Hier wilde ik nog op reageren, maar ik was het vergeten. Uit onderzoek blijkt inderdaad dat, tot ongeveer 2 jaar, de taalontwikkeling van meisjes sneller verloopt dan dat van jongens. Dat heeft te maken met verschillen in de hersenen: de hersenhelft (linker) en hersengebieden (Broca en Wernicke), die betrokken zijn bij taal, zijn bij meisjes sterker ontwikkeld. Na die twee jaar lopen jongens de 'achterstand' wel weer in.quote:Op maandag 22 april 2013 11:48 schreef Jipster het volgende:
Misschien is het ook nog wel zo dat meisjes hun taalvaardigheid eerder ontwikkelen? Uitzonderingen daargelaten natuurlijk..
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:00 schreef Kuukske het volgende:
.
Ik ben al een paar weken snipverkouden dus ik roep de ganse dag HAAAAAATSJIE. Billie nu ook, maar niet omdat ie verkouden is.
Ja lief he, dat happiequote:Op donderdag 25 april 2013 14:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha Sanne! Eva noemt mijn borst happe! Grappig.
Wat is jouw meisje toch een scheetje. Ook altijd die foto's die je plaatst, het is echt een mooie meid.
Het is echt een kwestie van vooral doorbijten en heel veel regelmaat geven (eerst gaan we dit doen, dan dat, en dan dat, en haar de volgende stap laten herhalen). En slecht gedrag negeren en het over een ander onderwerp hebben. Tenminste, dat is wat bij ons werkte.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Juud wat een schatje is lientje toch.
Ean eet echt heel slecht de laatste tijd. Nu krijgt ze ook nog 2 kiezen en ze is echt heel erg dwars. Huilen om alles 3 stappen lopen en dan moet ik haar dragen. Zich laten vallen als ze haar zin niet krijgt. Dit is niet de leukste fase zeg maar.
Doen we ook. Maar leuk is anders.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:19 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Het is echt een kwestie van vooral doorbijten en heel veel regelmaat geven (eerst gaan we dit doen, dan dat, en dan dat, en haar de volgende stap laten herhalen). En slecht gedrag negeren en het over een ander onderwerp hebben. Tenminste, dat is wat bij ons werkte.
Heel herkenbaar!quote:Op donderdag 25 april 2013 15:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Juud wat een schatje is lientje toch.
Ean eet echt heel slecht de laatste tijd. Nu krijgt ze ook nog 2 kiezen en ze is echt heel erg dwars. Huilen om alles 3 stappen lopen en dan moet ik haar dragen. Zich laten vallen als ze haar zin niet krijgt. Dit is niet de leukste fase zeg maar.
deed ventje ook een tijdje. Volgens mij bedoelde hij 'is'. 'Se mama, se bank'.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:18 schreef Sannne het volgende:
Elise zegt de hele dag 'Se'.. Bij alles! Maar wat ze daar toch mee bedoelt?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:16 schreef Susie het volgende:
Maar nu maakte ze er een spelletje van, want in mijn armen doet ze lekker haar oogjes dicht en nestelt zich fijn.... ja daaag, dat doen we dus niet (speen uit bed gooien ook) Maar ze ligt weer!
Dankje!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:17 schreef Susie het volgende:
Ik zag de foto's Bitterend! Zag er erg fijn uit! Lekker ding is R!
Was hij het in ene zat? Gelijk maar alles achter elkaar gaan doen dus! Volgende week loopt hij gewoon!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:16 schreef Rixtje het volgende:
Geert heeft deze week een inhaalslag: zelf gaan zitten, gaan staan en kruipen![]()
En ik zag een 3de ondertand en 3 kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |