Probeer het uit!quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:51 schreef M1979 het volgende:
Is Paiq nog een beetje interessant? Jaren geleden was het een geweldige manier om snel een date te scoren
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:58 schreef theKiD het volgende:
Ik blijf erbij, de makkelijkste dates komen van badoo, de beste dates van paiq. (Tot nu toe.. )
Poolen op schoolpas... altijd gratisquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef geenvetzak het volgende:
Hoeveel geeft iedereen ongeveer uit aan dates eigenlijk? Tikt wel aan als je er een paar per maand heb, zou ik zeggen.
is niet veel duurder dan met een stel vrienden naar de kroeg toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef geenvetzak het volgende:
Hoeveel geeft iedereen ongeveer uit aan dates eigenlijk? Tikt wel aan als je er een paar per maand heb, zou ik zeggen.
Voor mij welquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
is niet veel duurder dan met een stel vrienden naar de kroeg toch?
Omdat ik tijdens het stappen veel krijg en ik niet de man alles laat betalen bij een date.quote:
Ligt er een beetje aan of het gezellig blijft tijdens de date. Bij een slechte date kost het hooguit 2 koppen koffie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef geenvetzak het volgende:
Tja, kga altijd bij iemand thuis wat drinken als ik ze wil zien, kost niksquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
is niet veel duurder dan met een stel vrienden naar de kroeg toch?
als je het op die manier kijkt zou voor een man een date inderdaad nog wel eens goedkoper kunnen zijn dan proberen te kroeg hosselenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omdat ik tijdens het stappen veel krijg en ik niet de man alles laat betalen bij een date.
hehe, ze houdt wel van uitdrukkingen, zo te horen!quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:21 schreef Clicks_nl het volgende:
in elk geval wel duidelijkheid nu
ik mag in m'n eigen sop gaar koken en weet niet wat ik mis
so be it...
Ik heb dat altijd een erg slechte eigenschap gevonden.. Krijgen en niet terug geven of weigeren..quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Omdat ik tijdens het stappen veel krijg en ik niet de man alles laat betalen bij een date.
Een of andere mafketel die slecht met afwijzingen omgaat dus. Weet je dat ook weer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:21 schreef Clicks_nl het volgende:
in elk geval wel duidelijkheid nu
ik mag in m'n eigen sop gaar koken en weet niet wat ik mis
so be it...
Ligt eraan hoe goed de dates lopen, soms na 2 biertjes alweer op huis aan, maar soms duurt het wat langer en is de date ook wat 'duurder', maar ja dat zijn dan wel de betere dates waarvan er hopelijk dan ook meer volgen met dezelfde dame...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef geenvetzak het volgende:
Of je kent wat strategisch geplaatste barmensen nogal goed...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd een erg slechte eigenschap gevonden.. Krijgen en niet terug geven of weigeren..
Dan nog vind ik het een slechte eigenschap.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Of je kent wat strategisch geplaatste barmensen nogal goed...
Ok.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het een slechte eigenschap.
Ik heb al ongeveer een triljoen goedlopende gesprekken gehad, die op helemaal niets uitliepenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:29 schreef FAUSTI het volgende:
Fucking hell, voor de eerste keer in mijn leven loopt een gesprek via een datingsite wel goed![]()
Dit geeft hoop al zal het wel weer ergens mis gaan denk ik
Ja maar dit is toch echt een unicum hoor, al weet ik ergens in mijn achterhoofd dat hij mij de pan inhakt als ik iets verkeerds zeg, meneer doet namelijk martial arts. Met dat in het achterhoofd houd ik mij wel stilquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb al ongeveer een triljoen goedlopende gesprekken gehad, die op helemaal niets uitliepen
Pooler ja?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Poolen op schoolpas... altijd gratis
Lid van poolvereniging bij ander poolcentrum, dus ook gratis
Die 4 drankjes tikt dan ook niet aan
Absoluut!quote:
Friesland, doe nu voor het eerst mee met de competitie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waaro? Competitie en toernooien ook enzo?
Ow helemaal daar johquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Friesland, doe nu voor het eerst mee met de competitie.
Opzich wel denk ik.quote:
ja. ik heb gezegd dat ik niet weet wat ik er nou van moet vinden en dat ik graag weet waar ik aan toe ben, met de open vraag wat hij nu precies wil.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar laat je dan nog ruimte voor respons?
Lol alsof je dat op verjaardagen nooit hebtquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:01 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Uhm, dit is nog steeds het datingtopic toch?
Ot: Waar ik nu weer in ben beland...(en dat niet eens omdat ík zo nieuwsgierig ben voor de verandering!
) Op de chat vraagt een man uit eigen initiatief mij om advies i.v.m. een ruzie met een vriend ('want jij bent psycholoog toch?'
HELP!
Dus
Nee, daar heb ik toevallig nooit last van want iedereen weet dan wel dat ik in het onderwijs werkquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lol alsof je dat op verjaardagen nooit hebt
Maar best ongemakkelijk lijkt me
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:03 schreef freshy98 het volgende:
Next?
Je ben er om te daten, niet om andermans problemen op te lossen.
Het is dat we al een tijdje chatten, anders was dit meteen wel een 'next' geweest. Als mensen zoiets gebruiken om contact te zoekenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:11 schreef Kreator het volgende:
Ach, misschien was het een dingetje om contact te zoeken.
Zo kun je álles wel een reden vinden om iets weer af te kappen. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Het is dat we al een tijdje chatten, anders was dit meteen wel een 'next' geweest. Als mensen zoiets gebruiken om contact te zoeken![]()
Wel weer een goede les grenzen aangeven (zeker nu), waar ik blijkbaar nog niet zoveel van bak.
Next!quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]Nu moet hij dat nog begrijpen
.
Ik kap juist eerder te laat afquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo kun je álles wel een reden vinden om iets weer af te kappen. Vind ik dan..
Ach misschien is dat ook wel zo. Maar het zou voor mij geen reden zijn om het meteen af te kappen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:20 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja zo'n hulpvraagje is prima, maar zoiets relatief zwaars bij iemand die je nauwelijks kent komt nogal triest over'... maar da's mijn mening...
Ahquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik toevallig nooit last van want iedereen weet dan wel dat ik in het onderwijs werk.
Het is ook in hoeverre het de gesprekken beheerst. Als iemand verder er opgeruimd mee omgaat dan vind ik het wel okee, kan inderdaad ook een manier zijn om het contact wat te verdiepen. Maar zonder iemand gezien te hebben is het soms wat apart als je allemaal heel persoonlijke dingen weet vóór de eerste date. Kan ook aan je persoonlijkheid liggen, bij mij beginnen mensen ook vaak over dat soort dingen, kunst is het gesprek wat luchtiger te maken dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:26 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er geen zin in hebt bij iemand die je nauwelijks kent
Gesprekken mogen dan best wel wat luchtiger, tenzij je allebei het diepe ingaat, maar niet zo opeens uit het niets zoiets inbrengen....
Ik heb er ook vaak last van dat mensen hele diepe gesprekken (proberen) te beginnen... schijnbaar een goed luisterend oor...quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is ook in hoeverre het de gesprekken beheerst. Als iemand verder er opgeruimd mee omgaat dan vind ik het wel okee, kan inderdaad ook een manier zijn om het contact wat te verdiepen. Maar zonder iemand gezien te hebben is het soms wat apart als je allemaal heel persoonlijke dingen weet vóór de eerste date. Kan ook aan je persoonlijkheid liggen, bij mij beginnen mensen ook vaak over dat soort dingen, kunst is het gesprek wat luchtiger te maken dan.
Kwaliteit boven kwantiteit!quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:58 schreef theKiD het volgende:
Ik blijf erbij, de makkelijkste dates komen van badoo, de beste dates van paiq. (Tot nu toe.. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |