Is er daar nooit nieuws?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:57 schreef Strani het volgende:
Dit topic is nu zelf een beetje een Boston Tea Party geworden.
Niet een Tea 'n Tea?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:57 schreef Strani het volgende:
Dit topic is nu zelf een beetje een Boston Tea Party geworden.
Foutje, hij is niet de verdachte, maar de laatste vermiste.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:57 schreef xzaz het volgende:
Z'n status van Dzhokhar is wel verlaagt, van ON THE RUN naar MISSING.
mcBacon!!quote:
ja ik moet zelf lachen om mijn grapje jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:54 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
die meest linkse dude zegt: "rustig aan boys, Looney en mcBacon mogen vooraan lopen"
Tja, jullie foksters posten geen foto's en zijn niet aan het streamenquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:59 schreef Strani het volgende:
Het is vrijdagavond, we hebben niets te doen: ik bel wel even een stripper om dit topic wat op te luisteren.
man met het plan!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:59 schreef Strani het volgende:
Het is vrijdagavond, we hebben niets te doen: ik bel wel even een stripper om dit topic wat op te luisteren.
Je mag ook zelf voor entertainment zorgen hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:59 schreef Kirov het volgende:
[..]
Tja, jullie foksters posten geen foto's en zijn niet aan het streamen
SWATpakjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
man met het plan!!
in politiepakjes mag ik hopen
Ik zeg DOEN.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:59 schreef Strani het volgende:
Daar ben ik een impuls voor nodigquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mag ook zelf voor entertainment zorgen hoor
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
die auto is best wel een dikke bak, vraag je inderdaad af hoe zo'n jongen van 19 daaraan komt
[ afbeelding ]
kosten daar maar 100 dollar ofzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
die auto is best wel een dikke bak, vraag je inderdaad af hoe zo'n jongen van 19 daaraan komt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |