Ja nee, goed dat je het noemt. Ik bedoel dus wel op straat of in de supermarkt op een brakke zondag ochtend of op weg naar sport. In "normale" situaties moet ik er ook niet aan denken nee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:28 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Hangt helemaal van tijd en locatie af voor mij
Maar helemaal niks mis met een vrouw die in joggingbroek en strak shirt bezweet binnenkomt na een rondje hardlopen. 's Avonds in de kroeg daarentegen
Heb je ook opgenomen, of niet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:31 schreef Clicks_nl het volgende:
OT met ervaringen...
Als je via een paiq chat zegt dat je niet verwacht dat er ooit een date van zal komen, is een logische reactie dan dat ze je een uurtje later probeert te bellen?
Nu contact sinds een weekje, was in begin leuk etc, ook nummers uitgewisseld voor whatsapp, maar krijg toch gevoel dat het niet is wat ik wil.
niet opgenomen, want zag later pas dat ik een gemiste oproep en voicemail hadquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:01 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Heb je ook opgenomen, of niet?
Heb je d'r gesproken en is het besproken?
Nou ja, tot vanmorgen zou ik exact hetzelfde gezegd hebben. Er moet een eerste keer voor alles zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:16 schreef Kreator het volgende:
Hoe kun je nou je ballen snijden tijdens het scheren? Ik kan er echt met een oud verroest scheermes overheen raggen zonder ook maar iets kapot te maken.
misschien dat ik daar verkeerd in zit, maar ik zit niet op paiq om vrienden te maken...quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:48 schreef Yuki het volgende:
Ze is afgewezen voordat er een date heeft plaatsgevonden en een uur later belt ze?
Misschien wil ze het bespreken zodat jullie vrienden kunnen blijven ofzo...
Anders vind ik het geen logische reactie
Dat hoeft ook nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:05 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
misschien dat ik daar verkeerd in zit, maar ik zit niet op paiq om vrienden te maken...
iets over eindelijk stoute schoenen aangetrokken en dat ze m'n stem even wilde horenquote:
En hoe pakt(e) het uit?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, tot vanmorgen zou ik exact hetzelfde gezegd hebben. Er moet een eerste keer voor alles zijn.
Wel gezoend (en goed ook), niet geneukt. Al is een diepe zucht terwijl ze haar hoofd wegdraait op zich geen teken van pure onwil. Maar ze was om zes uur alweer weg, had nog wat anders gepland staan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En hoe pakt(e) het uit?
Ik ga met spoed nog even langs de garage
Wat in het vat zit!quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wel gezoend (en goed ook), niet geneukt. Al is een diepe zucht terwijl ze haar hoofd wegdraait op zich geen teken van pure onwil. Maar ze was om zes uur alweer weg, had nog wat anders gepland staan.
Relevantere vraag: Wat wil jij?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:23 schreef Andromache het volgende:
hier ook weer een rare situatie. een oud scharrel gisteren tegengekomen. even kort gesprekje gehad, gek om jou weer te zien, ditjes, datjes, maar hoofdzaak: hij voelt geen klik dus er komt van zijn kant niks.
vervolgens s nachts een sms dat het hem zo spijt en dat ik als leuke supersexy vrouw zeker weten een leuke vent ga vinden./complimentjes, okee, leuk, maar van zijn kant was het toch klaar?
en s ochtends vroeg nog een sms, dat hij misschien toch wat voorbarig was en dat hij misschien toch wel mij rustig aan wil leren kennen, misschien eens samen eten?
wat wil de beste man nou?
arme jij, geef nooit je telefoon nummer via internet hahaha althans niet je echte 06quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:17 schreef eefje801 het volgende:
Ik had ook weer zoiets, contact met iemand gekregen via datingsite. Spijt van dat ik mijn nr. heb gegeven want werkelijk alles wordt aan me kenbaar gemaakt:
"Zo....even eten koken"
(na 5 min:) "Not at home?"
(weer na 5 min:) "Stillll....."
Etc. etc.
Afknapper, gewoon iemand die zich verveelt. Heb ook maar zoiets gestuurd als Click_nl maar inderdaad: gelijk telefoontje. Niet opgenomen. Wat zijn er toch een zuigers op deze wereld soms
ik wil een man die duidelijk kiest voor het beter leren kennen van mij en niet dat halflslachtige gedoe van nu. wel niet wel niet.... en dat heb ik hem ook gesmst. prima als dit oprecht is, maar een dag geleden zei je nog wat anders...quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Relevantere vraag: Wat wil jij?
bij mij is het juist altijd andersom; 's avonds wil ik wel, 's ochtends blijkt het toch niet zo'n goed ideequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik wil een man die duidelijk kiest voor het beter leren kennen van mij en niet dat halflslachtige gedoe van nu. wel niet wel niet.... en dat heb ik hem ook gesmst. prima als dit oprecht is, maar een dag geleden zei je nog wat anders...
Maar laat je dan nog ruimte voor respons?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
ik wil een man die duidelijk kiest voor het beter leren kennen van mij en niet dat halflslachtige gedoe van nu. wel niet wel niet.... en dat heb ik hem ook gesmst. prima als dit oprecht is, maar een dag geleden zei je nog wat anders...
Soms zijn zulke situaties oprechter dan straight to the point , want straight to the point is makkelijker scoren bij vrouwen aangezien vrouwen daarvan houden , en tjah dat is makkelijker misbruiken ofso?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |