Iets anders dan ik in gedachten had, maar goed, die was natuurlijk te verwachtenquote:
Dan heeft daten dus geen enkele zin met zo'n leipo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben overigens van plan het braaf te houden. Had vanmorgen onder de douche een ongelukje bij het scheren van mijn ballen. En zo'n gaasverband op je scrotum is echt geen gezicht.
Ik heb altijd gemerkt dat een bietje spuug op kleine wondjes als een tierelier werktquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben overigens van plan het braaf te houden. Had vanmorgen onder de douche een ongelukje bij het scheren van mijn ballen. En zo'n gaasverband op je scrotum is echt geen gezicht.
Klinkt alsof je in eerste instantie niet van plan was braaf te blijvenquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat dus!quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in eerste instantie niet van plan was braaf te blijven
Vrouwen doen datquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat dus!
Net zoals zij waarschijnlijk haar beste lingeriesetje uit de kast heeft getrokken!
Weet ikquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waarom krijg ik hier negatieve beeldvorming van ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:25 schreef Cue_ het volgende:
Gisteravond toch maar de kroeg in gegaan. 1 kerel die helemaal weg was van mn parfum en wel vreemd wou gaan. En 1 militair die een leuke avond ook wel zag zitten.
Misschien lag t aan de trainingsbroek die ik aan had
Serieus...ik weet niet of ik de enige man ben die dit heeft maar ik vind jogginsbroeken gecombineerd met zo'n straks shirtje die helemaal vormt naar het lichaam dus echt op de een of andere manier super sexy. Moet ze wel een goed figuur hebben uiteraardquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:25 schreef Cue_ het volgende:
Gisteravond toch maar de kroeg in gegaan. 1 kerel die helemaal weg was van mn parfum en wel vreemd wou gaan. En 1 militair die een leuke avond ook wel zag zitten.
Misschien lag t aan de trainingsbroek die ik aan had
die vrouw weet...quote:
Hangt helemaal van tijd en locatie af voor mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Serieus...ik weet niet of ik de enige man ben die dit heeft maar ik vind jogginsbroeken gecombineerd met zo'n straks shirtje die helemaal vormt naar het lichaam dus echt op de een of andere manier super sexy. Moet ze wel een goed figuur hebben uiteraard
Heeft zoiets lekker nonchelants... Beetje het tegenovergestelde van van die tutjes die er altijd perfect uit moet zien helemaal in de make up e.d...ik hou d'r van(moet het meisje in kwestie wel een goed figuur hebben overigens, en niet ouder zijn dan 25)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |