei die Charlotte en/of Marianne dat ik erg 'zelfingenomen' was. :') :P
Nu kan ik inderdaad soms een beetje arrogant overkomen, dat weet ik, maar of ik dat nu ben of niet: ik heb wel alle schijn tegen. Het gekke is dat ze nog steeds wil afspreken morgen.
  maandag 22 april 2013 @ 12:00:16 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125592978
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:59 schreef Silenus het volgende:
maar intussen denkt zij dat ik een of andere serialdater ben. .
Uhm.. newsflash.. dat ben je ook ;)
pi_125593056
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:52 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Bij mij hetzelfde via datingsites gaat het erg slecht, doch in het echte leven een stuk beter. Ga bij jezelf te raden waarom het zo slecht gaat, tenslotte geef jezelf aan dat je al 10 jaar op zoek bent veel komt van binnenuit waardoor sommige zaken niet lukken.
Ik kom op de verkeerde plekken blijkbaar.
  maandag 22 april 2013 @ 12:02:49 #275
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125593072
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uhm.. newsflash.. dat ben je ook ;)
Haha dat weet ik, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat die vrouwen dat weten. Er schijnt ook een of andere nitwit op paiq rond te hangen die vrouwen voor mij waarschuwt, alsof ik een of andere seriemoordenaar ben. :') Een soort roofdier/vampier die alle vrouwen een keer gehad wil hebben. Alexander heet-ie.
Dat-ie lekker zelf eens een date gaat regelen zonder de nichterige moraalridder uit te hangen.
pi_125593073
quote:
9s.gif Op maandag 22 april 2013 11:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik had het geluk dat ik bij een bedrijf werkte met een paar honderd vrouwen (en zeer weinig mannen). Daar heb ik 6 of 7 relaties en scharrels en een heleboel contacten aan overgehouden. Nu nog steeds dus.
Bij mij werken bijna geen vrouwen. en als ze er al zijn zitten ze op een andere afdeling en een andere ploeg :')
  maandag 22 april 2013 @ 12:03:32 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125593092
quote:
11s.gif Op maandag 22 april 2013 12:02 schreef Silenus het volgende:
Haha dat weet ik, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat die vrouwen dat weten. Er schijnt ook een of andere nitwit op paiq rond te hangen die vrouwen voor mij waarschuwt, alsof ik een of andere seriemoordenaar ben. :') Een soort roofdier/vampier die alle vrouwen een keer gehad wil hebben. Alexander heet-ie.
Dat-ie lekker zelf eens een date gaat regelen zonder de nichterige moraalridder uit te hangen.
Misschien eens je naam veranderen :+
  maandag 22 april 2013 @ 12:11:27 #278
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125593376
Wel een mooi contrast in dit topic. Mensen die met alle liefde willen laten weten hoeveel dates zij wel niet naar binnen kunnen trekken en mensen die met alle liefde willen laten weten dat ze dat totaal niet lukt. :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  Official ESF Kreviewer maandag 22 april 2013 @ 12:11:44 #279
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125593381
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Bij mij werken bijna geen vrouwen. en als ze er al zijn zitten ze op een andere afdeling en een andere ploeg :')
Ja, die moet je juist hebben. Zelfde afdeling lijkt me geen strak plan. Organiseer gewoon een wekelijks avondje drank tanken met je collega's. Dat werkt als een tierelier (behalve als je werkt, waar ik nu werk)
  Official ESF Kreviewer maandag 22 april 2013 @ 12:12:39 #280
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125593417
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:11 schreef -Splash- het volgende:
Mensen die met alle liefde willen laten weten hoeveel dates zij wel niet naar binnen kunnen trekken
Ik weet niet of je op mij doelt of niet, maar ik vertel gewoon mijn ervaringen.
  maandag 22 april 2013 @ 12:12:48 #281
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125593427
Als we nou date-begeleiders inzetten. Iemand die het totaal niet lukt gaat op stage bij iemand waarbij het duidelijk wel lukt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_125593440
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:11 schreef -Splash- het volgende:
Wel een mooi contrast in dit topic. Mensen die met alle liefde willen laten weten hoeveel dates zij wel niet naar binnen kunnen trekken en mensen die met alle liefde willen laten weten dat ze dat totaal niet lukt. :P
Reden dat ik hier niet zo vaak kom is omdat ik wat neerslachtig word van die succesverhalen :')
  maandag 22 april 2013 @ 12:13:55 #283
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125593473
quote:
14s.gif Op maandag 22 april 2013 12:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik weet niet of je op mij doelt of niet, maar ik vertel gewoon mijn ervaringen.
Daarvoor is dit topic ook. :Y Ik had het over iedereen, dus daar zou jij zo maar tussen kunnen zitten. ;)
pi_125593475
quote:
14s.gif Op maandag 22 april 2013 12:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, die moet je juist hebben. Zelfde afdeling lijkt me geen strak plan. Organiseer gewoon een wekelijks avondje drank tanken met je collega's. Dat werkt als een tierelier (behalve als je werkt, waar ik nu werk)
Tja we hebben ploegenuitjes, maar da's met kerels dus...
  maandag 22 april 2013 @ 12:14:24 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125593491
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:13 schreef Faxie het volgende:

Tja we hebben ploegenuitjes, maar da's met kerels dus...
Voorstellen om dus eens wat mensen van andere teams/afdelingen mee te nemen?
  Official ESF Kreviewer maandag 22 april 2013 @ 12:15:11 #286
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125593519
quote:

[..]

Reden dat ik hier niet zo vaak kom is omdat ik wat neerslachtig word van die succesverhalen :')
Ik heb het hele weekend alleen doorgebracht en de enige RL stem die ik heb gehoord was die van mijn moeder. Helpt dit?
  maandag 22 april 2013 @ 12:16:02 #287
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125593553
quote:

[..]

Terwijl dat soort verhalen juist ook heel motiverend kunnen werken. Dude, je bent volgens mij best een leuke gozer... volgens mij zit het allemaal in je hoofd. Wees zekerder van jezelf, als je jezelf niet kan waarderen zal een ander het ook niet doen. Werk daar eerst aan.
pi_125593683
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Voorstellen om dus eens wat mensen van andere teams/afdelingen mee te nemen?
Mensen die je nooit ziet verder? ...

Om de 2 jaar is er wel een bedrijfsfeest, maar dat schiet ook niet echt op.
  maandag 22 april 2013 @ 12:22:40 #289
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125593802
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mensen die je nooit ziet, dus nieuwe mensen. Eh ja. Lijkt mij alleen maar positief.
pi_125593824
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:16 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Terwijl dat soort verhalen juist ook heel motiverend kunnen werken. Dude, je bent volgens mij best een leuke gozer... volgens mij zit het allemaal in je hoofd. Wees zekerder van jezelf, als je jezelf niet kan waarderen zal een ander het ook niet doen. Werk daar eerst aan.
Het enige waar ik een beetje onzeker mee ben is op vrouwen afstappen. Al dat andere gedoe heb ik wel aardig aan gewerkt in de jaren.

Ik ben terughoudend om weer een abo te nemen op een site... kost toch weer knaken, en de vorige keer was ook niet zo'n succes. 3 sites, 1 date...
  Official ESF Kreviewer maandag 22 april 2013 @ 12:24:05 #291
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125593847
quote:

[..]

Ik blufte altijd. 1 of 2 vriend-collega's vragen wat mee te gaan drinken die vrijdag en dan op een leuke meid afstappen en vragen of ze ook meegaat 'met de gezellige collega's wat drinken'. Gaat het balletje vanzelf rollen. Heb vaak genoeg met 20/30 man in de kroeg gestaan op die manier.
pi_125593852
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:22 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Mensen die je nooit ziet, dus nieuwe mensen. Eh ja. Lijkt mij alleen maar positief.
Vooral 'pittige korte kapsels' he ;)

Nah ik denk dat het bedrijf te groot is om zoiets te doen.
  maandag 22 april 2013 @ 12:24:45 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125593870
quote:

Teambuilding ;)
Of juist dus bij zo'n bedrijfsfeest wat contacten leggen en vanuit daar weer dingen organiseren.
pi_125593921
quote:

[..]

En ik heb het hele weekend alleen thuis gezeten. De goedkoopste fles vodka die ik kon vinden, me misselijk gegeten aan toffifees terwijl Marco Borsato mijn woonkamer vulde met het prachtige "Margherita", waarna ik jankend en masturberend in slaap ben gevallen. :'(
  maandag 22 april 2013 @ 12:26:50 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125593944
Al masturberend in slaap vallen ... ;(
Wacht dan totdat je je hoogtepunt hebt bereikt :N
pi_125593962
Is dit een nieuwe trend? Emotioneel incontinente mannen?
pi_125594008
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:26 schreef Cue_ het volgende:
Al masturberend in slaap vallen ... ;(
Wacht dan totdat je je hoogtepunt hebt bereikt :N
Zelfs dat lukte me niet ;(
  maandag 22 april 2013 @ 12:30:17 #298
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125594083
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:26 schreef habitue het volgende:

[..]

En ik heb het hele weekend alleen thuis gezeten. De goedkoopste fles vodka die ik kon vinden, me misselijk gegeten aan toffifees terwijl Marco Borsato mijn woonkamer vulde met het prachtige "Margherita", waarna ik jankend en masturberend in slaap ben gevallen. :'(
Oh geloof mij.. het kan veel erger....
Komt er een vrouw bij je thuis, ben je alleen maar aan het werken. :')

Was best genant en ik moet dat nog even goedmaken. Domme actie van mijn kant.
pi_125594103
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:26 schreef habitue het volgende:

[..]

Tja ik ben vrijdagavond wezen poolen, zaterdag visite gehad, 's avonds nog wezen kitesurfen, en zondag de hele dag aan m'n auto gewerkt...

Maar daar ontmoet je geen leuke dames mee.
pi_125594355
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja ik ben vrijdagavond wezen poolen, zaterdag visite gehad, 's avonds nog wezen kitesurfen, en zondag de hele dag aan m'n auto gewerkt...

Maar daar ontmoet je geen leuke dames mee.
Poolen?

En dan zo naar haar toe lopen van: "Zeg je houdt je stok verkeerd vast, laat mij je anders even helpen."
pi_125594393
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 12:37 schreef habitue het volgende:

[..]

Poolen?

[ afbeelding ]

En dan zo naar haar toe lopen van: "Zeg je houdt je stok verkeerd vast, laat mij je anders even helpen."
Amper poolende vrouwen hier. En als ze d'r al zijn zijn ze 20 en met een groepje, waar d'r vriend hoogstwaarschijnlijk ook tussen zit.

Dat ik iemand met poolen ga ontmoeten geloof ik allang niet meer in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')