abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 april 2013 @ 09:11:58 #151
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125821756
Susie, wat fijn! *O*

Rixtje, fijn dat hij het nu wel doet!

Hier last van doorkomende kiezen. 1 is al door. Hij heeft trouwens wel maar 3 ondertanden, dat moeten er toch 4 zijn? :? Of zit er geen volgorde in het doorkomen van tanden?
pi_125821786
Susie *O* mooi zo!

Kyara, hmm geen idee! hier waren wel eerst 2 onder dan 2 boven, dan nog 2 onder en nog 2 boven en dan de kiezen! alle 4 zijn door trouwens :Y volgens mij moeten nog 4? dat zou rond 20 maanden als ik google moet geloven
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 28 april 2013 @ 09:17:26 #153
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125821797
hoek- en snijtanden moeten dan nog :Y
pi_125821816
Ohja hier dus alleen nog de hoektanden!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_125821849
Kiesjes. Ik kan het woord niet meer zien. Die rotdingen zijn nog steeds niet door, maar man man.. de ellende die erbij hoort. En die poepbroeken :r. Ik hing net bijna boven de plee door de lucht.

En Billie wil niet meer eten, amper drinken. Rampzalige klotedingen zijn het :(.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_125821873
Kuukske...ik hoop dat het snel achter de rug is!
pi_125821923
Kyara Geert heeft ook maar 3 ondertanden en al wel 3 kiezen ;)

Balen dan Billie er zo'n last van heeft Kuukske ik hoop dat ze gauw door zijn!
pi_125822166
Ik zoek speelgoed inspiratie.
Met wat spelen jullie dreumesen het meest?
pi_125822673
Jelle heeft voor z'n eerste verjaardag een waterplay baan gekregen daar heeft hij vorig jaar de hele zomer nog mee gespeeld (in het speelgoedtopic stond daar volgens mij een aanbieding van zag ik van de week)

Verder is hier momenteel alles auto en loopt ie rond met alles wat wielen heeft :D en ook de zandbak vind ie leuk.
Verder ben ik ook nog op zoek naar leuk buitenspeelgoed..
  zondag 28 april 2013 @ 11:20:07 #160
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_125823448
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:02 schreef bitterend het volgende:
Pannetjes, bezem en stoffer en blik :) huishoudelijk type die zoon mij mij :+
Oude (on)bekende.
pi_125823959
susie toch een goede nacht.
Ean moet nog 2 hele kiezen en 2 zijn half door dan is ze klaar. Vorig jaar zomer toen ze een maand of 14was hoefde ze alleen nog 4 kiezen en die laten dus vrij lang op zich wachten ze is bijna 2 nu.

Ean speelt nu heel veel met puzzels maar ook een pannetje of kopje met lepeltje is erg leuk.
pi_125824070
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 11:20 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Pannetjes, bezem en stoffer en blik :) huishoudelijk type die zoon mij mij :+
:D

R houdt ervan om alles uit de keuken lades op de keukenvloer te doen, en dan weer terug in de lades.
Zichzelf aan en uitkleden is ook erg leuk! haar beertje kleedt ze ook vaak aan..

Ik had het gevoel dat we geen leuke speeltjes meer hebben thuis, duplo interesseert haar niet. we hebben verder niet zo veel. Op mooie dagen kan ze buiten veel spelen dan gaat ze met tuinaarde zitten klooien :D
pi_125824632
Hier is net gisteren de 8e voortand door. En 1 kies was er opeens een week of wat terug. Dus nu de rest nog.. Geen haast ;)

Daan speelt vooral heel fysiek de laatste tijd. Klimmen en klauteren. Voetballen/met de bal gooien, achter de blokkenkar aan, in de speeltuin op de glijbaan, in de zandbak. Dat soort dingen.
Of met de pandeksels op elkaar slaan, en de keukenkasten leeghalen. Ook leuk. Met klein speelgoed wordt meer gesmeten.. Echt een jochie ;)
Ik geloof dat we met Chris rond deze leeftijd (1-2) ook meer moeite hadden met speelgoed. Dat kwam weer met 2, dan kunnen ze meer met fantasie spelen, en ook rustiger op hun billen zitten.
pi_125824771
DF ben blij dat je het zegt! R is precies zo, die zit geen seconde stil..echt een klimgeit! vooral stoelen/banken zijn favoriet..met bal gooien doet ze ook. Het enige momenten dat ze even wel stil is, is als ze haar knuffels aan het aankleden is maar misschien moet ik ook wat meer speeltjes bedenken voor buiten.
De konijnen zijn het beetje zat om elke dag opnieuw potgrond op hun hoofd te krijgen :') die gooit ze vrolijk in de ren :D
  zondag 28 april 2013 @ 12:39:55 #165
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_125824865
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:02 schreef bitterend het volgende:
Houten keukentje, is dat misschien wat voor dr? Er zullen er vast wel staan op de koninginnemarkt :)
pi_125825183
Goed idee PE! had niet aan gedacht! :Y
pi_125825209
Arme nijntjes.. ;)
Ik ben blij dat de zomer eraan komt. Lekker buiten in de speeltuin. Dan hoor ik hem soms een uur of langer niet. Terwijl ik binnen aan het "jagen"ben, omdat hij weer eens op de tafel staat, klemzit tussen bank en kast (waar hij niet tussendoor mag,maar wel probeert)..
Het is dat ik een voorbeeld heb, en weet dat het goedkomt :P
  zondag 28 april 2013 @ 13:07:00 #168
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_125825593
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 12:35 schreef bitterend het volgende:
DF ben blij dat je het zegt! R is precies zo, die zit geen seconde stil..echt een klimgeit! vooral stoelen/banken zijn favoriet..met bal gooien doet ze ook. Het enige momenten dat ze even wel stil is, is als ze haar knuffels aan het aankleden is maar misschien moet ik ook wat meer speeltjes bedenken voor buiten.
De konijnen zijn het beetje zat om elke dag opnieuw potgrond op hun hoofd te krijgen :') die gooit ze vrolijk in de ren :D
Agossie, arme konijnen!
Hier is stapelen een hit, torens maken van vanalles en nog wat en idd dingen uit de keuken!

Anouk heeft al heeeeel lang alleen maar 2 ondertanden, 4 boventanden en 4 kiezen. Ben ook benieuwd wanneer de rest komt, met name die 2 aan de onderkant, blijft een raar gezicht zo namelijk :P

Vanmorgen zijn we naar de kinderboerderij geweest, zo leuk die diertjes, alhoewel ze toch wat angstig was met die grote geiten :D En nu ligt ze heerlijk te pitten, total loss zeg maar!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_125826559
Nog maar 1,5- 3 weekjes, dan komen we ons hier voegn. Ik had al wel een vraag:
Vanaf welke leeftijd at je baby met de pot mee? Ik wil aziatisch koken en daar zitten veel kruiden en sojasaus in dus ik twijfel of ik dat al kan geven.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_125827165
Tinu, wij zijn vanaf een maand of 9 al begonnen met kruiden. Steeds iets meer. Dus met een jaar aten de jongens echt met de pot mee, ook de pittige chili/aziatische pot.. Maar als ze het niet gewend zijn, kun je misschien beter nog wat mengen? Wij deden dan bijv een deel van ons eten, en dan wat extra groente (broccoli, sperzieboon) erdoor, zodat de smaak wel verdeeld werd..
  zondag 28 april 2013 @ 16:25:37 #171
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125830968
M speelt juist nog heel veel met speelgoed. Bakjes in alle soorten en maten zijn favoriet (van die stapelbakjes), en diverse ballen: weggooien en er achteraan kruipen. Bouwen met bakjes, (nep)duplo en houten blokken. En natuurlijk boekjes. En zijn Nijntje laptop.

Klauteren en klimmen doet ie nog niet echt. Misschien omdat hij ook nog niet loopt? Of omdat hij te druk is met spelen.
pi_125831044
Leuk Kyara dat hij rustig kan spelen. Dat is natuurlijk wel belangrijk met zijn 2 zusjes. Dan heb je ook tijd voor hun.

Net als DF hebben wij rond 9 maanden gewone eten gegeven, met de pot mee en niet apart gekookt. Dat omdat ze vanaf 6 maanden geen allergische reacties had en geen verdere bijzonderheden. Ze is wel vanaf 13 maanden behoorlijk kieskeurig. Zo eet ze alleen pasta maar dan zonder niks (ze wil ook niks proeven), aardappelen lust ze absoluut niet..rijst gaat soms wel soms niet!
pi_125831584
Kyara, fijn, dat M. dan zo rustig kan spelen.

Bitterend, klinkt heel herkenbaar. Mijn bijna dreumes lust ook echt geen aardappel, wel kaas dus hij is maar half nederlands.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_125831640
R is ook half Nederlands :D
  zondag 28 april 2013 @ 16:59:26 #175
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125831829
Hier een echte kaaskop. Zodra hij een oog open heeft gebint hij al over kaaasss......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')