Of ze vindt de pakjes gewoon lekkerder.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:59 schreef Sannne het volgende:
[..]
Jawel hoor, 2 slokken
Dan houdt het op. Heb al meerdere keren een hele dag alleen een beker gegeven, maar dan drinkt ze dus bijna niks! Met als gevolg, droge luiers en hoofdpijn!
Tenzij je het dan weer door je mond naar buiten laat lopen, want leukquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:08 schreef danic het volgende:
Herkenbaar! Maar dan zelfs zo dat eva een beker niet snapt. Ze duikt er met haar neus voorover in. Moet ook wel zeggen dat ik er te weinig mee doe om te stimuleren.
Dus haar rietjesbeker is het. En pakjes idd, meestal roosvicee.
En Sannne, doordat ze die pakjes met een rietje drinkt valt de schade mee, omdat het sap pas voorbij haar tanden in haar mond komt.
Water in pakjes bestaat toch wel?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:24 schreef Sannne het volgende:
Wat leuk, een glijbaan binnen!
Ik word gek van die stomme bekers. Elise snapt ze allemaal wel, maar ze drinkt echt veel te weinig dan! Ik wil echt geen pakjes meer geven, want slecht voor tandjes onder andere, maar anders drinkt ze gewoon niet!
Hebben ze geen water in pakjes? Grr..
Bellen blazen in de beker is ook zo lolligquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:21 schreef Susie het volgende:
[..]
Tenzij je het dan weer door je mond naar buiten laat lopen, want leuk![]()
1 keer zo'n mini flesje kopen en daarna alleen maar navullen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Water in pakjes bestaat toch wel?. Spa komt iig met miniflesjes geloof ik.. voor de kleine kinderhandjes
. Maar dat kost dan waarschijnlijk ook wat.
Ik herken dat niet willen drinken uit bekers enzo nu al trouwens. Billie wil alles wat op mijn bord of in mijn beker drinkt. Vooral niets van zn eigen bord of uit zn eigen rietjesbeker. Met als gevolg dat ik liters water wegklok. Wel gezond. MAar goed. Niet heel ideaal.
Ik heb daar ook de achterkant van een theelepeltje voor nodig om het ding open te maken krijg het anders nie voor elkaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:14 schreef Kyara het volgende:
Ik heb inmiddels de harde tuitbeker van de Hema en ik snap dat ie antiknoei en antilek i. Ik krijg dat ding echt niet open
M heeft ook weer wat nieuws, pffffffft doen met drinken in je mond. Hele spray van melk of water
Je vingers achter de tuit haken en dan met je duim bij het lipje omhoog trekken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:14 schreef Kyara het volgende:
Ik heb inmiddels de harde tuitbeker van de Hema en ik snap dat ie antiknoei en antilek i. Ik krijg dat ding echt niet open
M heeft ook weer wat nieuws, pffffffft doen met drinken in je mond. Hele spray van melk of water
Ja, kan. Al is volgens mij ooit eens onderzocht of dat bacterietechnisch wel zo fris is na verloop van tijd. Maar dat is een ander issuequote:Op dinsdag 30 april 2013 17:40 schreef Susie het volgende:
[..]
1 keer zo'n mini flesje kopen en daarna alleen maar navullen?
Daar heb jij dan voordeel Ean vergeet zoiets niet snel en kan een uur naderhand er nog om vragen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:52 schreef danic het volgende:
Sommige dingen gaan voorlopig niet over hoor. Vooral dat huilen als je iets niet mag.
Gisteren was ik in de Marskramer en daar is een speelgoedafdeling. Dus ik liep daar rond terwijl Eva bij een pop stond te kijken die je een fles kon geven. En ze maakte nog geluid ook! Kind helemaal in de gloria.....tot we weg gingen.
Dikke tranen! Want pop moest nog een flesBuiten was ze pop alweer vergeten wat ze zag een oefwoef
![]()
Maar idd af en toe ook slaan en 1001 excuses als ze in bed ligt, zodat wij weer naar haar toekomen. Duidelijk toespreken en afspraken maken bij het instoppen, helpt (soms).
Jaaaa, fijn he. Zo leuk vind ik het om haar buiten te zien struinen. Lekker kledderen met water en de waterbaan, spelen in het gras, ze vermaakt zich nog met heel weinig buiten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:05 schreef Cyntiaa het volgende:
En ik ben zo blij met dit weer! Lekker buiten spelen![]()
Bij Karwei. Vind het overigens belachelijk veel geld voor wat hout, maar goed. Misschien kunnen we er nog een echt huisje van maken ofzo? Zijwandje erin? Maar mevrouw heeft het leuk!quote:
De Nee fase aangebroken? Bij mij ons is het al twee weken bezig namelijk hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef danic het volgende:
Hallo terrible two's. Jullie zijn een week te vroeg
Ik zou een loopfiets nemen. Daar kan ze direct iets mee. Trappers lukt voorlopig nog niet gok ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:47 schreef Sannne het volgende:
Is het met 2 al een idee een fietsje te kopen?
Ik ben aan het bedenken wat ik Elise voor haar verjaardag wil gaan geven... Geen flauw idee dus
Ean past dus nog niet op de loopfiets geen idee hoe groot elise is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zou een loopfiets nemen. Daar kan ze direct iets mee. Trappers lukt voorlopig nog niet gok ik.
Of je moet duwen met een duwstang.
Oh, de herkenning! Wij hebben precies hetzelfde inderdaad, dat eindeloos maar proberen en het dra-ma als het niet lukt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Daan heeft ook een humeurtje. Hij probeert vanalles, en als het dan niet lukt (ergens opklimmen, een deur openmaken die ik dichthoud), dan gaat de sirene aan. En dan net zolang proberen tot het wel lukt. Als het dan echt niet wil, dan valt hij dramatisch op de grond, doet zijn armen over elkaar en gaat zitten mokken.. Ik geloof dat ze zo veel leren, maar voor de gezelligheid is het effe minder
Je kunt er wel beroerd van zijn, maar of je er koorts van kunt krijgen weet ik niet. Ean loopt al even en vrij stabiel ook. We gaan we oefenen met vallen op bed ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat op schoot slapen is wel lief..
Dat doorvallen is denk ik een stukje stabiliteit? Dat ze hun romp beter omhoog kunnen houden, het is hier beter nu Daan ook loopt. Of hij vangt het op met zijn armen. Geen idee of je daarbij kunt helpen, naast lekker bewegen..
Daan ligt er ook weer in. Alleen nog wat verhoging. Hopelijk slaapt hij dat er nu uit. Hij is vrolijker sinds zijn poepluier vanochtend. Kan dat zo dwars zitten dat het koorts geeft? Nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |