Pannetjes, bezem en stoffer en blikquote:Op zondag 28 april 2013 10:02 schreef bitterend het volgende:
Ik zoek speelgoed inspiratie.
Met wat spelen jullie dreumesen het meest?
quote:Op zondag 28 april 2013 11:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Pannetjes, bezem en stoffer en blikhuishoudelijk type die zoon mij mij
Houten keukentje, is dat misschien wat voor dr? Er zullen er vast wel staan op de koninginnemarktquote:Op zondag 28 april 2013 10:02 schreef bitterend het volgende:
Ik zoek speelgoed inspiratie.
Met wat spelen jullie dreumesen het meest?
Agossie, arme konijnen!quote:Op zondag 28 april 2013 12:35 schreef bitterend het volgende:
DF ben blij dat je het zegt! R is precies zo, die zit geen seconde stil..echt een klimgeit! vooral stoelen/banken zijn favoriet..met bal gooien doet ze ook. Het enige momenten dat ze even wel stil is, is als ze haar knuffels aan het aankleden is maar misschien moet ik ook wat meer speeltjes bedenken voor buiten.
De konijnen zijn het beetje zat om elke dag opnieuw potgrond op hun hoofd te krijgendie gooit ze vrolijk in de ren
Bord weg halen en hem het stukje brood geven waar de kaas al vanaf was. En pas als dat op was het bord weer terug.quote:Op zondag 28 april 2013 17:24 schreef bitterend het volgende:
Hoe heb je hem dat afgeleerd?
R likt ook het stroop er vanaf
Haha hier ookquote:Op zondag 28 april 2013 19:51 schreef bitterend het volgende:
JaBeer vliegt altijd! ook uit de buggy
Daarna kijkt zeroept DIE DIE DIE en wijst naar de grond
Ik niet, Anouk!quote:Op zondag 28 april 2013 19:37 schreef bitterend het volgende:
f_rfijn dat ze toch wat heeft gegeten! hier ook was alleen mama goed bij papa was het huilen.
Kyara slim![]()
Susie eet je echt droge aardappelen??bah!
danic hoe vindt Eva haar zusje eigenlijk?
kuukske je kan ook komkommer proberen!
quote:Op zondag 28 april 2013 19:52 schreef Sannne het volgende:
[..]
Haha hier ookElise zegt alleen geen DIE maar ohow! en als ik dan niet reageer heel dramatisch owwww neeeee!
Mag ik weten wat? Dit omdat ons meisje ook erg last heeft als de vochtbalans in huis niet goed is (eczeem en veel hoesten). Zit eraan te denken om een luchtbevochtiger te kopen, maar misschien heb jij wel een beter idee?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:29 schreef danic het volgende:
Tankgirl, de eczeem is bijna weg. Heeft echt te maken met droog weer. Dus volgend jaar winter weten we wat we moeten doen.
F_r..adem in... adem uit.. Dit zijn echt typische fases die ik ook mee maak. Misschien een idee om haar zelf op te laten scheppen? dus apart macaroni en apart de saus bijvoorbeeld? Mijn meiske is zo achterdochtig als wat en gelooft niet dat zij hetzelfde eet als wijquote:Op zondag 28 april 2013 19:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben blij.
Na een hele tijd slecht eten begon Ean gisteren met enkel wat macaroni. En ook vandaag at ze weer "kale" macaroni. Voor de rest van de dag ook goed gegeten. Ze is ook weer vrolijk en actief. Behalve vanmiddag toen moest ik dragen en alleen ik was goed
Ze roept al bij voorbaat nee nee nee nee. Heeft ze een macaroni met iets groens erop is het nee nee en dat hoeft echt maar een kruimel te zijn. Dat heeft ze van d'r tante die is nog steeds een moeilijke eeter. Het komt heus wel goed hoor maar ik vind het soms best vermoeiend.quote:Op maandag 29 april 2013 11:28 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
F_r..adem in... adem uit.. Dit zijn echt typische fases die ik ook mee maak. Misschien een idee om haar zelf op te laten scheppen? dus apart macaroni en apart de saus bijvoorbeeld? Mijn meiske is zo achterdochtig als wat en gelooft niet dat zij hetzelfde eet als wijZodra we haar alles apart lieten opscheppen (ipv gemengd aan haar geven) at ze wel netjes alles op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |