[Upd] Bomaanslag op Marathon in Bostonquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef OppClone het volgende:
>Local News: http://www1.whdh.com/video/7newslive
>Local News 2:
http://livewire.wcvb.com/Event/117th_Running_of_Boston_Marathon
>CNN:
http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
>Fox News:
http://www.zahipedia.info(...)-fox-news-live-free/
>MSNBC:
http://www.wwhdtv.com/watch-msnbc-live-streaming/
>CBS:
http://www.ustream.tv/cbsnews/pop-out
>BBC International:
http://www.fancystreems.com/default.asp@pageId=6.php
>BBC Special Report:
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-22213651
quote:Update 06.17 uur:
Volgens lokale politie zijn er 144 gewonden waarvan 17 kritiek. Meeste gewonden hebben gebroken botten, verwondingen door rondvliegend metaal en gescheurde trommelvliezen. Alisdair Conn, hoofd van de hulpdiensten van het Massachusetts General Hospital, verklaart in 25 jaar niet een dergelijk bloedbad onder de Amerikaanse bevolking te hebben meegemaakt. "Dit is iets wat je alleen maar kan verwachten in een oorlogsgebied."
Update 06.51 uur:
The Boston Globe meld dat de Saoedische gewonde die ondervraagd werd in het ziekenhuis een twintigjarige student met een geldig visum is.
bronquote:Update 10.45 uur:
De FBI heeft de leiding over het onderzoek naar de bomexplosies. De Amerikaanse autoriteiten gaan uit van een terroristische aanslag, maar tasten vooralsnog in het duister over het motief of de identiteit van de daders.
Congresleden zeiden dat men zelfs geen idee heeft of het om binnenlandse dan wel buitenlandse daders gaat. De verantwoordelijkheid voor het geweld is niet opgeëist.
WBZ-TV meldde dat de FBI een appartement in Revere, een voorstad van Boston, is binnengevallen. De politie van Massachusetts bevestigde later dat er een arrestatiebevel is uitgevaardigd in verband met het onderzoek naar de explosies, maar wilde geen verdere details prijsgeven.
Het hoofd van de politie van Boston, Edward Davis, zei dat de autoriteiten geen specifieke informatie hadden binnengekregen dat er iets stond te gebeuren tijdens de marathon.
quote:Doden bij explosies in Boston
Bij de finish van de marathon van Boston hebben zich twee krachtige explosies voorgedaan. De politie van Boston spreekt van 2 doden en 23 gewonden.
Op beelden van een van de explosies is te zien hoe een van de deelnemers neervalt. De explosie vindt plaats achter een rij dranghekken. Sommige lopers rennen in paniek weg. Mensen in gele hesjes trekken de hekken weg om slachtoffers achter de hekken te bereiken.
Achter de hekken zijn gewonden te zien aan wie hulp wordt verleend. Toeschouwers op een tribune tegenover de plaats van een explosie proberen snel weg te komen. Op foto's van een verlaten straat is veel bloed te zien.
Pakketje
Het Lenox Hotel is ontruimd. Mogelijk had dit te maken met de vondst van een verdacht pakketje. De politie heeft zelf een derde explosie veroorzaakt, mogelijk om te voorkomen dat het pakketje zou afgaan.
Op de eerste tv-beelden zijn veel ambulances en brandweerwagens te zien. De reddingswerkzaamheden maken een goed georganiseerde indruk, van paniek is geen sprake. Er ligt veel rommel op de grond. Wat het is, is niet te zien.
Patriot's Day
De staat Massachussets waarin Boston ligt viert vandaag Patriot's Day, de dag waarop de eerste veldslagen van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog worden herdacht.
De koplopers waren al twee uur binnen toen de explosie zich voordeed. Enkele seconden later volgde een tweede, zeggen getuigen. Volgens de politie waren op dat moment nog veel deelnemers op weg naar de finish op Boylston Street. Aan de marathon deden zo'n 27.000 mensen mee.
De politie van Boston gaat er nu vanuit dat de explosies bij de Boston Marathon zijn veroorzaakt door bommen. Amerikaanse inlichtingendiensten doen dat ook, zegt persbureau Reuters.
Een bron bij een inlichtingendiensten heeft tegen persbureau AP gezegd dat er nog twee bommen zijn gevonden, die niet zijn afgegaan. Ze zijn inmiddels onschadelijk gemaakt. Volgens de Boston Globe lag één van de niet-ontplofte bommen op een glazen voetbrug.
De organisatie van de marathon laat op Facebook en Twitter weten dat de explosies bij de finishline zijn veroorzaakt door bommen.
Speech van Obama:quote:Explosions rock Boston Marathon
Blasts near the finish line of the Boston Marathon killed two people and injured 22 others Monday, Boston police said. The marathon itself, on its Facebook page, referred to the blasts as bombs. Authorities did not say immediately what caused the explosions.
Massachusetts General Hospital said it was treating 19 injured people; Tufts Medical Center reported that some injured were to be treated there as well.
The explosions sent smoke billowing into the air at Copley Square, turning a site of celebration into a mess of destruction.Crowds had gathered in the area to watch the runners.
Out of an abundance of caution, the Lenox Hotel was evacuated, the Boston Globe reported, as authorities looked into possible security concerns.
Officials in other cities, including New York, tightened security as as result.
bron: http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
Live streamsquote:Good afternoon, everybody. Earlier today, I was briefed by my homeland security team on the events in Boston. We’re continuing to monitor and respond to the situation as it unfolds. And I’ve directed the full resources of the federal government to help state and local authorities protect our people, increase security around the United States as necessary, and investigate what happened.
The American people will say a prayer for Boston tonight. And Michelle and I send our deepest thoughts and prayers to the families of the victims in the wake of this senseless loss.
We don’t yet have all the answers. But we do know that multiple people have been wounded, some gravely, in explosions at the Boston Marathon.
I’ve spoken to FBI Director Mueller and Secretary of Homeland Security Napolitano, and they’re mobilizing the appropriate resources to investigate and to respond.
I’ve updated leaders of Congress in both parties, and we reaffirmed that on days like this there are no Republicans or Democrats -- we are Americans, united in concern for our fellow citizens.
I’ve also spoken with Governor Patrick and Mayor Menino, and made it clear that they have every single federal resource necessary to care for the victims and counsel the families. And above all, I made clear to them that all Americans stand with the people of Boston.
Boston police, firefighters, and first responders as well as the National Guard responded heroically, and continue to do so as we speak. It’s a reminder that so many Americans serve and sacrifice on our behalf every single day, without regard to their own safety, in dangerous and difficult circumstances. And we salute all those who assisted in responding so quickly and professionally to this tragedy.
We still do not know who did this or why. And people shouldn’t jump to conclusions before we have all the facts. But make no mistake -- we will get to the bottom of this. And we will find out who did this; we'll find out why they did this. Any responsible individuals, any responsible groups will feel the full weight of justice.
Today is a holiday in Massachusetts -- Patriots’ Day. It’s a day that celebrates the free and fiercely independent spirit that this great American city of Boston has reflected from the earliest days of our nation. And it’s a day that draws the world to Boston’s streets in a spirit of friendly competition. Boston is a tough and resilient town. So are its people. I'm supremely confident that Bostonians will pull together, take care of each other, and move forward as one proud city. And as they do, the American people will be with them every single step of the way.
You should anticipate that as we get more information, our teams will provide you briefings. We're still in the investigation stage at this point. But I just want to reiterate we will find out who did this and we will hold them accountable.
Thank you very much.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De streams waar wel wat gebeurt:
http://www.heetenroze.nl/schmoopydouche
http://www.sweetestkitty.net/whiskertje
PWBF
Mensen die zulke dingen makenquote:
twitter:911BUFF twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 22:50:01BREAKING NEWS - FBI REPORTEDLY CHECKING CARS ON FERRY FROM NEW HAVEN, CT TO LONG ISLAND! CBS. #911BUFF reageer retweet
Dat zijn pas 9000 followersquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Denk wel dat maar weinig mensen kunnen zeggen dat ze 9000 agenten achter zich aan hebben gehad
http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-streamquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat is met de cnn stream of is dat alleen hier?
[ afbeelding ]
Dit berichtje verschijnt alleen voor verdachten, omdat zij de video natuurlijk niet mogen zien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat is met de cnn stream of is dat alleen hier?
[ afbeelding ]
Ja ook al opnieuw tot leven gebracht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:03 schreef BoefB2 het volgende:
Heb een paar uur gemist, is ie nou al dood of al opgepakt?
Ze hebben geen idee waar hij nu is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:03 schreef BoefB2 het volgende:
Heb een paar uur gemist, is ie nou al dood of al opgepakt?
Oh god, debiel, alsjeblieftquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:03 schreef Nielsch het volgende:
Het is juist een mooi gebaar om zij-aan-zij met Boston te staan. Wij kunnen hier net zo goed last krijgen van moslimterrorisme.
Kunnen ze eerst ¤4,50 naar Danny overmaken voordat ze die kunnen lezenquote:
Kut Danny! KOM OP MANquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kunnen ze eerst ¤4,50 naar Danny overmaken voordat ze die kunnen lezen
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:
Degene die ik postte werkt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
maar bij jullie werkt de rechtstreekse cnn stream wel?
http://edition.cnn.com/video/?hpt=hp_t1#/video/cvplive/cvpstream1
Bij dit soort verhalen moet je bij redneck Fox News zijn man!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
maar bij jullie werkt de rechtstreekse cnn stream wel?
http://edition.cnn.com/video/?hpt=hp_t1#/video/cvplive/cvpstream1
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
yes, thanks, heb hem nu opstaan, maar toch raar dat die stream van cnn nu niet meer rechtstreeks werktquote:
good timesquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:56 schreef heywoodu het volgende:
En die tientallen "suicide bombers" per jaar?
Binnen de islamitische wereld zegt een gedeelte inderdaad dat wat zelfmoordterroristen doen onislamitisch is. Maar de jihadisten zijn het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:57 schreef DeParo het volgende:
Toeval bestaat niet maar volgens mij heb ik al zo veel zelfmoordterroristen gezien dat het niet zo onwaarschijnlijk is en deze jongere broer zou waarschijnlijk wat minder radicaal zijn dan zijn oudere broer, alhoewel, als je die Tsjetsjeense terroristen in Tsjetsjenië en Rusland te keer ziet gaan kan het nog lang duren.
Ik weet dat het niet netjes is, maar stiekem vind ik wel knap van hemquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef xzaz het volgende:
Dus, ze hebben geen idee waar die gebleven is; wtf
Die gast chillt nu ergens op het strand van Mexico, al die duizenden lui daar die hele buurt uitkammen en schreeuwen over de scannerquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef xzaz het volgende:
Och arme.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef Shawn het volgende:
[..]
Maar deze Tsjetsjeense lone wolf jihadist gaat zichzelf niet doden want dat zou een eeuwigheid in de hel betekenen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef xzaz het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef nattermann het volgende:
Gaat er anno 2013 nog iets gebeuren daar? Of wordt dit alleen maar 'MERICA FUCK YEAHHHH
ally mcanorexiaquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze dan?
[ afbeelding ]
Blijft allemaal gerelateerd aan Boston natuurlijk.
Het is ongelooflijk knap van hemquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet netjes is, maar stiekem vind ik wel knap van hem
het is niet moeilijk om je te verstoppen in een miljoenenstadquote:
Die is allang weggebeamt naar zijn eigen planeetquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef xzaz het volgende:
Uur of 4 geleden hoopte de man op die persconferentie dat hij over een uur weer een update zou geven, "maybe sligtly later"quote:
Maar 4,5 miljoen man, makkie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet moeilijk om je te verstoppen in een miljoenenstad
alstie over een week nog leeft dan ben ik onder de indruk
McBacon natuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
van wie? mayor, police, president?
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uur of 4 geleden hoopte de man op die persconferentie dat hij over een uur weer een update zou geven, "maybe sligtly later"
D. Tsarnaevquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Wel als iedereen je gezicht heeft gezienquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ze staan best voor lul eigenlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:12 schreef Ties02 het volgende:
Persconferentie waar ze maar 1 ding kunnen vertellen, 'we hebben hem nog niet'
je zult er brood voor moeten smerenquote:
Dat kan je wel zeggen ja, met z'n 9000en.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze staan best voor lul eigenlijk
mwahquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:12 schreef Ties02 het volgende:
Persconferentie waar ze maar 1 ding kunnen vertellen, 'we hebben hem nog niet'
Je maakt mij niet wijs dat Jahar meer onder druk staat dan Osama bin Laden, en die laatste ging ook geen zelfmoord plegen. Maar OBL was dan ook een hardcore jihadist.quote:
Zal wel die kerel zijn die al de hele dag niets nieuws vertelt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Vind ik niet zo zeer eigenlijk, omdat:quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
En als een kleine 10.000 professionals full-time op je jagen, een klein maar daardoor niet minder onbelangrijk detailquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:12 schreef Devv het volgende:
[..]
Wel als iedereen je gezicht heeft gezien.
ik zou hem niet herkennen als hij voor me in de rij stond bij de mcDonaldsquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:12 schreef Devv het volgende:
[..]
Wel als iedereen je gezicht heeft gezien. Hij moet vroeg of laat ergens opduiken. Dit gaat hij echt niet voorlopen, tenzij hij hulp krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Idd. 9000 pro's versus 1 jongen. En dat terwijl ze hem bijna hadden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja, met z'n 9000en.
Ik wel. Area afgezet waar hij niet was, en de hele dag besteed om die te doorzoekenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik niet zo zeer eigenlijk, omdat:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:13 schreef sp3c het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:14 schreef Jorwol het volgende:
Interessant om te lezen:
http://alyssalindley.tumb(...)t-the-boston-bombers
Weet niet of het al gepost is, maar lijkt erop dat de bombers BNW-achtige figuren waren
quote:By Alyssa Lindley Kilzer,
I started getting facials from Zubeidat Tsarnaeva (pronounced Zu-bey-da) six years ago
Ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:14 schreef tralalala het volgende:
Zaten beide broers in die auto gisteren?
eerste goede opmerking hier.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:14 schreef tralalala het volgende:
Zaten beide broers in die auto gisteren?
godverdommequote:
Da's de moeder he, gezichtsbehandelingenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
[..]![]()
okee... toch maar even lezen
Wat als ie bv ergens het riool in kon komen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel. Area afgezet waar hij niet was, en de hele dag besteed om die te doorzoeken
Niet echt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:16 schreef heywoodu het volgende:
Het was ook een beetje een viespeuk.
Her younger son, Dzhokar, was most often in the room or the room next door looking after his sister’s child while I was getting my facial.
Wat als hij al 6 staten verderop zit?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat als ie bv ergens het riool in kon komen?
En zouden ze (zelfs al zijn ze met zovelen) echt elk 'achter het schot op zolder' en elke kelder e.d. volledig doorgekamd hebben van ELK gebouw daar? Kan me niet voorstellen eerlijk gezegd.
"McBacon blijft we lang weg met die pizza's. Ik ga ze zelf wel halen"quote:
Volgens mij moet je minimaal 120 kilo zijn om in de VS bij de politie te mogenquote:
Op wat danquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:16 schreef sig000 het volgende:
Het begint toch beetje op iets meer te lijken dan 2 doorgedraaide broers.
Ja, dan is het dus toch niet zo heel gek dat ie nog niet gevonden is?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat als hij al 6 staten verderop zit?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:16 schreef sittingtuck het volgende:
suspect in custody appears to be our target zegt ie dat nou??
Oneens.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:16 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik zou het knap vinden dat ze hem vinden.
Je kan je op zoveel plekken verschuilen.
twitter:FoxNews twitterde op woensdag 26-10-2011 om 23:39:49N.J. parents who named two of their children 'Adolf Hitler' and 'Aryan Nation' lose custody http://t.co/Kl6KkfdM reageer retweet
of in een random tuinhuisje achter de grasmaaier eventueel met SWAT snipers op het dakjequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat als ie bv ergens het riool in kon komen?
En zouden ze (zelfs al zijn ze met zovelen) echt elk 'achter het schot op zolder' en elke kelder e.d. volledig doorgekamd hebben van ELK gebouw daar? Kan me niet voorstellen eerlijk gezegd.
Juist wel, omdat ze van iets anders uitgingenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dan is het dus toch niet zo heel gek dat ie nog niet gevonden is?
En staan ze eigenlijk helemaal niet zo erg voor lul?
Daar zal McBacon blij mee zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
Gratis donuts voor politie Boston
Beste nieuws van vandaag
Hij zou eigenlijk nog even 'quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef RAVW het volgende:
hoe een 19 jarige een hele politie corps kan bezig houden
en dan nog wel zwaar bewapend , zelf S Stalone (First blood) had nog niet eens zo veel tegen over hem staan
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef RAVW het volgende:
hoe een 19 jarige een hele politie corps kan bezig houden
en dan nog wel zwaar bewapend , zelf S Stalone (First blood) had nog niet eens zo veel tegen over hem staan
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
Beste nieuws van vandaag
Alweer? En het zal wel om accu's gaanquote:
Werpt een heel ander licht op de situatie..quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:14 schreef Jorwol het volgende:
Interessant om te lezen:
Weet niet of het al gepost is, maar lijkt erop dat de bombers BNW-achtige figuren waren
er is niet 1 iemand in die hele fucking politiemacht die zei 'nou jongens ... dat met die donuts ... ik weet niet of dat zo'n goed idee is imagewise'?????quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
Beste nieuws van vandaag
enkele voorbeelden:quote:
Staat al een hele tijd op die sitequote:
McBacon is het er niet mee eensquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is niet 1 iemand in die hele fucking politiemacht die zei 'nou jongens ... dat met die donuts ... ik weet niet of dat zo'n goed idee is imagewise'?????
Of een foto vanaf een strand op de Bahama's met eenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk nog even '' ofzo moeten tweeten
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:14 schreef Jorwol het volgende:
Interessant om te lezen:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
enkele voorbeelden:
Je hebt een kamer in je huis die niet een zichtbare deur heeft en het valt ook niet op dat daar nog een ruimte zit.
Je hebt een uitgegraven schuilkelder in je tuin met daarboven gras en grond waardoor het niet opvalt.
Je hebt een kelder met een luik waar een kleed overheen ligt met daarboven een tafel waardoor het niet opvalt en ze het ook niet verwachten.
Zoveel mogelijkheden.
Nu weten we waar we op Fok moeten zoekenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Werpt een heel ander licht op de situatie..
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-camquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:20 schreef Markeerstift het volgende:
Pff sorry, heb de politiezender weggeklikt en hij staat niet in de op.. Iemand een linkje ?
ze hebben de luxe niet om ervan uit te gaan dat die gast 6 staten verderop zit ... dat lossen ze 6 staten verderop wel op hopelijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist wel, omdat ze van iets anders uitgingen
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-camquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:20 schreef Markeerstift het volgende:
Pff sorry, heb de politiezender weggeklikt en hij staat niet in de op.. Iemand een linkje ?
Lijkt me best wel tof.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:20 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
ook wel sick zo'n spookstad
Sinterklaas is ook een Jihadist. De kerstman ook. Karl Marx ook. Iedereen met een baard of snor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:17 schreef Shawn het volgende:
[..]
Die agent ziet eruit als een jihadist.
die wordt pas pissig als de SWAT APC niet meer door de drive in kan denk ikquote:
Is heel normaal voor de bewoners van Landgraaf.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lijkt me best wel tof.![]()
Je gordijnen open doen en dan 2 campers op je tuinhuisje zien liggen.
Beter dan van die josti's door je tuin zien huppelen en elke seconde zien springenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Iedereen die ooit in BNW heeft gepost preventief opsluitenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:21 schreef Kirov het volgende:
[..]
Nu weten we waar we op Fok moeten zoeken
Lol die shit moet me echt aan gta denken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:21 schreef Kirov het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
En toch he, als we daar zouden wonen, je zeikt volgens mij in je broek van angst elke keer als je iets hoort kraken in je huis of iets denkt te horen in je tuinquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Iedereen die ooit in BNW heeft gepost preventief opsluiten
Misschien was dit het doel wel van NWO. Zorgen dat iedereen uit BNW wordt opgeslotenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Iedereen die ooit in BNW heeft gepost preventief opsluiten
Hij was blijkbaar dubbel....quote:
Ook een mooie plek is in de leiding schacht van gebouwen.quote:
Ah dank je. Ik schakel pas net weer in op die stream.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja, gaat om een huis waar 3 mensen in zitten. 3 mannen iig
Je denkt niet dat ze grondig zoeken?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ook een mooie plek is in de leiding schacht van gebouwen.
Bij grote gebouwen kan je er prima in staan.
Is dat nou een pot pindakaas op tafel?quote:
Ik wel iigquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch he, als we daar zouden wonen, je zeikt volgens mij in je broek van angst elke keer als je iets hoort kraken in je huis of iets denkt te horen in je tuin
twitter:Breaking911 twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 23:16:18Evidence recovered from #Watertown: homemade explosives, pipe bombs, another pressure cooker & 200+ spent rounds @KristenWCVB reageer retweet
Ben je sjonnie. Alle huizen waar hij zich kan verstoppen is bekend bij de politie. Bovendien is hij zowiezo twee keer binnen de stad gevlucht je denkt toch niet dat hij binnen de stad een aantal chekpoints heeft met een bunker. Enige mogelijkheid die bestaat:quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
enkele voorbeelden:
Je hebt een kamer in je huis die niet een zichtbare deur heeft en het valt ook niet op dat daar nog een ruimte zit.
Je hebt een uitgegraven schuilkelder in je tuin met daarboven gras en grond waardoor het niet opvalt.
Je hebt een kelder met een luik waar een kleed overheen ligt met daarboven een tafel waardoor het niet opvalt en ze het ook niet verwachten.
Zoveel mogelijkheden.
Hij zou ook herkend zijn aan zijn witte pet... Is hij echt zo dom?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah dank je. Ik schakel pas net weer in op die stream.
'MURICA!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat nou een pot pindakaas op tafel?![]()
Amerika
Bij McBacon thuis misschien?
Nee, die zitten allang in Polen oid.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hebben ze de roofmoord al opgelost dan?
Nou ja, hij is bekend als de White Hat Guy, dus iedereen verwacht dat hij nu iets anders heeft natuurlijk, dus heeft ie toch zijn witte pet weer gepakt, geniaalquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hij zou ook herkend zijn aan zijn witte pet... Is hij echt zo dom?
Het wordt steeds gekkerquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef Strani het volgende:
Ondertussen schijnt er in Williamsburg een vliegtuig een gebouw binnengevlogen te zijn. Kan ook een klein vliegtuigje zijn natuurlijk. Of helemaal niet waar.
Zou wel geniaal zijn ergensquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, hij is bekend als de White Hat Guy, dus iedereen verwacht dat hij nu iets anders heeft natuurlijk, dus heeft ie toch zijn witte pet weer gepakt, geniaal
Hoe zit het met jou dan? Heb jij geen baard?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:21 schreef rakotto het volgende:
Sinterklaas is ook een Jihadist. De kerstman ook. Karl Marx ook. Iedereen met een baard of snor.
Heeheee dat ben ik leukquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
die pot pindakaas
[ afbeelding ]
Volgens internet een klein vliegtuigje (Cessna), en 1 dode.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef Strani het volgende:
Ondertussen schijnt er in Williamsburg een vliegtuig een gebouw binnengevlogen te zijn. Kan ook een klein vliegtuigje zijn natuurlijk. Of helemaal niet waar.
zou wat zijn als je hem ineens gewoon in exact dezelfde kleren met rugzak achter zo'n swat team aan ziet rennenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, hij is bekend als de White Hat Guy, dus iedereen verwacht dat hij nu iets anders heeft natuurlijk, dus heeft ie toch zijn witte pet weer gepakt, geniaal
Juist, ik lees net hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens internet een klein vliegtuigje (Cessna), en 1 dode.
Bij het vliegveld neergestort.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef Strani het volgende:
mijn foutquote:
Met die randmongool weet ik niet of dit nou serieus is of nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef iBenny het volgende:
In een reactie op de gebeurtenissen in Boston, heeft Justin Bieber aangegeven dat hij hoopt dat de dader een 'Belieber' is.
Zou me niet eens verbazenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef iBenny het volgende:
In een reactie op de gebeurtenissen in Boston, heeft Justin Bieber aangegeven dat hij hoopt dat de dader een 'Belieber' is.
Unabomber was 17 jaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Ties02 het volgende:
Weet iemand toevallig het record voor de langste manhunt?
Die wordt ook steeds gekker.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef iBenny het volgende:
Moh er zal er vast wel ooit eens eentje ontsnapt zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Ties02 het volgende:
Neequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Misty_eyes het volgende:
Heb het even een paar uur niet gevolgd maar waar hangt die knakker nou uit? Is dat al bekend?
Jaren?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Ties02 het volgende:
Volgens mij kan jij je beter afvragen wat wij hebben gemist!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok ik ruik weer naar bloemetjes, wat heb ik gemist?
waar heb je dat nieuws vandaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens internet een klein vliegtuigje (Cessna), en 1 dode.
helikopters enzo zien juist beter in het donkerquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:29 schreef sig000 het volgende:
Ontopic: Wanneer ze 'm voor het donker niet vinden dan is het time out.
Oudere broer is dood en 19 jarige on the run gaat vanzelf beseffen dan het nog wel erg jong is om te sterven.
twitter:GrahamBlog twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 22:33:22If captured, I hope Administration will at least consider holding the Boston suspect as enemy combatant for intelligence gathering purposes. reageer retweet
Maar goed, de terroristen zijn boos op onze vrijheden hè!twitter:GrahamBlog twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 22:40:00The last thing we may want to do is read Boston suspect Miranda Rights telling him to "remain silent." reageer retweet
Ze zagen een of andere getinte man met een witte pet (ofzo, ben er zelf niet bij natuurlijk), er waren 2 mannen in het huis en nog een derde in een appartement, afgescheiden van rest van het thuis en daar zat die oudequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Proxzor het volgende:
[..]
hoe wat huh, hoe kunnen ze het verschil nou niet zien
Google op "Williamsburg"quote:
Jawel maar ook niet alles.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt niet dat ze grondig zoeken?
http://www.newsday.com/ne(...)terrorists-1.5103316quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ah, Amerikaanse senatoren laten zich weer van hun beste rechtstatelijke kant zien:
twitter:GrahamBlog twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 22:33:22If captured, I hope Administration will at least consider holding the Boston suspect as enemy combatant for intelligence gathering purposes. reageer retweet
Maar goed, de terroristen zijn boos op onze vrijheden hè!twitter:GrahamBlog twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 22:40:00The last thing we may want to do is read Boston suspect Miranda Rights telling him to "remain silent." reageer retweet
Als hij slim is, is hij idd weg uit de regio.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:25 schreef NewMexico het volgende:
[..]
Ben je sjonnie. Alle huizen waar hij zich kan verstoppen is bekend bij de politie. Bovendien is hij zowiezo twee keer binnen de stad gevlucht je denkt toch niet dat hij binnen de stad een aantal chekpoints heeft met een bunker. Enige mogelijkheid die bestaat:
- hij is dood
- hij is naar een andere regio gevlucht (ver van Boston)
- Hij bevindt zich in een random huis
dafaqquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:29 schreef AMDB het volgende:
Die dude in de rolstoel die ze geïdentificeerd heeft had dus geen zorgverzekering....
Nu al 210k opgehaald:
http://www.gofundme.com/BucksforBauman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil slapen straks maar ik wil ook niet de actie missenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:30 schreef TheFastOne het volgende:
Ik wil nu al alle posters in dit topic bedanken. In het geval hij vannacht gepakt wordt.
Manhunt SC een idee?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:31 schreef BoefB2 het volgende:
Lichaam van de die dode verdachtespuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<hr>
Lichaam van die dode verdachtefakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lichaam van die dode verdachteIs hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Als hij in een gebied buiten Watertown zit en hij houdt zich gedeisd dan kan hij het nog lang volhouden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Als hij slim is, is hij idd weg uit de regio.
Maar alsnog heeft hij een kans als hij er nog zit.
Lichaam van de die dode verdachteIs hem niet. Is al een paar keer voorbij gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Lichaam van de die dode verdachteNee, is fake. En als tig keer gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Lichaam van de die dode verdachteNog nooit eerder gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is hem niet. Is al een paar keer voorbij gekomen.
En goed je uiterlijk veranderenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als hij in een gebied buiten Watertown zit en hij houdt zich gedeisd dan kan hij het nog lang volhouden.
Lichaam van die dode verdachteVolgens mij had iemand deze al gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel you bro.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik wil slapen straks maar ik wil ook niet de actie missen
Al een paar keerquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Zou je dat even kunnen checken?
Lichaam van die dode verdachteIk gok dat het lichaam van de dode verdachte vol met kogel gaten zit en niet dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://haralddoornbos.wor(...)-two-missing-tweets/quote:Dzhokhar Tsarnaev: The two missing tweets
When it became clear late on Friday that @J_tsar (Jahar) was the real twitter account of Dzokhar Tsarnaev (Boston bombing suspect nr 2) he had tweeted 1101 times. (See below)
But within two hours the number of tweets had shrunk by two. According to the account, Jahar had now only tweeted 1099 times. (See below)
[..]
Ben benieuwd wanneer de film komt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
Kan niet wachten tot Michael Moore hier een docu over maakt
Ah, two missing tweets huh!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://haralddoornbos.wor(...)-two-missing-tweets/
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
Kan niet wachten tot Michael Moore hier een docu over maakt
Vooralsnog is het eind nog niet in zichtquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:34 schreef Misty_eyes het volgende:
Ik heb dit alles gewoon van begin tot (bijna) eind via FOK! zitten volgen: hoe triest eigenlijk.
Neequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ah, two missing tweets huh!
Best handig hé wanneer mensen de tweets verspreiden op fora's, sociale media, etc.
Dear Lord.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooralsnog is het eind nog niet in zicht
Politie moest afstand houden omdat ze explosieven/granaten uit de auto zouden gooienquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe is dat toch gegaan? Hij vlucht, in een straat vol agenten, in een auto. De politie volgt hem maar dan raken ze hem ineens toch allemaal kwijt?
Voortvluchtigquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef TheDutchguy het volgende:
EDIT 259 5:30 PM: WHITE HAT IS AT LARGE! Considered armed and deadly. May be wearing suicide vest. Location unknown.
Wat betekent At large precies?
De man (jongen) is een geniequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe is dat toch gegaan? Hij vlucht, in een straat vol agenten, in een auto. De politie volgt hem maar dan raken ze hem ineens toch allemaal kwijt?
Niets triest aanquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:34 schreef Misty_eyes het volgende:
Ik heb dit alles gewoon van begin tot (bijna) eind via FOK! zitten volgen: hoe triest eigenlijk.
op vrije voetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef TheDutchguy het volgende:
EDIT 259 5:30 PM: WHITE HAT IS AT LARGE! Considered armed and deadly. May be wearing suicide vest. Location unknown.
Niet gepakt, vrijquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik heb een hoop live achtervolgingen gezien en ik moet zeggen dat dit de eerste is waarin de verdachte ontsnapt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
On the runquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Zeik niet. Ik verveel me ookquote:
Over een paar jaar ben ik dit wel vergetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niets triest aan
Jij kan je kinderen later vertellen dat je het allemaal hebt meegemaakt
Best wel ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ah, two missing tweets huh!
Best handig hé wanneer mensen de tweets verspreiden op fora's, sociale media, etc.
Met 9000 man op de been moeten ze hem toch van meerdere kanten en afstanden kunnen volgen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Politie moest afstand houden omdat ze explosieven/granaten uit de auto zouden gooien
Ja precies. Als je die programma's op tv zietquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een hoop live achtervolgingen gezien en ik moet zeggen dat dit de eerste is waarin de verdachte ontsnapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |