quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:37 schreef Quoi het volgende:
Mr Q komt straks lekker naar mijn werk in Leiden. Hapje doen en dan doet hij de Singelloop. Ofwel: weer een hardloop-gerelateerd avondje. En morgen wéér! En dat zonder zelf te lopen![]()
Woeha!
Ik had hetzelfde probleem wel in FF. Toen kwamen ze ook al met een non-reden. Gelukkig werkt Chrome hier wel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:05 schreef slacker_nl het volgende:
Ik wordt een beetje moe van Garmin Support. Ipv te supporten wimpelen ze je af. Faalhazen. Probeer het eens, je hebt een klant die 300+ euro uitgeeft aan je producten, een duidelijk probleem meldt voor drie verschillende browsers en dan zeg je "Ja, we hebben daar geen ervaring mee ennuh.. mja" Eikels.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben ook niet een heel klein beetje competitief trouwens, zelfs voor mezelf.. Zat vandaag op het werk even te bedenken wat ik vanavond voor training zou gaan doen en toen dacht ik weer aan ik geloof de training van de_kluizenaar. Die een kilometer PR had gelopen.
Dus ik heb maar even besloten om zometeen na een uurtje rust maar even mijn 1000 meter tijd aan te vallen. Meteen ging mijn hartslag met 10 punten omhoog omdat ik het spannend vind en of ik wel een goede tijd kan neerzetten enzo..![]()
Ook als ik aan de wedstrijd van volgende week denk krijg ik helemaal kriebels en spanning, gekkenhuis. Dat wordt volgende week zaterdag niet slapen, weet ik nu al.![]()
Iemand wat goede tips om dat ietwat rustiger te benaderen allemaal?
Beste tip, everquote:
quote:
Best wel een goed idee trouwens! PR-etjes lopen op korte de afstandenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben ook niet een heel klein beetje competitief trouwens, zelfs voor mezelf.. Zat vandaag op het werk even te bedenken wat ik vanavond voor training zou gaan doen en toen dacht ik weer aan ik geloof de training van de_kluizenaar. Die een kilometer PR had gelopen.
Dus ik heb maar even besloten om zometeen na een uurtje rust maar even mijn 1000 meter tijd aan te vallen. Meteen ging mijn hartslag met 10 punten omhoog omdat ik het spannend vind en of ik wel een goede tijd kan neerzetten enzo..![]()
Ook als ik aan de wedstrijd van volgende week denk krijg ik helemaal kriebels en spanning, gekkenhuis. Dat wordt volgende week zaterdag niet slapen, weet ik nu al.![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zin in!
FF kort knallen.
Het is niet echt dat ik ergens bang voor ben, denk ik. Maar ik heb er gewoon zó veel zin in en ik leg mezelf ook best iets te hoge verwachtingen voor. Dan ga ik alle situaties die kunnen gebeuren in mijn hoofd afspelen. Voor de wedstrijd ook altijd heel veel adrenaline, wat opzich ook wel goed is. Maar dat ik niet slaap van tevoren is wel lastig soms..quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:53 schreef Manual het volgende:
[..]
Best wel een goed idee trouwens! PR-etjes lopen op korte de afstanden
Die kriebels en spanning enzo. Waar ben je bang voor?
Wat kan helpen is misschien alvast jezelf als het ware de actie zien uitvoeren die voor je ligt. Doorloop het parcours, voel je rustige ademhaling, je goede benen die het makkelijk aankunnen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Het ergste wat er kan gebeuren is dat je tijd minder goed is dan voorgaande keren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het is niet echt dat ik ergens bang voor ben, denk ik. Maar ik heb er gewoon zó veel zin in en ik leg mezelf ook best iets te hoge verwachtingen voor. Dan ga ik alle situaties die kunnen gebeuren in mijn hoofd afspelen. Voor de wedstrijd ook altijd heel veel adrenaline, wat opzich ook wel goed is. Maar dat ik niet slaap van tevoren is wel lastig soms..
Succes!quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zin in!
FF kort knallen.
Ze willen er niet eens naar kijken, tis wel reden voor mij om te gaan nadenken over een andere horlogefabrikant voor als ik ooit afscheid ga nemen van m'n 610.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem wel in FF. Toen kwamen ze ook al met een non-reden. Gelukkig werkt Chrome hier wel.
Dit!quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef Manual het volgende:
[..]
Misschien dat je meer nadruk zou kunnen leggen op het plezier wat je eraan beleeft.
Dat is wel erg slecht ja. Voor die prijs verwacht je inderdaad ook goede klantenservice.. Ik krijg niet volgende week, maar die week erop (dus week van 23 - 29 april) m`n Timex horloge. Ben zo benieuwd hoe die gaat bevallen, maar wat duurt dat nog langquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:05 schreef slacker_nl het volgende:
Ik wordt een beetje moe van Garmin Support. Ipv te supporten wimpelen ze je af. Faalhazen. Probeer het eens, je hebt een klant die 300+ euro uitgeeft aan je producten, een duidelijk probleem meldt voor drie verschillende browsers en dan zeg je "Ja, we hebben daar geen ervaring mee ennuh.. mja" Eikels.
Doe ik! In de OP althans, volgens houdt MaleDuck ook nog een lijstje bij.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef GlenHighland het volgende:
Die Ekiden..... lijkt me stiekem toch ook wel heel leuk![]()
Mag ik er ook bij?
Je stond er al bij.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zet mij er ook maar bij die ekiden.
Hey! 613 check, ik doe mijn best om aan te moedigen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zin in!
FF kort knallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook supporters kunnen we gebruikenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:56 schreef Claire-l het volgende:
Het is dat ik 1 juli terug kom van een maandje thailand en ik dan niet denk in staat te zijn om mee te doen aan de ediken maar lijkt me leuk om met de volgende editie mee te doen
Dat doe ik ook zeker! Ik vind het heerlijk om te lopen, zelfs als het een keertje niet zo lekker gaat als altijd. Daarom vind ik het ook zo raar dat ik zoveel spanning heb. Maar vroeger kon ik trouwens ook al niet slapen als ik de dag erop jarig was of naar een pretpark ging. Kun je nagaan hoeveel plezier ik heb in lopen! Misschien is het ook wel gewoon een extreme vorm van voorpretquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:15 schreef Manual het volgende:
[..]
Het ergste wat er kan gebeuren is dat je tijd minder goed is dan voorgaande keren.
Het is niet je laatste wedstrijd toch? Misschien dat je meer nadruk zou kunnen leggen op het plezier wat je eraan beleeft.
Wordt ie nou weer tweede?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:52 schreef Quoi het volgende:
En daar kwam Vincent als 2e voorbij. Van wie ik de schoenen kocht bij RW!!
Als dat die grote kale vent is vind ik het sowieso al heel knap dat hij uberhaupt in de top 10 looptquote:
nee, dit is een klein negertje met een grote Afroquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als dat die grote kale vent is vind ik het sowieso al heel knap dat hij uberhaupt in de top 10 loopt
Is toch die jongen/man met die afro? Of waren het dreads?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als dat die grote kale vent is vind ik het sowieso al heel knap dat hij uberhaupt in de top 10 loopt
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey! 613 check, ik doe mijn best om aan te moedigen.
Singelloop net gestart, wow wat massaal! Zit op een bruggetje in de zonVet relaxed, dan kan je het wel mooi volgen! Al vond ik de wind best fris net, maar het zonnetje is wel lekker idd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow ja... das net iets anders.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef YUR het volgende:
[..]
nee, dit is een klein negertje met een grote Afro
| 1 2 | MarikenloopStaatErAl] Sheriam - 10k |
Wees gerust over je hart, maar laat je hartslagmeter af. Hij klopt niet. Als ik je grafiekje zie fluctueert je hartslag belachelijk. Dat doet een hart niet. Zie ik bij niemand op Endomondo die een goeie hartslagmeter heeft. Ook niet bij mezelf.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef Sheriam het volgende:
Lekker gelopen vandaag, lekker weer ook, koeler dan eergisteren en gelukkig geen storm. Alleen vlakbij het eind liep 't pad even 'dood', daar zijn ze aan 't kappen enzo en kan je er soms ineens niet door (of moet je van 't pad af door de bushbush). Hinderlijk.
Maar ik geloof niets van die hartslagmeter, had 'm nu natter gemaakt (echt kletsnat) en ook flink strakker gedaan, maar nu bleef hij de hele afstand idioot hoge hartslag aangeven. Terwijl ik me echt niet stuk liep, praten kon gewoon, voelde niks bonzen oid, had voor m'n gevoel zonder enig probleem het dubbele kunnen lopen (mocht helaas vandaag niet van m'n schema'tje, want inderdaad een heerlijke avond). En ook 1x even een moment gestopt en pols gevoeld (da's die dip net voor 3km) en voelde niet super-snel.
Toch geeft 't een beetje een onrustig gevoel, of m'n hart wel in orde is. Als 'ie echt boven de 200 zit, zou ik dat toch moeten voelen, hart in de keel enzo zoals 't een enkele keer voelt als ik me wel kapot ren of fiets als ik de trein wil halen??? LOL, al die techniek... ik wilde niet eens speciaal een hartslagmeter, vnl voor de GPS enzo gekocht maar die band zat er bij, en nu zit ik daarmee te pielen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/178828482/9512995
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:26 schreef hatsaflats het volgende:
Over kleine wedstrijdjes gesproken:
Ik was gevraagd om zondag op de 3000m op de baan in te vallen voor de club, maar ik kon alleen eventueel aan het begin van de middag. Nu blijkt het pas om 15:20 te zijn, dus heb ik maar vriendelijk bedankt. Hoe leuk ik het ook vind dat ze mij daarvoor gevraagd hebben, voor een minuut of 13 rennen ga ik niet een bierfestival afzeggen(plus dat ik dan kneiterhard laatste zou worden, omdat ik echt niet zo snel ben als 19-jarige meisjes die al vanaf hun achtste aan atletiek doen
)
O, en Jero:
Le fuuu wat snel!
Ben dus ook al dement aan het worden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:26 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Doe ik! In de OP althans, volgens houdt MaleDuck ook nog een lijstje bij.
[..]
Je stond er al bij.
Pffr, ik ga vanavond vroeg naar bed zodat ik morgenochtend vroeg kan hardlopen omdat ik aan het eind van de ochtend met studiegenootje aan studie moetquote:
Dit inderdaad, er klopt gewoon niet heel veel van die waardes. Toch wel jammer, misschien dat het een productiefoutje is, zou je eens mee terug kunnen gaan naar de Lidl/Aldi? Kijken wat zij ervan zeggen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wees gerust over je hart, maar laat je hartslagmeter af. Hij klopt niet. Als ik je grafiekje zie fluctueert je hartslag belachelijk. Dat doet een hart niet. Zie ik bij niemand op Endomondo die een goeie hartslagmeter heeft. Ook niet bij mezelf.
Haha, goed bezig hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Pffr, ik ga vanavond vroeg naar bed zodat ik morgenochtend vroeg kan hardlopen omdat ik aan het eind van de ochtend met studiegenootje aan studie moet
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Mên wat wil ik koekjes en chips enzo snaaien (wat vrouwlief ook allemaal in huis gehaald heeft). Maar ik blijf maar "Lean Mean Running Machine Halve Marathon" als mantra in mijn hoofd roepen
Ik hoor wel altijd dat je op de baan een stuk makkelijker snel kan rennen dan op de weg. Zelf geen ervaring mee, maar ik zie bij jou nu al erg mooie tijden langskomen en als je dan daar mooi nog PR's kan lopen is dat natuurlijk ook wel leuk. Doe je gewoon alleen loopwedstrijdenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:49 schreef hatsaflats het volgende:
Voor een wedstrijd waar ik echt graag aan mee had willen doen had ik waarschijnlijk erg getwijfeld, en dat heb ik nu ook wel even gedaan, maar voor 13 minuten rennen een gezellige middag afzeggen... En ik ken ook verder niemand van de baanatletiek, dus ik val er nog heel erg buiten ook. Ik kreeg net een mailtje terug of ik misschien wel andere wedstrijden zou kunnen rennen, als in: een klein beetje punten in de competitie voor de club is beter dan geen punten. Stiekem voel ik me een beetje voor het blok gezet, want ik heb geen idee hoe het gaat (ik heb op m'n 9e voor het laatst meegedaan aan een atletiekwedstrijd buiten m'n eigen club (en zo keihard balen dat ik 2.99m ver sprong(trauma)), dus ik heb ook geen flauw idee meer hoe en wat).
Argh.. Ekiden is in juli pas toch? Dan ben ik waarschijnlijk al wegquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:21 schreef Sheriam het volgende:
Leuk dat er zoveel meelopen met de Ekiden, ik wil er ook wel bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |