Merkwaardige instelling.quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Andromache het volgende:
Laat hem maar even werken voor mij en daarmee zijn excuses aanbieden.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef Cue_ het volgende:
Besloten mezelf weer van RP af te gooien. Zoals iedereen zegt/weet... je moet eerst jezelf beetje op de rit hebben voordat het zin heeft om echt te gaan daten. Merk dat ik dat steeds minder heb.
Dus hou het maar even voor gezien
Een simpele "Had jij nou blauwe of donkere ogen?" was voldoende geweest.quote:Op maandag 22 april 2013 09:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was gezellig, alleen had ze de hele date haar zonnebril op.Vind ik een beetje onpersoonlijk ofzo, als ik haar ogen niet kan zien. Die heb ik dus ook niet gezien.
Is ook erg jammer ja, als je een gesprek met iemand hebt wil je diegene toch aan kunnen kijken?quote:Op maandag 22 april 2013 09:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was gezellig, alleen had ze de hele date haar zonnebril op.Vind ik een beetje onpersoonlijk ofzo, als ik haar ogen niet kan zien. Die heb ik dus ook niet gezien.
dat maar ook kan de zon voor haar gewoon te fel geweest zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 11:18 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Is ook erg jammer ja, als je een gesprek met iemand hebt wil je diegene toch aan kunnen kijken?
Maar als je ziet hoeveel mensen dit toch doen zou ik er gewoon van uitgaan dat ze het niet doorheeft, aangezien jij hebt je zonnebril niet op dus ze kan jouw ogen wel gewoon zien.
Ja de hele tijd? Je merkt pas dat de zon te fel is als je geprobeerd hebt om zonder te kijken. En zeker als je iemand ontmoet zet je toch even je bril af en kijk je de ander aan als je gedag zegt?quote:Op maandag 22 april 2013 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat maar ook kan de zon voor haar gewoon te fel geweest zijn.
Gewoon naar vragen
Maakt het niet minder zonde...ogenquote:Op maandag 22 april 2013 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat maar ook kan de zon voor haar gewoon te fel geweest zijn.
Gewoon naar vragen
ik heb m ook heel veel op, soms zelfs binnen. En vergeet t ook dat ik m opheb. Als t licht te fel is bij ontmoeten buiten zal ik mn niet snel afdoen, dan zie je toch niet van mn ogen als ik m wel af doe. Maar als je dan bv een kroeg ingaat doevik t wel afquote:Op maandag 22 april 2013 11:20 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ja de hele tijd? Je merkt pas dat de zon te fel is als je geprobeerd hebt om zonder te kijken. En zeker als je iemand ontmoet zet je toch even je bril af en kijk je de ander aan als je gedag zegt?
Verwacht het niet, de wow-factor ontbrak daarvoor toch.quote:Op maandag 22 april 2013 11:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Maakt het niet minder zonde...ogen![]()
Komt er trouwens een vervolgdate Silenus?
Haha, ik zie het al voor me dat ik met een vrouw in de kroeg zit die een zonnebril opheeft.quote:Op maandag 22 april 2013 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb m ook heel veel op, soms zelfs binnen. En vergeet t ook dat ik m opheb. Als t licht te fel is bij ontmoeten buiten zal ik mn niet snel afdoen, dan zie je toch niet van mn ogen als ik m wel af doe. Maar als je dan bv een kroeg ingaat doevik t wel af
Gewoon, tof zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 11:37 schreef Faxie het volgende:
Ik snap niet hoe jullie het zo makkelijk voor elkaar krijgen
Vast door positief te blijven denken.quote:Op maandag 22 april 2013 11:37 schreef Faxie het volgende:
eerder op t werk met die klote tllampen en lichte migrainequote:Op maandag 22 april 2013 11:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Verwacht het niet, de wow-factor ontbrak daarvoor toch.
[..]
Haha, ik zie het al voor me dat ik met een vrouw in de kroeg zit die een zonnebril opheeft.*plaatsvervangende schaamte*
Dat doe ik al 10 jaarquote:Op maandag 22 april 2013 11:42 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Vast door positief te blijven denken.
Ik ben wel een beetje tof hoorquote:
Goed zo!quote:Op maandag 22 april 2013 11:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doe ik al 10 jaar(met af en toe een dip)
[..]
Ik ben wel een beetje tof hoor
Via datingsites lukt het me voor geen meter hoor. 1x een date gehad en die was niet enthousiast genoeg (zei ze).quote:Op maandag 22 april 2013 11:37 schreef Faxie het volgende:
Tja ik probeer het juist op datingsites omdat reallife 3 keer kut is...quote:Op maandag 22 april 2013 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Via datingsites lukt het me voor geen meter hoor. 1x een date gehad en die was niet enthousiast genoeg (zei ze).
Dit zijn reallife kennissen en oudcollega's.
Bij mij hetzelfde via datingsites gaat het erg slecht, doch in het echte leven een stuk beter. Ga bij jezelf te raden waarom het zo slecht gaat, tenslotte geef jezelf aan dat je al 10 jaar op zoek bent veel komt van binnenuit waardoor sommige zaken niet lukken.quote:Op maandag 22 april 2013 11:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik probeer het juist op datingsites omdat reallife 3 keer kut is...
Ik had het geluk dat ik bij een bedrijf werkte met een paar honderd vrouwen (en zeer weinig mannen). Daar heb ik 6 of 7 relaties en scharrels en een heleboel contacten aan overgehouden. Nu nog steeds dus.quote:Op maandag 22 april 2013 11:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik probeer het juist op datingsites omdat reallife 3 keer kut is...
Dat kan op internet ook gebeuren, ik heb morgen een date met iemand die haar vriendinnen mijn foto heeft laten zien. Nu blijkt dat ik met twee van haar vriendinnen al eens heb gedate en ook nog 3 anderen die die vriendinnen weer via via kennen.quote:Op maandag 22 april 2013 11:53 schreef Kreator het volgende:
Al moet ik zeggen dat het aan de 5e of 6e steeds lastiger werd om uit te leggen, want die kenden mijn 'reputatie' ondertussen..
Uhm.. newsflash.. dat ben je ookquote:Op maandag 22 april 2013 11:59 schreef Silenus het volgende:
maar intussen denkt zij dat ik een of andere serialdater ben. .
Ik kom op de verkeerde plekken blijkbaar.quote:Op maandag 22 april 2013 11:52 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde via datingsites gaat het erg slecht, doch in het echte leven een stuk beter. Ga bij jezelf te raden waarom het zo slecht gaat, tenslotte geef jezelf aan dat je al 10 jaar op zoek bent veel komt van binnenuit waardoor sommige zaken niet lukken.
Haha dat weet ik, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat die vrouwen dat weten. Er schijnt ook een of andere nitwit op paiq rond te hangen die vrouwen voor mij waarschuwt, alsof ik een of andere seriemoordenaar ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |