quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:14 schreef Jorwol het volgende:
Interessant om te lezen:
http://alyssalindley.tumb(...)t-the-boston-bombers
Weet niet of het al gepost is, maar lijkt erop dat de bombers BNW-achtige figuren waren
quote:By Alyssa Lindley Kilzer,
I started getting facials from Zubeidat Tsarnaeva (pronounced Zu-bey-da) six years ago
Ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:14 schreef tralalala het volgende:
Zaten beide broers in die auto gisteren?
eerste goede opmerking hier.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:14 schreef tralalala het volgende:
Zaten beide broers in die auto gisteren?
godverdommequote:
Da's de moeder he, gezichtsbehandelingenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
[..]![]()
okee... toch maar even lezen
Wat als ie bv ergens het riool in kon komen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel. Area afgezet waar hij niet was, en de hele dag besteed om die te doorzoeken
Niet echt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze staan best voor lul eigenlijk
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:16 schreef heywoodu het volgende:
Het was ook een beetje een viespeuk.
Her younger son, Dzhokar, was most often in the room or the room next door looking after his sister’s child while I was getting my facial.
Wat als hij al 6 staten verderop zit?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat als ie bv ergens het riool in kon komen?
En zouden ze (zelfs al zijn ze met zovelen) echt elk 'achter het schot op zolder' en elke kelder e.d. volledig doorgekamd hebben van ELK gebouw daar? Kan me niet voorstellen eerlijk gezegd.
"McBacon blijft we lang weg met die pizza's. Ik ga ze zelf wel halen"quote:
Volgens mij moet je minimaal 120 kilo zijn om in de VS bij de politie te mogenquote:
Op wat danquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:16 schreef sig000 het volgende:
Het begint toch beetje op iets meer te lijken dan 2 doorgedraaide broers.
Ja, dan is het dus toch niet zo heel gek dat ie nog niet gevonden is?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat als hij al 6 staten verderop zit?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:16 schreef sittingtuck het volgende:
suspect in custody appears to be our target zegt ie dat nou??
Oneens.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:16 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik zou het knap vinden dat ze hem vinden.
Je kan je op zoveel plekken verschuilen.
twitter:FoxNews twitterde op woensdag 26-10-2011 om 23:39:49N.J. parents who named two of their children 'Adolf Hitler' and 'Aryan Nation' lose custody http://t.co/Kl6KkfdM reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |