Ik weet dat het niet netjes is, maar stiekem vind ik wel knap van hemquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef xzaz het volgende:
Dus, ze hebben geen idee waar die gebleven is; wtf
Die gast chillt nu ergens op het strand van Mexico, al die duizenden lui daar die hele buurt uitkammen en schreeuwen over de scannerquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef xzaz het volgende:
Och arme.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef Shawn het volgende:
[..]
Maar deze Tsjetsjeense lone wolf jihadist gaat zichzelf niet doden want dat zou een eeuwigheid in de hel betekenen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef xzaz het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef nattermann het volgende:
Gaat er anno 2013 nog iets gebeuren daar? Of wordt dit alleen maar 'MERICA FUCK YEAHHHH
ally mcanorexiaquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze dan?
[ afbeelding ]
Blijft allemaal gerelateerd aan Boston natuurlijk.
Het is ongelooflijk knap van hemquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet netjes is, maar stiekem vind ik wel knap van hem
het is niet moeilijk om je te verstoppen in een miljoenenstadquote:
Die is allang weggebeamt naar zijn eigen planeetquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef xzaz het volgende:
Uur of 4 geleden hoopte de man op die persconferentie dat hij over een uur weer een update zou geven, "maybe sligtly later"quote:
Maar 4,5 miljoen man, makkie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet moeilijk om je te verstoppen in een miljoenenstad
alstie over een week nog leeft dan ben ik onder de indruk
McBacon natuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
van wie? mayor, police, president?
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uur of 4 geleden hoopte de man op die persconferentie dat hij over een uur weer een update zou geven, "maybe sligtly later"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |