Hij was blijkbaar dubbel....quote:
Ook een mooie plek is in de leiding schacht van gebouwen.quote:
Ah dank je. Ik schakel pas net weer in op die stream.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja, gaat om een huis waar 3 mensen in zitten. 3 mannen iig
Je denkt niet dat ze grondig zoeken?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ook een mooie plek is in de leiding schacht van gebouwen.
Bij grote gebouwen kan je er prima in staan.
Ik wel iigquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch he, als we daar zouden wonen, je zeikt volgens mij in je broek van angst elke keer als je iets hoort kraken in je huis of iets denkt te horen in je tuin
twitter:Breaking911 twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 23:16:18Evidence recovered from #Watertown: homemade explosives, pipe bombs, another pressure cooker & 200+ spent rounds @KristenWCVB reageer retweet
Ben je sjonnie. Alle huizen waar hij zich kan verstoppen is bekend bij de politie. Bovendien is hij zowiezo twee keer binnen de stad gevlucht je denkt toch niet dat hij binnen de stad een aantal chekpoints heeft met een bunker. Enige mogelijkheid die bestaat:quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
enkele voorbeelden:
Je hebt een kamer in je huis die niet een zichtbare deur heeft en het valt ook niet op dat daar nog een ruimte zit.
Je hebt een uitgegraven schuilkelder in je tuin met daarboven gras en grond waardoor het niet opvalt.
Je hebt een kelder met een luik waar een kleed overheen ligt met daarboven een tafel waardoor het niet opvalt en ze het ook niet verwachten.
Zoveel mogelijkheden.
Hij zou ook herkend zijn aan zijn witte pet... Is hij echt zo dom?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah dank je. Ik schakel pas net weer in op die stream.
'MURICA!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat nou een pot pindakaas op tafel?![]()
Amerika
Bij McBacon thuis misschien?
Nee, die zitten allang in Polen oid.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hebben ze de roofmoord al opgelost dan?
Nou ja, hij is bekend als de White Hat Guy, dus iedereen verwacht dat hij nu iets anders heeft natuurlijk, dus heeft ie toch zijn witte pet weer gepakt, geniaalquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hij zou ook herkend zijn aan zijn witte pet... Is hij echt zo dom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |