Altijd om foto's vragen bij voorkeur met een recente editie van De Telegraaf voor de borst.quote:Op zondag 21 april 2013 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Dat fantasie en beleving bedenk ik er niet bij. Tis meer dat qua gedrag/nonverbale communicaie en/of uiterlijk het gewoon tegenvalt.
En wat als uiterlijk nou net iets minder meetelt? Die mensen zijn er ook. Draait bij mij meer om hoe iemand echt is en dat valt helaas vaak in het echt toch enorm tegen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:10 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Altijd om foto's vragen bij voorkeur met een recente editie van De Telegraaf voor de borst.
Al zou hij helemaal op de foto lijken en zou het eenlekker ding zijn. Non verbale communicatie is ook erg belangrijk, net als de gewone communicatie. En dat is toch enkel iets wat je irl merkt. En zoals ik zei, in mijn ervaring viel het vaak tegen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:10 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Altijd om foto's vragen bij voorkeur met een recente editie van De Telegraaf voor de borst.
Ik heb een half jaar niet gedate, niet gescharreld, niet gehosseld, niks nada.quote:Op zondag 21 april 2013 02:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik realiseerde me afgelopen week iets. Dat ik in de afgelopen twee jaar nooit echt alleen ben geweest; er was altijd wel een of andere interest. Kapte ik (of zij) dat af, stond de volgende alweer klaar, angstaanjagend makkelijk. Is dat luxe? Fuck yeah. In ieder geval waar het seks en aandacht betreft. Maar het bracht me nog niet méér dan dat. Terwijl ik ergens - heel stiekem - wel weer toe ben aan dat ''meer''.
Afgelopen week besloot ik eens met niks of niemand bezig te zullen zijn, voor een tijdje. Behalve mezelf. Dat leverde me welgeteld twee dagen stilte op. Rare momenten. Even geen telefoontjes, berichtjes, noem maar op. Kweekte ook behoorlijk wat rust bij me.
Maar wat gebeurt er daarna? Zonder ENIG initiatief van mijn kant krijg ik via verschillende media drie(!) verzoeken tot dates. Uncanny, zoals er zonder enige moeite een bepaalde flow in lijkt te zitten. En dan raak ik toch weer geinteresseerd, ga er weer op eentje in en heb het ouderwets goed naar mijn zin. Maar qua eindresultaat, nah. Niet wat ik beoog.
Ik twijfel of ik even in zijn geheel moet stoppen met daten. Maar het haalt me net zo hard weer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is harstikke leukquote:Op zondag 21 april 2013 12:28 schreef Cue_ het volgende:
Wees blij dat je die onrust hebt.. zegt toch iets over dat ze leuk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel okee. Ik voelde me niet helemaal op mijn gemak, maar op de dansvloer een beetje gekletst met wat mannen. Dat was wel leukquote:Op zondag 21 april 2013 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat doe ik je niet (graag) na...
Hoe is het afgelopen?
zo maak je ook natuurlijk nieuwe stapvrienden waar je de volgende keer mee kunt gaan stappenquote:Op zondag 21 april 2013 12:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wel okee. Ik voelde me niet helemaal op mijn gemak, maar op de dansvloer een beetje gekletst met wat mannen. Dat was wel leukVolgende keer doe ik dit misschien wel weer. Ik vind het dansen te leuk om te laten liggen!
Ja, nee, duidelijk verhaal.quote:Ik ben ik, ik ben niet volmaakt en dus ook niet perfect.
Ik weet wie ik ben maar ook wat ik wil.
Soms ben ik een prater en soms heel stil.
Om mij te leren kennen moet je dit kunnen leren.
Ik ben wie ik zijn wil.
Enzo moet je mij maar accepteren.
Als je me wilt leren kennen, stuur dan een berichtje.
Die heeft zelf geeeeen idee wie of wat ze is haha.quote:
weet zo 1 die niet origineel kan zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 14:10 schreef Silenus het volgende:
Soms ben ik een prater en soms heel stil.
Ze hebben zelfs datingberichtenquote:Op zondag 21 april 2013 14:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
weet zo 1 die niet origineel kan zijn.
http://www.1001gedichten.nl/gedichten/5471/ik_ben_ik/
Veel plezier!quote:Op zondag 21 april 2013 12:04 schreef Silenus het volgende:
Vanmiddag een date in A'dam. We gaan lekker ergens een biertje doen, of een ijsje eten ofzo. En mensen kijken en slechte grappen maken.
quote:Op zondag 21 april 2013 14:47 schreef Cue_ het volgende:
http://www.1001gedichten.(...)eten%2c_einde_date./
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog
Zeg nu zelf, daarmee kom je toch in ieder broekje?quote:als jou hart een cel is
Als jouw hart een cel is,
geef mij dan levenslang.
Als jouw ogen twee sterren zijn,
kijk ik elke seconde naar de hemel.
Als jouw mond een lolly is,
kan ik er de hele dag op zabberen.
Als je woordjes een zee vormen,
laat me dan verdrinken!
Als...
je zegt dat je van me houd,
stop me in de cel met een lolly in mijn hand en de zee vlak naast me met weerschijn van de sterren!
Liet het aan een vriendin lezen, ze is niet droog te föhnen!quote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zeg nu zelf, daarmee kom je toch in ieder broekje?
deze tekst lijkt wel heel veel op het koningsliedquote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vooral die spelfout in de titelquote:Op zondag 21 april 2013 15:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
je hoeft er niet op in te gaan, dus je hebt het zelf in de hand. verder zie ik niet zo waarom je die pauze in zou lassen? al herken ik dat wel aangezien ik net uit zo'n 'pauze' kom.quote:Op zondag 21 april 2013 02:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik realiseerde me afgelopen week iets. Dat ik in de afgelopen twee jaar nooit echt alleen ben geweest; er was altijd wel een of andere interest. Kapte ik (of zij) dat af, stond de volgende alweer klaar, angstaanjagend makkelijk. Is dat luxe? Fuck yeah. In ieder geval waar het seks en aandacht betreft. Maar het bracht me nog niet méér dan dat. Terwijl ik ergens - heel stiekem - wel weer toe ben aan dat ''meer''.
Afgelopen week besloot ik eens met niks of niemand bezig te zullen zijn, voor een tijdje. Behalve mezelf. Dat leverde me welgeteld twee dagen stilte op. Rare momenten. Even geen telefoontjes, berichtjes, noem maar op. Kweekte ook behoorlijk wat rust bij me.
Maar wat gebeurt er daarna? Zonder ENIG initiatief van mijn kant krijg ik via verschillende media drie(!) verzoeken tot dates. Uncanny, zoals er zonder enige moeite een bepaalde flow in lijkt te zitten. En dan raak ik toch weer geinteresseerd, ga er weer op eentje in en heb het ouderwets goed naar mijn zin. Maar qua eindresultaat, nah. Niet wat ik beoog.
Ik twijfel of ik even in zijn geheel moet stoppen met daten. Maar het haalt me net zo hard weer in.
ik dacht dat je duidelijkheid wilde ipv dit gedraai?quote:Op zondag 21 april 2013 19:07 schreef Andromache het volgende:
de welnietwelnietmeneer is vasthoudend. hij wil bij mij thuis voor me koken... en praten, en het goedmaken. heb een voorzichtige ja gesmst. thuisdate hahaha
vind het lullig om te zeggen maar dat idee kreeg ik ook een beetje inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt een beetje als; hij wil me dus dat is goed genoeg...
Je bent te goed voor dit figuur, dump hem toch.quote:Op zondag 21 april 2013 19:07 schreef Andromache het volgende:
de welnietwelnietmeneer is vasthoudend. hij wil bij mij thuis voor me koken... en praten, en het goedmaken. heb een voorzichtige ja gesmst. thuisdate hahaha
quote:Op zondag 21 april 2013 20:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je bent te goed voor dit figuur, dump hem toch.
Ik dacht al, is het nou weer mijn negativisme... ?quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt een beetje als; hij wil me dus dat is goed genoeg...
Same here, zat op lexa en realiseerde mij dat ik er totaal geen zin in hadquote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef Cue_ het volgende:
Besloten mezelf weer van RP af te gooien. Zoals iedereen zegt/weet... je moet eerst jezelf beetje op de rit hebben voordat het zin heeft om echt te gaan daten. Merk dat ik dat steeds minder heb.
Dus hou het maar even voor gezien
quote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef Cue_ het volgende:
Besloten mezelf weer van RP af te gooien. Zoals iedereen zegt/weet... je moet eerst jezelf beetje op de rit hebben voordat het zin heeft om echt te gaan daten. Merk dat ik dat steeds minder heb.
Goede beslissing lijkt me!quote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef Cue_ het volgende:
In het ergste geval een gratis diner. Kan je wel huilen dat je "te makkelijk" bent ofzo.. maar lekker boeiend, je kan er toch gewoon een leuke avond van maken?quote:Op zondag 21 april 2013 19:07 schreef Andromache het volgende:
Helemaal mee eens. Goed moment om te beginnen met alles minder serieus te zienquote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef Dizorn het volgende:
[..]
In het ergste geval een gratis diner. Kan je wel huilen dat je "te makkelijk" bent ofzo.. maar lekker boeiend, je kan er toch gewoon een leuke avond van maken?
Ik laat me graag een gratis dinertje bezorgen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef Dizorn het volgende:
[..]
In het ergste geval een gratis diner. Kan je wel huilen dat je "te makkelijk" bent ofzo.. maar lekker boeiend, je kan er toch gewoon een leuke avond van maken?
En die excuses waren ook alweer omdat..?quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik laat me graag een gratis dinertje bezorgen.En verder, tja... ik vind hem leuk omdat hij interessante hobby's heeft, tikje intellectueel, erg aantrekkelijk ook. Het is ook een beetje bedoeld om nou eens uit te praten wat er tussen ons is. Want met al dat gesms wordt het er niet duidelijker op. Laat hem maar even werken voor mij en daarmee zijn excuses aanbieden.
Het niet all-in gaan met haar.quote:Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En die excuses waren ook alweer omdat..?
Waarom smsen en niet gewoon bellen. Dat laatste is toch veel makkelijker?quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik laat me graag een gratis dinertje bezorgen.En verder, tja... ik vind hem leuk omdat hij interessante hobby's heeft, tikje intellectueel, erg aantrekkelijk ook. Het is ook een beetje bedoeld om nou eens uit te praten wat er tussen ons is. Want met al dat gesms wordt het er niet duidelijker op. Laat hem maar even werken voor mij en daarmee zijn excuses aanbieden.
Welke date is dit dan? Niet de havenmeester toch?quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
En dat word nu nog duidelijker....quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een of andere mafketel die slecht met afwijzingen omgaat dus. Weet je dat ook weer.
Was gezellig, alleen had ze de hele date haar zonnebril op.quote:
Merkwaardige instelling.quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Andromache het volgende:
Laat hem maar even werken voor mij en daarmee zijn excuses aanbieden.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef Cue_ het volgende:
Een simpele "Had jij nou blauwe of donkere ogen?" was voldoende geweest.quote:Op maandag 22 april 2013 09:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was gezellig, alleen had ze de hele date haar zonnebril op.Vind ik een beetje onpersoonlijk ofzo, als ik haar ogen niet kan zien. Die heb ik dus ook niet gezien.
Is ook erg jammer ja, als je een gesprek met iemand hebt wil je diegene toch aan kunnen kijken?quote:Op maandag 22 april 2013 09:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was gezellig, alleen had ze de hele date haar zonnebril op.Vind ik een beetje onpersoonlijk ofzo, als ik haar ogen niet kan zien. Die heb ik dus ook niet gezien.
dat maar ook kan de zon voor haar gewoon te fel geweest zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 11:18 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Is ook erg jammer ja, als je een gesprek met iemand hebt wil je diegene toch aan kunnen kijken?
Maar als je ziet hoeveel mensen dit toch doen zou ik er gewoon van uitgaan dat ze het niet doorheeft, aangezien jij hebt je zonnebril niet op dus ze kan jouw ogen wel gewoon zien.
Ja de hele tijd? Je merkt pas dat de zon te fel is als je geprobeerd hebt om zonder te kijken. En zeker als je iemand ontmoet zet je toch even je bril af en kijk je de ander aan als je gedag zegt?quote:Op maandag 22 april 2013 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat maar ook kan de zon voor haar gewoon te fel geweest zijn.
Gewoon naar vragen
Maakt het niet minder zonde...ogenquote:Op maandag 22 april 2013 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat maar ook kan de zon voor haar gewoon te fel geweest zijn.
Gewoon naar vragen
ik heb m ook heel veel op, soms zelfs binnen. En vergeet t ook dat ik m opheb. Als t licht te fel is bij ontmoeten buiten zal ik mn niet snel afdoen, dan zie je toch niet van mn ogen als ik m wel af doe. Maar als je dan bv een kroeg ingaat doevik t wel afquote:Op maandag 22 april 2013 11:20 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ja de hele tijd? Je merkt pas dat de zon te fel is als je geprobeerd hebt om zonder te kijken. En zeker als je iemand ontmoet zet je toch even je bril af en kijk je de ander aan als je gedag zegt?
Verwacht het niet, de wow-factor ontbrak daarvoor toch.quote:Op maandag 22 april 2013 11:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Maakt het niet minder zonde...ogen![]()
Komt er trouwens een vervolgdate Silenus?
Haha, ik zie het al voor me dat ik met een vrouw in de kroeg zit die een zonnebril opheeft.quote:Op maandag 22 april 2013 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb m ook heel veel op, soms zelfs binnen. En vergeet t ook dat ik m opheb. Als t licht te fel is bij ontmoeten buiten zal ik mn niet snel afdoen, dan zie je toch niet van mn ogen als ik m wel af doe. Maar als je dan bv een kroeg ingaat doevik t wel af
Gewoon, tof zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 11:37 schreef Faxie het volgende:
Ik snap niet hoe jullie het zo makkelijk voor elkaar krijgen
Vast door positief te blijven denken.quote:Op maandag 22 april 2013 11:37 schreef Faxie het volgende:
eerder op t werk met die klote tllampen en lichte migrainequote:Op maandag 22 april 2013 11:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Verwacht het niet, de wow-factor ontbrak daarvoor toch.
[..]
Haha, ik zie het al voor me dat ik met een vrouw in de kroeg zit die een zonnebril opheeft.*plaatsvervangende schaamte*
Dat doe ik al 10 jaarquote:Op maandag 22 april 2013 11:42 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Vast door positief te blijven denken.
Ik ben wel een beetje tof hoorquote:
Goed zo!quote:Op maandag 22 april 2013 11:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doe ik al 10 jaar(met af en toe een dip)
[..]
Ik ben wel een beetje tof hoor
Via datingsites lukt het me voor geen meter hoor. 1x een date gehad en die was niet enthousiast genoeg (zei ze).quote:Op maandag 22 april 2013 11:37 schreef Faxie het volgende:
Tja ik probeer het juist op datingsites omdat reallife 3 keer kut is...quote:Op maandag 22 april 2013 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Via datingsites lukt het me voor geen meter hoor. 1x een date gehad en die was niet enthousiast genoeg (zei ze).
Dit zijn reallife kennissen en oudcollega's.
Bij mij hetzelfde via datingsites gaat het erg slecht, doch in het echte leven een stuk beter. Ga bij jezelf te raden waarom het zo slecht gaat, tenslotte geef jezelf aan dat je al 10 jaar op zoek bent veel komt van binnenuit waardoor sommige zaken niet lukken.quote:Op maandag 22 april 2013 11:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik probeer het juist op datingsites omdat reallife 3 keer kut is...
Ik had het geluk dat ik bij een bedrijf werkte met een paar honderd vrouwen (en zeer weinig mannen). Daar heb ik 6 of 7 relaties en scharrels en een heleboel contacten aan overgehouden. Nu nog steeds dus.quote:Op maandag 22 april 2013 11:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik probeer het juist op datingsites omdat reallife 3 keer kut is...
Dat kan op internet ook gebeuren, ik heb morgen een date met iemand die haar vriendinnen mijn foto heeft laten zien. Nu blijkt dat ik met twee van haar vriendinnen al eens heb gedate en ook nog 3 anderen die die vriendinnen weer via via kennen.quote:Op maandag 22 april 2013 11:53 schreef Kreator het volgende:
Al moet ik zeggen dat het aan de 5e of 6e steeds lastiger werd om uit te leggen, want die kenden mijn 'reputatie' ondertussen..
Uhm.. newsflash.. dat ben je ookquote:Op maandag 22 april 2013 11:59 schreef Silenus het volgende:
maar intussen denkt zij dat ik een of andere serialdater ben. .
Ik kom op de verkeerde plekken blijkbaar.quote:Op maandag 22 april 2013 11:52 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde via datingsites gaat het erg slecht, doch in het echte leven een stuk beter. Ga bij jezelf te raden waarom het zo slecht gaat, tenslotte geef jezelf aan dat je al 10 jaar op zoek bent veel komt van binnenuit waardoor sommige zaken niet lukken.
Haha dat weet ik, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat die vrouwen dat weten. Er schijnt ook een of andere nitwit op paiq rond te hangen die vrouwen voor mij waarschuwt, alsof ik een of andere seriemoordenaar ben.quote:
Bij mij werken bijna geen vrouwen. en als ze er al zijn zitten ze op een andere afdeling en een andere ploegquote:Op maandag 22 april 2013 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had het geluk dat ik bij een bedrijf werkte met een paar honderd vrouwen (en zeer weinig mannen). Daar heb ik 6 of 7 relaties en scharrels en een heleboel contacten aan overgehouden. Nu nog steeds dus.
Al moet ik zeggen dat het aan de 5e of 6e steeds lastiger werd om uit te leggen, want die kenden mijn 'reputatie' ondertussen..
Misschien eens je naam veranderenquote:Op maandag 22 april 2013 12:02 schreef Silenus het volgende:
Haha dat weet ik, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat die vrouwen dat weten. Er schijnt ook een of andere nitwit op paiq rond te hangen die vrouwen voor mij waarschuwt, alsof ik een of andere seriemoordenaar ben.Een soort roofdier/vampier die alle vrouwen een keer gehad wil hebben. Alexander heet-ie.
Dat-ie lekker zelf eens een date gaat regelen zonder de nichterige moraalridder uit te hangen.
Ja, die moet je juist hebben. Zelfde afdeling lijkt me geen strak plan. Organiseer gewoon een wekelijks avondje drank tanken met je collega's. Dat werkt als een tierelier (behalve als je werkt, waar ik nu werk)quote:Op maandag 22 april 2013 12:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij mij werken bijna geen vrouwen. en als ze er al zijn zitten ze op een andere afdeling en een andere ploeg
Ik weet niet of je op mij doelt of niet, maar ik vertel gewoon mijn ervaringen.quote:Op maandag 22 april 2013 12:11 schreef -Splash- het volgende:
Mensen die met alle liefde willen laten weten hoeveel dates zij wel niet naar binnen kunnen trekken
Reden dat ik hier niet zo vaak kom is omdat ik wat neerslachtig word van die succesverhalenquote:Op maandag 22 april 2013 12:11 schreef -Splash- het volgende:
Wel een mooi contrast in dit topic. Mensen die met alle liefde willen laten weten hoeveel dates zij wel niet naar binnen kunnen trekken en mensen die met alle liefde willen laten weten dat ze dat totaal niet lukt.
Daarvoor is dit topic ook.quote:Op maandag 22 april 2013 12:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op mij doelt of niet, maar ik vertel gewoon mijn ervaringen.
Tja we hebben ploegenuitjes, maar da's met kerels dus...quote:Op maandag 22 april 2013 12:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, die moet je juist hebben. Zelfde afdeling lijkt me geen strak plan. Organiseer gewoon een wekelijks avondje drank tanken met je collega's. Dat werkt als een tierelier (behalve als je werkt, waar ik nu werk)
Voorstellen om dus eens wat mensen van andere teams/afdelingen mee te nemen?quote:Op maandag 22 april 2013 12:13 schreef Faxie het volgende:
Tja we hebben ploegenuitjes, maar da's met kerels dus...
Ik heb het hele weekend alleen doorgebracht en de enige RL stem die ik heb gehoord was die van mijn moeder. Helpt dit?quote:Op maandag 22 april 2013 12:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Reden dat ik hier niet zo vaak kom is omdat ik wat neerslachtig word van die succesverhalen
Terwijl dat soort verhalen juist ook heel motiverend kunnen werken. Dude, je bent volgens mij best een leuke gozer... volgens mij zit het allemaal in je hoofd. Wees zekerder van jezelf, als je jezelf niet kan waarderen zal een ander het ook niet doen. Werk daar eerst aan.quote:Op maandag 22 april 2013 12:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Reden dat ik hier niet zo vaak kom is omdat ik wat neerslachtig word van die succesverhalen
Mensen die je nooit ziet verder? ...quote:Op maandag 22 april 2013 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voorstellen om dus eens wat mensen van andere teams/afdelingen mee te nemen?
Mensen die je nooit ziet, dus nieuwe mensen. Eh ja. Lijkt mij alleen maar positief.quote:Op maandag 22 april 2013 12:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die je nooit ziet verder? ...
Om de 2 jaar is er wel een bedrijfsfeest, maar dat schiet ook niet echt op.
Het enige waar ik een beetje onzeker mee ben is op vrouwen afstappen. Al dat andere gedoe heb ik wel aardig aan gewerkt in de jaren.quote:Op maandag 22 april 2013 12:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Terwijl dat soort verhalen juist ook heel motiverend kunnen werken. Dude, je bent volgens mij best een leuke gozer... volgens mij zit het allemaal in je hoofd. Wees zekerder van jezelf, als je jezelf niet kan waarderen zal een ander het ook niet doen. Werk daar eerst aan.
Ik blufte altijd. 1 of 2 vriend-collega's vragen wat mee te gaan drinken die vrijdag en dan op een leuke meid afstappen en vragen of ze ook meegaat 'met de gezellige collega's wat drinken'. Gaat het balletje vanzelf rollen. Heb vaak genoeg met 20/30 man in de kroeg gestaan op die manier.quote:Op maandag 22 april 2013 12:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral 'pittige korte kapsels' hequote:Op maandag 22 april 2013 12:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mensen die je nooit ziet, dus nieuwe mensen. Eh ja. Lijkt mij alleen maar positief.
Teambuildingquote:Op maandag 22 april 2013 12:19 schreef Faxie het volgende:
En ik heb het hele weekend alleen thuis gezeten. De goedkoopste fles vodka die ik kon vinden, me misselijk gegeten aan toffifees terwijl Marco Borsato mijn woonkamer vulde met het prachtige "Margherita", waarna ik jankend en masturberend in slaap ben gevallen.quote:Op maandag 22 april 2013 12:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zelfs dat lukte me nietquote:Op maandag 22 april 2013 12:26 schreef Cue_ het volgende:
Al masturberend in slaap vallen ...
Wacht dan totdat je je hoogtepunt hebt bereikt
Oh geloof mij.. het kan veel erger....quote:Op maandag 22 april 2013 12:26 schreef habitue het volgende:
[..]
En ik heb het hele weekend alleen thuis gezeten. De goedkoopste fles vodka die ik kon vinden, me misselijk gegeten aan toffifees terwijl Marco Borsato mijn woonkamer vulde met het prachtige "Margherita", waarna ik jankend en masturberend in slaap ben gevallen.
Tja ik ben vrijdagavond wezen poolen, zaterdag visite gehad, 's avonds nog wezen kitesurfen, en zondag de hele dag aan m'n auto gewerkt...quote:Op maandag 22 april 2013 12:26 schreef habitue het volgende:
[..]
En ik heb het hele weekend alleen thuis gezeten. De goedkoopste fles vodka die ik kon vinden, me misselijk gegeten aan toffifees terwijl Marco Borsato mijn woonkamer vulde met het prachtige "Margherita", waarna ik jankend en masturberend in slaap ben gevallen.
Poolen?quote:Op maandag 22 april 2013 12:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik ben vrijdagavond wezen poolen, zaterdag visite gehad, 's avonds nog wezen kitesurfen, en zondag de hele dag aan m'n auto gewerkt...
Maar daar ontmoet je geen leuke dames mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |