Nee, ik heb een tuigje van 6,95 vd babywinkel hier, gewoon normaal zwart en blauw, maar wel ook zo'n harnas.quote:Op maandag 29 april 2013 12:22 schreef Kyara het volgende:
Ik hoop dat wij die fase overslaan
Ik meng ook van te voren al pasta met saus. Maar ik kook ook nog vaak apart voor hem (tig bakjes in de diepvries) omdat wij veel later eten. Soms eet hij wat wij de dag er voor hebben gegeten maar meestal krijgt hij zijn eigen bakje.
Krijg jij Lientje nog in het tuigje van de triptrap Juud? Dat past hier echt niet meer.
Dan krijgt ze wat calorieën binnen, waarop ze de nacht goed haalt. Althans dat is mijn visie.quote:Op maandag 29 april 2013 13:35 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn druiloor eet al een paar maanden alleen potjes goed... Nou ja, het zij zo, hij krijgt z'n prutje en kook zelf apart. Hij krijgt wel altijd hapjes te proeven, meestal doet hij daar niets mee, maar de laatste tijd gaat het weer een heel stuk beter. Ik denk dat zijn pietluttige fase op z'n einde loopt, dus binnenkort ga ik maar weer beginnen met hem met de pot mee laten eten. Hij wil ook graag zelf eten, en dat gaat best prima, af en toe schuif ik er een hap bij in. Yoghurt gaat heel prima, dat vindt hij heerlijk. Ik geeft het nu in een beker, dan drinkt hij het lekker, dat gaat nog net wat makkelijker dan van een lepeltje (hij keert zijn lepel regelmatig om terwijl hij het naar z'n mond brengt). Voor het slapen gaan ook nog een fles pap als buffer (met volle melk), soms gaat die helemaal op en dan krijgt hij wat extra, en soms zijn het maar een paar slokken. Waarom geef jij poedermelk als ean niet goed eet f_r?
Maar volle melk bevat net zoveel calorieën als opvolgmelk?quote:Op maandag 29 april 2013 13:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan krijgt ze wat calorieën binnen, waarop ze de nacht goed haalt. Althans dat is mijn visie.
Ik heb nooit volle melk in huis. En poedermelk blijft langer goed.quote:Op maandag 29 april 2013 14:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar volle melk bevat net zoveel calorieën als opvolgmelk?
Wauw goed zeg!quote:Op maandag 29 april 2013 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ean gisteren nog even snel gemeten met ons meetlint
89cm met een buikomtrek van 50cm![]()
En ik gok 12kilo laatst bij de DA (was er voor de kat) woog ze 11,7
Die buikomtrek is toch totaal niet belangrijk en al zeker nietquote:Op maandag 29 april 2013 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ean gisteren nog even snel gemeten met ons meetlint
89cm met een buikomtrek van 50cm![]()
En ik gok 12kilo laatst bij de DA (was er voor de kat) woog ze 11,7
ean krijgt het pak eigenlijk nooit op. Bij de opvang krijgt ze 's morgens melk. Dus de rest gebruik ik tijdens het koken. Is halfvolle melk echt zo veel slechter?quote:Op maandag 29 april 2013 14:24 schreef Clubsoda het volgende:
Ik drink het zelf ook niet, maar koop t voor M. Ik denk dat ik een aangebroken pak poedermelk niet in vier weken op krijg. Met de verse melk reken ik van te voren uit hoeveel voedingen M in een week gaat krijgen en dat koop ik in. Gaat eigenlijk altijd verrassend goed
Ja ik vind het zelf ook echt goed. Ik zet haar nog wel keer op de weegschaal hier. Ze heeft slecht gegeten. Maar ook daar wil ze meestal niet opstaan. (baby/kinder weegschaal) dus ik kan er niet op gaan staan. Nu wil ik mijn eigen gewicht ook niet weten hoor.quote:Op maandag 29 april 2013 14:25 schreef danic het volgende:
[..]
Wauw goed zeg!
Eva heeft vrijdag hier in dr blootje op onze weegschaal gestaan voordat ze ging douchen.
10, 1 kg![]()
1 dagje ziek en ze is gelijk een pondje kwijt.
Af en toe heb ik ook het idee dat ze echt met die buik naar voren staat!quote:Op maandag 29 april 2013 14:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Die buikomtrek is toch totaal niet belangrijk en al zeker niet![]()
Ze is een dreumes en bijna peuter. Die bolle buikjes horen er bij en gaan vanzelf weg hoor![]()
Niet te druk om maken
Ik maak mij er niet druk om. Ik zie zelf ook wel dat ze een bolle buik heeft het was meer zoiets van wauw mijn dreumes is bijna een peuter met een echt buikje. Die ze ook vol trots laat zien.quote:Op maandag 29 april 2013 14:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Die buikomtrek is toch totaal niet belangrijk en al zeker niet![]()
Ze is een dreumes en bijna peuter. Die bolle buikjes horen er bij en gaan vanzelf weg hoor![]()
Niet te druk om maken
Dat idee heb ik ook. Ze heeft amper een bips en dan zo'n bolle buik. Heel plat ziet het er soms uit als een 3e wereld kindje. En als ik dan vraag waar is je buik gaat d'r shirt omhoog en d'r buik nog verder naar voren al trots bui bui wijzendquote:Op maandag 29 april 2013 14:28 schreef Susie het volgende:
[..]
Af en toe heb ik ook het idee dat ze echt met die buik naar voren staat!
Of dat ze jouw buik wil zien en dus aan je shirt gaat lopen trekkenquote:Op maandag 29 april 2013 14:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Ze heeft amper een bips en dan zo'n bolle buik. Heel plat ziet het er soms uit als een 3e wereld kindje. En als ik dan vraag waar is je buik gaat d'r shirt omhoog en d'r buik nog verder naar voren al trots bui bui wijzend
Oh slecht is het vast niet, maar ik geloof wel in vetten voor een opgroeiend kind. En mijn stuiterbal kan de energie wel gebruiken, dus krijgt hij volle melk en yoghurt en roomboter. En het is nauwelijks extra moeite om het in huis te hebben.quote:Op maandag 29 april 2013 14:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ean krijgt het pak eigenlijk nooit op. Bij de opvang krijgt ze 's morgens melk. Dus de rest gebruik ik tijdens het koken. Is halfvolle melk echt zo veel slechter?
slaapzak omgekeerd aandoen is een trucje bij zulke acties....quote:Op maandag 29 april 2013 14:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean kleed zichzelf 's morgens in d'r bed vast uit. Of 's nachts als ze wakker wordt.
En bij poep gaat de broek vast uit. En laatst in bed had ze haar romper al losgemaakt en was ze bezig met haar luier.
Ze heeft geen slaapzak meer. Die kreeg ze achterstevoren en binnenstebuiten al uit. en als het niet lukte was het krijsen en paniek.quote:Op maandag 29 april 2013 14:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
slaapzak omgekeerd aandoen is een trucje bij zulke acties....
hahaquote:Op maandag 29 april 2013 14:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze heeft geen slaapzak meer. Die kreeg ze achterstevoren en binnenstebuiten al uit. en als het niet lukte was het krijsen en paniek.
Ik weet het. Gelukkig poept ze meestal niet 's nachtsquote:Op maandag 29 april 2013 15:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hahadan heb je een probleem.... vooral met het uittrekken van een poepluier
+1 Mijn navel moet te pas en te onpas bekeken worden. Soms moet er ook in mijn navel worden gepoerdquote:Op maandag 29 april 2013 14:34 schreef Susie het volgende:
[..]
Of dat ze jouw buik wil zien en dus aan je shirt gaat lopen trekkendoe maar niet schat, die is niet zo repre (bij mij dus....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |