abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125831905
Kaas valt hier dus erg in de smaak, maar aardappel niet. Hij is natuurlijk ook niet 100% Nederlands :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_125832388
_O-

Hier eet ze de kaas ook van het brood. Die laat ze liggen! stamppot vindt ze ook niet lekker :N
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 28 april 2013 @ 17:23:33 #178
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125832487
Ja, dat deed M ook maar dat hebben we snel weer afgeleerd dus nu legt hij netjes zijn kaasjes weer terug op het brood.

Aardappel gaat er ook goed in trouwens.
pi_125832514
Hoe heb je hem dat afgeleerd? :D

R likt ook het stroop er vanaf :')
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_125832564
Ze zit nu wel lekker te smullen van zoete mais! heb ik haar een bakje gegeven terwijl de pizza in de oven staat (zelf gemaakt :Y) ) ben benieuwd of ze het gaat eten :Y
pi_125832630
Eva ook. Maakt niet uit wat er op zit, ze haalt het ervan af. Vruchtenhagel, pindakaas of hartig beleg, overal zitten die vingertjes aan of in.
Maar ze eet daarnaast haar brood net boter gewoon op, dus in etappes :D
Prima, als het maar op gaat.
  zondag 28 april 2013 @ 17:32:22 #182
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125832736
Pannenkoeken! :Y)
En aardappels! Met verder niks, geen appelmoes of jus, nix.... moet er zelf niet aan denken:X :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 28 april 2013 @ 18:00:50 #183
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125833479
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:24 schreef bitterend het volgende:
Hoe heb je hem dat afgeleerd? :D

R likt ook het stroop er vanaf :')
Bord weg halen en hem het stukje brood geven waar de kaas al vanaf was. En pas als dat op was het bord weer terug.
pi_125835651
Kan ik fruit en groente meerekenen in vochtinname? En eh.. Danoontjes? :@ Die bikte Billie zo twee weg namelijk.

Hij is helder, sjouwt vrolijk rond. Huilt af en toe wel maar dat zal kiesdoorkompijn zijn hoop ik :@. Ik ben al in staat om met waterijsjes te gaan lopen sjouwen eigenlijk. Maar drinken is vandaag echt een crime.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_125835869
Ik geloof dat de dokter fruit en groente wel meerekent als ze slecht drinken.. Toetje ook..
Lastig dat hij slecht drinkt. Misschien zou een ijsje de in nog wat stillen?
Gelukkig worden ze al iets groter en is één zo'n dag geen drama ;)
pi_125836186
Ik ben blij.
Na een hele tijd slecht eten begon Ean gisteren met enkel wat macaroni. En ook vandaag at ze weer "kale" macaroni. Voor de rest van de dag ook goed gegeten. Ze is ook weer vrolijk en actief. Behalve vanmiddag toen moest ik dragen en alleen ik was goed ;(
pi_125836483
f_r :* fijn dat ze toch wat heeft gegeten! hier ook was alleen mama goed bij papa was het huilen.

Kyara slim :D

Susie eet je echt droge aardappelen?? :P bah!

danic hoe vindt Eva haar zusje eigenlijk?

kuukske je kan ook komkommer proberen!
pi_125836817
Komkommer, goeie. Morgen eens proberen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 28 april 2013 @ 19:50:20 #189
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125836972
Gooien jullie dreumessen ook van alles uit hun bed. Hier vliegen de knuffels in het rond. En zijn speen als laatste. En daarna is het huilen :')
pi_125836999
Ja _O- Beer vliegt altijd! ook uit de buggy
Daarna kijkt ze :o roept DIE DIE DIE en wijst naar de grond :')
pi_125837066
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:51 schreef bitterend het volgende:
Ja _O- Beer vliegt altijd! ook uit de buggy
Daarna kijkt ze :o roept DIE DIE DIE en wijst naar de grond :')
Haha hier ook :D Elise zegt alleen geen DIE maar ohow! en als ik dan niet reageer heel dramatisch owwww neeeee!
  zondag 28 april 2013 @ 19:52:45 #192
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125837070
ja, als ik zo boven kom dan gaat ie alles aanwijzen "daar" en "daar"

*zucht*
  zondag 28 april 2013 @ 20:17:34 #193
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125838132
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:37 schreef bitterend het volgende:
f_r :* fijn dat ze toch wat heeft gegeten! hier ook was alleen mama goed bij papa was het huilen.

Kyara slim :D

Susie eet je echt droge aardappelen?? :P bah!

danic hoe vindt Eva haar zusje eigenlijk?

kuukske je kan ook komkommer proberen!
Ik niet, Anouk! _O- Maf kind!

Oh ja, beer en speen uit bed gooien en aanwijzen waar ze liggen als je er bent :Y
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_125839171
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:52 schreef Sannne het volgende:

[..]

Haha hier ook :D Elise zegt alleen geen DIE maar ohow! en als ik dan niet reageer heel dramatisch owwww neeeee!
:Y Hier ook de hele dag: *smijt* "ohoh!" Vermoeiend :+ Verder is mijn dreumesje zoals die van DF, de hele dag wordt hier gewandeld, geklauterd, en alle kasten worden overhoop gehaald. Hij loopt echt een heel stuk steviger en kruipt eigenlijk nauwelijks meer, alleen als hij een afstapje moet nemen bijvoorbeeld. En hij zegt ja en nee, zo handig als ik vraag of hij wat wilt eten :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 29 april 2013 @ 11:25:59 #195
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_125858754
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 09:29 schreef danic het volgende:
Tankgirl, de eczeem is bijna weg. Heeft echt te maken met droog weer. Dus volgend jaar winter weten we wat we moeten doen.
Mag ik weten wat? Dit omdat ons meisje ook erg last heeft als de vochtbalans in huis niet goed is (eczeem en veel hoesten). Zit eraan te denken om een luchtbevochtiger te kopen, maar misschien heb jij wel een beter idee? :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 29 april 2013 @ 11:28:20 #196
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_125858844
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben blij.
Na een hele tijd slecht eten begon Ean gisteren met enkel wat macaroni. En ook vandaag at ze weer "kale" macaroni. Voor de rest van de dag ook goed gegeten. Ze is ook weer vrolijk en actief. Behalve vanmiddag toen moest ik dragen en alleen ik was goed ;(
F_r..adem in... adem uit.. Dit zijn echt typische fases die ik ook mee maak. Misschien een idee om haar zelf op te laten scheppen? dus apart macaroni en apart de saus bijvoorbeeld? Mijn meiske is zo achterdochtig als wat en gelooft niet dat zij hetzelfde eet als wij :P Zodra we haar alles apart lieten opscheppen (ipv gemengd aan haar geven) at ze wel netjes alles op 8)7
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_125858898
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:28 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

F_r..adem in... adem uit.. Dit zijn echt typische fases die ik ook mee maak. Misschien een idee om haar zelf op te laten scheppen? dus apart macaroni en apart de saus bijvoorbeeld? Mijn meiske is zo achterdochtig als wat en gelooft niet dat zij hetzelfde eet als wij :P Zodra we haar alles apart lieten opscheppen (ipv gemengd aan haar geven) at ze wel netjes alles op 8)7
Ze roept al bij voorbaat nee nee nee nee. Heeft ze een macaroni met iets groens erop is het nee nee en dat hoeft echt maar een kruimel te zijn. Dat heeft ze van d'r tante die is nog steeds een moeilijke eeter. Het komt heus wel goed hoor maar ik vind het soms best vermoeiend.
pi_125859052
Wij hebben ook eetproblemen... nee schudden aan tafel, staan op stoel terwijl ie moet zitten, bord wegduwen en dan haal je t bordje weg, is het ook niet goed, laat je het staan mikt ie het op de grond en meer van dat soort fratsen.. Best een lastige fase vind ik :{ . Eerst at ie alles....
pi_125859176
Het zal wel een fase zijn maar leuk is het niet altijd.
Ze wil niet meer zitten op haar eigen stoel alleen maar op een gewone stoel. Het bord wordt meteen weggeschoven ze gooit niks op te grond gelukkig.
Maar het stomme is een koekje wil ze altijd wel.
pi_125859437
Haha FR net als bij ons, de Stokke is een no-go. Ook een gewone stoel. En hier wil ie over het algemeen wel een broodje, en vooral fruit. En soepstengels enzo ook, maar avondeten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')