abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 april 2013 @ 22:04:37 #276
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_125502024
Hebben meer mensen hier problemen met het ontvangen van berichten op Lexa? Ik krijg een mail dat ik een nieuw bericht van een contact heb ontvangen maar zie niks in mijn berichten. Mijn verstuurde bericht zie ik wel.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 19 april 2013 @ 22:14:45 #277
12621 tcr
*nix 4ever
pi_125502630
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hebben meer mensen hier problemen met het ontvangen van berichten op Lexa? Ik krijg een mail dat ik een nieuw bericht van een contact heb ontvangen maar zie niks in mijn berichten. Mijn verstuurde bericht zie ik wel.
Geen idee met Lexa, maar op andere sites had ik wel eens 'spam' berichten die voor ik ze kon lezen al weggehaald waren door de admin (volgens mij zelfs op RelatiePlanet). Dus misschien was het zo'n bericht van een Russiche scammer.
  vrijdag 19 april 2013 @ 22:15:53 #278
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_125502696
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:14 schreef tcr het volgende:

[..]

Geen idee met Lexa, maar op andere sites had ik wel eens 'spam' berichten die voor ik ze kon lezen al weggehaald waren door de admin (volgens mij zelfs op RelatiePlanet). Dus misschien was het zo'n bericht van een Russiche scammer.
Die heb ik ook wel eens en worden dan weggehaald maar met deze contacten heb ik al berichten heen en weer gestuurd..
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:10:43 #279
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125508685
quote:
Toch toevallig. Vertel ik aan vriendinnen dat ik een date via paiq heb, blijk je bij een deel van hen niet geheel onbekend te zijn...
gisteren om 20:02
Het is weer zover :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_125508746
Okay, moment van diepe tweestrijd.

Ex-date van onlangs belt me net dat het 'r leuk lijkt morgen langs te komen. Dit was - voor de lieve lezertjes hier - de date waarvan ik vermoed dat ze vertrouwensissues heeft en weleens naar claimerig en jaloers gedrag zou kunnen neigen. Dat heb ik haar al eens uitgelegd ook, zij bestreed dat en zegt dat ze gewoon nieuwsgierig naar me is, wie of wat er achter mij schuilgaat. Klinkt - nog altijd - als een lulsmoes imho. Maar ik ben niet meer zo overtuigd als eerst...

Feit blijft dat we nog altijd contact hebben. Dat ze me triggered. Me soms haarfijn aan lijkt te voelen tot op het bizarre af. Ze is akelig scherp, intelligent, heeft een goed gevoel voor humor en op een of andere manier maakt ze me vrolijk in die telefoongesprekken. Sowieso iets waar ik normaal gesproken een kuthekel aan heb (bellen) en bij haar absoluut niet. Ze weet me EXACT de juiste schop onder mijn reet te geven, me een spiegel voor te houden en tegelijkertijd doe ik hetzelfde bij haar. Verbaal zijn we behoorlijk aan elkaar gewaagd.

Daarnaast is er ontegenzeggelijk chemie. Ze IS gewoon leuk. Ik hield de boot af de laatste weken, puur omdat ik het gewoon niet wist wat ik met haar aanmoest. En nu nog niet trouwens. Zij heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat ze mij ontzettend zag zitten. En of ik haar nog eens wilde zien. En juist dat laatste is tricky. Wil ik het contact kwijt? Nee. Maar ik zou haar aan de ene kant veel liever als vriend zien waarmee ik ontzettend goed kan ouwehoeren. Het fysieke aantrekkingskracht-aspect echter, blijft.

Punt is, ik wéét dat er meer gebeuren gaat morgen, als ze hier komt. En voorzie ellende. Ik heb eigenlijk al ja gezegd omdat het me ook gewoon leuk lijkt haar weer te zien, face to face. Maar of het slim is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Hungry_Joe op 20-04-2013 00:18:00 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:13:35 #281
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125508831
Even masturberen en dan nog eens nadenken. Dan is het ineens geen slim idee meer.
pi_125508891
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef Silenus het volgende:
Even masturberen en dan nog eens nadenken. Dan is het ineens geen slim idee meer.
Dat bedacht ik me ook al. Maar het is niet alleen een opspelende penis...
pi_125509290
Sjonge, zie nou eens niet zoveel beren op de weg. Doemdenker. Geniet!
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:24:17 #284
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125509301
quote:
Hallo,

Ik ben Sharon, ik ben 22 jaar en woon in Nunspeet.

Ik ben een leuke gezellige meid met veel humor,

Ik ben gek op dieren. Mijn lievelingsdier is een Orka.

Het zou geweldig zijn als dat ook jou lievelingsdier zou zijn.

Wil je meer over me weten, je mag me altijd mailen. Je krijgt een berichtje terug!
waarom echt :')
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:24:22 #285
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125509304
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:14 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat bedacht ik me ook al. Maar het is niet alleen een opspelende penis...
Misschien moet je even niet zo willen analyseren. Je zit nog niet meteen aan haar vast natuurlijk, ze doet je wat en ze heeft misschien issues, misschien niet. Wacht het nou eerst eens af.
pi_125509315
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

waarom echt :')
_O-
22? Echt? Geen 12?
Nouja ze zoekt iemand om samen mee orka's te gaan knuffelen. Kan toch?
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:28:00 #287
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125509441
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Misschien moet je even niet zo willen analyseren. Je zit nog niet meteen aan haar vast natuurlijk, ze doet je wat en ze heeft misschien issues, misschien niet. Wacht het nou eerst eens af.
Dit was de dame die zijn facebook-vriendenlijst langs ging en vragen stelde over andere dames, toch? Die ene die vervolgens compleet uit 'r panty ging omdat ze H_J niet meer vertrouwde?

Als ze daarna omslaat als een blad aan een boom, toch blijft plakken en sowieso na één date al hoteldebotel was, is het maar de vraag of je er niet meteen aan vast zit :X
Misschien ben ik ook wel een doemdenker, maar ik zou voorzichtig zijn. Zeker als je een onderbuikgevoel van ellende erbij hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:30:18 #288
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125509531
En waarom heb ik een banner van daten met Thaise dames naast m'n AT staan? :')
pi_125509535
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:28 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dit was de dame die de facebook-vriendenlijst langs ging en vragen stelde over andere dames, toch? Die ene die vervolgens compleet uit 'r panty ging omdat ze H_J niet meer vertrouwde?

Als ze daarna omslaat als een blad aan een boom, toch blijft plakken en na één date al hoteldebotel was, is het maar de vraag of je er niet meteen aan vast zit :X
Misschien ben ik ook wel een doemdenker, maar ik zou voorzichtig zijn. Zeker als je een onderbuikgevoel van ellende erbij hebt.
Maar dan kan hij toch altijd nog zeggen 'joh dág'?
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:33:26 #290
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125509658
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:30 schreef Sannne het volgende:

[..]

Maar maar maar, dan kan hij toch altijd nog zeggen 'joh dág'?
Waarmee zij gekwetst wordt en de kans groot is dat ze nog eens uit 'r panty gaat.
pi_125509702
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:33 schreef Yuki het volgende:

[..]

Waarmee zij gekwetst wordt en de kans groot is dat ze nog eens uit 'r panty gaat.
Sja óf het is zijn ware en ze leven nog happily ever after. Het klinkt wel als een echte match.
En volgens mij zijn de dingen die het meest klikken juist het lastigst bij tijden...
pi_125509718
quote:

[..]

Dit was de dame die zijn facebook-vriendenlijst langs ging en vragen stelde over andere dames, toch? Die ene die vervolgens compleet uit 'r panty ging omdat ze H_J niet meer vertrouwde?

Als ze daarna omslaat als een blad aan een boom, toch blijft plakken en sowieso na één date al hoteldebotel was, is het maar de vraag of je er niet meteen aan vast zit :X
Ik ben blij dat jij het typt, scheelt me een boel tikwerk O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:35:17 #293
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125509734
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:30 schreef Sannne het volgende:

[..]

Maar maar maar, dan kan hij toch altijd nog zeggen 'joh dág'?
Da's eigenlijk ook waar ik op doelde, het stuk eigen verantwoordelijkheid daarin van H_J. Het is altijd lastig in te schatten waarom iemand zo doet. Kan ook uit onzekerheid/verliefdheid zijn, kan ook een voorbode zijn, dat weet je pas als je afspreekt. Niet dat het een charmante karaktereigenschap is verder..maar goed.
pi_125509741
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:34 schreef Sannne het volgende:

[..]

Sja óf het is zijn ware en ze leven nog happily ever after. Het klinkt wel als een echte match.
En volgens mij zijn de dingen die het meest klikken juist het lastigst bij tijden...
Dat denk ik ook. Misschien is die jaloezie wel een puntje waar ze aan kan/wil werken.

Als dat echter niet lukt, ben je wel de sjaak. :')
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:36:00 #295
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125509751
wow. ik val binnen in de discussie over puzzelen tussen binnenste en buitenste schaamlippen en clitorissen. wow. again.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_125509758
Wij zijn de stemmetjes in HJ's hoofd.
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:37:03 #297
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125509778
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:36 schreef Andromache het volgende:
wow. ik val binnen in de discussie over puzzelen tussen binnenste en buitenste schaamlippen en clitorissen. wow. again.
huh?
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:37:17 #298
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125509784
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Da's eigenlijk ook waar ik op doelde, het stuk eigen verantwoordelijkheid daarin van H_J. Het is altijd lastig in te schatten waarom iemand zo doet. Kan ook uit onzekerheid/verliefdheid zijn, kan ook een voorbode zijn, dat weet je pas als je afspreekt. Niet dat het een charmante karaktereigenschap is verder..maar goed.
Bij ieder ander zou dit waarschijnlijk ook m'n antwoord geweest zijn. Maar na het hele verhaal gehoord te hebben gaan er bij mij wat alarmbellen rinkelen, terwijl ik dat normaal niet zo snel heb.
pi_125509807
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:24 schreef Sannne het volgende:
Sjonge, zie nou eens niet zoveel beren op de weg. Doemdenker. Geniet!
Zou ik moeten doen. Als ik alleen aan mezelf dacht.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Is waar. Dessalniettemin branden mijn waarschuwingslampen in stemmig oranje.
quote:

[..]

Nu ja, het betrof Pinkdwarf. En dan meer omdat zij ergens zou werken waar een goede vriendin van haar werkte. Lulkoek of niet, daar ben ik nog niet uit.
pi_125509810
Als hij heel duidelijk maakt eerst rustig aan te willen daten en zich nog niet wil binden kan hij toch best kijken hoe haar jaloezie zich vordert?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')