Sarcasme joh?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:40 schreef Yuki het volgende:
Maar goed, H_J is een grote, sterke vent die vast de juiste keuze weet te maken.
Nee, oprecht gemeend. Wij kunnen allemaal niet voor je kiezen, wij kennen de situatie niet... Jij bent de enige die een keuze kan maken en ik ben ervan overtuigd dat je zal doen wat goed voor je is.quote:
Het is lastig en wij kunnen niet voor je beslissen. Maar het klinkt alsof je een mot bent die telkens dichter bij een brandende kaars wilt vliegen.quote:
Tja ze weet al hoe je over haar reactie dacht, zij zal daar iets mee moeten doen. Meer dan jezelf blijven kun je mi niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zou ik moeten doen. Als ik alleen aan mezelf dacht.
[..]
Is waar. Dessalniettemin branden mijn waarschuwingslampen in stemmig oranje.
[..]
Nu ja, het betrof Pinkdwarf. En dan meer omdat zij ergens zou werken waar een goede vriendin van haar werkte. Lulkoek of niet, daar ben ik nog niet uit.
Let's hope not. Met Icarus liep het verdomd slecht af.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het is lastig en wij kunnen niet voor je beslissen. Maar het klinkt alsof je een mot bent die telkens dichter bij een brandende kaars wilt vliegen.
Ik overweeg een en ander morgenochtend nog eens. Misschien dat ik het alsnog afblaas.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tja ze weet al hoe je over haar reactie dacht, zij zal daar iets mee moeten doen. Meer dan jezelf blijven kun je mi niet.
Thanks. En je hebt gelijk ook. Ik kreeg eerder al via dm op mijn sodemieter dat ik eens moest kappen met me verantwoordelijk te voelen voor wat de ander voelt. Misschien zit hem daar de crux. Dat ik voor één keertje gezeik wil voorkomen daar waar het verder toch niet helemaal in mijn macht ligt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:45 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon een leuke avond hebben HJ. Daarna verder zien
Ik merk dat ik bij vrienden steeds minder geduld kan opbrengen voor hen die steeds bewust alarmsignalen negeren en dat het me ook echt steeds zo ontzettend verbaast. Het gaat bij mij zo ontzettend tegen mijn gevoel in, maar ik weet tegelijkertijd van mezelf dat ik (veel) te veel aan de andere kant van het spectrum zit...quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks. En je hebt gelijk ook. Ik kreeg eerder al via dm op mijn sodemieter dat ik eens moest kappen met me verantwoordelijk te voelen voor wat de ander voelt. Misschien zit hem daar de crux.
Dat ik voor één keertje gezeik wil voorkomen daar waar het verder toch niet helemaal in mijn macht ligt.
Ik kan echt niet meer open en eerlijk zijn dan dat ik nu ben. Verder is het betreden op eigen risico.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:44 schreef Kreator het volgende:
Mja, iedereen heeft baggage. Als de rest allemaal leuk is aan haar zou ik het wel gewoon proberen. Kan ook nog gewoon meevallen. Valt het tegen, is het niet zo moeilijk om nogmaals aan te geven dat je haar te claimerig vindt.
Ik heb het niet allemaal gelezen. Zo ben ik nou eenmaal..quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iedereen heeft bagage, maar er zit imo een groot verschil tussen er constructief mee om (willen) gaan en "zo ben ik nou eenmaal".
Nee, met een partner is meubelshoppen een feestjequote:Op zaterdag 20 april 2013 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
...zometeen maar eens op zoek naar een bank in Hengelo en Zuthpen. Dat zijn dan weer de dingen die ik niet leuk vind om alleen te doen.
Nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, met een partner is meubelshoppen een feestje
Oh man in mn eentje mn huis inrichten, geen centje pijn. Sterke man mee naar IKEA voor het sjouwwerk, alles in no time aanwijzen, afrekenen en neerzetten, alles naar volle tevredenheid. Hatseflats verf op de muur, vlakje hier, vlakje daar, schilderijtje zus, schilderijtje zo. En elke dag dat ik binnenkom ben ik opnieuw verliefd. Als ik een brainfart krijg, rij ik naar Karwei en koop een pot verf en smeer het op de muur. Moet er iets bij bestel ik een vriend met een boormachine, die foute hollandse hits zingend in no time de hele toestand even regelt en alles is even leuk...quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan.. Nu ja. Het zijn van die dagen dat ik me meer bewust ben dat ik vrijgezel ben. Dat bedoel ik meer. Dat samen meubels kopen een hel is snap ik, want het lukt me in mn eentje al niet.
Doe mijn huis dan ook even....ik heb een designersblock.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh man in mn eentje mn huis inrichten, geen centje pijn. Sterke man mee naar IKEA voor het sjouwwerk, alles in no time aanwijzen, afrekenen en neerzetten, alles naar volle tevredenheid. Hatseflats verf op de muur, vlakje hier, vlakje daar, schilderijtje zus, schilderijtje zo. En elke dag dat ik binnenkom ben ik opnieuw verliefd. Als ik een brainfart krijg, rij ik naar Karwei en koop een pot verf en smeer het op de muur. Moet er iets bij bestel ik een vriend met een boormachine, die foute hollandse hits zingend in no time de hele toestand even regelt en alles is even leuk...
Samenwonend bestond ons meubilair vooral uit nietszeggende dingen die we allebei "niet verschrikkelijk''' vonden. En had mijn huis een heel groot meeeeeh-gehalte. Meubelsshoppen was een ware hel en uiteindelijk dus steeds een soort van gulden middenweg kiezen ipv iets dat 1 van de 2 ECHT leuk vond. Om nog maar te zwijgen over de moeilijkheden die overwonnen moesten worden als er eens een gaatje geboord moest worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |