abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125672922
Net als Elise's pssst voor slagroom :D

Dat vind ik nog het allerleukste, als ze zelf 'namen' verzinnen voor iets :D
pi_125674285
Ohja, en het allerleukste vind ik dat ze enorm enthousiast reageert op katten (die noemt ze 'mauw' en ik heb het haar niet geleerd!) en vliegtuigen 'tuig! tuig!' en dan maar blijven wijzen en kijken. Zoooo lief! O+
Tralalalaaa
pi_125678732
:D.

Ik ben al een paar weken snipverkouden dus ik roep de ganse dag HAAAAAATSJIE. Billie nu ook, maar niet omdat ie verkouden is :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 25 april 2013 @ 14:25:15 #104
30252 Soempie
Procreating
pi_125718574
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:48 schreef Jipster het volgende:
Misschien is het ook nog wel zo dat meisjes hun taalvaardigheid eerder ontwikkelen? Uitzonderingen daargelaten natuurlijk..

Hier wilde ik nog op reageren, maar ik was het vergeten. Uit onderzoek blijkt inderdaad dat, tot ongeveer 2 jaar, de taalontwikkeling van meisjes sneller verloopt dan dat van jongens. Dat heeft te maken met verschillen in de hersenen: de hersenhelft (linker) en hersengebieden (Broca en Wernicke), die betrokken zijn bij taal, zijn bij meisjes sterker ontwikkeld. Na die twee jaar lopen jongens de 'achterstand' wel weer in.

quote:
10s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:00 schreef Kuukske het volgende:
:D.

Ik ben al een paar weken snipverkouden dus ik roep de ganse dag HAAAAAATSJIE. Billie nu ook, maar niet omdat ie verkouden is :+.
:D O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 25 april 2013 @ 14:36:06 #105
30252 Soempie
Procreating
pi_125719012
Vanmorgen stond M. een van onze katten, die in de mand lag, te aaien. Vervolgens loopt hij weg en even later zag ik dat hij de knuffels uit z'n bedje had gehaald en bij de kat had gelegd. O+ :D

Ik vind hem zo ontzettend lief. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_125719225
Ah wat lief Soempie :D

Ik blijf maar lachen om mijn dame. Kan er ook niet over ophouden.. Ze zingt 'slaap kindje slaap' en dat klinkt zo: Saap kee saap kee. Soeties. Saap!

En als ik haar wijsneus noem dan wijst ze naar haar neus.

Haar borst noemt ze happie (effect van 1,5 jaar borstvoeding haha)

Ze maakt nu ook scheetgeluidjes en lacht dan heel hard, met de hand voor haar mond (ohhhoooo!!)

En ze knuffelt wat af. Ze geeft kusjes over mijn hele gezicht en blijft dan maar doorgaan. En soms komt ze op me af en zegt dan 'ahhhhh mama!' waarbij ze heel ernstig kijkt. Vervolgens krijg ik de allergrootste knuffel.. Het bijzondere is dan dat ik echt zo'n enorme golf van liefde voel! Net een soort vlinders bij verliefdheid, maar dan net iets anders. Bizar!

Wat is het toch leuk :D
Ik moet echt mn best doen niet de hele dag over haar geweldige acties te praten tegen anderen. Maar hier kan het wel :P Omdat jullie het gewoon over kunnen slaan ;)
pi_125719271
Och da's echt schattig!!!!!! O+

Eva heeft een DikkieDik-knuffel en loopt er weleens mee rond. Gaat ze hem aaien (zegt dan ook 'aai, aai') en soms zet ze m neer op tafel en legt ze haar hoofd erop. Onder het mom van, knuffelen.

Ik vind het zoooo jammer dat onze kat niet van mensen houdt. Dat beest houdt alleen maar van mekkeren, eten en slapen. Wil verder totaal niks. Het lijkt me zo leuk om een katje te hebben die het wel leuk vindt geaaid te worden enzo. Lijkt me ook leuk voor Eva want ze vindt katten echt heel leuk!
Maarja. Misschien in de toekomst.
Tralalalaaa
pi_125719445
Haha Sanne! Eva noemt mijn borst happe! Grappig.
Wat is jouw meisje toch een scheetje. Ook altijd die foto's die je plaatst, het is echt een mooie meid.
Tralalalaaa
pi_125719617
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha Sanne! Eva noemt mijn borst happe! Grappig.
Wat is jouw meisje toch een scheetje. Ook altijd die foto's die je plaatst, het is echt een mooie meid.
Ja lief he, dat happie :D Ze noemt mijn borsten ook nog steeds zo. En soms gaat ze in positie liggen om te gaan drinken, dan hapt ze nep. Heel schattig.
Hoe heeft Eva het stoppen met de borst ervaren? Went het al een beetje voor je?

En dankje, ik vind haar ook heel mooi O+
Maar jouw meisje ook!! :)
pi_125719726
Nou ze vraagt er nieteens naar! Het is echt heel normaal gegaan denk ik. Ik ben nu al een week jeukvrij en dat is werkelijk hemels! Dus ik ben wel blij dat ik deze keuze heb gemaakt. En omdat ze verder ook niet vraagt om mijn voeding geeft het mij ook rust.
Tralalalaaa
  donderdag 25 april 2013 @ 15:08:51 #111
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_125720144
Wat fijn TAP, dat het zo makkelijk is gegaan en dat je er een goed gevoel bij hebt.

Hier hoor ik de hele dag 'mama son, nottes buitens' (mama de zon schijnt, mag ik schoenen aan en naar buiten).
Als ze me wil knuffelen zegt ze heel lief, 'mama meisje' (mama is een lief meisje)

En 's ochtends is het 'mama melkjes, brood hagesag' (mama, mag ik melk en een boterham met hagelslag)

Ik vind het ideal dat ze kan praten en bij boze buien zeg ik tegenwoordig, als je huilt dan weet ik niet wat je wil, vertel het maar dan kan ik je helpen, dat werkt vaak goed om haar eruit te halen.

Maar als iets niet mag dan kiept ze gerust alle boekjes uit de boekenkast, speelgoed uit de speelgoedkast of kiept ze een doos duplo om, drifting worden kan ze ook heel goed, incl liggen op de grond en om zich heen maaien.

Eten is ook minder momenteel, boterhammen wat meer, warm eten wat minder.

pi_125720340
Juud wat een schatje is lientje toch.

Ean eet echt heel slecht de laatste tijd. Nu krijgt ze ook nog 2 kiezen en ze is echt heel erg dwars. Huilen om alles 3 stappen lopen en dan moet ik haar dragen. Zich laten vallen als ze haar zin niet krijgt. Dit is niet de leukste fase zeg maar.
  donderdag 25 april 2013 @ 15:15:32 #113
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_125720345
Ik werk samen met samen met mijn ouders en zus, dus de medewerkers hier horen best veel over mijn dochter, ze hebben zowat geen keus :D niet dat ze het erg vinden ;)
Even een heel leuk filmpje:
k3 fan O+ (niet haar echte naam Quoten aub, ze heet hier Larissa :P)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  donderdag 25 april 2013 @ 15:19:27 #114
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_125720471
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 15:15 schreef ferrari_rood het volgende:

Ean eet echt heel slecht de laatste tijd. Nu krijgt ze ook nog 2 kiezen en ze is echt heel erg dwars. Huilen om alles 3 stappen lopen en dan moet ik haar dragen. Zich laten vallen als ze haar zin niet krijgt. Dit is niet de leukste fase zeg maar.
Het is echt een kwestie van vooral doorbijten en heel veel regelmaat geven (eerst gaan we dit doen, dan dat, en dan dat, en haar de volgende stap laten herhalen). En slecht gedrag negeren en het over een ander onderwerp hebben. Tenminste, dat is wat bij ons werkte.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_125720570
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 15:19 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Het is echt een kwestie van vooral doorbijten en heel veel regelmaat geven (eerst gaan we dit doen, dan dat, en dan dat, en haar de volgende stap laten herhalen). En slecht gedrag negeren en het over een ander onderwerp hebben. Tenminste, dat is wat bij ons werkte.
Doen we ook. Maar leuk is anders.

Larissa O+

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 25-04-2013 21:05:42 ]
pi_125724728
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 15:15 schreef ferrari_rood het volgende:

Heel herkenbaar!

Ik dacht dat het deels te maken had met de komst van Rosalie. Maar misschien ook niet....

We zijn gisteren in blijdorp geweest waar nu veel jonge dieren zijn. Alle babydiertjes heten Woosje (Roosje) volgens Eva O+
  donderdag 25 april 2013 @ 19:34:33 #117
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_125729659
Wat leuk zeg Danic O+
Hoe gaat het met Eva haar huiduitslag?
  donderdag 25 april 2013 @ 19:53:08 #118
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125730571
Leuk filmpje TT O+

Lientje O+
  donderdag 25 april 2013 @ 20:52:53 #119
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125733452
Ahw, dansen op K3 O+ Wat leuk! En wat heeft ze lang haar zeg! Mooi!

Lientje incognito O+

Sanne, je klinkt ook heerlijk verliefd!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 25 april 2013 @ 20:58:47 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_125733844
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:18 schreef Sannne het volgende:
Elise zegt de hele dag 'Se'.. Bij alles! Maar wat ze daar toch mee bedoelt?
deed ventje ook een tijdje. Volgens mij bedoelde hij 'is'. 'Se mama, se bank'.

Het opvoeden begint hoor...gisteren zei hij 'mama gek!' Ik vind het stiekem wel grappig, maar het is ook wel op een grens. Ik wil het niet nog een keer horen!

Wat een schatje is Larissa!
  donderdag 25 april 2013 @ 21:02:31 #121
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125734086
M roept heel vaak "dese" (deze) terwijl hij iets aanwijst. Dan wil hij weten wat het is, dan probeert hij het te herhalen (of hij kijkt een beetje dommig als het te ingewikkeld was). En soms hoor je het dan de hele dag en daarna niet meer. Misschien dat Elise zoiets ook bedoelt?
  donderdag 25 april 2013 @ 21:10:21 #122
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_125734626
Ik stond gisteren trouwens wel even te kijken van ventje. Vorige week had hij voor het eerst chocolade geproefd. Een stukje Brosreep. Smullen! Zag-ie gisteren zo'n Tobleroneverpakking. Roept-ie 'sokola!' Dat vind ik echt zo apart! Ik heb nooit dat soort chocolade in huis, sowieso niet zo vaak. Kan me niet herinneren dat ik heel duidelijk het woord chocolade heb gezegd eerder. Kinderen zijn gewoon zo opmerkzaam!

Eten gaat hier juist beter gelukkig. Behalve groenten dan. Behalve avocado (da's eigenlijk een vrucht he?) eet hij geen groente. Gewoon, nooit. Avond aan avond ligt het op zijn bord. Hij heeft helaas de gewoonte om steeds 1 type voedsel te eten. Dus alleen zijn vlees of vis, alleen aardappelen of rijst indien lekkerder dan de eiwitbron zeg maar, maar nooit eerst (of uberhaupt dus nooit) de groente. Verstoppen werlt ook niet...hij hoeft bijvoorbeeld al geen pastasaus of soep ofzo. Lastig.
  donderdag 25 april 2013 @ 21:24:33 #123
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_125735553
Juud O+ Wat een schatje zeg!

Tankgirl, leuk filmpje :)

Hier is het momenteel vooral krijsen als ze iets wil hebben....Vanavond waren dat dus een paar frietjes ;) (Naast de broccoli met aardappels van gisteren dan ;) )

Aventura, laat je hem gewoon zelf eten, dat je het opschept op zn bord waar die bij zit, zelf vork/lepel geven, en laat maar aanrommelen? Want zo doen wij het iig. En Cristel probeert nu echt te 'scheppen' met de vork en lepel, en helemaal trots als het lukt :D

En die chocola heeft vast indruk gemaakt haha :+
  donderdag 25 april 2013 @ 22:11:53 #124
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_125738715
Ja, hij eet al heel lang zelf, hij laat helpen echt niet toe. Het beste is nog om hem helemaal met rust te laten. Een 'verkeerde' opmerking of gebaar en hij schuift zijn bordje resoluut van zich af. Het steekt heel nauw of en zo ja wat hij eet! Het heeft in elk geval weinig met echt trek hebben te maken, lijkt het wel. Eigenwijsje :)
pi_125748100
Aventura, heb je de Oprah methode al eens geprobeerd? Groente bakken/koken en blenderen en dan door de gehaktballen. Dan krijgen ze in ieder geval iets binnen aan groente ;)
Of tussendoor als rauwkost, of als tussendoortje om 3 uur?
Maar genoeg kinderen die normaal groot worden met een jaar geen groente :Y)
pi_125749590
Hier is het eten ook lastiger momenteel. Eva wil alles zelf bepalen en dat gaat nou eenmaal niet. Zelf doen is prima, maar als het even niet gaat zoals zij wil, dan is het drama.

Gaat wel weer over. Maar we zijn voor haar ook wel even terug aan het gaan naar de basisstructuur.
Door de afgelopen weken was alles wat meer rommelig waardoor ze bv als lunch een tosti kreeg of een eierkoek. En daar liep ze dan mee rond.
Dus even terug naar een gewone boterham aan tafel en strakkere bedtijden.
pi_125749644
Tankgirl, de eczeem is bijna weg. Heeft echt te maken met droog weer. Dus volgend jaar winter weten we wat we moeten doen.
  vrijdag 26 april 2013 @ 09:30:09 #128
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_125749652
Df, die ballen ga ik zeker proberen!
Die gedachtengang volgend zou een groentenburger ook kunnen werken. Dank voor de inspiratie!
  vrijdag 26 april 2013 @ 21:36:24 #129
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125778258
Hier is eten ook een drama. Broodje niet willen opeten, maar als je die aan de eendjes gaat geven, weer zelf op gaan eten :Y) Aardappelen is ze gek op, maar groente en vlees :{w En ook hier laten we het haar zelf doen, maar dan nog.
Vind het wel frustrerend soms hoor, ben ik toch bang dat ze straks niets lust enzo (net als haar moeder :X ) Ik ben dan stiekum wel blij te lezen dat er meer zijn waarbij het eten niet goed gaat....
  vrijdag 26 april 2013 @ 21:42:02 #130
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_125778566
Dat is trouwens écht lekker hoor in zo'n gehaktbal. Hebben wij onderlaatst nog gedaan ( na een mislukte poging tot turkse pizza, en we hadden nog gehakt over :P )
Gehakt, ui, paprika en tomatensaus (blik) Mjam :Y)

Hier stond vandaag de fusilli (die wokkels) weer op het menu, denk dat ze al met al een behoorlijk schaaltje vol opheeft
  vrijdag 26 april 2013 @ 21:45:17 #131
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125778744
Het is op zich altijd wel grappig, ze wil vaak wel proeven en dan heeft ze het in haar mond, pakt het eruit en "bah" en legt het weg. Dat gezicht er ook bij. :D
  vrijdag 26 april 2013 @ 22:02:15 #132
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_125779646
allemaal heel herkenbaar hier ook ;) zowel het eetgedrag, de tanden/kiezen, als het temperament....

ahhhhh Lientje wordt groot! wat een leukerd! O+

en verder heb ik niet zoveel te melden... ze wordt groot en het gaat snel.... ik heb echt een pre-peuter...
*ff hoofd bijdraaien*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 26 april 2013 @ 22:32:06 #133
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125781192
Wat een knapperd BJ! Ze gaat ook steeds meer op Evie lijken of niet?

Hier komt weer een kies door denk ik :'(
  zaterdag 27 april 2013 @ 07:51:08 #134
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125788697
Wat een moppie BJ! O+

Wij hebben een drama nacht achter de rug, hoesten hoesten hoesten, bij mama in slaap vallen, wegleggen brullen, dat werk dus.
Baal ik van, want ze zou vanavond logeren gaan (en wij dus eens ouderwets gezellig naar de kroeg) maar dit doe ik mijn zus niet aan en daarnaast zal ik zelf wel al om 9 uur omvallen, dus ook zonde van de avond (en kan vanmiddag niet even bijtukken ivm andere afspraak) Beetje balen dus wel.... Andere keer maar weer!
pi_125792142
Beterschap voor Anouk. En balen van je avondje uit.
Ean was gisterenmorgen bij mij op schoot in slaap gevallen. Er was een vriendin met zoontje op visite (die in ean haar bed al lag te slapen) en ze tukte gewoon door. Volgens mij zit er iets in de lucht ofzo. Ze komt zo thuis want mijn zus was jarig en ean was bij opa en oma. Ze heeft goed geslapen dus ik hoop op een wat vrolijkere ean.
  zaterdag 27 april 2013 @ 20:10:08 #136
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125804779
Pcm, neus gesprayd, luuf gesmeerd, hoest drankje gegeven en kussen onder matras....meer weet ik even niet, fingers crossed! Oh ja, ui had ik nog kunnen doen, maar dat vind ik zo stinken!
  zaterdag 27 april 2013 @ 20:57:56 #137
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_125807057
Ui doe ik ook niet aan hoor, echt blegh.... ik heb de laatste keer ook neusspray, zetpil, tussistin en luuf gedaan, niet alleen op de borst/rug, maar ook onder de voeten. Ik las ergens dat dat goed was en dus gedaan....

En heel goed luchten, zorgen voor frisse lucht, maar ja dat doe ik eigenlijk altijd wel. Tis sneu he, zo'n snotterig/hoestend kindje....
  zaterdag 27 april 2013 @ 21:03:34 #138
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125807331
Onder de voeten? :D Heel apart, maar op een bepaald moment wil je alles wel doen hè? Echt sneu ja, nu al 1 keer naar haar toe geweest na een hoestbui, wat huilbui werd. En nu mag ik weer....
pi_125807873
Susie :* beterschap voor Anoukje!!

Sorry dames ben niet bijgelezen :@ want jullie posten veel en ik was op vakantie!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 27 april 2013 @ 21:16:51 #140
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125808047
Maar nu maakte ze er een spelletje van, want in mijn armen doet ze lekker haar oogjes dicht en nestelt zich fijn.... ja daaag, dat doen we dus niet (speen uit bed gooien ook }:| ) Maar ze ligt weer!
pi_125808048
Geert heeft deze week een inhaalslag: zelf gaan zitten, gaan staan en kruipen :o

En ik zag een 3de ondertand en 3 kiezen. *)
  zaterdag 27 april 2013 @ 21:17:33 #142
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125808076
Ik zag de foto's Bitterend! Zag er erg fijn uit! Lekker ding is R!
pi_125808180
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:16 schreef Susie het volgende:
Maar nu maakte ze er een spelletje van, want in mijn armen doet ze lekker haar oogjes dicht en nestelt zich fijn.... ja daaag, dat doen we dus niet (speen uit bed gooien ook }:| ) Maar ze ligt weer!
*;
Ik ben gisteren om 8 uur naast haar in slaap gevallen :D ik wou dat ze ging liggen in bed na het voeden, dus ging ik liggen op ons bed, zo van het goede voorbeeld geven... :Z
Mijn man had alle chocopinda's helemaal in zijn eentje op :(
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_125808243
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:17 schreef Susie het volgende:
Ik zag de foto's Bitterend! Zag er erg fijn uit! Lekker ding is R!
Dankje!
Het was inderdaad erg fijn..maar van steden trips rust je niet uit :')
  zaterdag 27 april 2013 @ 21:23:19 #145
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125808407
Ons bed is echt te krap om Anouk er ook nog bij te hebben, dus om voorbereid te zijn deze nacht (vannacht heb ik tot half 1 beneden gezeten :X ) heb ik het logeerbed maar leeg gehaald, kan ik daar eventueel gaan liggen met haar.
  zaterdag 27 april 2013 @ 21:25:02 #146
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125808503
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:16 schreef Rixtje het volgende:
Geert heeft deze week een inhaalslag: zelf gaan zitten, gaan staan en kruipen :o

En ik zag een 3de ondertand en 3 kiezen. *)
Was hij het in ene zat? Gelijk maar alles achter elkaar gaan doen dus! Volgende week loopt hij gewoon! *O*
pi_125808523
Oh ik bedoelde, R in haar bedje die naast mijn bed staat, kan ze me zien door de spijlen! het hielp wel want ze ging ook meteen slapen

half 1! hebben jullie op de bank geslapen of wou ze niet?
  zaterdag 27 april 2013 @ 21:30:57 #148
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125808856
Ah oh! :D Nee, dan zit ik dus en Miep ligt lekker in mijn armen. Op zich wel knus, maar ik had niet verwacht zo lang daar te zitten, dus had geen dekentje gepakt . Op de bank liggen met kind op je van 12 kilo, neuh, niet fijn. In logeerbed kan ze lekker naast mij liggen. Maar ik hoop dat het niet nodig gaat zijn!
  zondag 28 april 2013 @ 07:46:04 #149
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125821359
Na mijn laatste post, niets meer gehoord *O* en mocht zelfs uitslapen tot 7! *O* En ze werd eens niet huilend wakker, maar gewoon brabbelend *O* (overkill *O* :D)

en een vriendin gaf mij ook nog de tip van Luuf op haar voetjes en dan sokjes erover....blijf hem apart vinden, maar was niet meer nodig dus ;)
pi_125821678
Lekker Susie!

Geert deed alleen aan buikschuiven ik heb luie kinderen waarom zou je meer moeite doen als het zo ook lukt :D Ik ben benieuwd of hij eerder loopt dan Lotte die liep met 20 maanden :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')