abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:39:30 #1
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125509841

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:40:39 #2
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125509871
Maar goed, H_J is een grote, sterke vent die vast de juiste keuze weet te maken.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125509932
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:40 schreef Yuki het volgende:
Maar goed, H_J is een grote, sterke vent die vast de juiste keuze weet te maken.
Sarcasme joh?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:43:43 #4
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125509961
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Sarcasme joh?
Nee, oprecht gemeend. Wij kunnen allemaal niet voor je kiezen, wij kennen de situatie niet... Jij bent de enige die een keuze kan maken en ik ben ervan overtuigd dat je zal doen wat goed voor je is.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125510005
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Sarcasme joh?
Het is lastig en wij kunnen niet voor je beslissen. Maar het klinkt alsof je een mot bent die telkens dichter bij een brandende kaars wilt vliegen.
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:47:57 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125510076
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zou ik moeten doen. Als ik alleen aan mezelf dacht.

[..]

Is waar. Dessalniettemin branden mijn waarschuwingslampen in stemmig oranje.

[..]

Nu ja, het betrof Pinkdwarf. En dan meer omdat zij ergens zou werken waar een goede vriendin van haar werkte. Lulkoek of niet, daar ben ik nog niet uit.
Tja ze weet al hoe je over haar reactie dacht, zij zal daar iets mee moeten doen. Meer dan jezelf blijven kun je mi niet.
pi_125510885
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Het is lastig en wij kunnen niet voor je beslissen. Maar het klinkt alsof je een mot bent die telkens dichter bij een brandende kaars wilt vliegen.
Let's hope not. Met Icarus liep het verdomd slecht af.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 00:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tja ze weet al hoe je over haar reactie dacht, zij zal daar iets mee moeten doen. Meer dan jezelf blijven kun je mi niet.
Ik overweeg een en ander morgenochtend nog eens. Misschien dat ik het alsnog afblaas.
  zaterdag 20 april 2013 @ 01:45:56 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125511936
Gewoon een leuke avond hebben HJ. Daarna verder zien :)
pi_125513501
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 01:45 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon een leuke avond hebben HJ. Daarna verder zien :)
Thanks. En je hebt gelijk ook. Ik kreeg eerder al via dm op mijn sodemieter dat ik eens moest kappen met me verantwoordelijk te voelen voor wat de ander voelt. Misschien zit hem daar de crux. Dat ik voor één keertje gezeik wil voorkomen daar waar het verder toch niet helemaal in mijn macht ligt.

Ik kan echt niet meer open en eerlijk zijn dan dat ik nu ben. Verder is het betreden op eigen risico.
  zaterdag 20 april 2013 @ 02:49:10 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125513777
Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt en wat ik lees vind je haar interessant en lekker. Ga er dan voor. En als er gezeik komt merk je dat vanzelf wel. Is ze beetje labiel dan weet je dat blijkbaar ook al maar dat zie je tegen die tijd wel.

Nu eerst tijd om te genieten!
  zaterdag 20 april 2013 @ 02:50:20 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125513802
HJ je moet het niet zo moeilijk maken voor je zelf :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 20 april 2013 @ 03:49:44 #12
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125514442
als ze echt leuk is, accepteer je gezeik ook sneller. want dan ben je eerder bereid dat binnen een kader van haar levenservaring tot nu toe te plaatsen en er begripvoor te tonen ipv te roepen 'tis een kutwijf'
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_125514639
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 02:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Thanks. En je hebt gelijk ook. Ik kreeg eerder al via dm op mijn sodemieter dat ik eens moest kappen met me verantwoordelijk te voelen voor wat de ander voelt. Misschien zit hem daar de crux.
Dat ik voor één keertje gezeik wil voorkomen daar waar het verder toch niet helemaal in mijn macht ligt.

Ik kan echt niet meer open en eerlijk zijn dan dat ik nu ben. Verder is het betreden op eigen risico.
Ik merk dat ik bij vrienden steeds minder geduld kan opbrengen voor hen die steeds bewust alarmsignalen negeren en dat het me ook echt steeds zo ontzettend verbaast. Het gaat bij mij zo ontzettend tegen mijn gevoel in, maar ik weet tegelijkertijd van mezelf dat ik (veel) te veel aan de andere kant van het spectrum zit...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 08:44:12 #14
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125515223
Mja, iedereen heeft baggage. Als de rest allemaal leuk is aan haar zou ik het wel gewoon proberen. Kan ook nog gewoon meevallen. Valt het tegen, is het niet zo moeilijk om nogmaals aan te geven dat je haar te claimerig vindt.
pi_125515674
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:44 schreef Kreator het volgende:
Mja, iedereen heeft baggage. Als de rest allemaal leuk is aan haar zou ik het wel gewoon proberen. Kan ook nog gewoon meevallen. Valt het tegen, is het niet zo moeilijk om nogmaals aan te geven dat je haar te claimerig vindt.
:Y
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_125515685
Iedereen heeft bagage, maar er zit imo een groot verschil tussen er constructief mee om (willen) gaan en "zo ben ik nou eenmaal".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 09:39:05 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125515746
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iedereen heeft bagage, maar er zit imo een groot verschil tussen er constructief mee om (willen) gaan en "zo ben ik nou eenmaal".
Ik heb het niet allemaal gelezen. Zo ben ik nou eenmaal..

Ik ga overigens zelf op mijn gevoel af. Je weet zelf echt wel of het iets kleins is of echt een probleem. Maar goed, is wel lastig in te schatten nav een paar posts.

...zometeen maar eens op zoek naar een bankstel in Hengelo en Zuthpen. Dat zijn dan weer de dingen die ik niet leuk vind om alleen te doen.
pi_125515754
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

...zometeen maar eens op zoek naar een bank in Hengelo en Zuthpen. Dat zijn dan weer de dingen die ik niet leuk vind om alleen te doen.
Nee, met een partner is meubelshoppen een feestje :')
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 09:40:34 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125515770
....kijk ik 1 sec naar de tv, is dr Pol bezig een bloedende anus van een varken te vervangen door een stuk buis. :'). Eet smakelijk.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 09:42:50 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125515803
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee, met een partner is meubelshoppen een feestje :')
Nog nooit gedaan. :'). Nu ja. Het zijn van die dagen dat ik me meer bewust ben dat ik vrijgezel ben. Dat bedoel ik meer. Dat samen meubels kopen een hel is snap ik, want het lukt me in mn eentje al niet.
pi_125515866
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nog nooit gedaan. :'). Nu ja. Het zijn van die dagen dat ik me meer bewust ben dat ik vrijgezel ben. Dat bedoel ik meer. Dat samen meubels kopen een hel is snap ik, want het lukt me in mn eentje al niet.
Oh man in mn eentje mn huis inrichten, geen centje pijn. Sterke man mee naar IKEA voor het sjouwwerk, alles in no time aanwijzen, afrekenen en neerzetten, alles naar volle tevredenheid. Hatseflats verf op de muur, vlakje hier, vlakje daar, schilderijtje zus, schilderijtje zo. En elke dag dat ik binnenkom ben ik opnieuw verliefd. Als ik een brainfart krijg, rij ik naar Karwei en koop een pot verf en smeer het op de muur. Moet er iets bij bestel ik een vriend met een boormachine, die foute hollandse hits zingend in no time de hele toestand even regelt en alles is even leuk...

Samenwonend bestond ons meubilair vooral uit nietszeggende dingen die we allebei "niet verschrikkelijk''' vonden. En had mijn huis een heel groot meeeeeh-gehalte. Meubelsshoppen was een ware hel en uiteindelijk dus steeds een soort van gulden middenweg kiezen ipv iets dat 1 van de 2 ECHT leuk vond. Om nog maar te zwijgen over de moeilijkheden die overwonnen moesten worden als er eens een gaatje geboord moest worden :')
  Official ESF Kreviewer zaterdag 20 april 2013 @ 09:51:59 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125515925
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oh man in mn eentje mn huis inrichten, geen centje pijn. Sterke man mee naar IKEA voor het sjouwwerk, alles in no time aanwijzen, afrekenen en neerzetten, alles naar volle tevredenheid. Hatseflats verf op de muur, vlakje hier, vlakje daar, schilderijtje zus, schilderijtje zo. En elke dag dat ik binnenkom ben ik opnieuw verliefd. Als ik een brainfart krijg, rij ik naar Karwei en koop een pot verf en smeer het op de muur. Moet er iets bij bestel ik een vriend met een boormachine, die foute hollandse hits zingend in no time de hele toestand even regelt en alles is even leuk...

Samenwonend bestond ons meubilair vooral uit nietszeggende dingen die we allebei "niet verschrikkelijk''' vonden. En had mijn huis een heel groot meeeeeh-gehalte. Meubelsshoppen was een ware hel en uiteindelijk dus steeds een soort van gulden middenweg kiezen ipv iets dat 1 van de 2 ECHT leuk vond. Om nog maar te zwijgen over de moeilijkheden die overwonnen moesten worden als er eens een gaatje geboord moest worden :')
Doe mijn huis dan ook even....ik heb een designersblock. :'). Zo erg, dat ik wel weet wat ik wil, maar dan past het niet of ik kan het niet vinden of het kost 3 miljard euro....dus ik ga eerst maar eens een 3d tekening maken, want ik heb een fucking lastige woonkamer om in te richten.
  zaterdag 20 april 2013 @ 10:11:04 #23
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_125516242
H_J je snapt zelf toch ook wel wat je moet doen hè. Je moet haar uitnodigen en gruwelijk uitwonen. Wie weet is ze misschien toch niet zo leip en anders ken ze oppleuren. Ze is immers volwassen.
Toch?
pi_125516367
Wat DancingPhoebe zegt. Wat ik ook allemaal mag missen nu als single weer het samen meubels shoppen hoort daar absoluut niet bij.

Wat er nu staat is misschien ook niet perfect maar wel helemaal naar mijn smaak en geen laf compromis
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zaterdag 20 april 2013 @ 10:20:54 #25
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125516389
Mijn huis is ook niet echt appealing voor de meeste vrouwen, juist omdat ik alleen woon. M'n huiskamer is retro 50/60 Amerikaans (heb ook een diner :P).
Ik vind het tof, het past bij me... Maar als er ooit wordt samengewoond gaat dit geheid problemen opleveren :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')