Oh god, debiel, alsjeblieftquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:03 schreef Nielsch het volgende:
Het is juist een mooi gebaar om zij-aan-zij met Boston te staan. Wij kunnen hier net zo goed last krijgen van moslimterrorisme.
Kunnen ze eerst ¤4,50 naar Danny overmaken voordat ze die kunnen lezenquote:
Kut Danny! KOM OP MANquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kunnen ze eerst ¤4,50 naar Danny overmaken voordat ze die kunnen lezen
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:
Degene die ik postte werkt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
maar bij jullie werkt de rechtstreekse cnn stream wel?
http://edition.cnn.com/video/?hpt=hp_t1#/video/cvplive/cvpstream1
Bij dit soort verhalen moet je bij redneck Fox News zijn man!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
maar bij jullie werkt de rechtstreekse cnn stream wel?
http://edition.cnn.com/video/?hpt=hp_t1#/video/cvplive/cvpstream1
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
yes, thanks, heb hem nu opstaan, maar toch raar dat die stream van cnn nu niet meer rechtstreeks werktquote:
good timesquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:56 schreef heywoodu het volgende:
En die tientallen "suicide bombers" per jaar?
Binnen de islamitische wereld zegt een gedeelte inderdaad dat wat zelfmoordterroristen doen onislamitisch is. Maar de jihadisten zijn het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:57 schreef DeParo het volgende:
Toeval bestaat niet maar volgens mij heb ik al zo veel zelfmoordterroristen gezien dat het niet zo onwaarschijnlijk is en deze jongere broer zou waarschijnlijk wat minder radicaal zijn dan zijn oudere broer, alhoewel, als je die Tsjetsjeense terroristen in Tsjetsjeniė en Rusland te keer ziet gaan kan het nog lang duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |