D. Tsarnaevquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
van wie? mayor, police, president?
Wel als iedereen je gezicht heeft gezienquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet moeilijk om je te verstoppen in een miljoenenstad
alstie over een week nog leeft dan ben ik onder de indruk
Ze staan best voor lul eigenlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:12 schreef Ties02 het volgende:
Persconferentie waar ze maar 1 ding kunnen vertellen, 'we hebben hem nog niet'
je zult er brood voor moeten smerenquote:
Dat kan je wel zeggen ja, met z'n 9000en.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze staan best voor lul eigenlijk
mwahquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:12 schreef Ties02 het volgende:
Persconferentie waar ze maar 1 ding kunnen vertellen, 'we hebben hem nog niet'
Je maakt mij niet wijs dat Jahar meer onder druk staat dan Osama bin Laden, en die laatste ging ook geen zelfmoord plegen. Maar OBL was dan ook een hardcore jihadist.quote:
Zal wel die kerel zijn die al de hele dag niets nieuws vertelt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
van wie? mayor, police, president?
Vind ik niet zo zeer eigenlijk, omdat:quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze staan best voor lul eigenlijk
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is niet moeilijk om je te verstoppen in een miljoenenstad
alstie over een week nog leeft dan ben ik onder de indruk
En als een kleine 10.000 professionals full-time op je jagen, een klein maar daardoor niet minder onbelangrijk detailquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:12 schreef Devv het volgende:
[..]
Wel als iedereen je gezicht heeft gezien.
ik zou hem niet herkennen als hij voor me in de rij stond bij de mcDonaldsquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:12 schreef Devv het volgende:
[..]
Wel als iedereen je gezicht heeft gezien. Hij moet vroeg of laat ergens opduiken. Dit gaat hij echt niet voorlopen, tenzij hij hulp krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Idd. 9000 pro's versus 1 jongen. En dat terwijl ze hem bijna hadden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja, met z'n 9000en.
Ik wel. Area afgezet waar hij niet was, en de hele dag besteed om die te doorzoekenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik niet zo zeer eigenlijk, omdat:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:13 schreef sp3c het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |