SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docs
[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 19-04-2013 19:27:00 ]![]()
Er zit blijkbaar een knop bovenaan het topic als ie vol is. Ik wist ook niet hoe het moest, maar het lijkt goed te zijn gegaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:57 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Ja ik ben geweest! 3x5 minuten gelopen![]()
Ohh help ik heb de laatste post. Kan iemand een nieuw topic openen? Geen idee hoe ik dat moet doen![]()
Goed dat je toch gelopen hebt!!![]()
Gelukkig! Een nieuw topic. Zag later dat ik ook een nieuw topic had kunnen openen. Was nog nooit de laatste poster geweest.
Maargoed.. Ik ben gegaan hoor. En achteraf helemaal blij dat ik ben geweest.![]()
Grappig is dat hè? Ik heb althans echt nog nooit spijt gehad dat ik ben gegaan. Wel eens spijt gehad dat ik níet ben gegaan.![]()
Conclusie: Altijd gaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Gogo83 het volgende:
Grappig is dat hè? Ik heb althans echt nog nooit spijt gehad dat ik ben gegaan. Wel eens spijt gehad dat ik níet ben gegaan.
F means you're fucked![]()
Waar ga je lopen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Beau87 het volgende:
9 juni komt ook echt al dichterbij. Dan heb ik mijn errste 5km loop. Spannend..![]()
Ik zeg: Ekiden! 6 Juli in Rotterdam, mooie combinatie met een evenement, genoeg tijd om elkaar te spreken en iedereen kan lekker op zijn eigen tempo 5; 7,195 of 10 km lopen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef Levitas het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk eens een echte FOK! Hardloop meet doen? Ik geloof dat er al eens over gesproken is, maar weet niet of er echt al concrete plannen zijn.. Mij lijkt het eigenlijk wel heel erg leuk om ook eens gezichten te krijgen bij alle namen, naast gewoon met z'n allen onze hobby/passie delen
Of ben ik nu te voorbarig met mijn ca. 1,5 maand hardloop-topic-deelnemer? :p
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mooi, mijn idee is om begin juni in te schrijven en dan moeten we ook al over teamindeling nadenken, maar dat is nog ver weg. Maar we hebben denk ik wel minimaal 2 teams vol (team is 6 personen en 11 mensen hebben nu aangegeven dat ze erbij zullen zijn en 3 mensen onder voorbehoud), maar eigenlijk denk ik dat we wel 3 of 4 teams vol zouden kunnen krijgenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef Quoi het volgende:
Ik ben trouwens zeker weten bij de Ekiden. For sureStart die inschrijving binnenkort?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Misschien wil ik ook wel mee doen. Ik was nog op zoek naar een mooie 5 kilometer eind juni/begin juli..![]()
Lijkt me heel leuk! We volgen dus gewoon een beetje jouquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, mijn idee is om begin juni in te schrijven en dan moeten we ook al over teamindeling nadenken, maar dat is nog ver weg. Maar we hebben denk ik wel minimaal 2 teams vol (team is 6 personen en 11 mensen hebben nu aangegeven dat ze erbij zullen zijn en 3 mensen onder voorbehoud), maar eigenlijk denk ik dat we wel 3 of 4 teams vol zouden kunnen krijgen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:19 schreef Gogo83 het volgende:
Misschien wil ik ook wel mee doen. Ik was nog op zoek naar een mooie 5 kilometer eind juni/begin juli..Je staat meteen op de lijst
Mossel is er ook bij, dus had eigenlijk al stiekem in mijn achterhoofd dat jij ook nog mee ging doenIs goed, dat ging vorig jaar ook goedquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Lijkt me heel leuk! We volgen dus gewoon een beetje jou
Dan had jij dat idee eerder dan ik zelf.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Je staat meteen op de lijst
Mossel is er ook bij, dus had eigenlijk al stiekem in mijn achterhoofd dat jij ook nog mee ging doen![]()
![]()
Niet van Fok! neequote:
En inmiddels heb ik toch ook al met heel wat mensen in dit topic kennis gemaakt
En E.T. natuurlijk ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik doe misschien ook wel mee aan de Ekiden.
True. Ik heb alleen pas daar getraind en werd een beetje zenuwachtig van dat achter elkaar lopenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:31 schreef YUR het volgende:
Ik ben nog steeds in dubio over die Ekiden.... De Kadeloop is ook zo leukMaar hij zit natuurlijk ook in het runcircuit
![]()
![]()
Hehe, de kinderen weten straks niets anders meer dan hardlopenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die moet dan gewoon mee natuurlijk
Dat achter elkaar lopen is inderdaad niet ideaal, maar het is toch ook wel weer bijzonderquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
True. Ik heb alleen pas daar getraind en werd een beetje zenuwachtig van dat achter elkaar lopenMaar hij zit natuurlijk ook in het runcircuit
Straks weer even een rondje rennen. Wat voor kleding raden jullie vandaag aan? Lange/korte broek, shirt/lang?
Ik heb het zelf nooit zo snel koud, maar wil natuurlijk niet ziek worden![]()
![]()
Misschien moeten we die dan maar eens een paar uurtjes aan oma uitbesteden. Hebben we ook eens rustig de tijd voor een praatje zonder "gaan we al naar huiuihuiuis".quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, de kinderen weten straks niets anders meer dan hardlopen![]()
lang shirt, korte broek denk ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:46 schreef GuitarJJ het volgende:
Straks weer even een rondje rennen. Wat voor kleding raden jullie vandaag aan? Lange/korte broek, shirt/lang?
Ik heb het zelf nooit zo snel koud, maar wil natuurlijk niet ziek worden![]()
![]()
Je wordt niet ziek van kou!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:46 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb het zelf nooit zo snel koud, maar wil natuurlijk niet ziek worden
***![]()
Nou zet ons er maar bij voor de Ekiden. Mij voor 10KM, eloise mag zelf beslissen *kijkt grootmoedig*![]()
Ik had ergens ook gezegd 'ik doe mee' maar meteen weer weggehaaldwant toen ik naar het lijstje keek had ik het idee dat er veel meer ervaren lopers lopen.
***![]()
Afstand bekijk ik nog even.. Als alles goed gaat, moet 10km dan te doen zijn.. maar ik hou graag een slag om de arm![]()
Overigens gaan de kinderen wel gewoon mee, de week erna zijn ze ook al de hele dag onder de pannen omdat papa en mama dan naar Robbie Williams gaan![]()
Maar met zoveel Fokkers en grote groep enzo gaat dat vast wel goed komen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Daar heb je gelijk in, alhoewel je weerstand er wel minder van kan worden.quote:
Waarom zie je eigenlijk op veel hardloopsites staan dat je pas vanaf 14/15 graden een korte broek 'mag' dragen?![]()
ik had vanmorgen met 7,5 graad toch gewoon een korte tight aan hoor![]()
Wel m'n lange mouwen aangedaan ipv korte
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nee je wordt ziek van de bacterie of het virus. maar als je lichaam de energie niet had gestoken in het warm maken van je lichaam vanwege de kou, dan had het zich beter kunnen verdedigen tegen de ziektequote:Dus indirect..........
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Zondag mijn eerste halve marathon, ik heb er zin in! Ik ga proberen om onder de 1:55:00 te eindigen. Nog goede tips voor de voorbereiding? Ik heb de hele week al pasta of rijst gegetenEn maar één keer getraind deze week, dat is ook wel apart
![]()
![]()
Ja, als we elkaar dan nog mislopen, weet ik het ook niet meer...quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef Quoi het volgende:
Ik ben trouwens zeker weten bij de Ekiden. For sureStart die inschrijving binnenkort?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lijkt me ook echt wel heel leuk, alleen nog even afwachten wanneer mijn vriendin haar verjaardag kan vieren. Ze is de 3e dan jarig, maar ze wil het misschien wel een weekje naar achter verplaatsen zodat ik kan rennen..quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, als we elkaar dan nog mislopen, weet ik het ook niet meer...![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, als we elkaar dan nog mislopen, weet ik het ook niet meer...![]()
![]()
![]()
Ik zie dit al voor me op een wandtegelquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt wel heel leuk, alleen nog even afwachten wanneer mijn vriendin haar verjaardag kan vieren. Ze is de 3e dan jarig, maar ze wil het misschien wel een weekje naar achter verplaatsen zodat ik kan rennen..
Echte liefde is...
Je verjaardag op een andere dag vieren zodat je vriendje kan gaan rennen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou zet ons er maar bij voor de Ekiden. Mij voor 10KM, eloise mag zelf beslissen *kijkt grootmoedig*Goed bezig, staat genoteerd. Afstanden zet ik erbij, maar kan nog geen garanties geven. En met de kids moet het goedkomen, zeker als we zorgen dat jullie niet tegelijk lopen, dan is er altijd 1 ouder bij
Ervaring doet er niet toe, vorig jaar liepen er 2 mensen in het Fok! team hun eerste wedstrijd bij de Ekiden, als je echt voor een snelle tijd met het team mee wil doen, dan moet je een ander team zoeken, want iedereen loopt hier op zijn eigen niveau, dus dat mag geen excuus zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had ergens ook gezegd 'ik doe mee' maar meteen weer weggehaaldwant toen ik naar het lijstje keek had ik het idee dat er veel meer ervaren lopers lopen.
Gewoon op zondag vieren, doe ik ook, ben zelf de 4e jarigquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt wel heel leuk, alleen nog even afwachten wanneer mijn vriendin haar verjaardag kan vieren. Ze is de 3e dan jarig, maar ze wil het misschien wel een weekje naar achter verplaatsen zodat ik kan rennen..
Maar nog niet het beste paard van stal, dus mocht ik meedoen met ekiden dan moet jij ook maar komenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet van Fok! nee
En inmiddels heb ik toch ook al met heel wat mensen in dit topic kennis gemaakt
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh cool! Ik wist niet dat je in Runkeeper ook vantevoren een route kon uitstippelen. Ik dacht alleen dat je gelopen routes op kon slaan
Het voordeel is dat je "Snap to roads" aan kunt zetten en de route dus ook echt met een vloeiende lijn door straten loopt, i.p.v rechte lijnen van punt naar punt, waardoor je dus een veel accuratere afstand krijgt
Net een mooie route uitgestippeld voor a.s zondag, 11.5km op het programma. Toevallig is de route exact 12km. Ga die 11,5km killen en de komende weken zal de afstand weer vrij vlot verlegd worden met - als het goed is - eind mei de 15km grens gepasseerd
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/route/2019607![]()
Mij mag je ook ovb zetten bij Ekiden. (dacht dat ik dat al had doorgegeven)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
JA! Gezellig!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:19 schreef Gogo83 het volgende:
Misschien wil ik ook wel mee doen. Ik was nog op zoek naar een mooie 5 kilometer eind juni/begin juli..
En jullie ook al! Zo veel bekendenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou zet ons er maar bij voor de Ekiden. Mij voor 10KM, eloise mag zelf beslissen *kijkt grootmoedig*
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga Schwetsenegger, E.T. en Daywalk3r toevoegen in de OP bij de Ekiden.Ik heb ook nog nooit eerder zoiets gedaan! Dus je zou echt niet de enige minder ervaren loper zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Voeden zich vooral ná het hardlopen, als alle endorfines vrij zijn gekomen. Velen die hen ontmoet hebben kampen nu met blessures.Ja doei.![]()
Ai, hier WOGquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren was trouwens best een kleine troosteloze ALV met weinig interactie tussen bestuur en ledenIk zit me nu te bedenken hoe we in hemelsnaam wat meer spirit in de tent gaan krijgen....
![]()
Er zijn in korte tijd erg jonge en ambitieuze leden bijgekomen, maar die moeten we niet even snel weer gaan kwijtraken...
Ik kan waarschijnlijk die kar niet alleen trekken, maar we gaan het proberen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Voeden zich vooral ná het hardlopen, als alle endorfines vrij zijn gekomen. Velen die hen ontmoet hebben kampen nu met blessures.![]()
![]()
![]()
True story.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Voeden zich vooral ná het hardlopen, als alle endorfines vrij zijn gekomen. Velen die hen ontmoet hebben kampen nu met blessures.![]()
Wel zonde dat ze zo ermee omgaan zegquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:10 schreef Quoi het volgende:
Gisteren was trouwens best een kleine troosteloze ALV met weinig interactie tussen bestuur en ledenIk zit me nu te bedenken hoe we in hemelsnaam wat meer spirit in de tent gaan krijgen....
![]()
Er zijn in korte tijd erg jonge en ambitieuze leden bijgekomen, maar die moeten we niet even snel weer gaan kwijtraken...
Ik kan waarschijnlijk die kar niet alleen trekken, maar we gaan het proberenGelukkig hebben ze jou!
@Mo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ai, hier WOGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben wat dat betreft mensenschuw, terwijl ik een hartstikke sociaal dier ben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:58 schreef streamnl het volgende:
Lijkt mij wel apart om jullie allemaal in real life te ontmoeten.
![]()
Gezellig, maar apart...
Mobloem![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ai, hier WOGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lastige beslissing hats, ben er zelf ook nog niet helemaal uit.
Zit me nu door Merleau-Ponty heen te worstelen, en net als ik denk dat ik 'm snap ben ik 'm weer kwijt
Ja doei.![]()
Spannend!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:06 schreef Masch1980 het volgende:
Zondag mijn eerste halve marathon, ik heb er zin in! Ik ga proberen om onder de 1:55:00 te eindigen. Nog goede tips voor de voorbereiding? Ik heb de hele week al pasta of rijst gegetenEn maar één keer getraind deze week, dat is ook wel apart
***![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:22 schreef Quoi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zet mij er ook maar bij, bij de Ekiden.
Tig meets gedaan al, maar dit is wat anders dan terras-hangen en gezellig doen.![]()
***![]()
Dan gaan we al naar 3 teams!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Opmerkelijk wel. In alle reeksen waar ik post zijn de meets gaan boomen na mijn emigratie. Zet te denken.Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Opmerkelijk wel. In alle reeksen waar ik post zijn de meets gaan boomen na mijn emigratie. Zet te denken.
Ik had jou ook nog (ovb) staan, maar hoorde je er niet meer over, dus vandaar...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Opmerkelijk wel. In alle reeksen waar ik post zijn de meets gaan boomen na mijn emigratie. Zet te denken.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Toegevoegd aan de OP! Leuk dat je ook mee doet!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Tig meets gedaan al, maar dit is wat anders dan terras-hangen en gezellig doen.![]()
![]()
![]()
Daar is totaal niets mis mee. Dat is mijn vrouw ook en ik had er geen betere kunnen treffen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft mensenschuw, terwijl ik een hartstikke sociaal dier ben.
Mobloem![]()
Wat ik raar vind bij mij, is dat ik normaal totaal niet verlegen ben. Zou ook apart zijn als service monteur en straks als docent
@Moblo![]()
Volgens mij is het niet onverstandig als je even met je neus uit de boeken gaat. En even frisse lucht gaat happen![]()
![]()
Ik miste nog een aantal namen in de OP, misschien moet je het lijstje van mij een paar posts terug even checken...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:39 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Toegevoegd aan de OP! Leuk dat je ook mee doet!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gezellig doen op een terrasquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Maarwilikwelhoor
Mochten jullie nou nog een persoon tekort komen, wandel ik wel 5 km![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Allemaal enge mensen, vooral GotC en YUR.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Stiekem zijn het vampiers. Die rennen op het bloed van anderen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Voeden zich vooral ná het hardlopen, als alle endorfines vrij zijn gekomen. Velen die hen ontmoet hebben kampen nu met blessures.quote:![]()
![]()
Super, hou het achter de handquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig doen op een terras![]()
Maarwilikwelhoor
Mochten jullie nou nog een persoon tekort komen, wandel ik wel 5 km
Poeh. Marathonrenners ftw, maar als je plant er 5.5uur over te gaan doen... een marathon is al lang, maar dan ook nog 5.5 uur? Vloeken in de kerk misschien dit, maar het lijkt me een complete kwelling. Ik verwacht zoiets ook niet in 4 uur te doen met mijn tempo, maar 5.5 uur!![]()
Ja doei.![]()
Ik vind het verhaal van Christophe Lemaitre erg interessant in de Runnerswold.
Ben ook erg benieuwd wat zijn uiteindelijke topprestatie gaat worden.![]()
Ekiden boksquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Jij moet die 5 wandelkilometers van GotC natuurlijk compenserenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef YUR het volgende:
Ik voel de druk nu wel groter worden op de een of andere manier![]()
![]()
Voor hoe kut ik me voelde de afgelopen 2 dagen heb ik eigenlijk een verrassend lekkere 6KM gelopen.
Geen top tijd, zeker niet maar zonder al te veel inspanning toch een krappe 6m/km en hartslag onder de 170 gemiddeld gehouden.![]()
Tja, als je die kadeloop wil gaan doen, moet je hem ook wel winnen, anders verkies je hem toch niet boven de ekidenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef YUR het volgende:
Ik voel de druk nu wel groter worden op de een of andere manier
Volgens mij is ie nu volledig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik miste nog een aantal namen in de OP, misschien moet je het lijstje van mij een paar posts terug even checken...![]()
Zou je hatseflats willen veranderen naar hatsaflatsquote:?
Volgens mij moet je even naar buiten inderdaad. zei degene die net een mailtje wilden sturen naar een Chinese leverancier of ze voortaan bubbeltjesplastic willen gebruiken dat je wel kunt knappenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je moet 't ook even uitspreken, voor het volledige gevoel.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
Dan gaan we al naar 3 teams!Ik heb nu bijna zoiets van -ik mag niet achterblijven- en leuk om eens de gezichten te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zou je hatseflats willen veranderen naar hatsaflats?
[..]
Volgens mij moet je even naar buiten inderdaad. zei degene die net een mailtje wilden sturen naar een Chinese leverancier of ze voortaan bubbeltjesplastic willen gebruiken dat je wel kunt knappen![]()
!
Ja doei.![]()
Dan sta je bij deze op de ovb lijstquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:02 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna zoiets van -ik mag niet achterblijven- en leuk om eens de gezichten te zien.
Whoops! Aangepast.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zou je hatseflats willen veranderen naar hatsaflats?
![]()
Klinkt goed! Even thuis in de agenda nog kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan sta je bij deze op de ovb lijstIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kun je mij ook ovb zetten? Moet nog even kijken of het gaat lukken, het is tenslotte niet om de hoek. Maar het lijkt me erg gezellig met zo'n grote groep!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan sta je bij deze op de ovb lijst![]()
In dat geval moet ik ook naar buiten.... Ik probeer eigenlijk al vanaf 13:00 een opsomming in een document te krijgen met styles voor een inhoudsopgave. Het lukt me niet![]()
![]()
Gelukkig heb ik een gezellig 2e scherm![]()
![]()
Ik heb een contactberoep bij uitstek als toezichthouder. Maar dat is toch weer andersquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:39 schreef streamnl het volgende:
[..]
Daar is totaal niets mis mee. Dat is mijn vrouw ook en ik had er geen betere kunnen treffen.
Wat ik raar vind bij mij, is dat ik normaal totaal niet verlegen ben. Zou ook apart zijn als service monteur en straks als docent![]()
![]()
Mocht de afstand echt een probleem zijn en er mensen een slaapplaats nodig hebben, zou dat eventueel wel kunnen hoor, maar laat dat wel op tijd wetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je mij ook ovb zetten? Moet nog even kijken of het gaat lukken, het is tenslotte niet om de hoek. Maar het lijkt me erg gezellig met zo'n grote groep!
Ja doen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:02 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna zoiets van -ik mag niet achterblijven- en leuk om eens de gezichten te zien.
***![]()
Ow, ik heb vanmorgen een outfit gekochteen mannenshirt, want de vrouwen XL paste wel, maar voelde me net een rolmops... De mannenshirts zitten losser
En een 3/4 broek, maar dan wel dames. En gek genoeg pas dan L, terwijl ik echt maat 52 heb van broekmaat. Maar goed, ik ben van katoen af en dat is fijn met weer boven de 10 graden
![]()
![]()
Zo ver is het voor mij ook weer niet. Maar met de trein enzo komen er een hoop kosten bij. Dus als jullie gaan inschrijven zal ik definitief beslissenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mocht de afstand echt een probleem zijn en er mensen een slaapplaats nodig hebben, zou dat eventueel wel kunnen hoor, maar laat dat wel op tijd weten![]()
![]()
Ik weet ook niet of er nog iemand in de buurt van Ermelo woont, maar als ik kan dan ga ik met de auto en kunnen er natuurlijk ook mensen mee met mij. Mits het niet te ver uit de route ligt..
Wat GotC zegt dus..![]()
![]()
Misschien is het ook handig als er achter degene die sowieso met de auto gaan en die het niet erg vinden om meer mee te nemen, de regio neer te zetten waar die persoon woont.
Dan kan er onderling afspraken gemaakt worden met carpoolen.![]()
quote:quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik weet ook niet of er nog iemand in de buurt van Ermelo woont, maar als ik kan dan ga ik met de auto en kunnen er natuurlijk ook mensen mee met mij. Mits het niet te ver uit de route ligt..
Wat GotC zegt dus..![]()
![]()
![]()
Wordt wel boeiend dan, want aangezien veel van ons elkaar niet kennen moet je wel even goed onthouden aan wie je de sjerp-dinges door geeft!![]()
***![]()
Waarschijnlijk degene die voorover gebogen in de start houding staat met zijn arm naar achter gestrekt en grijphandjes heeft. En niet degene die net een slok van zijn speciaalbiertje/aquarius neemtquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
Wordt wel boeiend dan, want aangezien veel van ons elkaar niet kennen moet je wel even goed onthouden aan wie je de sjerp-dinges door geeft!![]()
.
![]()
Ja. Maar er zijn toch meer teams tegelijk aan het lopen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk degene die voorover gebogen in de start houding staat met zijn arm naar achter gestrekt en grijphandjes heeft. En niet degene die net een slok van zijn speciaalbiertje/aquarius neemt.
***![]()
Lol ohjah, daar was ik net ook al over aan t denken, iets te laatquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja. Maar er zijn toch meer teams tegelijk aan het lopen..
Moeten we van tevoren even goed de groepen leren kennen en afspreken wie na wie rent... En die dan weer goed onthouden inderdaad![]()
![]()
Iedereen hoeft maar 1 gezicht te onthouden: degene aan wie hij/zij het stokje geeft. Ik schat in dat we dat wel kunnenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lol ohjah, daar was ik net ook al over aan t denken, iets te laat.
Moeten we van tevoren even goed de groepen leren kennen en afspreken wie na wie rent... En die dan weer goed onthouden inderdaadIs het een stokje trouwens, of een lintje?
* Quoi gaat even neuzen in de foto's van vorig jaar
/edit: die stonden toch ergens?![]()
Met de benen in de fietstassen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je gaat achterop de bagagedragert ja?![]()
![]()
Ik begin ook te twijfelen na alle aanmeldingen hier opeensik zie dat er verschillende afstanden gelopen moeten worden. Als (ik herhaal, als
) ik mee wil doen, kan ik echt nog niet meer dan 5 km. Ik zie alleen best wel redelijke tijden bij vorig jaar en daar word ik een beetje onzeker van
![]()
Vanmorgen geen saldo toen ik wilde betalen bij AH op het stationmaar daar is een goed reden voor: geld voor de marikenloop is afgeschreven
![]()
![]()
Het laatste rondje van week 4/7 achter de rug, 8 + 10 + 8.![]()
Dit keer in een bos, wat wel eventjes wennen was (mul zand en wat heuveltjes):
http://www.endomondo.com/workouts/178717428/1836758![]()
Goed bezig!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Het laatste rondje van week 4/7 achter de rug, 8 + 10 + 8.![]()
Dit keer in een bos, wat wel eventjes wennen was (mul zand en wat heuveltjes):
http://www.endomondo.com/workouts/178717428/1836758![]()
Mr Q komt straks lekker naar mijn werk in Leiden. Hapje doen en dan doet hij de Singelloop. Ofwel: weer een hardloop-gerelateerd avondje. En morgen wéér! En dat zonder zelf te lopen![]()
Woeha!![]()
Je kent mequote:Op vrijdag 19 april 2013 16:35 schreef Quoi het volgende:
Ja, je zou er spontaan faalangst van krijgen. Of faalkramp
ik heb net een (geleende) Runner's world gelezen. Het gaat wel heel erg over marathons en professioneel hardlopen... Ik vind dat jammer, zou liever tips lezen ofzo over hoe je beter kunt hardlopen enzo. Bestaat dat ook?![]()
Ook! Nu staat er bijvoorbeeld een stukje in over lopen voor je plezier, zonder echt een prestatiegericht doelhet wisselt per keer en het is aardig divers
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nouja, wel een paar, en je kunt er wel wat uithalen, maar erg veel marathon. Ik heb nu die van april geleend![]()
![]()
Die van mei heeft veel minder professionele dingen erin staanquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:51 schreef Twinky het volgende:
Nouja, wel een paar, en je kunt er wel wat uithalen, maar erg veel marathon. Ik heb nu die van april geleend![]()
![]()
Overigens had ik vandaag voor het eerst het gevoel dat mijn nieuwe schoenen en ik elkaar volledig gaan begrijpen.![]()
Water.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Weten we hier nog een leuk hardloop gerelateerd cadeautje voor 12,50?Ja doei.![]()
Okay, dan ga ik vragen of ik die ook mag lenenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Die van mei heeft veel minder professionele dingen erin staan![]()
![]()
Sokken? En als je het budget iets oprekt fijnere sokkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Weten we hier nog een leuk hardloop gerelateerd cadeautje voor 12,50?![]()
![]()
er zijn voor dat geld vast wel (kook)boeken te vindenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Weten we hier nog een leuk hardloop gerelateerd cadeautje voor 12,50?F means you're fucked![]()
Boek?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Weten we hier nog een leuk hardloop gerelateerd cadeautje voor 12,50?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Waterfles / bidon hand-ding?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.runnersweb.nl/Abonnement/Abonnementen-NL.htmquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wordt een beetje moe van Garmin Support. Ipv te supporten wimpelen ze je af. Faalhazen. Probeer het eens, je hebt een klant die 300+ euro uitgeeft aan je producten, een duidelijk probleem meldt voor drie verschillende browsers en dan zeg je "Ja, we hebben daar geen ervaring mee ennuh.. mja" Eikels.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:37 schreef Quoi het volgende:
Mr Q komt straks lekker naar mijn werk in Leiden. Hapje doen en dan doet hij de Singelloop. Ofwel: weer een hardloop-gerelateerd avondje. En morgen wéér! En dat zonder zelf te lopen![]()
Woeha!
Zin in!
FF kort knallen.
Feyenoord!!! * Barça![]()
Ik had hetzelfde probleem wel in FF. Toen kwamen ze ook al met een non-reden. Gelukkig werkt Chrome hier wel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:05 schreef slacker_nl het volgende:
Ik wordt een beetje moe van Garmin Support. Ipv te supporten wimpelen ze je af. Faalhazen. Probeer het eens, je hebt een klant die 300+ euro uitgeeft aan je producten, een duidelijk probleem meldt voor drie verschillende browsers en dan zeg je "Ja, we hebben daar geen ervaring mee ennuh.. mja" Eikels.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben ook niet een heel klein beetje competitief trouwens, zelfs voor mezelf.. Zat vandaag op het werk even te bedenken wat ik vanavond voor training zou gaan doen en toen dacht ik weer aan ik geloof de training van de_kluizenaar. Die een kilometer PR had gelopen.
Dus ik heb maar even besloten om zometeen na een uurtje rust maar even mijn 1000 meter tijd aan te vallen. Meteen ging mijn hartslag met 10 punten omhoog omdat ik het spannend vind en of ik wel een goede tijd kan neerzetten enzo..![]()
Ook als ik aan de wedstrijd van volgende week denk krijg ik helemaal kriebels en spanning, gekkenhuis. Dat wordt volgende week zaterdag niet slapen, weet ik nu al.![]()
Iemand wat goede tips om dat ietwat rustiger te benaderen allemaal?![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben ook niet een heel klein beetje competitief trouwens, zelfs voor mezelf.. Zat vandaag op het werk even te bedenken wat ik vanavond voor training zou gaan doen en toen dacht ik weer aan ik geloof de training van de_kluizenaar. Die een kilometer PR had gelopen.
Dus ik heb maar even besloten om zometeen na een uurtje rust maar even mijn 1000 meter tijd aan te vallen. Meteen ging mijn hartslag met 10 punten omhoog omdat ik het spannend vind en of ik wel een goede tijd kan neerzetten enzo..![]()
Ook als ik aan de wedstrijd van volgende week denk krijg ik helemaal kriebels en spanning, gekkenhuis. Dat wordt volgende week zaterdag niet slapen, weet ik nu al.![]()
Iemand wat goede tips om dat ietwat rustiger te benaderen allemaal?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Beste tip, everquote:![]()
Gewoon rustig ademhalen![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Zal alleen niet al te best zijn voor de prestaties..![]()
Best wel een goed idee trouwens! PR-etjes lopen op korte de afstandenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Iemand wat goede tips om dat ietwat rustiger te benaderen allemaal?
Die kriebels en spanning enzo. Waar ben je bang voor?![]()
Ik ga eens kijken of hier wat van klopt. Een gemiddelde voorspelling van 3.14 op de 1000m. Kijken of ik daar in de buurt van kan komen.
![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zin in!
FF kort knallen.![]()
Het is niet echt dat ik ergens bang voor ben, denk ik. Maar ik heb er gewoon zó veel zin in en ik leg mezelf ook best iets te hoge verwachtingen voor. Dan ga ik alle situaties die kunnen gebeuren in mijn hoofd afspelen. Voor de wedstrijd ook altijd heel veel adrenaline, wat opzich ook wel goed is. Maar dat ik niet slaap van tevoren is wel lastig soms..quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:53 schreef Manual het volgende:
[..]
Best wel een goed idee trouwens! PR-etjes lopen op korte de afstanden
Die kriebels en spanning enzo. Waar ben je bang voor?![]()
![]()
Wat kan helpen is misschien alvast jezelf als het ware de actie zien uitvoeren die voor je ligt. Doorloop het parcours, voel je rustige ademhaling, je goede benen die het makkelijk aankunnen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Iemand wat goede tips om dat ietwat rustiger te benaderen allemaal?
Als het moment dan daar is, dan heb je het al "een paar keer gedaan".
Heb vertrouwen in jezelf en ga het doen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het ergste wat er kan gebeuren is dat je tijd minder goed is dan voorgaande keren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het is niet echt dat ik ergens bang voor ben, denk ik. Maar ik heb er gewoon zó veel zin in en ik leg mezelf ook best iets te hoge verwachtingen voor. Dan ga ik alle situaties die kunnen gebeuren in mijn hoofd afspelen. Voor de wedstrijd ook altijd heel veel adrenaline, wat opzich ook wel goed is. Maar dat ik niet slaap van tevoren is wel lastig soms..
Het is niet je laatste wedstrijd toch? Misschien dat je meer nadruk zou kunnen leggen op het plezier wat je eraan beleeft.![]()
Succes!quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zin in!
FF kort knallen.![]()
Ze willen er niet eens naar kijken, tis wel reden voor mij om te gaan nadenken over een andere horlogefabrikant voor als ik ooit afscheid ga nemen van m'n 610.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem wel in FF. Toen kwamen ze ook al met een non-reden. Gelukkig werkt Chrome hier wel.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dit!quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef Manual het volgende:
[..]
Misschien dat je meer nadruk zou kunnen leggen op het plezier wat je eraan beleeft.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is wel erg slecht ja. Voor die prijs verwacht je inderdaad ook goede klantenservice.. Ik krijg niet volgende week, maar die week erop (dus week van 23 - 29 april) m`n Timex horloge. Ben zo benieuwd hoe die gaat bevallen, maar wat duurt dat nog langquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:05 schreef slacker_nl het volgende:
Ik wordt een beetje moe van Garmin Support. Ipv te supporten wimpelen ze je af. Faalhazen. Probeer het eens, je hebt een klant die 300+ euro uitgeeft aan je producten, een duidelijk probleem meldt voor drie verschillende browsers en dan zeg je "Ja, we hebben daar geen ervaring mee ennuh.. mja" Eikels.
//Edit
Wat een toeval! Ik krijg serieus net precies een mailtje dat m`n horloge verzonden is. Verwachte bezorgdatum:
Za 20 april 2013 10:00 - 16:00. Morgen de hele dag werken, dus grote kans dat ik het pakketje mis. En de afzender is een bedrijf waar ik morgen post moet bezorgen
[ Bericht 5% gewijzigd door Levitas op 19-04-2013 19:23:40 ]![]()
Doe ik! In de OP althans, volgens houdt MaleDuck ook nog een lijstje bij.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef GlenHighland het volgende:
Die Ekiden..... lijkt me stiekem toch ook wel heel leuk![]()
Mag ik er ook bij?Je stond er al bij.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zet mij er ook maar bij die ekiden.![]()
![]()
Hey! 613 check, ik doe mijn best om aan te moedigen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zin in!
FF kort knallen.
Singelloop net gestart, wow wat massaal! Zit op een bruggetje in de zonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maarreuh.. dat Ekiden he.. verdien je daar nog een medaille bij ofzo?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het is dat ik 1 juli terug kom van een maandje thailand en ik dan niet denk in staat te zijn om mee te doen aan de ediken maar lijkt me leuk om met de volgende editie mee te doen![]()
![]()
Ook supporters kunnen we gebruikenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:56 schreef Claire-l het volgende:
Het is dat ik 1 juli terug kom van een maandje thailand en ik dan niet denk in staat te zijn om mee te doen aan de ediken maar lijkt me leuk om met de volgende editie mee te doen![]()
![]()
Dat doe ik ook zeker! Ik vind het heerlijk om te lopen, zelfs als het een keertje niet zo lekker gaat als altijd. Daarom vind ik het ook zo raar dat ik zoveel spanning heb. Maar vroeger kon ik trouwens ook al niet slapen als ik de dag erop jarig was of naar een pretpark ging. Kun je nagaan hoeveel plezier ik heb in lopen! Misschien is het ook wel gewoon een extreme vorm van voorpretquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef Manual het volgende:
[..]
Het ergste wat er kan gebeuren is dat je tijd minder goed is dan voorgaande keren.
Het is niet je laatste wedstrijd toch? Misschien dat je meer nadruk zou kunnen leggen op het plezier wat je eraan beleeft..
Net dat loopje gedaan, even wachten tot de Garmin eindelijk wil, dat Ant+ is niet echt stabiel. Maar ging best lekker![]()
![]()
Wordt ie nou weer tweede?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:52 schreef Quoi het volgende:
En daar kwam Vincent als 2e voorbij. Van wie ik de schoenen kocht bij RW!!F means you're fucked![]()
Als dat die grote kale vent is vind ik het sowieso al heel knap dat hij uberhaupt in de top 10 looptquote:![]()
![]()
Lekker gelopen vandaag, lekker weer ook, koeler dan eergisteren en gelukkig geen storm. Alleen vlakbij het eind liep 't pad even 'dood', daar zijn ze aan 't kappen enzo en kan je er soms ineens niet door (of moet je van 't pad af door de bushbush). Hinderlijk.
Maar ik geloof niets van die hartslagmeter, had 'm nu natter gemaakt (echt kletsnat) en ook flink strakker gedaan, maar nu bleef hij de hele afstand idioot hoge hartslag aangeven. Terwijl ik me echt niet stuk liep, praten kon gewoon, voelde niks bonzen oid, had voor m'n gevoel zonder enig probleem het dubbele kunnen lopen (mocht helaas vandaag niet van m'n schema'tje, want inderdaad een heerlijke avond). En ook 1x even een moment gestopt en pols gevoeld (da's die dip net voor 3km) en voelde niet super-snel.
Toch geeft 't een beetje een onrustig gevoel, of m'n hart wel in orde is. Als 'ie echt boven de 200 zit, zou ik dat toch moeten voelen, hart in de keel enzo zoals 't een enkele keer voelt als ik me wel kapot ren of fiets als ik de trein wil halen??? LOL, al die techniek... ik wilde niet eens speciaal een hartslagmeter, vnl voor de GPS enzo gekocht maar die band zat er bij, en nu zit ik daarmee te pielen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/178828482/9512995![]()
nee, dit is een klein negertje met een grote Afroquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als dat die grote kale vent is vind ik het sowieso al heel knap dat hij uberhaupt in de top 10 loopt
Is toch die jongen/man met die afro? Of waren het dreads?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als dat die grote kale vent is vind ik het sowieso al heel knap dat hij uberhaupt in de top 10 loopt[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey! 613 check, ik doe mijn best om aan te moedigen.
Singelloop net gestart, wow wat massaal! Zit op een bruggetje in de zonVet relaxed, dan kan je het wel mooi volgen! Al vond ik de wind best fris net, maar het zonnetje is wel lekker idd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ow ja... das net iets anders.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef YUR het volgende:
[..]
nee, dit is een klein negertje met een grote Afro![]()
morgen mijn eerste wedstrijd. Heb de laatste twee weken op mijn rustdagen last van mijn enkel. vooral als ik net uit bed kom of een tijdje niet beweegt heb zijn de eerste stappen vreemd en gevoelig. Bij het hardlopen heb ik nergens last van. Hoop dat het morgen ook goed gaat en dan komende week misschien eens een fysio raadplegen.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
(lees nu rest v.h. draadje pas door) Leuk dat er zoveel meelopen met de Ekiden, ik wil er ook wel bij!
En ik zie dat ik nog niet bij de Marikenloop sta, in Mei in Nijmegen. Dacht dat ik dat al wel een keertje had gemeld, maar misschien ben ik 't ook wel vergeten. TS, wil je mij daar ook bij zetten?
1
2MarikenloopStaatErAl]
Sheriam - 10k![]()
Hehe, net iets anders.
En bekertje voor mij!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/178837872/2368823
Wat kan een kilometer ontzettend lang duren! Ik startte iets te snel, zo'n beetje op mijn afsluitende 200 meter tempo. Dat hield ik dus niet de hele weg vol, op de helft ging het steeds iets minder snel, maar kon nog best wat tempo houden. Aan het eind helemaal kapot, hijgen en erg jammer dat ik mijn hartslagmeter vergeten was want dan had ik nu ook mijn max hartslag geweten waarschijnlijk. In ieder geval een respectabele 2'50 gelopen. Volgens de wedstrijdvoorspeller moet ik nu een marathon kunnen lopen in 2.33...
![]()
Toch wel leuk om af en toe zo'n klein 'wedstrijdje' erin te doen. Nu lekker rusten en voetbal kijken.
Ik had stiekem wel iets meewind![]()
![]()
Over kleine wedstrijdjes gesproken:
Ik was gevraagd om zondag op de 3000m op de baan in te vallen voor de club, maar ik kon alleen eventueel aan het begin van de middag. Nu blijkt het pas om 15:20 te zijn, dus heb ik maar vriendelijk bedankt. Hoe leuk ik het ook vind dat ze mij daarvoor gevraagd hebben, voor een minuut of 13 rennen ga ik niet een bierfestival afzeggen(plus dat ik dan kneiterhard laatste zou worden, omdat ik echt niet zo snel ben als 19-jarige meisjes die al vanaf hun achtste aan atletiek doen
)
O, en Jero:
Le fuuu wat snel!![]()
Mên wat wil ik koekjes en chips enzo snaaien (wat vrouwlief ook allemaal in huis gehaald heeft). Maar ik blijf maar "Lean Mean Running Machine Halve Marathon" als mantra in mijn hoofd roepen
![]()
![]()
Wees gerust over je hart, maar laat je hartslagmeter af. Hij klopt niet. Als ik je grafiekje zie fluctueert je hartslag belachelijk. Dat doet een hart niet. Zie ik bij niemand op Endomondo die een goeie hartslagmeter heeft. Ook niet bij mezelf.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef Sheriam het volgende:
Lekker gelopen vandaag, lekker weer ook, koeler dan eergisteren en gelukkig geen storm. Alleen vlakbij het eind liep 't pad even 'dood', daar zijn ze aan 't kappen enzo en kan je er soms ineens niet door (of moet je van 't pad af door de bushbush). Hinderlijk.
Maar ik geloof niets van die hartslagmeter, had 'm nu natter gemaakt (echt kletsnat) en ook flink strakker gedaan, maar nu bleef hij de hele afstand idioot hoge hartslag aangeven. Terwijl ik me echt niet stuk liep, praten kon gewoon, voelde niks bonzen oid, had voor m'n gevoel zonder enig probleem het dubbele kunnen lopen (mocht helaas vandaag niet van m'n schema'tje, want inderdaad een heerlijke avond). En ook 1x even een moment gestopt en pols gevoeld (da's die dip net voor 3km) en voelde niet super-snel.
Toch geeft 't een beetje een onrustig gevoel, of m'n hart wel in orde is. Als 'ie echt boven de 200 zit, zou ik dat toch moeten voelen, hart in de keel enzo zoals 't een enkele keer voelt als ik me wel kapot ren of fiets als ik de trein wil halen??? LOL, al die techniek... ik wilde niet eens speciaal een hartslagmeter, vnl voor de GPS enzo gekocht maar die band zat er bij, en nu zit ik daarmee te pielen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/178828482/9512995Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:26 schreef hatsaflats het volgende:
Over kleine wedstrijdjes gesproken:
Ik was gevraagd om zondag op de 3000m op de baan in te vallen voor de club, maar ik kon alleen eventueel aan het begin van de middag. Nu blijkt het pas om 15:20 te zijn, dus heb ik maar vriendelijk bedankt. Hoe leuk ik het ook vind dat ze mij daarvoor gevraagd hebben, voor een minuut of 13 rennen ga ik niet een bierfestival afzeggen(plus dat ik dan kneiterhard laatste zou worden, omdat ik echt niet zo snel ben als 19-jarige meisjes die al vanaf hun achtste aan atletiek doen
)
O, en Jero:
Le fuuu wat snel!jogger..
![]()
![]()
Ben dus ook al dement aan het worden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:26 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Doe ik! In de OP althans, volgens houdt MaleDuck ook nog een lijstje bij.
[..]
Je stond er al bij.![]()
![]()
Pffr, ik ga vanavond vroeg naar bed zodat ik morgenochtend vroeg kan hardlopen omdat ik aan het eind van de ochtend met studiegenootje aan studie moetquote:![]()
![]()
Dit inderdaad, er klopt gewoon niet heel veel van die waardes. Toch wel jammer, misschien dat het een productiefoutje is, zou je eens mee terug kunnen gaan naar de Lidl/Aldi? Kijken wat zij ervan zeggen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wees gerust over je hart, maar laat je hartslagmeter af. Hij klopt niet. Als ik je grafiekje zie fluctueert je hartslag belachelijk. Dat doet een hart niet. Zie ik bij niemand op Endomondo die een goeie hartslagmeter heeft. Ook niet bij mezelf.![]()
Haha, goed bezig hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Pffr, ik ga vanavond vroeg naar bed zodat ik morgenochtend vroeg kan hardlopen omdat ik aan het eind van de ochtend met studiegenootje aan studie moetIk had precies hetzelfde gedaan als ik iets anders leuks had. Hou zelf alleen niet echt van speciaalbiertjes.
![]()
Voor een wedstrijd waar ik echt graag aan mee had willen doen had ik waarschijnlijk erg getwijfeld, en dat heb ik nu ook wel even gedaan, maar voor 13 minuten rennen een gezellige middag afzeggen... En ik ken ook verder niemand van de baanatletiek, dus ik val er nog heel erg buiten ook. Ik kreeg net een mailtje terug of ik misschien wel andere wedstrijden zou kunnen rennen, als in: een klein beetje punten in de competitie voor de club is beter dan geen punten. Stiekem voel ik me een beetje voor het blok gezet, want ik heb geen idee hoe het gaat (ik heb op m'n 9e voor het laatst meegedaan aan een atletiekwedstrijd buiten m'n eigen club (en zo keihard balen dat ik 2.99m ver sprong(trauma)), dus ik heb ook geen flauw idee meer hoe en wat).
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Mên wat wil ik koekjes en chips enzo snaaien (wat vrouwlief ook allemaal in huis gehaald heeft). Maar ik blijf maar "Lean Mean Running Machine Halve Marathon" als mantra in mijn hoofd roepen
![]()
![]()
Ik hoor wel altijd dat je op de baan een stuk makkelijker snel kan rennen dan op de weg. Zelf geen ervaring mee, maar ik zie bij jou nu al erg mooie tijden langskomen en als je dan daar mooi nog PR's kan lopen is dat natuurlijk ook wel leuk. Doe je gewoon alleen loopwedstrijdenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:49 schreef hatsaflats het volgende:
Voor een wedstrijd waar ik echt graag aan mee had willen doen had ik waarschijnlijk erg getwijfeld, en dat heb ik nu ook wel even gedaan, maar voor 13 minuten rennen een gezellige middag afzeggen... En ik ken ook verder niemand van de baanatletiek, dus ik val er nog heel erg buiten ook. Ik kreeg net een mailtje terug of ik misschien wel andere wedstrijden zou kunnen rennen, als in: een klein beetje punten in de competitie voor de club is beter dan geen punten. Stiekem voel ik me een beetje voor het blok gezet, want ik heb geen idee hoe het gaat (ik heb op m'n 9e voor het laatst meegedaan aan een atletiekwedstrijd buiten m'n eigen club (en zo keihard balen dat ik 2.99m ver sprong(trauma)), dus ik heb ook geen flauw idee meer hoe en wat).
.
Ze zullen het vast ook niet heel erg vinden als je het niet doet denk ik. Zeg je gewoon dat je veel liever wegwedstrijden loopt ofzo.![]()
Argh.. Ekiden is in juli pas toch? Dan ben ik waarschijnlijk al wegquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:21 schreef Sheriam het volgende:
Leuk dat er zoveel meelopen met de Ekiden, ik wil er ook wel bij!![]()
![]()
leuk zo'n recordje lopen!
Ik verbaas me er trouwens wel over dat zoiets niet standaard in bijv Runkeeper zit. Waarom houdt die geen pr's op 100, 500, 1000m etc bij? Die afstanden loop je tig keer per rondje, ben wel benieuwd wat mijn snelste tot nu toe is. Nu moet ik dat elke keer handmatig maar een beetje nazoeken (ik check het ook alleen maar voor de 10km)![]()
6 juli inderdaad. Jammer, kan je niet een retourvluchtje boeken vanuit australië, dit mag je natuurlijk niet missen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef Levitas het volgende:
[..]
Argh.. Ekiden is in juli pas toch? Dan ben ik waarschijnlijk al weg![]()
Het loopt heel zacht op een sintelbaan, erg prettig. Maar wel eentonig, want 400m rondjes x zoveel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik hoor wel altijd dat je op de baan een stuk makkelijker snel kan rennen dan op de weg. Zelf geen ervaring mee, maar ik zie bij jou nu al erg mooie tijden langskomen en als je dan daar mooi nog PR's kan lopen is dat natuurlijk ook wel leuk. Doe je gewoon alleen loopwedstrijden.
Ze zullen het vast ook niet heel erg vinden als je het niet doet denk ik. Zeg je gewoon dat je veel liever wegwedstrijden loopt ofzo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef YUR het volgende:
[..]
nee, dit is een klein negertje met een grote Afro![]()
Het viel tegen ik was van plan twee lange rondjes te doen maar na 6 km/5 km hardlopen moest ik overgaan op lopen maar na een stukje wel weer een poging tot versnellen gedaan.
http://www.endomondo.com/workouts/178799151/6441387
Maar goed ik heb een poging gedaan volgende keer beter
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ik train 2 keer per week op de baan, dus ik weet hoe fijn het looptquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik hoor wel altijd dat je op de baan een stuk makkelijker snel kan rennen dan op de weg. Zelf geen ervaring mee, maar ik zie bij jou nu al erg mooie tijden langskomen en als je dan daar mooi nog PR's kan lopen is dat natuurlijk ook wel leuk. Doe je gewoon alleen loopwedstrijden.
Ze zullen het vast ook niet heel erg vinden als je het niet doet denk ik. Zeg je gewoon dat je veel liever wegwedstrijden loopt ofzo.Nouja, ik denk er gewoon nog heel even over na. Al neig ik er wel naar om het in ieder geval een keer uit te proberen. Maar de eerste keer zou dan in Almere zijn, en dan ben je meteen weer je dag kwijt.
Het valt mij alles mee hoe eentonig ik het vind. Dat komt ook vooral doordat de intervalletjes vaak vrij uitdagend zijn en er tussendoor genoeg geouwehoerd wordtquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het loopt heel zacht op een sintelbaan, erg prettig. Maar wel eentonig, want 400m rondjes x zoveel.![]()
![]()
Oeh, 6 juli.. Misschien dat dat nog wel gaat lukkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
6 juli inderdaad. Jammer, kan je niet een retourvluchtje boeken vanuit australië, dit mag je natuurlijk niet missen!Het plan is om half juli te vertrekken, maar dat kan nog veranderen (aanvraag visum enzo).
Dat is ook de enige reden die ik kan bedenken waarom je op een baan zou willen lopen eigenlijk, weten dat als je 1 rondje loopt je 400 meter hebt gelopen en zo vrij simpel kan intervallen..quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef hatsaflats het volgende:
Het valt mij alles mee hoe eentonig ik het vind. Dat komt ook vooral doordat de intervalletjes vaak vrij uitdagend zijn en er tussendoor genoeg geouwehoerd wordt![]()
Das een aardig rap 1 km PRquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:21 schreef Jero_nimo het volgende:
Hehe, net iets anders.
En bekertje voor mij!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/178837872/2368823![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Dan kan je op de koffie komen, m'n ouders wonen ernaast.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik train 2 keer per week op de baan, dus ik weet hoe fijn het looptNouja, ik denk er gewoon nog heel even over na. Al neig ik er wel naar om het in ieder geval een keer uit te proberen. Maar de eerste keer zou dan in Almere zijn, en dan ben je meteen weer je dag kwijt.
Intervallen != duurlopen. Verder kan het ook heerlijk zijn omdat je bepaalde meetpunten hebt. Afwisseling is key.quote:Het valt mij alles mee hoe eentonig ik het vind. Dat komt ook vooral doordat de intervalletjes vaak vrij uitdagend zijn en er tussendoor genoeg geouwehoerd wordtIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Brrr duurlopen op de baan. Praat eens niet zo eng. Die meetpunten zijn ook wel fijn: oeh, daar is het 300m streepje al, nog heeeeel even en dan ben je er, JAAA IK BEN ER!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan kan je op de koffie komen, m'n ouders wonen ernaast.
[..]
Intervallen != duurlopen. Verder kan het ook heerlijk zijn omdat je bepaalde meetpunten hebt. Afwisseling is key.![]()
Je hebt 5 en 10km op de baan. Dat kan he. Ok, dan lopen ze 'm 2x zo snel als wij, mortal people. Maar toch, ze doen het, die gekke atletiekmensjes.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Brrr duurlopen op de baan. Praat eens niet zo eng. Die meetpunten zijn ook wel fijn: oeh, daar is het 300m streepje al, nog heeeeel even en dan ben je er, JAAA IK BEN ER!
Ik was gister trouwens bij de GAC (Hilversum), het trok me wel. Ze hadden een krachthonk, je kan er lopen op een sintelbaan en je kan buiten lopen. Tis.. alles wat een mens nodig heeft...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dank je MosselMossel en Jero_Nimo :-) Ik denk dat ik de hartslagband dan inderdaad gewoon thuislaat... ik zou 't ook nog met die gel kunnen proberen ipv water, maar dan experimenteer ik nog wel eens bij een rustig loopje. De Aldi zal er niet veel mee kunnen, daar verkopen ze alleen de producten maar zo'n kassa-meisje weet er verder niets van. Ik zal morgen eens op de website kijken waar ik ook de software voor het horloge van gedownload heb.
De GPS lijkt gelukkig wel aardig goed, dat ik daarmee een beetje wobbel of iets aan de andere kant van de weg lijk te lopen, heb ik wel veel van anderen gehoord, en regelmatig een stuk erger -ik heb tenminste nog geen rondjes dwars door een meer gelopen ofzo.Ik denk dat ik eerst maar eens een aantal leuke nieuwe routes over alle smalle kronkel-paadjes hier in het bos ga lopen, voor de bomen vol in het blad staan. Dan wordt de GPS misschien ook minder nauwkeurig, maar als ik de routes eenmaal heb opgeslagen weet ik in ieder geval die afstanden enzo.
![]()
![]()
Dat weet ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt 5 en 10km op de baan. Dat kan he. Ok, dan lopen ze 'm 2x zo snel als wij, mortal people. Maar toch, ze doen het, die gekke atletiekmensjes.
Ik was gister trouwens bij de GAC (Hilversum), het trok me wel. Ze hadden een krachthonk, je kan er lopen op een sintelbaan en je kan buiten lopen. Tis.. alles wat een mens nodig heeft...Maar maar die sprinten gewoon 10km lang
Lijkt me niet erg leuk, trouwens.
Hebben ze in A'dam ook niet zoiets? Ik bedoel, zelfs in Alkmaar hebben we een krachthonk. Al vind ik iets vaker op de weg dan op de baan lopen ook wel fijn, maar dan zou ik met de recreanten mee moeten en die gaan langzaam.![]()
Wat een boel mensen voor de Ekiden
Ik heb ooit de vraag gesteld aan de vereniging in Nieuw-West, maar ik heb nooit antwoord gehad. Plus, gezien mijn huidige herstelpunt hoef ik ook niet zo nodig. Ik ga liever 12 weken bij een loopgroep voor een specifieke periode. Al kost het me 20 euro pm ofzo voor een lidmaatschap. Voor dat geld is het goed te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar maar die sprinten gewoon 10km lang
Lijkt me niet erg leuk, trouwens.
Hebben ze in A'dam ook niet zoiets? Ik bedoel, zelfs in Alkmaar hebben we een krachthonk. Al vind ik iets vaker op de weg dan op de baan lopen ook wel fijn, maar dan zou ik met de recreanten mee moeten en die gaan langzaam.
Deze dus: http://www.aacamsterdam.nl/In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hebben jullie trouwens ervaring met speciale hardloopsokken? Is het wat? Heb vandaag een paar gekocht bij de hema, maar s proberenNiet dat ik last heb van blaren oid maargoed, ik hoop er stiekem harder van te gaan lopen
![]()
![]()
Ik heb reguliere en speciale, maar ik merk weinig vd specialiteit om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hebben jullie trouwens ervaring met speciale hardloopsokken? Is het wat? Heb vandaag een paar gekocht bij de hema, maar s proberenNiet dat ik last heb van blaren oid maargoed, ik hoop er stiekem harder van te gaan lopen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb X-socks. Met m'n vorige schoenen ging dat perfect. Met m'n huidige schoenen dikke blaren ellende...
Maar ik heb tape gekocht, volgende week eens kijken of dat iets uithaalt
Nee, voor nu is het misschien nog niet zo'n goed ideequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb ooit de vraag gesteld aan de vereniging in Nieuw-West, maar ik heb nooit antwoord gehad. Plus, gezien mijn huidige herstelpunt hoef ik ook niet zo nodig. Ik ga liever 12 weken bij een loopgroep voor een specifieke periode. Al kost het me 20 euro pm ofzo voor een lidmaatschap. Voor dat geld is het goed te doen.
Deze dus: http://www.aacamsterdam.nl/Mijn vereniging heeft een goede deal voor studenten: 45% korting op de contributie
![]()
![]()
Enige wat ik bestudeer is de code van m'n collega's.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, voor nu is het misschien nog niet zo'n goed ideeMijn vereniging heeft een goede deal voor studenten: 45% korting op de contributie
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb mijn sokken gekocht bij de Xenos. Ben ik erg blijk mee moet ik zeggen; zitten erg goed, geen naden waar ze niet moeten zitten.. Perfect.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef Stefanovic83 het volgende:
![]()
hehe eindelijk bijgelezen...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik had het trouwens nog met m'n collega over het hardlopen en de evenementen die ik afloop. Hij wilde weten of er bij hem in de buurt ook iets te doen is. En dus even de hardloopkalender doorgespit.
En we kwamen echt zoiets leuks tegen![]()
Moet je kijken! De Tied Kwied Loop!
Bril-jant ideequote:In de nacht van 26 op 27 oktober, om 02.00 uur 's nachts, organiseert atletiekvereniging
Start '78 voor de 4e keer de TIEDKWIETLOOP.
De start is op De Markt, voor Grand Café De Rechter in Steenwijk. Hier finishen we ook
weer.
De af te leggen afstanden zijn 8.5 (wandelen), 11 en 17 km.
Om 03.00 uur gaat de klok 1 uur terug naar de wintertijd, zodat er hééél speciale tijden
verwacht worden................![]()
Ja ik ook weer bijgelezen.
Wat leuk dat er zoveel mensen mee gaan doen aan de Ekiden!
Het zou wel heel erg leuk zijn om jullie allemaal te ontmoeten. Maar stiekem vind ik best eng. En daarbij hobbel ik een beetje. Echt hardlopen kun je het bijna niet noemen. Haha Maar wie weet als er tegen die tijd nog iemand voor de kortste afstand mist kan ik het misschien wel opvullen.![]()
Daar zijn er meerdere van inderdaad. Dan kan je bijvoorbeeld de 15 kilometer in 1 minuut lopenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had het trouwens nog met m'n collega over het hardlopen en de evenementen die ik afloop. Hij wilde weten of er bij hem in de buurt ook iets te doen is. En dus even de hardloopkalender doorgespit.
En we kwamen echt zoiets leuks tegen![]()
Moet je kijken! De Tied Kwied Loop!
[..]
Bril-jant idee![]()
, of natuurlijk gewoon in negatieve tijd. Leuk bedacht!
![]()
Ik had er serieus nog nooit van gehoord, en nog nooit aan gedachtquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Daar zijn er meerdere van inderdaad. Dan kan je bijvoorbeeld de 15 kilometer in 1 minuut lopen, of natuurlijk gewoon in negatieve tijd. Leuk bedacht!
bring it on!!quote:Weather and Safety: Latest Update Friday 19 April 2013
Weather forecast for Sunday is Gusty North Easterlies, Periods of Rain, Max 14 degrees Celsius, Min 11 degrees Celsius. It will be cold up there so warm gear will be required. Visibility may also not be good, due to the North Easterlies which are known to bring low cloud over the mountain ridges. Please check the safety requirements further down this page.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Trouwens, zou ik ook in het OP mogen.
Ik loop 9juni 5k bij de ladiesrun in Rdam
Nouja, ik ga het proberen![]()
![]()
Hoppa! Lekker door de regen en de mist/wolken over de bergen rennen. Wel goed voor je doorzettingsvermogen! Gave wedstrijd!quote:![]()
Bfffffquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Allemaal een heel fijn weekend. Helaas is mijn vakantie voorbij en ga ik zo maar eens fijn naar mijn werk. Dit weekend kan ik kilometers tellen in het verzorgingstehuis:-)This whole world is wild at heart and weird on top![]()
![]()
Inmiddels in overleg met een aantal neven en een nicht over de7-heuvelenloop.
Ik dan voor de 10 op zaterdag met 1 neef en 1 nicht iig en mijn marathon-neef gaat uiteraard voor de 15 op zondag.
Ik zal dus gewoon aan de bak moeten dit jaar.
***![]()
Zo. Terug in Nederland. Dat wordt geen toptijd zondagIk wist dat ik gebunkerd heb, maar bijna 5kg erbij in 13 dagen had ik niet verwacht.
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zo. Terug in Nederland. Dat wordt geen toptijd zondagIk wist dat ik gebunkerd heb, maar bijna 5kg erbij in 13 dagen had ik niet verwacht.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
als TS moet je paraat staan 24/7quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:32 schreef Gogo83 het volgende:
Ik pas morgen de OP even aan, werkt niet echt op m'n mobiel.
En yay! Woensdag ben ik vrij!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hehe, dat doe je goedquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hij gaat binnenkort twee weken op trainingskamp in Afrika. Misschien helpt hetquote:
Damn, en dan lekker in RW werken tussendoor. Wat een levenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij gaat binnenkort twee weken op trainingskamp in Afrika. Misschien helpt het![]()
![]()
Ja, zoiets zou ik ook wel willenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Damn, en dan lekker in RW werken tussendoor. Wat een leven
Vrijdagavond. Bier en patat gecancelled. Ga nu slapen want morgenochtend fris willen zijn voor het lopen. Dedication.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vrijdagavond. Bier en patat gecancelled. Ga nu slapen want morgenochtend fris willen zijn voor het lopen. Dedication.![]()
hier zo direkt alleen een klein rondje van een kilometer of 5-6 met de hond, en dan met de benen omhoog voor morgen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
k*t ik voel m'n scheen![]()
![]()
Maar weer uitkijken dus
Er is iets mis met mijn uitslaapskills
Dan zo maar ff mn hardloopkloffie aantrekken en een klein rondje makenF means you're fucked![]()
Yur je hoeft nu nog niet vroeg op te zijn hoor. Duurt nog even voor de baby er is.
Ook hier al wakker. Maar hardlopen zit er niet in. Heb slaapdienst. Wakker doordat 2 kids dat ook al zijn. Anders had ik het wel geweten..![]()
Ik weet het! Maar volgens mij is de slaapfee alvast met me aan het oefenen ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 06:41 schreef Beau87 het volgende:
Yur je hoeft nu nog niet vroeg op te zijn hoor. Duurt nog even voor de baby er is.
Ook hier al wakker. Maar hardlopen zit er niet in. Heb slaapdienst. Wakker doordat 2 kids dat ook al zijn. Anders had ik het wel geweten..
Maar ieder nadeel heeft zijn voordeel. Het is nu nog lekker rustig op straat én ik heb straks tijd zat om nog te douchen enzo voordat ik bardienst heb bij de atletiekvereniging
Uitslapen word overgewaardeerd.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat is helemaal waar. Loopse!quote:Op zaterdag 20 april 2013 06:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet het! Maar volgens mij is de slaapfee alvast met me aan het oefenen ofzo
Maar ieder nadeel heeft zijn voordeel. Het is nu nog lekker rustig op straat én ik heb straks tijd zat om nog te douchen enzo voordat ik bardienst heb bij de atletiekvereniging
En 'vergeet' ik helemaal iedereen goedemorgen te wensen.
Fijne (loop)dag allemaal vandaag!![]()
En die moet ik zo ophalen![]()
Oudste heeft vanmorgen korfbal wedstrijd. Ff kijken en dan lekker naar huis. Eens kijken of ze vanmiddag meewillen voor een rondje![]()
![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 april 2013 06:57 schreef Arquero het volgende:
En die moet ik zo ophalen![]()
Oudste heeft vanmorgen korfbal wedstrijd. Ff kijken en dan lekker naar huis. Eens kijken of ze vanmiddag meewillen voor een rondje
Ik ga nu maar ff naar buiten. Voor het eerst sinds tijden weer eens met muziek, kijken hoe het me bevaltF means you're fucked![]()
Goeiemorgen!
Al ligt het hier wel aan de uitslaapskills van een ukkie![]()
Lekker aan het rennen Yur? De marathon al aan het verdwijnen uit je benen?
Leuk idee, zo met het terugzetten van de tijd rennen. Wel lekke brak tijdstip![]()
Rustig aan ET!
Niet doorlopen zoals deze muts![]()
![]()
Jij ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 06:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik ga nu maar ff naar buiten. Voor het eerst sinds tijden weer eens met muziek, kijken hoe het me bevalt![]()
![]()
Van het lopen van je werk of die laatste training?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:10 schreef E.T. het volgende:
k*t ik voel m'n scheen![]()
![]()
Maar weer uitkijken dus![]()
![]()
Zo omkleden en dan lekker rennen![]()
Het is echt onwijs mooi weer nu. De laatste dagen is het 's ochtends vroeg steeds best mooi, maar dan trekt het in de loop van de ochtend steeds dicht.![]()
zo direkt beginnen met het klaar zoeken van mijn spullen en dan vanavond maar vroeg naar bed, half 6 opstaan en om 6 uur in de auto om op tijd in Dunedin te zijn.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
wakker... Ik ben niet vooruit te branden vanmorgen... Gelukkig hoef ik morgen pas te lopen!
Mogguh!
Zin in morgen![]()
Sta niet in de OP omdat ik bijna alleen maar mee lees![]()
Maar ik loop ook de 10km in Hilversum
![]()
Nu maar even klaarmaken voor een dagje werken..![]()
Mooie tijden!quote:Op zaterdag 20 april 2013 07:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo direkt beginnen met het klaar zoeken van mijn spullen en dan vanavond maar vroeg naar bed, half 6 opstaan en om 6 uur in de auto om op tijd in Dunedin te zijn.
ben normaal gesproken vroeg wakker DK ,en in de auto nog even 2.5 uur om echt te ontwaken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat een goddelijk weer zegLekker door de duinen gebanjerd:
En het mooiste is...GotC heeft er helemaal niets van gemerkt
zie ik Moblo daar rennen aan de overkant?quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:11 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
En het mooiste is...GotC heeft er helemaal niets van gemerkt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zie ik Moblo daar rennen aan de overkant?
Dat is een leuke foto hee!quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:11 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
En het mooiste is...GotC heeft er helemaal niets van gemerktIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Thanks!quote:
Kwam er vanmorgen achter dat alleen lopen soms toch ook wel erg lekker kan zijn. In mn eentje lekker ieder duinpad beslissen welke kant ik op ga, en op welke snelheid ik dat wil doen. Heerlijk!
Lekker in stilte rennen langs alle wegschietende konijntjes en zo nu en dan een vosje...
Conclusie: Ik ga vier keer per week hardlopen. 3 keer met de groep, 1 keer in mn eentje
Ja, dat vroeg ik me laatst nog af, of je nou helemaal niet meer alleen zou lopen. In een groep lopen is heel leuk natuurlijk, maar ik kan me zo voorstellen dat het soms ook nog wel eens lekker kan zijn om het helemaal alleen te doen.
Gisteren met het boodschappen doen zag ik nog dat de ganzen inmiddels jonkies hebben. Supercute!! Maar ik kan nu dus niet meer daar hardlopen, agressieve ouders
Lopen in de duinenquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Thanks!
Kwam er vanmorgen achter dat alleen lopen soms toch ook wel erg lekker kan zijn. In mn eentje lekker ieder duinpad beslissen welke kant ik op ga, en op welke snelheid ik dat wil doen. Heerlijk!
Lekker in stilte rennen langs alle wegschietende konijntjes en zo nu en dan een vosje...
Conclusie: Ik ga vier keer per week hardlopen. 3 keer met de groep, 1 keer in mn eentje![]()
![]()
Zo, voor het eerst voor een wedstijd goed geslapen zonder wakker te liggen van de spanningHet begint dus bijna een routine te worden. Alleen ben ik wel bang voor een lijdensweg, 16.1 km is wel lang voor een wedstrijd voor mij
ruim anderhalf keer zover dan die 10 km
Maar we gaan het gewoon doen, nu eerst nog even wat huishoudelijke dingen doen en dan maar eens in de auto stappen en wachten tot het startschot van 13.15 uur...
En super dat er zoveel mensen mee willen doen met de Ekiden! Dan moeten we serieus met elkaar na gaan denken over een partytent en het meedoen met de BBQ![]()
in ieder geval heel veel succes MD!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Veel succes vanmiddagquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, voor het eerst voor een wedstijd goed geslapen zonder wakker te liggen van de spanningHet begint dus bijna een routine te worden. Alleen ben ik wel bang voor een lijdensweg, 16.1 km is wel lang voor een wedstrijd voor mij
Maar we gaan het gewoon doen, nu eerst nog even wat huishoudelijke dingen doen en dan maar eens in de auto stappen en wachten tot het startschot van 13.15 uur...
En super dat er zoveel mensen mee willen doen met de Ekiden! Dan moeten we serieus met elkaar na gaan denken over een partytent en het meedoen met de BBQ![]()
Gaat dat wel met je knieën, MD? Maar in ieder geval veel succes!
Mijn rondje ging niet zo super. Ik had ongeveer 13 of 14km op de planning staan, maar m'n benen wilden niet. Rondje maar even ingekort voor vandaag. Maar wel genoten van het weer. En ik heb een nieuw stukje ontdekt met onverharde paadjes.
Op de terugweg kwam ik nog een docent tegen van m'n middelbare school, dus daar nog even mee staan praten. Dat was wel leuk, want op de middelbare school was ik echt allesbehalve sportief (ik spijbelde steevast bij gym) en zat ik vooral op het schoolplein te roken.
En morgen ga ik een iets langer rondje op m'n Kinvara's lopen, kijken hoe dat gaat. Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat m'n gele rakkers gewoon niet echt goed voor me zijn.![]()
Agreed. Ik sliep een paar jaar geleden makkelijk 12-13 uur aan een stuk, en dat vond ik toen heerlijk. Het punt was alleen dat ik vaak langer sliep op een dag dan dat ik wakker was, en dat was volgens mij niet echt gezond.quote:
Nu slaap ik hooguit 8 uur per nacht (bioritme is verward door m`n werk dat soms om 5 of 6 uur sochtends begint) en voel ik mezelf zoooo veel fitter als ik wakker word.Heel veel succes! KILL IT!quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, voor het eerst voor een wedstijd goed geslapen zonder wakker te liggen van de spanning Het begint dus bijna een routine te worden. Alleen ben ik wel bang voor een lijdensweg, 16.1 km is wel lang voor een wedstrijd voor mij ruim anderhalf keer zover dan die 10 km Maar we gaan het gewoon doen, nu eerst nog even wat huishoudelijke dingen doen en dan maar eens in de auto stappen en wachten tot het startschot van 13.15 uur...![]()
Work it MD
quote:Beste YUR,
Bedankt voor je inschrijving voor de Halve marathon.
Kijk regelmatig op http://www.vooroeverloop.nl voor de laatste informatie over de Vooroeverloop Enkhuizen - Medemblik.
Op 11 augustus 2013 ligt het startnummer met chip voor de tijdregistratie voor je klaar bij het wedstrijdsecretariaat.
Het startnummer wordt dus niet toegestuurd.
Wij wensen je veel succes met de voorbereiding en zien je graag aan de start op zondag 11 augustus 2013 in Medemblik.
Organisatie Vooroeverloop Enkhuizen - MedemblikF means you're fucked![]()
Leuk
Lieve Gogo83, wil je mij in de OP toevoegen aan de Vooroeverloop op 11 augustus? Halve marathon dus
Ja gave omgeving ook. En apart eerst met de boot van medemblik naar enkhuizen en dan terug rennenquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Ziet er uit als een leuke loop zo midden in de zomer![]()
![]()
Ik heb nog niet met iemand samen gelopen behalve dan in een wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Thanks!
Conclusie: Ik ga vier keer per week hardlopen. 3 keer met de groep, 1 keer in mn eentje
Doe het ook echt voor mijzelf... zou jij ook doen als je 3 kinderen thuis hebt, ben je blij als je even kan nadenken en ongestoord bezig kan zijn!
Pff, heb mijn workout gehad. Ik ging eigenlijk voor 45 minuten hobbelen maar het werden uiteindelijk 5 km, de laatste km leek geen eind aan te komen en net toen ik op 5 km zat en eigenlijk nog 8 of 10 minuten moest hielden mijn benen er als vanzelf mee op. Stopte gewoon. Ik was ook wat duizelig aan het worden de laatste meters.
5 km was de max vandaag, en dat is ook goed.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
in ieder geval heel veel succes MD!!quote:quote:quote:quote:Dank jullie wel allemaal, ik heb er ook wel zin, ondanks dat het voelt als D-Day voor de Roparun. Ik weet gewoon niet wat ik moet voelen bij mn knieën, zeker omdat ik tijdens het hardlopen nog totaal geen klachten heb gevoeld, maar dat het puur de dag na mijn LDL begon op te spelen en ik er de hele week op gefocussed ben geweest. Dus weet niet wat het precies is, maar weet wel, dat als het toch overbelastingsklachten zijn, ik het waarschijnlijk in deze 16.1 km wel ga voelen en dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben, dus ik ben zelf ook heel benieuwdquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:15 schreef hatsaflats het volgende:
Gaat dat wel met je knieën, MD? Maar in ieder geval veel succes!
Omdat m'n kaartje op Endomondo er niet zo netjes uit zag maar even nagemeten op afstandsmeten.nl. Heeft m'n Garmin gewoon 400meter van m'n afstand afgesnoept![]()
![]()
Hoeveel KM zal ik mijn benen loslopen voor de 10KM morgen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Duizelig worden? Vraag jij op dit moment niet teveel van je lichaam? Ik heb je niet genoeg gevolgd om te weten wat je progressie is, maar als ik dit soort dingen lees... Bij intervallen wil ik het wel geloven, maar bij een rustige 5km, mwah.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
Pff, heb mijn workout gehad. Ik ging eigenlijk voor 45 minuten hobbelen maar het werden uiteindelijk 5 km, de laatste km leek geen eind aan te komen en net toen ik op 5 km zat en eigenlijk nog 8 of 10 minuten moest hielden mijn benen er als vanzelf mee op. Stopte gewoon. Ik was ook wat duizelig aan het worden de laatste meters.
5 km was de max vandaag, en dat is ook goed.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heel veel plezier!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
Euh.... ik heb blijkbaar de laatste post en ben mobiel.
Dus als iemand zich geroepen voelt![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: