Dat gaat wel wat verquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef Sannne het volgende:
Ik vertrouw dat moeder-verhaal gewoon niet. Die zat in het complot. Die is trots op haar zonen.
En de OP is gelezen. Was ie al.
Luchtbed naast het modemquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Dilemma. Wil het eigenlijk verder in bed volgen, maar daar is geen internet wat UPC-wifi betekent draadloos, zolang je je binnen een straal van 1 meter van het modem vandaan bevindt.
lijkt mij welquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:54 schreef Kirov het volgende:
[..]
Gaat ze streamen vanuit haar slaapkamer?
hebben we dalijk een McBacon and een Furrburgerquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:54 schreef Kirov het volgende:
[..]
Gaat ze streamen vanuit haar slaapkamer?
Zag vanochtend toevallig een lezing van Bernard Lewis in de Hebrew University. Zelfmoord is een mortal sin in de Islam zoals Lewis het noemde. Dus nee, hij heeft geen zelfmoord gepleegd als ie inderdaad een lone wolf jihadist is. Suicide by cop zoals die Franse jihadist vorig jaar deed is wat hij eerder zal gaan doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef DeParo het volgende:
Zal die niet gewoon ergens al lang zelfmoord hebben gepleegd?
Want?quote:
Ze heeft er meerdere?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt mij wel
wij begonnen niet over dr boezems
En die tientallen "suicide bombers" per jaar?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:55 schreef Shawn het volgende:
[..]
Zag vanochtend toevallig een lezing van Bernard Lewis in de Hebrew University. Zelfmoord is een mortal sin in de Islam zoals Lewis het noemde. Dus nee, hij heeft geen zelfmoord gepleegd als ie inderdaad een lone wolf jihadist is. Suicide by cop zoals die Franse jihadist vorig jaar is wat hij eerder zal gaan doen.
Goed punt, goed punt. Gezwelligquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:54 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Gewoon net als ik met een dekentje op de bank, zakje dropjes en een fles cola ernaast en ondertussen een beetje FOK!ken.
in mijn hoofd welquote:
Ik heb gemist wanneer hij de verdachte heeft gezien?quote:
Die krijgen 72 maagden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En die tientallen "suicide bombers" per jaar?
^^quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
dat was de dag na de explosies, kwam hij daar een auto ophalen
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb gemist wanneer hij de verdachte heeft gezien?
Toeval bestaat niet maar volgens mij heb ik al zo veel zelfmoordterroristen gezien dat het niet zo onwaarschijnlijk is en deze jongere broer zou waarschijnlijk wat minder radicaal zijn dan zijn oudere broer, alhoewel, als je die Tsjetsjeense terroristen in Tsjetsjenië en Rusland te keer ziet gaan kan het nog lang duren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:55 schreef Shawn het volgende:
[..]
Zag vanochtend toevallig een lezing van Bernard Lewis in de Hebrew University. Zelfmoord is een mortal sin in de Islam zoals Lewis het noemde. Dus nee, hij heeft geen zelfmoord gepleegd als ie inderdaad een lone wolf jihadist is. Suicide by cop zoals die Franse jihadist vorig jaar deed is wat hij eerder zal gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |