je hoeft er niet op in te gaan, dus je hebt het zelf in de hand. verder zie ik niet zo waarom je die pauze in zou lassen? al herken ik dat wel aangezien ik net uit zo'n 'pauze' kom.quote:Op zondag 21 april 2013 02:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik realiseerde me afgelopen week iets. Dat ik in de afgelopen twee jaar nooit echt alleen ben geweest; er was altijd wel een of andere interest. Kapte ik (of zij) dat af, stond de volgende alweer klaar, angstaanjagend makkelijk. Is dat luxe? Fuck yeah. In ieder geval waar het seks en aandacht betreft. Maar het bracht me nog niet méér dan dat. Terwijl ik ergens - heel stiekem - wel weer toe ben aan dat ''meer''.
Afgelopen week besloot ik eens met niks of niemand bezig te zullen zijn, voor een tijdje. Behalve mezelf. Dat leverde me welgeteld twee dagen stilte op. Rare momenten. Even geen telefoontjes, berichtjes, noem maar op. Kweekte ook behoorlijk wat rust bij me.
Maar wat gebeurt er daarna? Zonder ENIG initiatief van mijn kant krijg ik via verschillende media drie(!) verzoeken tot dates. Uncanny, zoals er zonder enige moeite een bepaalde flow in lijkt te zitten. En dan raak ik toch weer geinteresseerd, ga er weer op eentje in en heb het ouderwets goed naar mijn zin. Maar qua eindresultaat, nah. Niet wat ik beoog.
Ik twijfel of ik even in zijn geheel moet stoppen met daten. Maar het haalt me net zo hard weer in.
ik dacht dat je duidelijkheid wilde ipv dit gedraai?quote:Op zondag 21 april 2013 19:07 schreef Andromache het volgende:
de welnietwelnietmeneer is vasthoudend. hij wil bij mij thuis voor me koken... en praten, en het goedmaken. heb een voorzichtige ja gesmst. thuisdate hahaha
vind het lullig om te zeggen maar dat idee kreeg ik ook een beetje inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt een beetje als; hij wil me dus dat is goed genoeg...
Je bent te goed voor dit figuur, dump hem toch.quote:Op zondag 21 april 2013 19:07 schreef Andromache het volgende:
de welnietwelnietmeneer is vasthoudend. hij wil bij mij thuis voor me koken... en praten, en het goedmaken. heb een voorzichtige ja gesmst. thuisdate hahaha
quote:Op zondag 21 april 2013 20:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je bent te goed voor dit figuur, dump hem toch.
Ik dacht al, is het nou weer mijn negativisme... ?quote:Op zondag 21 april 2013 19:54 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt een beetje als; hij wil me dus dat is goed genoeg...
Same here, zat op lexa en realiseerde mij dat ik er totaal geen zin in hadquote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef Cue_ het volgende:
Besloten mezelf weer van RP af te gooien. Zoals iedereen zegt/weet... je moet eerst jezelf beetje op de rit hebben voordat het zin heeft om echt te gaan daten. Merk dat ik dat steeds minder heb.
Dus hou het maar even voor gezien
quote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef Cue_ het volgende:
Besloten mezelf weer van RP af te gooien. Zoals iedereen zegt/weet... je moet eerst jezelf beetje op de rit hebben voordat het zin heeft om echt te gaan daten. Merk dat ik dat steeds minder heb.
Goede beslissing lijkt me!quote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef Cue_ het volgende:
In het ergste geval een gratis diner. Kan je wel huilen dat je "te makkelijk" bent ofzo.. maar lekker boeiend, je kan er toch gewoon een leuke avond van maken?quote:Op zondag 21 april 2013 19:07 schreef Andromache het volgende:
Helemaal mee eens. Goed moment om te beginnen met alles minder serieus te zienquote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef Dizorn het volgende:
[..]
In het ergste geval een gratis diner. Kan je wel huilen dat je "te makkelijk" bent ofzo.. maar lekker boeiend, je kan er toch gewoon een leuke avond van maken?
Ik laat me graag een gratis dinertje bezorgen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef Dizorn het volgende:
[..]
In het ergste geval een gratis diner. Kan je wel huilen dat je "te makkelijk" bent ofzo.. maar lekker boeiend, je kan er toch gewoon een leuke avond van maken?
En die excuses waren ook alweer omdat..?quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik laat me graag een gratis dinertje bezorgen.En verder, tja... ik vind hem leuk omdat hij interessante hobby's heeft, tikje intellectueel, erg aantrekkelijk ook. Het is ook een beetje bedoeld om nou eens uit te praten wat er tussen ons is. Want met al dat gesms wordt het er niet duidelijker op. Laat hem maar even werken voor mij en daarmee zijn excuses aanbieden.
Het niet all-in gaan met haar.quote:Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En die excuses waren ook alweer omdat..?
Waarom smsen en niet gewoon bellen. Dat laatste is toch veel makkelijker?quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik laat me graag een gratis dinertje bezorgen.En verder, tja... ik vind hem leuk omdat hij interessante hobby's heeft, tikje intellectueel, erg aantrekkelijk ook. Het is ook een beetje bedoeld om nou eens uit te praten wat er tussen ons is. Want met al dat gesms wordt het er niet duidelijker op. Laat hem maar even werken voor mij en daarmee zijn excuses aanbieden.
Welke date is dit dan? Niet de havenmeester toch?quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Andromache het volgende:
[..]
En dat word nu nog duidelijker....quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een of andere mafketel die slecht met afwijzingen omgaat dus. Weet je dat ook weer.
Was gezellig, alleen had ze de hele date haar zonnebril op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |