Ik dacht ook dat hij iets simpels wilde vragen en ben echt niet te beroerd om mensen te helpen, maar dit op een zaterdagavond, terwijl ik hem nog niet eens irl ken....neh.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:20 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja zo'n hulpvraagje is prima, maar zoiets relatief zwaars bij iemand die je nauwelijks kent komt nogal triest over'... maar da's mijn mening...
Dat heb ik hem overigens ook al wel verteld, maar blijkbaar wil hij dat niet horenquote:
quote:
Hoe was t met collegameisje?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach misschien is dat ook wel zo. Maar het zou voor mij geen reden zijn om het meteen af te kappen.
Ik hoor het al weerquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Woensdag volgt dan toch de date waar ik twijfels over heb/had...
Haha, we gaan niet naar de Zwarte Ruiter dus ik hou hem liever nog van je tegoedquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoor het al weerik moet op komen draven
?
Die zit nu bij Paddy's. Maar ik was al thuis en had geen zin om nog weer de stad in te gaan. Zeker niet naar paddy's. Ze zit daar ook met 2 vriendinnen.quote:
Aardig, maar niet nodigquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:48 schreef freshy98 het volgende:
En anders stel ik mij wel beschikbaar.
Weet ook wel waar de Zwarte Ruiter is
quote:
Ander keertje dan maarquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die zit nu bij Paddy's. Maar ik was al thuis en had geen zin om nog weer de stad in te gaan. Zeker niet naar paddy's. Ze zit daar ook met 2 vriendinnen.
Stap 1: leg je telefoon weg!quote:Op zondag 21 april 2013 00:45 schreef Andromache het volgende:
goed! ik zit er, helemaal alleen in de kroeg. nog geen contacten weten te leggen.... oeeeee moeilijk!! kroeghosselen in progress....
Zie je niemands leuk dan? Gewoon erop af gaan!quote:Op zondag 21 april 2013 00:45 schreef Andromache het volgende:
goed! ik zit er, helemaal alleen in de kroeg. nog geen contacten weten te leggen.... oeeeee moeilijk!! kroeghosselen in progress....
En ja dit dan ook natuurlijk.quote:
Daarom is de TT aangepast naar dating(site).quote:Op zondag 21 april 2013 01:00 schreef BeamofLight het volgende:
What the hell heeft dit met datingsites te maken?
Zeik eens niet zoquote:Op zondag 21 april 2013 01:00 schreef BeamofLight het volgende:
What the hell heeft dit met datingsites te maken?
heeft het ook geen hol mee te maken. Ik ga me dalijk aftrekken trouwens.quote:Op zondag 21 april 2013 01:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarom is de TT aangepast naar dating(site).
Heel stoer van Andro trouwens; alleen de kroeg in gaan zie ik mezelf niet snel doen.
Heb t zelf ook wel eens gedaan. Ligt een beetje aan de tent of het een beetje kan. 1,5 jaar terug alleen naar een kroeg gegaan en dat is nu m'n stamkroeg.quote:Op zondag 21 april 2013 01:02 schreef Yuki het volgende:
Heel stoer van Andro trouwens; alleen de kroeg in gaan zie ik mezelf niet snel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |