Ik dacht ook dat hij iets simpels wilde vragen en ben echt niet te beroerd om mensen te helpen, maar dit op een zaterdagavond, terwijl ik hem nog niet eens irl ken....neh.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:20 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja zo'n hulpvraagje is prima, maar zoiets relatief zwaars bij iemand die je nauwelijks kent komt nogal triest over'... maar da's mijn mening...
Dat heb ik hem overigens ook al wel verteld, maar blijkbaar wil hij dat niet horenquote:
quote:
Hoe was t met collegameisje?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach misschien is dat ook wel zo. Maar het zou voor mij geen reden zijn om het meteen af te kappen.
Ik hoor het al weerquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Woensdag volgt dan toch de date waar ik twijfels over heb/had...
Haha, we gaan niet naar de Zwarte Ruiter dus ik hou hem liever nog van je tegoedquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoor het al weerik moet op komen draven
?
Die zit nu bij Paddy's. Maar ik was al thuis en had geen zin om nog weer de stad in te gaan. Zeker niet naar paddy's. Ze zit daar ook met 2 vriendinnen.quote:
Aardig, maar niet nodigquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:48 schreef freshy98 het volgende:
En anders stel ik mij wel beschikbaar.
Weet ook wel waar de Zwarte Ruiter is
quote:
Ander keertje dan maarquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die zit nu bij Paddy's. Maar ik was al thuis en had geen zin om nog weer de stad in te gaan. Zeker niet naar paddy's. Ze zit daar ook met 2 vriendinnen.
Stap 1: leg je telefoon weg!quote:Op zondag 21 april 2013 00:45 schreef Andromache het volgende:
goed! ik zit er, helemaal alleen in de kroeg. nog geen contacten weten te leggen.... oeeeee moeilijk!! kroeghosselen in progress....
Zie je niemands leuk dan? Gewoon erop af gaan!quote:Op zondag 21 april 2013 00:45 schreef Andromache het volgende:
goed! ik zit er, helemaal alleen in de kroeg. nog geen contacten weten te leggen.... oeeeee moeilijk!! kroeghosselen in progress....
En ja dit dan ook natuurlijk.quote:
Daarom is de TT aangepast naar dating(site).quote:Op zondag 21 april 2013 01:00 schreef BeamofLight het volgende:
What the hell heeft dit met datingsites te maken?
Zeik eens niet zoquote:Op zondag 21 april 2013 01:00 schreef BeamofLight het volgende:
What the hell heeft dit met datingsites te maken?
heeft het ook geen hol mee te maken. Ik ga me dalijk aftrekken trouwens.quote:Op zondag 21 april 2013 01:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarom is de TT aangepast naar dating(site).
Heel stoer van Andro trouwens; alleen de kroeg in gaan zie ik mezelf niet snel doen.
Heb t zelf ook wel eens gedaan. Ligt een beetje aan de tent of het een beetje kan. 1,5 jaar terug alleen naar een kroeg gegaan en dat is nu m'n stamkroeg.quote:Op zondag 21 april 2013 01:02 schreef Yuki het volgende:
Heel stoer van Andro trouwens; alleen de kroeg in gaan zie ik mezelf niet snel doen.
Stamkroeg is wel een groot voordeel ja, kun je ook makkelijker alleen binnenlopen.quote:Op zondag 21 april 2013 01:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb t zelf ook wel eens gedaan. Ligt een beetje aan de tent of het een beetje kan. 1,5 jaar terug alleen naar een kroeg gegaan en dat is nu m'n stamkroeg.
Enige jammere is dat daar niet echt potentieeltjes komen.
Is inderdaad relaxed.quote:Op zondag 21 april 2013 01:07 schreef eefje801 het volgende:
Stamkroeg is wel een groot voordeel ja, kun je ook makkelijker alleen binnenlopen.
En toch hé..het is nog maar de eerste date man. Je kunt haar toch ook vragen om het wat rustiger aan te doen qua bewoordingen, dat je er nog niet uit bent? Ik denk dat je die wowfactor wel nodig hebt maar dat geen enkele verliefdheid hetzelfde is, dat bestaat niet. Waarom zou je dan wel verwachten dat het weer hetzelfde moet voelen?quote:Op zondag 21 april 2013 01:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, eerder vanavond gebeld door date van vanmiddag. Ze verkeert overduidelijk nogal in hogere sferen, helemaal blij en enthousiast, en dat ze mist(?). Prima verder. Ik vond het namelijk óók fijn en leuk. Maar net dat ene dingetje ontbreekt weer eens wat bij me.
Eerder refereerde ik eraan als de ''wow-factor'', om het beestje maar een naam te gevenEn juist dat is iets wat ik nodig heb, naar op zoek ben, en wat er eigenlijk instant moet zijn. Groeien zal het namelijk niet, daar denk ik mezelf wat te goed voor te kennen.
Kortom; ik vermoed dat het feitelijk missie nummer zoveel gedoemd tot falen gaat worden. En dat ze dat weet. In zoverre lijkt ze wel door me heen te kijken. En toch is er ruimte voor twijfel aan mijn kant.
Maar of het genoeg is? Ik ben nogal van het alles of niets.
Preciesquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb er ook vaak last van dat mensen hele diepe gesprekken (proberen) te beginnen... schijnbaar een goed luisterend oor...
Maar soms zit je er gewoon niet op te wachten
Dit is iets wat veel door mn hoofd speelt. Bij minder selectief opstellen kun je constant aan het daten zijn. Op basis van (een aantal) dates (met of zonder periode van humping) bepalen of iemand je wel of (toch echt) niet ligt... Dan heb je meer dates en waarschijnlijk dus meer seks, maar ik zou me er "smerig" van gaan voelen als ik te veel testritjes ga maken met mannen waarvan ik eigenlijk op basis van wat heen en weer chatten al weet dat die powtjikkebowow-klik ontbreekt. En dan heb ik het allerminst over het lichamelijke aspect.quote:Op zondag 21 april 2013 02:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik realiseerde me afgelopen week iets. Dat ik in de afgelopen twee jaar nooit echt alleen ben geweest; er was altijd wel een of andere interest. Kapte ik (of zij) dat af, stond de volgende alweer klaar, angstaanjagend makkelijk. Is dat luxe? Fuck yeah. In ieder geval waar het seks en aandacht betreft. Maar het bracht me nog niet méér dan dat. Terwijl ik ergens - heel stiekem - wel weer toe ben aan dat ''meer''.
Afgelopen week besloot ik eens met niks of niemand bezig te zullen zijn, voor een tijdje. Behalve mezelf. Dat leverde me welgeteld twee dagen stilte op. Rare momenten. Even geen telefoontjes, berichtjes, noem maar op. Kweekte ook behoorlijk wat rust bij me.
Maar wat gebeurt er daarna? Zonder ENIG initiatief van mijn kant krijg ik via verschillende media drie(!) verzoeken tot dates. Uncanny, zoals er zonder enige moeite een bepaalde flow in lijkt te zitten. En dan raak ik toch weer geinteresseerd, ga er weer op eentje in en heb het ouderwets goed naar mijn zin. Maar qua eindresultaat, nah. Niet wat ik beoog.
Ik twijfel of ik even in zijn geheel moet stoppen met daten. Maar het haalt me net zo hard weer in.
Dat doe ik je niet (graag) na...quote:Op zondag 21 april 2013 00:45 schreef Andromache het volgende:
Maar dat baseer jij dus ook pas op het moment van daadwerkelijk ontmoeten? Misschien zijn fok en andere online fora niet representatief, maar ik heb toch altijd het idee dat ik op basis van online al een gedegen inschatting kan maken op hoe het irl gaat zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 09:38 schreef Kreator het volgende:
Ik wacht wel op de wow factor. Als het niet echt echt echt klikt, ga ik me uiteindelijk toch irriteren. Heb ook wel vrienden die het al prima vinden als ze tevreden zijn. Ik kan dat niet.
Dat betekent wel dat ik veel mensen moet ontmoeten, want als ik 'niks' doe, kom ik misschien 1 of 2 keer per jaar iemand tegen waarbij ik het idee heb dat de wow factor er is. (Laat staan dat het nog wederzijds is...)
In het verleden wel een paar keer de fout gemaakt om zonder dat gevoel relaties in te stappen. Nu geen zin meer in.
Ja ik moet iemand daar wel voor ontmoeten. Online zegt me vrij weinig, op het feit na of iemand een vlotte babbel heeft. 9 van de 10 keer is het moment van ontmoeten wel het moment dat ik het weet.quote:Op zondag 21 april 2013 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar dat baseer jij dus ook pas op het moment van daadwerkelijk ontmoeten? Misschien zijn fok en andere online fora niet representatief, maar ik heb toch altijd het idee dat ik op basis van online al een gedegen inschatting kan maken op hoe het irl gaat zijn.
Max twee drankjes uit beleefdheid en dan vertrekken. Geen probleemquote:Op zondag 21 april 2013 11:08 schreef Silenus het volgende:
Precies, in de eerste minuut weet je het meestal al. Wel heel kut als je dan nog een date moet uitzitten.
Precies dit! Ik heb exact hetzelfde, en waarom? Omdat iemand je zo ontzettend weet te triggeren. In positieve zin. Ik zou het retesaai vinden als dat element ontbreekt.quote:Op zondag 21 april 2013 06:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van woorden, verbaal sparren, elkaar ongegeneerd onderuit halen als er een grap inzit (ok met dates is dit minder relevant dan met vrienden, maar voor het idee), absurde redenaties, adrem reageren... En ik merk gewoon dat als dat niet klikt met iemand, we beiden continu
"Well... This is...
[ afbeelding ]..." ervaren
Terwijl als die klik er is, is het lachengierenbrullen tot het broekje uitgaat
Ik heb dat ook wel een paar keer meegemaakt. En dat zijn dan de mensen waarbij je eigenlijk al met een debiele grijns van oor tot oor zit als je ziet dat ze een berichtje sturen. Je je er ook echt op kunt verheugen bij de gedachte dat je ze weer gaat zien. Het zit gewoon goed, qua intensiteit. Maar het is zeldzaam. En via een reguliere datingsite heb ik dit nog nooit gehad.quote:Op zondag 21 april 2013 09:38 schreef Kreator het volgende:
Ik wacht wel op de wow factor. Als het niet echt echt echt klikt, ga ik me uiteindelijk toch irriteren. Heb ook wel vrienden die het al prima vinden als ze tevreden zijn. Ik kan dat niet.
Dat betekent wel dat ik veel mensen moet ontmoeten, want als ik 'niks' doe, kom ik misschien 1 of 2 keer per jaar iemand tegen waarbij ik het idee heb dat de wow factor er is. (Laat staan dat het nog wederzijds is...)
In het verleden wel een paar keer de fout gemaakt om zonder dat gevoel relaties in te stappen. Nu geen zin meer in.
Al zo vaak meegemaakt dat mensen online anders zijn dan irl. Tuurlijk herken je er wel wat van terug, maar waar online een klik kan zijn kan die irl heel ver weg zijnquote:Op zondag 21 april 2013 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar dat baseer jij dus ook pas op het moment van daadwerkelijk ontmoeten? Misschien zijn fok en andere online fora niet representatief, maar ik heb toch altijd het idee dat ik op basis van online al een gedegen inschatting kan maken op hoe het irl gaat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |