Ohhh dacht al.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:54 schreef bitterend het volgende:
Neenee geen 2 weken korts, maar wel dunnere poep, af en toe verhoging, veel bijten op dr vingers en veeeeel willen sabbelen aan mijn borst.
Kyara![]()
fantastisch!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean mocht bij mijn moeder op het aanrecht zitten en wil dit dus thuis ook continu. Nu kan het best geen bovenkastjes maar ik heb geen zin uren in de keuken te staan.
Goed nieuws van Anouk.
Oeiquote:Op zondag 21 april 2013 22:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier een kotsende ean bij de Chinees over mij, de tafel en de vloer. Erg lief van d'r dat ze zo loyaal naar mij is, maar dit hoefde echt niet. Ze slaapt al vanaf 18:45 geen idee wat het was geen koorts oid.
Wat knap van d'rquote:Op zondag 21 april 2013 22:24 schreef Sannne het volgende:
[..]
OeiDat zijn van die momenten.. Weg etentje
Beterschap voor haar!
Elise helemaal opgeknapt! Vandaag superlief geweest op een verjaardag. Iedereen is zo gek op drEr waren ook andere kindjes maar die gaan zo hun eigen gang.. Elise is in vergelijking met die kinderen zo enorm sociaal, ze betrekt iedereen bij haar spel en toch kan ze ook heel goed alleen spelen, ze komt alleen tussendoor iedereen even een knuffel geven of iets vertellen. TROTS!!!!
Zeer herkenbaarquote:Op zondag 21 april 2013 22:32 schreef Sannne het volgende:
Herkennen jullie dit:
Als Elise echt enorm moe is (hele dag buiten gespeeld, nog herstellende van haar ziek zijn, kort slaapje), zo moe dat ze om 7 uur omvalt, slaapt ze slecht! Elke keer wakker en huilen en dan wel meteen weer in slaap vallen, maar dan slaapt ze zo onrustig. Een of twee keer per nacht moet ik dan naar haar toe om haar muziekje aan te zetten..
Als het een gewone rustige dag is geweest dan slaapt ze 's nachts veel beter!
Raar toch? Als ik moe ben val ik neer om me niet meer te bewegen de volgende uren.
Zoveel te verwerken ofzo?
Ja, z'n papa whatsappte vandaag dat de koorts voorbij is. Ik mis hem nog wel net zo hardquote:
Tsja, Daan is een paar maand geleden uit de box geklommen/gevlogen. Dat ding is er dus in januari uit gegaan..quote:Op maandag 22 april 2013 10:08 schreef PureEvil het volgende:
hier ook 00.30 en toen 's nachts werd ze nog een keer toen hebbe we maar ff zitten knuffelen![]()
Ze wil trouwens bijna niet meer in de box...Meer mensen daar last van?
Oooooh, dan zal hij hem wel zeggen als hij 6 is ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 12:46 schreef Deepfreeze het volgende:
Asy, de L hoeven ze pas bij 5 jaar goed te kennen.. Dus daar heeft hij de tijd nog wel voor
'Koken' was ook al zo'n mooie.quote:Op maandag 22 april 2013 13:37 schreef Kyara het volgende:
M. kan nog niet zwaaien.![]()
Maar hij praat wel heel goed (denk ik). Wel een vreemde woordenschat geloof ik. Zijn nieuwste woord is "koffie"(en mijn man en ik drinken dus allebei geen koffie, dat heeft ie van oma geleerd want dan mag hij op het knopje van de senseo drukken
)
Nee, hij heeft het echt over een kussen (hij wijst het ook vaak aan). Kusje zegt hij ook.quote:Op maandag 22 april 2013 13:55 schreef Soempie het volgende:
Toen M. kussen zei dacht ik dat hij een kusje wilde (geven). Tot jij het had over het kussen op de bank?
De laatste tijd laat ik M. bij het aanrecht staan om z'n handjes te wassen. Dingen in een kom doen is wel een goede! Dat gaan we eens proberen.quote:Op maandag 22 april 2013 13:03 schreef Jipster het volgende:
Zo leuk om te lezen hoeveel dezelfde dingen een hit zijn bij onze dreumesjes; hier ook vaatwasser, stofzuigen en alles wat ie nog meer ziet gebeuren.
Oh en bij koken, op het keukentrapje klimmen, bij het aanrecht staan en willen roeren, dingen in een kom doen etc.
Jong geleerd... zullen we maar zeggen![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 13:56 schreef Kyara het volgende:
Kiekeboe doen we best vaak (probeer ik binnenkort ook een filmpje van te maken want dit doet ie namelijk achter de vliegemepper....daar kijkt hij dan door heen en denkt dat wij hem niet zien....). Ritueel is wel een goede, al wordt dat natuurlijk straks ook anders als ik weer moet werken. Zeker als er ook nog 2 meisjes mee moeten,,,
quote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef The_Tankgirl het volgende:
Zo Danic, ff een update maar hier van het plaspotdrama
Ik heb nu een ander potje neergezet (van mijn zus haar kindjes geweest), en die vind ze dus prima.
Geen idee waarom ze zo moeilijk deed
+1quote:Op maandag 22 april 2013 16:08 schreef Mevr_Mus het volgende:
Heerlijk herkenbaar die dreumesverhalen!
Ik vind dit zo'n leuke leeftijd! En een heel vermoeiende leeftijd. Dat eigen willetje is heel mooi en ontroerend, maar soms ook heel irritant![]()
Heel herkenbaar Ean wil ook haar handen op het stuur en die van d'r vader moesten weg. Tja dat fietst ook een beetje lastig.quote:Op maandag 22 april 2013 19:59 schreef Mevr_Mus het volgende:
Fietssleutel vasthouden tijdens het fietsen is wat ingewikkeld inderdaad![]()
Simon wilde gister (dramadag) sturen toen we op de fiets zaten. Of ik m'n handen even van het stuur wilde halen
![]()
Vandaag is ie gelukkig een stuk beter te hebbenkreeg net bij het ophalen van het kdv te horen dat het zo'n heerlijk kind is om in de groep te hebben
Ze vinden hem zo vrolijk en vinden dat hij zo leuk en goed speelt al
Wat zijn dit soort opmerkingen over je kind toch fijn
quote:Op maandag 22 april 2013 19:59 schreef Mevr_Mus het volgende:
Simon wilde gister (dramadag) sturen toen we op de fiets zaten. Of ik m'n handen even van het stuur wilde halen
![]()
Ik check in dat soort situaties eerst de prullenbak en de afwasmachine. Indien nodig ga ik daarna alle keukenkastjes afquote:Op maandag 22 april 2013 20:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Oliver besloot omdat ik snel snel naar wc moest de sleutels uit tas te pakken , die normaal op grijpvrije hoogte zit.. Tot op heden zijn ze missende![]()
Jongens
Alles drie keer nagelopen inclusief: vriezer koelkast wasmachine speelgoed kranten banken verschoven etc.. Ik ben bang dat ze een enkeltje riolering hebben ofzo.. Ik ben 4 uur bezig geweest te zoekenquote:Op maandag 22 april 2013 20:14 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik check in dat soort situaties eerst de prullenbak en de afwasmachine. Indien nodig ga ik daarna alle keukenkastjes af
Oh herkenbaar, gelukkig werd Larissa dan niet boos als ik haar vervolgens negeerde. Op de fiets werd/wordt ze nooit boos eigenlijkquote:Op maandag 22 april 2013 19:59 schreef Mevr_Mus het volgende:
Fietssleutel vasthouden tijdens het fietsen is wat ingewikkeld inderdaad![]()
![]()
Ah ja tuurlijk, dat ik dat niet wistquote:
Zoals net, we gingen de badkamer in.. Hee, bap! (bad). Ze bukt om de speeltjes in het badje te maken en zegt 'se!!'quote:Op woensdag 24 april 2013 10:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Teveel K3?![]()
Cas zegt nu steeds LaLa & NoeNoe... Leuk joh, Teletubbies!
Hier wilde ik nog op reageren, maar ik was het vergeten. Uit onderzoek blijkt inderdaad dat, tot ongeveer 2 jaar, de taalontwikkeling van meisjes sneller verloopt dan dat van jongens. Dat heeft te maken met verschillen in de hersenen: de hersenhelft (linker) en hersengebieden (Broca en Wernicke), die betrokken zijn bij taal, zijn bij meisjes sterker ontwikkeld. Na die twee jaar lopen jongens de 'achterstand' wel weer in.quote:Op maandag 22 april 2013 11:48 schreef Jipster het volgende:
Misschien is het ook nog wel zo dat meisjes hun taalvaardigheid eerder ontwikkelen? Uitzonderingen daargelaten natuurlijk..
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:00 schreef Kuukske het volgende:
.
Ik ben al een paar weken snipverkouden dus ik roep de ganse dag HAAAAAATSJIE. Billie nu ook, maar niet omdat ie verkouden is.
Ja lief he, dat happiequote:Op donderdag 25 april 2013 14:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha Sanne! Eva noemt mijn borst happe! Grappig.
Wat is jouw meisje toch een scheetje. Ook altijd die foto's die je plaatst, het is echt een mooie meid.
Het is echt een kwestie van vooral doorbijten en heel veel regelmaat geven (eerst gaan we dit doen, dan dat, en dan dat, en haar de volgende stap laten herhalen). En slecht gedrag negeren en het over een ander onderwerp hebben. Tenminste, dat is wat bij ons werkte.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Juud wat een schatje is lientje toch.
Ean eet echt heel slecht de laatste tijd. Nu krijgt ze ook nog 2 kiezen en ze is echt heel erg dwars. Huilen om alles 3 stappen lopen en dan moet ik haar dragen. Zich laten vallen als ze haar zin niet krijgt. Dit is niet de leukste fase zeg maar.
Doen we ook. Maar leuk is anders.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:19 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Het is echt een kwestie van vooral doorbijten en heel veel regelmaat geven (eerst gaan we dit doen, dan dat, en dan dat, en haar de volgende stap laten herhalen). En slecht gedrag negeren en het over een ander onderwerp hebben. Tenminste, dat is wat bij ons werkte.
Heel herkenbaar!quote:Op donderdag 25 april 2013 15:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Juud wat een schatje is lientje toch.
Ean eet echt heel slecht de laatste tijd. Nu krijgt ze ook nog 2 kiezen en ze is echt heel erg dwars. Huilen om alles 3 stappen lopen en dan moet ik haar dragen. Zich laten vallen als ze haar zin niet krijgt. Dit is niet de leukste fase zeg maar.
deed ventje ook een tijdje. Volgens mij bedoelde hij 'is'. 'Se mama, se bank'.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:18 schreef Sannne het volgende:
Elise zegt de hele dag 'Se'.. Bij alles! Maar wat ze daar toch mee bedoelt?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:16 schreef Susie het volgende:
Maar nu maakte ze er een spelletje van, want in mijn armen doet ze lekker haar oogjes dicht en nestelt zich fijn.... ja daaag, dat doen we dus niet (speen uit bed gooien ook) Maar ze ligt weer!
Dankje!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:17 schreef Susie het volgende:
Ik zag de foto's Bitterend! Zag er erg fijn uit! Lekker ding is R!
Was hij het in ene zat? Gelijk maar alles achter elkaar gaan doen dus! Volgende week loopt hij gewoon!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:16 schreef Rixtje het volgende:
Geert heeft deze week een inhaalslag: zelf gaan zitten, gaan staan en kruipen![]()
En ik zag een 3de ondertand en 3 kiezen.
Pannetjes, bezem en stoffer en blikquote:Op zondag 28 april 2013 10:02 schreef bitterend het volgende:
Ik zoek speelgoed inspiratie.
Met wat spelen jullie dreumesen het meest?
quote:Op zondag 28 april 2013 11:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Pannetjes, bezem en stoffer en blikhuishoudelijk type die zoon mij mij
Houten keukentje, is dat misschien wat voor dr? Er zullen er vast wel staan op de koninginnemarktquote:Op zondag 28 april 2013 10:02 schreef bitterend het volgende:
Ik zoek speelgoed inspiratie.
Met wat spelen jullie dreumesen het meest?
Agossie, arme konijnen!quote:Op zondag 28 april 2013 12:35 schreef bitterend het volgende:
DF ben blij dat je het zegt! R is precies zo, die zit geen seconde stil..echt een klimgeit! vooral stoelen/banken zijn favoriet..met bal gooien doet ze ook. Het enige momenten dat ze even wel stil is, is als ze haar knuffels aan het aankleden is maar misschien moet ik ook wat meer speeltjes bedenken voor buiten.
De konijnen zijn het beetje zat om elke dag opnieuw potgrond op hun hoofd te krijgendie gooit ze vrolijk in de ren
Bord weg halen en hem het stukje brood geven waar de kaas al vanaf was. En pas als dat op was het bord weer terug.quote:Op zondag 28 april 2013 17:24 schreef bitterend het volgende:
Hoe heb je hem dat afgeleerd?
R likt ook het stroop er vanaf
Haha hier ookquote:Op zondag 28 april 2013 19:51 schreef bitterend het volgende:
JaBeer vliegt altijd! ook uit de buggy
Daarna kijkt zeroept DIE DIE DIE en wijst naar de grond
Ik niet, Anouk!quote:Op zondag 28 april 2013 19:37 schreef bitterend het volgende:
f_rfijn dat ze toch wat heeft gegeten! hier ook was alleen mama goed bij papa was het huilen.
Kyara slim![]()
Susie eet je echt droge aardappelen??bah!
danic hoe vindt Eva haar zusje eigenlijk?
kuukske je kan ook komkommer proberen!
quote:Op zondag 28 april 2013 19:52 schreef Sannne het volgende:
[..]
Haha hier ookElise zegt alleen geen DIE maar ohow! en als ik dan niet reageer heel dramatisch owwww neeeee!
Mag ik weten wat? Dit omdat ons meisje ook erg last heeft als de vochtbalans in huis niet goed is (eczeem en veel hoesten). Zit eraan te denken om een luchtbevochtiger te kopen, maar misschien heb jij wel een beter idee?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:29 schreef danic het volgende:
Tankgirl, de eczeem is bijna weg. Heeft echt te maken met droog weer. Dus volgend jaar winter weten we wat we moeten doen.
F_r..adem in... adem uit.. Dit zijn echt typische fases die ik ook mee maak. Misschien een idee om haar zelf op te laten scheppen? dus apart macaroni en apart de saus bijvoorbeeld? Mijn meiske is zo achterdochtig als wat en gelooft niet dat zij hetzelfde eet als wijquote:Op zondag 28 april 2013 19:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben blij.
Na een hele tijd slecht eten begon Ean gisteren met enkel wat macaroni. En ook vandaag at ze weer "kale" macaroni. Voor de rest van de dag ook goed gegeten. Ze is ook weer vrolijk en actief. Behalve vanmiddag toen moest ik dragen en alleen ik was goed
Ze roept al bij voorbaat nee nee nee nee. Heeft ze een macaroni met iets groens erop is het nee nee en dat hoeft echt maar een kruimel te zijn. Dat heeft ze van d'r tante die is nog steeds een moeilijke eeter. Het komt heus wel goed hoor maar ik vind het soms best vermoeiend.quote:Op maandag 29 april 2013 11:28 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
F_r..adem in... adem uit.. Dit zijn echt typische fases die ik ook mee maak. Misschien een idee om haar zelf op te laten scheppen? dus apart macaroni en apart de saus bijvoorbeeld? Mijn meiske is zo achterdochtig als wat en gelooft niet dat zij hetzelfde eet als wijZodra we haar alles apart lieten opscheppen (ipv gemengd aan haar geven) at ze wel netjes alles op
brood idd ook en ik heb nu liever dat ze iets eet dan niks. Dus dan liever dorge rijst oid dan met saus. Misschien heel fout maar helemaal niet eten 2wk vond ik toch geen succes.quote:Op maandag 29 april 2013 11:45 schreef Jipster het volgende:
Haha FR net als bij ons, de Stokke is een no-go. Ook een gewone stoel. En hier wil ie over het algemeen wel een broodje, en vooral fruit. En soepstengels enzo ook, maar avondeten..
Ik moet ook bekennen dat J vaak brood, fruit of yoghurt eet als ie verder niks eet. Maar eerst aan tafel, bordje voor neus, proberen te eten etc. En als het dan heel weinig is, dan krijgt ie later nog wel een broodje. Niet gelijk brood, eerst "mee-eten" aan tafel.quote:Op maandag 29 april 2013 12:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
brood idd ook en ik heb nu liever dat ze iets eet dan niks. Dus dan liever dorge rijst oid dan met saus. Misschien heel fout maar helemaal niet eten 2wk vond ik toch geen succes.
Wij zetten ook altijd een bordje met eten neer. Niet teveel erin. Maar ze weigert dan echt alles ook yoghurt/vla oid echt waar is die gebruiksaanwijzing?quote:Op maandag 29 april 2013 12:32 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik moet ook bekennen dat J vaak brood, fruit of yoghurt eet als ie verder niks eet. Maar eerst aan tafel, bordje voor neus, proberen te eten etc. En als het dan heel weinig is, dan krijgt ie later nog wel een broodje. Niet gelijk brood, eerst "mee-eten" aan tafel.
Ik heb ook liever dat ie wat binnen heeft, want ik weet niet of het gegrond is, maar ben altijd beetje bang voor dippende bloedsuikers als hij zonder avondeten de hele nacht niet eet tot volgende morgen.
Ean wil alleen maar ZELF DOEN!!!! meestal mag ik de laatst hapjes vla geven omdat ze die zelf niet uit het schaaltje krijgt. Ik moet zeggen (trots hoor) dat als ze eet ze heel netjes eet.quote:Op maandag 29 april 2013 12:45 schreef Jipster het volgende:
Ja, FR dat bedoel ik inderdaad, ik ben ook gevoel voor te weinig eten en dan enorm dippen. Dus wil dat bij hem ook voorkomen.
Bij ons is het soms ook eerst hapjes zelf wil doen, dan moet ie ineens niet meer, dan probeer ik er een paar en uiteindelijk toch weer zelf.. Helpt zelf doen niet bij EAN? Of soms ons een hapje laten geven en dan bij zichzelf of met onze vork etc. etc. Alles uit de kast
Nee, ik heb een tuigje van 6,95 vd babywinkel hier, gewoon normaal zwart en blauw, maar wel ook zo'n harnas.quote:Op maandag 29 april 2013 12:22 schreef Kyara het volgende:
Ik hoop dat wij die fase overslaan
Ik meng ook van te voren al pasta met saus. Maar ik kook ook nog vaak apart voor hem (tig bakjes in de diepvries) omdat wij veel later eten. Soms eet hij wat wij de dag er voor hebben gegeten maar meestal krijgt hij zijn eigen bakje.
Krijg jij Lientje nog in het tuigje van de triptrap Juud? Dat past hier echt niet meer.
Dan krijgt ze wat calorieën binnen, waarop ze de nacht goed haalt. Althans dat is mijn visie.quote:Op maandag 29 april 2013 13:35 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn druiloor eet al een paar maanden alleen potjes goed... Nou ja, het zij zo, hij krijgt z'n prutje en kook zelf apart. Hij krijgt wel altijd hapjes te proeven, meestal doet hij daar niets mee, maar de laatste tijd gaat het weer een heel stuk beter. Ik denk dat zijn pietluttige fase op z'n einde loopt, dus binnenkort ga ik maar weer beginnen met hem met de pot mee laten eten. Hij wil ook graag zelf eten, en dat gaat best prima, af en toe schuif ik er een hap bij in. Yoghurt gaat heel prima, dat vindt hij heerlijk. Ik geeft het nu in een beker, dan drinkt hij het lekker, dat gaat nog net wat makkelijker dan van een lepeltje (hij keert zijn lepel regelmatig om terwijl hij het naar z'n mond brengt). Voor het slapen gaan ook nog een fles pap als buffer (met volle melk), soms gaat die helemaal op en dan krijgt hij wat extra, en soms zijn het maar een paar slokken. Waarom geef jij poedermelk als ean niet goed eet f_r?
Maar volle melk bevat net zoveel calorieën als opvolgmelk?quote:Op maandag 29 april 2013 13:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan krijgt ze wat calorieën binnen, waarop ze de nacht goed haalt. Althans dat is mijn visie.
Ik heb nooit volle melk in huis. En poedermelk blijft langer goed.quote:Op maandag 29 april 2013 14:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar volle melk bevat net zoveel calorieën als opvolgmelk?
Wauw goed zeg!quote:Op maandag 29 april 2013 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ean gisteren nog even snel gemeten met ons meetlint
89cm met een buikomtrek van 50cm![]()
En ik gok 12kilo laatst bij de DA (was er voor de kat) woog ze 11,7
Die buikomtrek is toch totaal niet belangrijk en al zeker nietquote:Op maandag 29 april 2013 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ean gisteren nog even snel gemeten met ons meetlint
89cm met een buikomtrek van 50cm![]()
En ik gok 12kilo laatst bij de DA (was er voor de kat) woog ze 11,7
ean krijgt het pak eigenlijk nooit op. Bij de opvang krijgt ze 's morgens melk. Dus de rest gebruik ik tijdens het koken. Is halfvolle melk echt zo veel slechter?quote:Op maandag 29 april 2013 14:24 schreef Clubsoda het volgende:
Ik drink het zelf ook niet, maar koop t voor M. Ik denk dat ik een aangebroken pak poedermelk niet in vier weken op krijg. Met de verse melk reken ik van te voren uit hoeveel voedingen M in een week gaat krijgen en dat koop ik in. Gaat eigenlijk altijd verrassend goed
Ja ik vind het zelf ook echt goed. Ik zet haar nog wel keer op de weegschaal hier. Ze heeft slecht gegeten. Maar ook daar wil ze meestal niet opstaan. (baby/kinder weegschaal) dus ik kan er niet op gaan staan. Nu wil ik mijn eigen gewicht ook niet weten hoor.quote:Op maandag 29 april 2013 14:25 schreef danic het volgende:
[..]
Wauw goed zeg!
Eva heeft vrijdag hier in dr blootje op onze weegschaal gestaan voordat ze ging douchen.
10, 1 kg![]()
1 dagje ziek en ze is gelijk een pondje kwijt.
Af en toe heb ik ook het idee dat ze echt met die buik naar voren staat!quote:Op maandag 29 april 2013 14:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Die buikomtrek is toch totaal niet belangrijk en al zeker niet![]()
Ze is een dreumes en bijna peuter. Die bolle buikjes horen er bij en gaan vanzelf weg hoor![]()
Niet te druk om maken
Ik maak mij er niet druk om. Ik zie zelf ook wel dat ze een bolle buik heeft het was meer zoiets van wauw mijn dreumes is bijna een peuter met een echt buikje. Die ze ook vol trots laat zien.quote:Op maandag 29 april 2013 14:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Die buikomtrek is toch totaal niet belangrijk en al zeker niet![]()
Ze is een dreumes en bijna peuter. Die bolle buikjes horen er bij en gaan vanzelf weg hoor![]()
Niet te druk om maken
Dat idee heb ik ook. Ze heeft amper een bips en dan zo'n bolle buik. Heel plat ziet het er soms uit als een 3e wereld kindje. En als ik dan vraag waar is je buik gaat d'r shirt omhoog en d'r buik nog verder naar voren al trots bui bui wijzendquote:Op maandag 29 april 2013 14:28 schreef Susie het volgende:
[..]
Af en toe heb ik ook het idee dat ze echt met die buik naar voren staat!
Of dat ze jouw buik wil zien en dus aan je shirt gaat lopen trekkenquote:Op maandag 29 april 2013 14:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Ze heeft amper een bips en dan zo'n bolle buik. Heel plat ziet het er soms uit als een 3e wereld kindje. En als ik dan vraag waar is je buik gaat d'r shirt omhoog en d'r buik nog verder naar voren al trots bui bui wijzend
Oh slecht is het vast niet, maar ik geloof wel in vetten voor een opgroeiend kind. En mijn stuiterbal kan de energie wel gebruiken, dus krijgt hij volle melk en yoghurt en roomboter. En het is nauwelijks extra moeite om het in huis te hebben.quote:Op maandag 29 april 2013 14:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ean krijgt het pak eigenlijk nooit op. Bij de opvang krijgt ze 's morgens melk. Dus de rest gebruik ik tijdens het koken. Is halfvolle melk echt zo veel slechter?
slaapzak omgekeerd aandoen is een trucje bij zulke acties....quote:Op maandag 29 april 2013 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean kleed zichzelf 's morgens in d'r bed vast uit. Of 's nachts als ze wakker wordt.
En bij poep gaat de broek vast uit. En laatst in bed had ze haar romper al losgemaakt en was ze bezig met haar luier.
Ze heeft geen slaapzak meer. Die kreeg ze achterstevoren en binnenstebuiten al uit. en als het niet lukte was het krijsen en paniek.quote:Op maandag 29 april 2013 14:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
slaapzak omgekeerd aandoen is een trucje bij zulke acties....
hahaquote:Op maandag 29 april 2013 14:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze heeft geen slaapzak meer. Die kreeg ze achterstevoren en binnenstebuiten al uit. en als het niet lukte was het krijsen en paniek.
Ik weet het. Gelukkig poept ze meestal niet 's nachtsquote:Op maandag 29 april 2013 15:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hahadan heb je een probleem.... vooral met het uittrekken van een poepluier
+1 Mijn navel moet te pas en te onpas bekeken worden. Soms moet er ook in mijn navel worden gepoerdquote:Op maandag 29 april 2013 14:34 schreef Susie het volgende:
[..]
Of dat ze jouw buik wil zien en dus aan je shirt gaat lopen trekkendoe maar niet schat, die is niet zo repre (bij mij dus....)
hier echt exact hetzelfde probleem. Gewone beker, tuit, rietje: er wordt maar een klein beetje uit gedronken. De fles is en blijft favoriet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:24 schreef Sannne het volgende:
Wat leuk, een glijbaan binnen!
Ik word gek van die stomme bekers. Elise snapt ze allemaal wel, maar ze drinkt echt veel te weinig dan! Ik wil echt geen pakjes meer geven, want slecht voor tandjes onder andere, maar anders drinkt ze gewoon niet!
Hebben ze geen water in pakjes? Grr..
Jawel hoor, 2 slokkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik neem alleen pakjes mee als we weggaan. Wil elise niet uit een rietjesbeker drinken?
Zo de vrijmarkt zit er hier ook op oa. Een groter fietsje en een poppenwagen gekocht. Al met al heb ik nog zo'n ¤22 uitgegeven.
Of ze vindt de pakjes gewoon lekkerder.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:59 schreef Sannne het volgende:
[..]
Jawel hoor, 2 slokken
Dan houdt het op. Heb al meerdere keren een hele dag alleen een beker gegeven, maar dan drinkt ze dus bijna niks! Met als gevolg, droge luiers en hoofdpijn!
Tenzij je het dan weer door je mond naar buiten laat lopen, want leukquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:08 schreef danic het volgende:
Herkenbaar! Maar dan zelfs zo dat eva een beker niet snapt. Ze duikt er met haar neus voorover in. Moet ook wel zeggen dat ik er te weinig mee doe om te stimuleren.
Dus haar rietjesbeker is het. En pakjes idd, meestal roosvicee.
En Sannne, doordat ze die pakjes met een rietje drinkt valt de schade mee, omdat het sap pas voorbij haar tanden in haar mond komt.
Water in pakjes bestaat toch wel?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:24 schreef Sannne het volgende:
Wat leuk, een glijbaan binnen!
Ik word gek van die stomme bekers. Elise snapt ze allemaal wel, maar ze drinkt echt veel te weinig dan! Ik wil echt geen pakjes meer geven, want slecht voor tandjes onder andere, maar anders drinkt ze gewoon niet!
Hebben ze geen water in pakjes? Grr..
Bellen blazen in de beker is ook zo lolligquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:21 schreef Susie het volgende:
[..]
Tenzij je het dan weer door je mond naar buiten laat lopen, want leuk![]()
1 keer zo'n mini flesje kopen en daarna alleen maar navullen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Water in pakjes bestaat toch wel?. Spa komt iig met miniflesjes geloof ik.. voor de kleine kinderhandjes
. Maar dat kost dan waarschijnlijk ook wat.
Ik herken dat niet willen drinken uit bekers enzo nu al trouwens. Billie wil alles wat op mijn bord of in mijn beker drinkt. Vooral niets van zn eigen bord of uit zn eigen rietjesbeker. Met als gevolg dat ik liters water wegklok. Wel gezond. MAar goed. Niet heel ideaal.
Ik heb daar ook de achterkant van een theelepeltje voor nodig om het ding open te maken krijg het anders nie voor elkaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:14 schreef Kyara het volgende:
Ik heb inmiddels de harde tuitbeker van de Hema en ik snap dat ie antiknoei en antilek i. Ik krijg dat ding echt niet open
M heeft ook weer wat nieuws, pffffffft doen met drinken in je mond. Hele spray van melk of water
Je vingers achter de tuit haken en dan met je duim bij het lipje omhoog trekken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:14 schreef Kyara het volgende:
Ik heb inmiddels de harde tuitbeker van de Hema en ik snap dat ie antiknoei en antilek i. Ik krijg dat ding echt niet open
M heeft ook weer wat nieuws, pffffffft doen met drinken in je mond. Hele spray van melk of water
Ja, kan. Al is volgens mij ooit eens onderzocht of dat bacterietechnisch wel zo fris is na verloop van tijd. Maar dat is een ander issuequote:Op dinsdag 30 april 2013 17:40 schreef Susie het volgende:
[..]
1 keer zo'n mini flesje kopen en daarna alleen maar navullen?
Daar heb jij dan voordeel Ean vergeet zoiets niet snel en kan een uur naderhand er nog om vragen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:52 schreef danic het volgende:
Sommige dingen gaan voorlopig niet over hoor. Vooral dat huilen als je iets niet mag.
Gisteren was ik in de Marskramer en daar is een speelgoedafdeling. Dus ik liep daar rond terwijl Eva bij een pop stond te kijken die je een fles kon geven. En ze maakte nog geluid ook! Kind helemaal in de gloria.....tot we weg gingen.
Dikke tranen! Want pop moest nog een flesBuiten was ze pop alweer vergeten wat ze zag een oefwoef
![]()
Maar idd af en toe ook slaan en 1001 excuses als ze in bed ligt, zodat wij weer naar haar toekomen. Duidelijk toespreken en afspraken maken bij het instoppen, helpt (soms).
Jaaaa, fijn he. Zo leuk vind ik het om haar buiten te zien struinen. Lekker kledderen met water en de waterbaan, spelen in het gras, ze vermaakt zich nog met heel weinig buiten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:05 schreef Cyntiaa het volgende:
En ik ben zo blij met dit weer! Lekker buiten spelen![]()
Bij Karwei. Vind het overigens belachelijk veel geld voor wat hout, maar goed. Misschien kunnen we er nog een echt huisje van maken ofzo? Zijwandje erin? Maar mevrouw heeft het leuk!quote:
De Nee fase aangebroken? Bij mij ons is het al twee weken bezig namelijk hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef danic het volgende:
Hallo terrible two's. Jullie zijn een week te vroeg
Ik zou een loopfiets nemen. Daar kan ze direct iets mee. Trappers lukt voorlopig nog niet gok ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:47 schreef Sannne het volgende:
Is het met 2 al een idee een fietsje te kopen?
Ik ben aan het bedenken wat ik Elise voor haar verjaardag wil gaan geven... Geen flauw idee dus
Ean past dus nog niet op de loopfiets geen idee hoe groot elise is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zou een loopfiets nemen. Daar kan ze direct iets mee. Trappers lukt voorlopig nog niet gok ik.
Of je moet duwen met een duwstang.
Oh, de herkenning! Wij hebben precies hetzelfde inderdaad, dat eindeloos maar proberen en het dra-ma als het niet lukt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Daan heeft ook een humeurtje. Hij probeert vanalles, en als het dan niet lukt (ergens opklimmen, een deur openmaken die ik dichthoud), dan gaat de sirene aan. En dan net zolang proberen tot het wel lukt. Als het dan echt niet wil, dan valt hij dramatisch op de grond, doet zijn armen over elkaar en gaat zitten mokken.. Ik geloof dat ze zo veel leren, maar voor de gezelligheid is het effe minder
Je kunt er wel beroerd van zijn, maar of je er koorts van kunt krijgen weet ik niet. Ean loopt al even en vrij stabiel ook. We gaan we oefenen met vallen op bed ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat op schoot slapen is wel lief..
Dat doorvallen is denk ik een stukje stabiliteit? Dat ze hun romp beter omhoog kunnen houden, het is hier beter nu Daan ook loopt. Of hij vangt het op met zijn armen. Geen idee of je daarbij kunt helpen, naast lekker bewegen..
Daan ligt er ook weer in. Alleen nog wat verhoging. Hopelijk slaapt hij dat er nu uit. Hij is vrolijker sinds zijn poepluier vanochtend. Kan dat zo dwars zitten dat het koorts geeft? Nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |