Je bent dus flink uit elkaar getrokken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:27 schreef Linguine het volgende:
Hahaha nee niet anaal, gewoon normaal. Dus pijn in die regioMaar het was het waard
Je kan die toch als comment erin gooien?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Op vrijdagavond ga ik graag om half 9 naar bed om The Walking Dead te kijken en te fokken tot ik in slaap val."
Toch een pietsje jammer dat PaiQ geen profielteksten kent
Ik snap eigenlijk ook niet waarom het niet kan combineren... Dus dat foto's en profiel zichtbaar geouwehoerd moeten worden...
Ik twijfel altijd welke hobby ik aantrekkelijker vind. Beffen of fokken.quote:
moet je kiezen dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd welke hobby ik aantrekkelijker vind. Beffen of fokken.
Mannen kunnen niet multitasken. Dat weet iedereen. Kijk ik kan prima de cosmo lezen en me laten doorvegen tegelijkertijd. Maar bij mannen gaat zoiets niet.quote:
Klinkt als een saaie beffer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet multitasken. Dat weet iedereen. Kijk ik kan prima de cosmo lezen en me laten doorvegen tegelijkertijd. Maar bij mannen gaat zoiets niet.
Ik zou het wel weten!quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd welke hobby ik aantrekkelijker vind. Beffen of fokken.
Ik kan dat wel. "Maak me maar wakker als ik klaar kom" of iets in die trantquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet multitasken. Dat weet iedereen. Kijk ik kan prima de cosmo lezen en me laten doorvegen tegelijkertijd. Maar bij mannen gaat zoiets niet.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:40 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik kan dat wel. "Maak me maar wakker als ik klaar kom" of iets in die trant
Beffen... Maar das logisch als je moet kiezen tussen beffen en fokquote:
Wrong.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beffen... Maar das logisch als je moet kiezen tussen beffen en fok
Ik zit gewoon m'n vrienden te whatsappen als ik aan het likken ben hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik maak vaak puzzels als ik de clit zoek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit gewoon m'n vrienden te whatsappen als ik aan het likken ben hoor
Ja? Moet je vaak zoeken, ja?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik maak vaak puzzels als ik de clit zoek.
I'm pretty sure he thinks it's on the bottom... Near the veganus...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |