Het wordt steeds gekkerquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef Strani het volgende:
Ondertussen schijnt er in Williamsburg een vliegtuig een gebouw binnengevlogen te zijn. Kan ook een klein vliegtuigje zijn natuurlijk. Of helemaal niet waar.
Zou wel geniaal zijn ergensquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, hij is bekend als de White Hat Guy, dus iedereen verwacht dat hij nu iets anders heeft natuurlijk, dus heeft ie toch zijn witte pet weer gepakt, geniaal
Hoe zit het met jou dan? Heb jij geen baard?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:21 schreef rakotto het volgende:
Sinterklaas is ook een Jihadist. De kerstman ook. Karl Marx ook. Iedereen met een baard of snor.
Heeheee dat ben ik leukquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
die pot pindakaas
[ afbeelding ]
Volgens internet een klein vliegtuigje (Cessna), en 1 dode.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef Strani het volgende:
Ondertussen schijnt er in Williamsburg een vliegtuig een gebouw binnengevlogen te zijn. Kan ook een klein vliegtuigje zijn natuurlijk. Of helemaal niet waar.
zou wat zijn als je hem ineens gewoon in exact dezelfde kleren met rugzak achter zo'n swat team aan ziet rennenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, hij is bekend als de White Hat Guy, dus iedereen verwacht dat hij nu iets anders heeft natuurlijk, dus heeft ie toch zijn witte pet weer gepakt, geniaal
Juist, ik lees net hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens internet een klein vliegtuigje (Cessna), en 1 dode.
Bij het vliegveld neergestort.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef Strani het volgende:
mijn foutquote:
Met die randmongool weet ik niet of dit nou serieus is of nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef iBenny het volgende:
In een reactie op de gebeurtenissen in Boston, heeft Justin Bieber aangegeven dat hij hoopt dat de dader een 'Belieber' is.
Zou me niet eens verbazenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef iBenny het volgende:
In een reactie op de gebeurtenissen in Boston, heeft Justin Bieber aangegeven dat hij hoopt dat de dader een 'Belieber' is.
Unabomber was 17 jaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Ties02 het volgende:
Weet iemand toevallig het record voor de langste manhunt?
Die wordt ook steeds gekker.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef iBenny het volgende:
Moh er zal er vast wel ooit eens eentje ontsnapt zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Ties02 het volgende:
Neequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Misty_eyes het volgende:
Heb het even een paar uur niet gevolgd maar waar hangt die knakker nou uit? Is dat al bekend?
Jaren?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Ties02 het volgende:
Volgens mij kan jij je beter afvragen wat wij hebben gemist!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok ik ruik weer naar bloemetjes, wat heb ik gemist?
waar heb je dat nieuws vandaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens internet een klein vliegtuigje (Cessna), en 1 dode.
helikopters enzo zien juist beter in het donkerquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:29 schreef sig000 het volgende:
Ontopic: Wanneer ze 'm voor het donker niet vinden dan is het time out.
Oudere broer is dood en 19 jarige on the run gaat vanzelf beseffen dan het nog wel erg jong is om te sterven.
twitter:GrahamBlog twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 22:33:22If captured, I hope Administration will at least consider holding the Boston suspect as enemy combatant for intelligence gathering purposes. reageer retweet
Maar goed, de terroristen zijn boos op onze vrijheden hè!twitter:GrahamBlog twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 22:40:00The last thing we may want to do is read Boston suspect Miranda Rights telling him to "remain silent." reageer retweet
Ze zagen een of andere getinte man met een witte pet (ofzo, ben er zelf niet bij natuurlijk), er waren 2 mannen in het huis en nog een derde in een appartement, afgescheiden van rest van het thuis en daar zat die oudequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:28 schreef Proxzor het volgende:
[..]
hoe wat huh, hoe kunnen ze het verschil nou niet zien
Jawel maar ook niet alles.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt niet dat ze grondig zoeken?
http://www.newsday.com/ne(...)terrorists-1.5103316quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ah, Amerikaanse senatoren laten zich weer van hun beste rechtstatelijke kant zien:
twitter:GrahamBlog twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 22:33:22If captured, I hope Administration will at least consider holding the Boston suspect as enemy combatant for intelligence gathering purposes. reageer retweet
Maar goed, de terroristen zijn boos op onze vrijheden hè!twitter:GrahamBlog twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 22:40:00The last thing we may want to do is read Boston suspect Miranda Rights telling him to "remain silent." reageer retweet
Als hij slim is, is hij idd weg uit de regio.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:25 schreef NewMexico het volgende:
[..]
Ben je sjonnie. Alle huizen waar hij zich kan verstoppen is bekend bij de politie. Bovendien is hij zowiezo twee keer binnen de stad gevlucht je denkt toch niet dat hij binnen de stad een aantal chekpoints heeft met een bunker. Enige mogelijkheid die bestaat:
- hij is dood
- hij is naar een andere regio gevlucht (ver van Boston)
- Hij bevindt zich in een random huis
dafaqquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:29 schreef AMDB het volgende:
Die dude in de rolstoel die ze geïdentificeerd heeft had dus geen zorgverzekering....
Nu al 210k opgehaald:
http://www.gofundme.com/BucksforBauman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil slapen straks maar ik wil ook niet de actie missenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:30 schreef TheFastOne het volgende:
Ik wil nu al alle posters in dit topic bedanken. In het geval hij vannacht gepakt wordt.
Manhunt SC een idee?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:31 schreef BoefB2 het volgende:
Lichaam van de die dode verdachtespuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<hr>
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:31 schreef BoefB2 het volgende:
Lichaam van die dode verdachtefakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |