Lolquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:22 schreef sp3c het volgende:
dubbel
edit: niet dubbel, ik zal het ergens anders gezien hebben
unslotje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Locatie is dan ook Wezep, Bedrijvenpark H2O! Foutje in het persbericht!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht trouwens dat het leger allang vertrokken was uit Ede?
Het is de natte droom van Wilders om in Ede of Gouda het leger in te mogen zetten. Als het enig nut ipv symboolpolitiek zou zijn dan had het van mij trouwens ook gemogen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht trouwens dat het leger allang vertrokken was uit Ede?
Gewoon door de bewoners laten doen...heeft in de Rietkampen ook goed geholpen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is de natte droom van Wilders om in Ede of Gouda het leger in te mogen zetten. Als het enig nut ipv symboolpolitiek zou zijn dan had het van mij trouwens ook gemogen.
Je weet dat defensie een overheidsorgaan is?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit doet de overheid wel vaker. Ik werk in Barendrecht en toen daar een ongeluk met 2 treinen was gebeurd en er 1 trein klem zat onder de spoorbrug toen hebben ze ook de hulp van het leger ingeroepen.
Toen fietste ik langs en zag ik ook ineens een tank midden op de weg staan
Tuurlijk, want?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:20 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Je weet dat defensie een overheidsorgaan is?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 07:40 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Want niks.
Paar biertjes teveel op toen ik je post las denk ik.
Juist als ik wat gedronken heb kan ik niet uitslapen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Wel al snel weer fris zie ik.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |