Fijn Tankgirl!
Ahh als ik jullie verhalen hoor over wegbrengen naar de opvang krijg ik al buikpijn als ik denk aan oktober. Dan gaat E voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Haar achterlaten bij vreemden... Neee!

Gelukkig nog ver weg!
Woordjes gaat heel goed hier, woordjes koppelen begint nu ook te komen en hele kleine zinnetjes. Daar is mama!
Boem nee! (tegen de vloer, al zwaaiend met dr vingertje, als ze is gevallen)
Eee kinken? (Drinken)
Koekie ja?
Dat soort dingen

Gewoon leuk! Ik maak me geen zorgen om Elise, als baby wel gedaan omdat ze nogal achter liep maar inmiddels gaat ze als een speer!
Het leukst vind ik woorden waarvan alleen ik weet wat ze betekenen..
Nugn-nugn bijvoorbeeld.. Iemand een idee?

Ook is ze echt een meisje-meisje aan het worden. Roept de hele tijd 'ohhh mooooii' als ze zichzelf in de spiegel ziet, als ze een jurk aan heeft (of ik), als ze een tasje om dr nek heeft. Een tutje! Heeeeeerlijk
Elise gaat ook grapjes maken. Noemt dingen expres verkeerd en vindt dat enorm grappig

Maar momenteel is het vooral veel boos zijn en driftbuien krijgen. Een gil-brul krijg ik als ze het er niet mee eens is, gaat vervolgens spastische bewegingen met haar armen maken en begint te stampen, en dan gillend huilen! Gezellig dus!
Na een weekje ziek zijn en veel feestjes (dus geen ritme) is het tijd dat we weer eens back to basic gaan, ze heeft het echt nodig denk ik. Net ook weer 1,5 uur liggen gillen voor ze is gaan slapen (ben er wel steeds even heen gegaan..)
Erg dubbel dus, deze fase. Maar toch vind ik het steeds leuker worden