Bij Karwei. Vind het overigens belachelijk veel geld voor wat hout, maar goed. Misschien kunnen we er nog een echt huisje van maken ofzo? Zijwandje erin? Maar mevrouw heeft het leuk!quote:
De Nee fase aangebroken? Bij mij ons is het al twee weken bezig namelijk hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef danic het volgende:
Hallo terrible two's. Jullie zijn een week te vroeg
Ik zou een loopfiets nemen. Daar kan ze direct iets mee. Trappers lukt voorlopig nog niet gok ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:47 schreef Sannne het volgende:
Is het met 2 al een idee een fietsje te kopen?
Ik ben aan het bedenken wat ik Elise voor haar verjaardag wil gaan geven... Geen flauw idee dus
Ean past dus nog niet op de loopfiets geen idee hoe groot elise is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zou een loopfiets nemen. Daar kan ze direct iets mee. Trappers lukt voorlopig nog niet gok ik.
Of je moet duwen met een duwstang.
Oh, de herkenning! Wij hebben precies hetzelfde inderdaad, dat eindeloos maar proberen en het dra-ma als het niet lukt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Daan heeft ook een humeurtje. Hij probeert vanalles, en als het dan niet lukt (ergens opklimmen, een deur openmaken die ik dichthoud), dan gaat de sirene aan. En dan net zolang proberen tot het wel lukt. Als het dan echt niet wil, dan valt hij dramatisch op de grond, doet zijn armen over elkaar en gaat zitten mokken.. Ik geloof dat ze zo veel leren, maar voor de gezelligheid is het effe minder
Je kunt er wel beroerd van zijn, maar of je er koorts van kunt krijgen weet ik niet. Ean loopt al even en vrij stabiel ook. We gaan we oefenen met vallen op bed ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat op schoot slapen is wel lief..
Dat doorvallen is denk ik een stukje stabiliteit? Dat ze hun romp beter omhoog kunnen houden, het is hier beter nu Daan ook loopt. Of hij vangt het op met zijn armen. Geen idee of je daarbij kunt helpen, naast lekker bewegen..
Daan ligt er ook weer in. Alleen nog wat verhoging. Hopelijk slaapt hij dat er nu uit. Hij is vrolijker sinds zijn poepluier vanochtend. Kan dat zo dwars zitten dat het koorts geeft? Nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |