Ohhh dacht al.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:54 schreef bitterend het volgende:
Neenee geen 2 weken korts, maar wel dunnere poep, af en toe verhoging, veel bijten op dr vingers en veeeeel willen sabbelen aan mijn borst.
Kyara![]()
fantastisch!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean mocht bij mijn moeder op het aanrecht zitten en wil dit dus thuis ook continu. Nu kan het best geen bovenkastjes maar ik heb geen zin uren in de keuken te staan.
Goed nieuws van Anouk.
Oeiquote:Op zondag 21 april 2013 22:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier een kotsende ean bij de Chinees over mij, de tafel en de vloer. Erg lief van d'r dat ze zo loyaal naar mij is, maar dit hoefde echt niet. Ze slaapt al vanaf 18:45 geen idee wat het was geen koorts oid.
Wat knap van d'rquote:Op zondag 21 april 2013 22:24 schreef Sannne het volgende:
[..]
OeiDat zijn van die momenten.. Weg etentje
Beterschap voor haar!
Elise helemaal opgeknapt! Vandaag superlief geweest op een verjaardag. Iedereen is zo gek op drEr waren ook andere kindjes maar die gaan zo hun eigen gang.. Elise is in vergelijking met die kinderen zo enorm sociaal, ze betrekt iedereen bij haar spel en toch kan ze ook heel goed alleen spelen, ze komt alleen tussendoor iedereen even een knuffel geven of iets vertellen. TROTS!!!!
Zeer herkenbaarquote:Op zondag 21 april 2013 22:32 schreef Sannne het volgende:
Herkennen jullie dit:
Als Elise echt enorm moe is (hele dag buiten gespeeld, nog herstellende van haar ziek zijn, kort slaapje), zo moe dat ze om 7 uur omvalt, slaapt ze slecht! Elke keer wakker en huilen en dan wel meteen weer in slaap vallen, maar dan slaapt ze zo onrustig. Een of twee keer per nacht moet ik dan naar haar toe om haar muziekje aan te zetten..
Als het een gewone rustige dag is geweest dan slaapt ze 's nachts veel beter!
Raar toch? Als ik moe ben val ik neer om me niet meer te bewegen de volgende uren.
Zoveel te verwerken ofzo?
Ja, z'n papa whatsappte vandaag dat de koorts voorbij is. Ik mis hem nog wel net zo hardquote:
Tsja, Daan is een paar maand geleden uit de box geklommen/gevlogen. Dat ding is er dus in januari uit gegaan..quote:Op maandag 22 april 2013 10:08 schreef PureEvil het volgende:
hier ook 00.30 en toen 's nachts werd ze nog een keer toen hebbe we maar ff zitten knuffelen![]()
Ze wil trouwens bijna niet meer in de box...Meer mensen daar last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |