abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125516410
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn huis is ook niet echt appealing voor de meeste vrouwen, juist omdat ik alleen woon. M'n huiskamer is retro 50/60 Amerikaans (heb ook een diner :P).
Ik vind het tof, het past bij me... Maar als er ooit wordt samengewoond gaat dit geheid problemen opleveren :D
Maar bij jou klinkt het altijd nog of je iig duidelijk voor "iets" hebt gekozen... Niet die fantasieloze nietsigheid die je bij veel vrijgezelle mannen tegenkomt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 20 april 2013 @ 10:23:09 #27
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125516425
Klopt, dat wordt vaak wel gewaardeerd maar de meeste vrouwen vinden het leuk, maar niet voor zichzelf hahaha
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125516479
Maar goed, dat is natuurlijk het risico, dat dat voor vrijwel iedereen geldt... Hoe groot is de kans nou eenmaal dat 2 mensen echt oprecht dezelfde smaak delen?

Of het moet als-het-maar-duur-is zijn :')

Maar nu zou ik het wel anders aanpakken dan de eerste keer dat ik ging samenwonen... Hoe weet ik echter nog niet :')

Maar als jij van die dinerstijl helemaal gelukkig werd, dan zou ik denk ik kiezen voor de keuken compleet (en compromisloos) in die stijl.. En mijn dingen dan weer rambambam volle bak in een andere ruimte (uiteraard de woonkamer }:| :') :D ). Niet meer van die niksigheid.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_125516512
quote:
Mijn huis is ook niet echt appealing voor de meeste vrouwen, juist omdat ik alleen woon. M'n huiskamer is retro 50/60 Amerikaans (heb ook een diner :P).
Ik vind het tof, het past bij me... Maar als er ooit wordt samengewoond gaat dit geheid problemen opleveren :D
Dat klinkt best leuk :P Foto's! Klinkt als op vakantie gaan ;).

Ik heb denk ik best wel een vrouwenhuis. Niet echte foute truttige tierlantijntjes, maar wel hoekjes met kleine hebbedingetjes van vakanties of gekregen dingen e.d.. Dat terwijl de basis van meubels best strak is. Bovendien heb ik een vrij groot heilig-hart-van-Jezus-achtig-beeld in mijn gang, en er hangt beplakt kruisje, wat boeddhabeeldjes e.d.. Vergeet nog wel eens te zeggen tegen bezoek, dat ik dus totaal niet gelovig ben :')
.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_125516632
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:11 schreef BeamofLight het volgende:
H_J je snapt zelf toch ook wel wat je moet doen hè. Je moet haar uitnodigen en gruwelijk uitwonen. Wie weet is ze misschien toch niet zo leip en anders ken ze oppleuren. Ze is immers volwassen.
Toch?
Klopt, en de romanticus in mij geeft je ook helemaal gelijk. Maar ik ben net wakker en per ongeluk met mijn slaapdronken harses in Klussen & Wonen aanbeland. Samen een bank uitzoeken is één levende hel trouwens.

Koffie.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_125516649
Het regent niet-singles op PaiQ de laatste dagen :o
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 10:42:00 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125516714
quote:
Ik hou van de 'urban city' style. Dat vinden veel vrouwen te mannelijk.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 10:42:23 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125516724
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het regent niet-singles op PaiQ de laatste dagen :o
Dat zei 1 van mijn hosselchicks ook al vd week.
pi_125516853
Mijn huis ziet er veel te vrouwelijk uit. Besloten om alle tierelantijntjes die mijn ex heeft uitgezocht vandaag weg te mikken en nieuwe te kopen. ^O^
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_125516873
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik hou van de 'urban city' style. Dat vinden veel vrouwen te mannelijk.
Voorbeeldje? :D
pi_125516881
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:48 schreef habitue het volgende:
Mijn huis ziet er veel te vrouwelijk uit. Besloten om alle tierelantijntjes die mijn ex heeft uitgezocht vandaag weg te mikken en nieuwe te kopen. ^O^
Mijn ex heeft alle tierelantijntjes meegenomen. Je zou kunnen zeggen dat ik de minimalistische stijl hanteer.
pi_125516895
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Mijn ex heeft alle tierelantijntjes meegenomen. Je zou kunnen zeggen dat ik de minimalistische stijl hanteer.
Grote kans dat ik na vandaag dezelfde stijl heb :P
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 10:56:38 #38
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125517020
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:49 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Voorbeeldje? :D
Kan geen voorbeeld vinden zonder dat er iets heel lelijks aan het plaatje is. :').
pi_125517355
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 april 2013 10:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Niet alleen de tierelantijntjes maar ook groot deel van de meubels vertrokken samen met m'n ex.

Ondertussen toch wel weer een en ander neergezet. Schijnt beter te tonen als je een huis in de verkoop zet. Lang leve de interieurstyliste ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_125518213
Ff maar ontopic dan

Ok, spontaan kroeghosselen tussen twee dates in, voelt toch een beetje raar.
  zaterdag 20 april 2013 @ 12:34:02 #41
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125519149
Wat is urban city voor stijl dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125519615
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 12:34 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is urban city voor stijl dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof :D
  zaterdag 20 april 2013 @ 12:57:16 #43
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125519720
Ohja iets wat ik nog was vergeten te vertellen, had een tijdje terug een date en toegevoegd op facebook daarna. Kreeg ik vervolgens een bekende van haar die me ook toevoegde, vroeg haar even om opheldering:

:')
Gourmetten of steengrillen?
pi_125519823
Moeder valt op jongere mannen?
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_125520098
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:39 schreef Kreator het volgende:
...zometeen maar eens op zoek naar een bankstel in Hengelo en Zuthpen. Dat zijn dan weer de dingen die ik niet leuk vind om alleen te doen.
Idem. Vandaag Record Store day, komt straks Kensington optreden. Ga toch wel ff kijken...alleen. Neem wel biertje mee.
Of er moet iemand in Almere zijn die meewil?
pi_125520887
Okay, ze appt net dat ze onderweg is. Dan is het nú even tijd om te freaken.

En als een speer op te ruimen.
pi_125520972
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 13:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

Zet m op, baas HJ!
pi_125521077
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 13:41 schreef Hungry_Joe het volgende:

Plaatsvervangende spanning hier :P
Succes, veel plezier of datgene wat je kan gebruiken ;).
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 20 april 2013 @ 13:51:43 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125521126
Komt goed HJ :*
  zaterdag 20 april 2013 @ 13:53:19 #50
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125521163
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 13:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:

datgene wat je kan gebruiken ;).