Je bent dus flink uit elkaar getrokken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:27 schreef Linguine het volgende:
Hahaha nee niet anaal, gewoon normaal. Dus pijn in die regioMaar het was het waard
Je kan die toch als comment erin gooien?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Op vrijdagavond ga ik graag om half 9 naar bed om The Walking Dead te kijken en te fokken tot ik in slaap val."
Toch een pietsje jammer dat PaiQ geen profielteksten kent
Ik snap eigenlijk ook niet waarom het niet kan combineren... Dus dat foto's en profiel zichtbaar geouwehoerd moeten worden...
Ik twijfel altijd welke hobby ik aantrekkelijker vind. Beffen of fokken.quote:
moet je kiezen dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd welke hobby ik aantrekkelijker vind. Beffen of fokken.
Mannen kunnen niet multitasken. Dat weet iedereen. Kijk ik kan prima de cosmo lezen en me laten doorvegen tegelijkertijd. Maar bij mannen gaat zoiets niet.quote:
Klinkt als een saaie beffer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet multitasken. Dat weet iedereen. Kijk ik kan prima de cosmo lezen en me laten doorvegen tegelijkertijd. Maar bij mannen gaat zoiets niet.
Ik zou het wel weten!quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd welke hobby ik aantrekkelijker vind. Beffen of fokken.
Ik kan dat wel. "Maak me maar wakker als ik klaar kom" of iets in die trantquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet multitasken. Dat weet iedereen. Kijk ik kan prima de cosmo lezen en me laten doorvegen tegelijkertijd. Maar bij mannen gaat zoiets niet.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik kan dat wel. "Maak me maar wakker als ik klaar kom" of iets in die trant
Beffen... Maar das logisch als je moet kiezen tussen beffen en fokquote:
Wrong.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beffen... Maar das logisch als je moet kiezen tussen beffen en fok
Ik zit gewoon m'n vrienden te whatsappen als ik aan het likken ben hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik maak vaak puzzels als ik de clit zoek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit gewoon m'n vrienden te whatsappen als ik aan het likken ben hoor
Ja? Moet je vaak zoeken, ja?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik maak vaak puzzels als ik de clit zoek.
I'm pretty sure he thinks it's on the bottom... Near the veganus...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dikke ellende altijd. 3 huidplooien, schaamhaar, schaamlip, clit. Ben je zo 3 uur bezig.quote:
Geen idee met Lexa, maar op andere sites had ik wel eens 'spam' berichten die voor ik ze kon lezen al weggehaald waren door de admin (volgens mij zelfs op RelatiePlanet). Dus misschien was het zo'n bericht van een Russiche scammer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hebben meer mensen hier problemen met het ontvangen van berichten op Lexa? Ik krijg een mail dat ik een nieuw bericht van een contact heb ontvangen maar zie niks in mijn berichten. Mijn verstuurde bericht zie ik wel.
Die heb ik ook wel eens en worden dan weggehaald maar met deze contacten heb ik al berichten heen en weer gestuurd..quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:14 schreef tcr het volgende:
[..]
Geen idee met Lexa, maar op andere sites had ik wel eens 'spam' berichten die voor ik ze kon lezen al weggehaald waren door de admin (volgens mij zelfs op RelatiePlanet). Dus misschien was het zo'n bericht van een Russiche scammer.
Het is weer zoverquote:Toch toevallig. Vertel ik aan vriendinnen dat ik een date via paiq heb, blijk je bij een deel van hen niet geheel onbekend te zijn...
gisteren om 20:02
Dat bedacht ik me ook al. Maar het is niet alleen een opspelende penis...quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef Silenus het volgende:
Even masturberen en dan nog eens nadenken. Dan is het ineens geen slim idee meer.
waarom echtquote:Hallo,
Ik ben Sharon, ik ben 22 jaar en woon in Nunspeet.
Ik ben een leuke gezellige meid met veel humor,
Ik ben gek op dieren. Mijn lievelingsdier is een Orka.
Het zou geweldig zijn als dat ook jou lievelingsdier zou zijn.
Wil je meer over me weten, je mag me altijd mailen. Je krijgt een berichtje terug!
Misschien moet je even niet zo willen analyseren. Je zit nog niet meteen aan haar vast natuurlijk, ze doet je wat en ze heeft misschien issues, misschien niet. Wacht het nou eerst eens af.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook al. Maar het is niet alleen een opspelende penis...
Dit was de dame die zijn facebook-vriendenlijst langs ging en vragen stelde over andere dames, toch? Die ene die vervolgens compleet uit 'r panty ging omdat ze H_J niet meer vertrouwde?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien moet je even niet zo willen analyseren. Je zit nog niet meteen aan haar vast natuurlijk, ze doet je wat en ze heeft misschien issues, misschien niet. Wacht het nou eerst eens af.
Maar dan kan hij toch altijd nog zeggen 'joh dág'?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit was de dame die de facebook-vriendenlijst langs ging en vragen stelde over andere dames, toch? Die ene die vervolgens compleet uit 'r panty ging omdat ze H_J niet meer vertrouwde?
Als ze daarna omslaat als een blad aan een boom, toch blijft plakken en na één date al hoteldebotel was, is het maar de vraag of je er niet meteen aan vast zit
Misschien ben ik ook wel een doemdenker, maar ik zou voorzichtig zijn. Zeker als je een onderbuikgevoel van ellende erbij hebt.
Waarmee zij gekwetst wordt en de kans groot is dat ze nog eens uit 'r panty gaat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:30 schreef Sannne het volgende:
[..]
Maar maar maar, dan kan hij toch altijd nog zeggen 'joh dág'?
Sja óf het is zijn ware en ze leven nog happily ever after. Het klinkt wel als een echte match.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarmee zij gekwetst wordt en de kans groot is dat ze nog eens uit 'r panty gaat.
Ik ben blij dat jij het typt, scheelt me een boel tikwerkquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit was de dame die zijn facebook-vriendenlijst langs ging en vragen stelde over andere dames, toch? Die ene die vervolgens compleet uit 'r panty ging omdat ze H_J niet meer vertrouwde?
Als ze daarna omslaat als een blad aan een boom, toch blijft plakken en sowieso na één date al hoteldebotel was, is het maar de vraag of je er niet meteen aan vast zit
Misschien ben ik ook wel een doemdenker, maar ik zou voorzichtig zijn. Zeker als je een onderbuikgevoel van ellende erbij hebt.
Da's eigenlijk ook waar ik op doelde, het stuk eigen verantwoordelijkheid daarin van H_J. Het is altijd lastig in te schatten waarom iemand zo doet. Kan ook uit onzekerheid/verliefdheid zijn, kan ook een voorbode zijn, dat weet je pas als je afspreekt. Niet dat het een charmante karaktereigenschap is verder..maar goed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:30 schreef Sannne het volgende:
[..]
Maar maar maar, dan kan hij toch altijd nog zeggen 'joh dág'?
Dat denk ik ook. Misschien is die jaloezie wel een puntje waar ze aan kan/wil werken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:34 schreef Sannne het volgende:
[..]
Sja óf het is zijn ware en ze leven nog happily ever after. Het klinkt wel als een echte match.
En volgens mij zijn de dingen die het meest klikken juist het lastigst bij tijden...
huh?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:36 schreef Andromache het volgende:
wow. ik val binnen in de discussie over puzzelen tussen binnenste en buitenste schaamlippen en clitorissen. wow. again.
Bij ieder ander zou dit waarschijnlijk ook m'n antwoord geweest zijn. Maar na het hele verhaal gehoord te hebben gaan er bij mij wat alarmbellen rinkelen, terwijl ik dat normaal niet zo snel heb.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's eigenlijk ook waar ik op doelde, het stuk eigen verantwoordelijkheid daarin van H_J. Het is altijd lastig in te schatten waarom iemand zo doet. Kan ook uit onzekerheid/verliefdheid zijn, kan ook een voorbode zijn, dat weet je pas als je afspreekt. Niet dat het een charmante karaktereigenschap is verder..maar goed.
Zou ik moeten doen. Als ik alleen aan mezelf dacht.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:24 schreef Sannne het volgende:
Sjonge, zie nou eens niet zoveel beren op de weg. Doemdenker. Geniet!
Is waar. Dessalniettemin branden mijn waarschuwingslampen in stemmig oranje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien moet je even niet zo willen analyseren. Je zit nog niet meteen aan haar vast natuurlijk, ze doet je wat en ze heeft misschien issues, misschien niet. Wacht het nou eerst eens af.
Nu ja, het betrof Pinkdwarf. En dan meer omdat zij ergens zou werken waar een goede vriendin van haar werkte. Lulkoek of niet, daar ben ik nog niet uit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit was de dame die zijn facebook-vriendenlijst langs ging en vragen stelde over andere dames, toch? Die ene die vervolgens compleet uit 'r panty ging omdat ze H_J niet meer vertrouwde?
Als ze daarna omslaat als een blad aan een boom, toch blijft plakken en sowieso na één date al hoteldebotel was, is het maar de vraag of je er niet meteen aan vast zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |