Bij mij werken bijna geen vrouwen. en als ze er al zijn zitten ze op een andere afdeling en een andere ploegquote:Op maandag 22 april 2013 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had het geluk dat ik bij een bedrijf werkte met een paar honderd vrouwen (en zeer weinig mannen). Daar heb ik 6 of 7 relaties en scharrels en een heleboel contacten aan overgehouden. Nu nog steeds dus.
Al moet ik zeggen dat het aan de 5e of 6e steeds lastiger werd om uit te leggen, want die kenden mijn 'reputatie' ondertussen..
Misschien eens je naam veranderenquote:Op maandag 22 april 2013 12:02 schreef Silenus het volgende:
Haha dat weet ik, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat die vrouwen dat weten. Er schijnt ook een of andere nitwit op paiq rond te hangen die vrouwen voor mij waarschuwt, alsof ik een of andere seriemoordenaar ben.Een soort roofdier/vampier die alle vrouwen een keer gehad wil hebben. Alexander heet-ie.
Dat-ie lekker zelf eens een date gaat regelen zonder de nichterige moraalridder uit te hangen.
Ja, die moet je juist hebben. Zelfde afdeling lijkt me geen strak plan. Organiseer gewoon een wekelijks avondje drank tanken met je collega's. Dat werkt als een tierelier (behalve als je werkt, waar ik nu werk)quote:Op maandag 22 april 2013 12:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij mij werken bijna geen vrouwen. en als ze er al zijn zitten ze op een andere afdeling en een andere ploeg
Ik weet niet of je op mij doelt of niet, maar ik vertel gewoon mijn ervaringen.quote:Op maandag 22 april 2013 12:11 schreef -Splash- het volgende:
Mensen die met alle liefde willen laten weten hoeveel dates zij wel niet naar binnen kunnen trekken
Reden dat ik hier niet zo vaak kom is omdat ik wat neerslachtig word van die succesverhalenquote:Op maandag 22 april 2013 12:11 schreef -Splash- het volgende:
Wel een mooi contrast in dit topic. Mensen die met alle liefde willen laten weten hoeveel dates zij wel niet naar binnen kunnen trekken en mensen die met alle liefde willen laten weten dat ze dat totaal niet lukt.
Daarvoor is dit topic ook.quote:Op maandag 22 april 2013 12:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op mij doelt of niet, maar ik vertel gewoon mijn ervaringen.
Tja we hebben ploegenuitjes, maar da's met kerels dus...quote:Op maandag 22 april 2013 12:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, die moet je juist hebben. Zelfde afdeling lijkt me geen strak plan. Organiseer gewoon een wekelijks avondje drank tanken met je collega's. Dat werkt als een tierelier (behalve als je werkt, waar ik nu werk)
Voorstellen om dus eens wat mensen van andere teams/afdelingen mee te nemen?quote:Op maandag 22 april 2013 12:13 schreef Faxie het volgende:
Tja we hebben ploegenuitjes, maar da's met kerels dus...
Ik heb het hele weekend alleen doorgebracht en de enige RL stem die ik heb gehoord was die van mijn moeder. Helpt dit?quote:Op maandag 22 april 2013 12:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Reden dat ik hier niet zo vaak kom is omdat ik wat neerslachtig word van die succesverhalen
Terwijl dat soort verhalen juist ook heel motiverend kunnen werken. Dude, je bent volgens mij best een leuke gozer... volgens mij zit het allemaal in je hoofd. Wees zekerder van jezelf, als je jezelf niet kan waarderen zal een ander het ook niet doen. Werk daar eerst aan.quote:Op maandag 22 april 2013 12:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Reden dat ik hier niet zo vaak kom is omdat ik wat neerslachtig word van die succesverhalen
Mensen die je nooit ziet verder? ...quote:Op maandag 22 april 2013 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voorstellen om dus eens wat mensen van andere teams/afdelingen mee te nemen?
Mensen die je nooit ziet, dus nieuwe mensen. Eh ja. Lijkt mij alleen maar positief.quote:Op maandag 22 april 2013 12:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die je nooit ziet verder? ...
Om de 2 jaar is er wel een bedrijfsfeest, maar dat schiet ook niet echt op.
Het enige waar ik een beetje onzeker mee ben is op vrouwen afstappen. Al dat andere gedoe heb ik wel aardig aan gewerkt in de jaren.quote:Op maandag 22 april 2013 12:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Terwijl dat soort verhalen juist ook heel motiverend kunnen werken. Dude, je bent volgens mij best een leuke gozer... volgens mij zit het allemaal in je hoofd. Wees zekerder van jezelf, als je jezelf niet kan waarderen zal een ander het ook niet doen. Werk daar eerst aan.
Ik blufte altijd. 1 of 2 vriend-collega's vragen wat mee te gaan drinken die vrijdag en dan op een leuke meid afstappen en vragen of ze ook meegaat 'met de gezellige collega's wat drinken'. Gaat het balletje vanzelf rollen. Heb vaak genoeg met 20/30 man in de kroeg gestaan op die manier.quote:Op maandag 22 april 2013 12:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral 'pittige korte kapsels' hequote:Op maandag 22 april 2013 12:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mensen die je nooit ziet, dus nieuwe mensen. Eh ja. Lijkt mij alleen maar positief.
Teambuildingquote:Op maandag 22 april 2013 12:19 schreef Faxie het volgende:
En ik heb het hele weekend alleen thuis gezeten. De goedkoopste fles vodka die ik kon vinden, me misselijk gegeten aan toffifees terwijl Marco Borsato mijn woonkamer vulde met het prachtige "Margherita", waarna ik jankend en masturberend in slaap ben gevallen.quote:Op maandag 22 april 2013 12:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfs dat lukte me nietquote:Op maandag 22 april 2013 12:26 schreef Cue_ het volgende:
Al masturberend in slaap vallen ...
Wacht dan totdat je je hoogtepunt hebt bereikt
Oh geloof mij.. het kan veel erger....quote:Op maandag 22 april 2013 12:26 schreef habitue het volgende:
[..]
En ik heb het hele weekend alleen thuis gezeten. De goedkoopste fles vodka die ik kon vinden, me misselijk gegeten aan toffifees terwijl Marco Borsato mijn woonkamer vulde met het prachtige "Margherita", waarna ik jankend en masturberend in slaap ben gevallen.
Tja ik ben vrijdagavond wezen poolen, zaterdag visite gehad, 's avonds nog wezen kitesurfen, en zondag de hele dag aan m'n auto gewerkt...quote:Op maandag 22 april 2013 12:26 schreef habitue het volgende:
[..]
En ik heb het hele weekend alleen thuis gezeten. De goedkoopste fles vodka die ik kon vinden, me misselijk gegeten aan toffifees terwijl Marco Borsato mijn woonkamer vulde met het prachtige "Margherita", waarna ik jankend en masturberend in slaap ben gevallen.
Poolen?quote:Op maandag 22 april 2013 12:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik ben vrijdagavond wezen poolen, zaterdag visite gehad, 's avonds nog wezen kitesurfen, en zondag de hele dag aan m'n auto gewerkt...
Maar daar ontmoet je geen leuke dames mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |