Ah, two missing tweets huh!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://haralddoornbos.wor(...)-two-missing-tweets/
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
Kan niet wachten tot Michael Moore hier een docu over maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooralsnog is het eind nog niet in zichtquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:34 schreef Misty_eyes het volgende:
Ik heb dit alles gewoon van begin tot (bijna) eind via FOK! zitten volgen: hoe triest eigenlijk.
Neequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ah, two missing tweets huh!
Best handig hé wanneer mensen de tweets verspreiden op fora's, sociale media, etc.
Dear Lord.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vooralsnog is het eind nog niet in zicht
Politie moest afstand houden omdat ze explosieven/granaten uit de auto zouden gooienquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe is dat toch gegaan? Hij vlucht, in een straat vol agenten, in een auto. De politie volgt hem maar dan raken ze hem ineens toch allemaal kwijt?
Voortvluchtigquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef TheDutchguy het volgende:
EDIT 259 5:30 PM: WHITE HAT IS AT LARGE! Considered armed and deadly. May be wearing suicide vest. Location unknown.
Wat betekent At large precies?
De man (jongen) is een geniequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe is dat toch gegaan? Hij vlucht, in een straat vol agenten, in een auto. De politie volgt hem maar dan raken ze hem ineens toch allemaal kwijt?
Niets triest aanquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:34 schreef Misty_eyes het volgende:
Ik heb dit alles gewoon van begin tot (bijna) eind via FOK! zitten volgen: hoe triest eigenlijk.
op vrije voetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef TheDutchguy het volgende:
EDIT 259 5:30 PM: WHITE HAT IS AT LARGE! Considered armed and deadly. May be wearing suicide vest. Location unknown.
Niet gepakt, vrijquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik heb een hoop live achtervolgingen gezien en ik moet zeggen dat dit de eerste is waarin de verdachte ontsnapt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
On the runquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Zeik niet. Ik verveel me ookquote:
Over een paar jaar ben ik dit wel vergetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niets triest aan
Jij kan je kinderen later vertellen dat je het allemaal hebt meegemaakt
Best wel ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:35 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ah, two missing tweets huh!
Best handig hé wanneer mensen de tweets verspreiden op fora's, sociale media, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |