Ik heb een contactberoep bij uitstek als toezichthouder. Maar dat is toch weer andersquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:39 schreef streamnl het volgende:
[..]
Daar is totaal niets mis mee. Dat is mijn vrouw ook en ik had er geen betere kunnen treffen.
Wat ik raar vind bij mij, is dat ik normaal totaal niet verlegen ben. Zou ook apart zijn als service monteur en straks als docent
Mocht de afstand echt een probleem zijn en er mensen een slaapplaats nodig hebben, zou dat eventueel wel kunnen hoor, maar laat dat wel op tijd wetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je mij ook ovb zetten? Moet nog even kijken of het gaat lukken, het is tenslotte niet om de hoek. Maar het lijkt me erg gezellig met zo'n grote groep!
Ja doen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:02 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna zoiets van -ik mag niet achterblijven- en leuk om eens de gezichten te zien.
Zo ver is het voor mij ook weer niet. Maar met de trein enzo komen er een hoop kosten bij. Dus als jullie gaan inschrijven zal ik definitief beslissenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mocht de afstand echt een probleem zijn en er mensen een slaapplaats nodig hebben, zou dat eventueel wel kunnen hoor, maar laat dat wel op tijd weten
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:28 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik weet ook niet of er nog iemand in de buurt van Ermelo woont, maar als ik kan dan ga ik met de auto en kunnen er natuurlijk ook mensen mee met mij. Mits het niet te ver uit de route ligt..
Wat GotC zegt dus..
Waarschijnlijk degene die voorover gebogen in de start houding staat met zijn arm naar achter gestrekt en grijphandjes heeft. En niet degene die net een slok van zijn speciaalbiertje/aquarius neemtquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
Wordt wel boeiend dan, want aangezien veel van ons elkaar niet kennen moet je wel even goed onthouden aan wie je de sjerp-dinges door geeft!![]()
Ja. Maar er zijn toch meer teams tegelijk aan het lopen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk degene die voorover gebogen in de start houding staat met zijn arm naar achter gestrekt en grijphandjes heeft. En niet degene die net een slok van zijn speciaalbiertje/aquarius neemt.
Lol ohjah, daar was ik net ook al over aan t denken, iets te laatquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja. Maar er zijn toch meer teams tegelijk aan het lopen.
Iedereen hoeft maar 1 gezicht te onthouden: degene aan wie hij/zij het stokje geeft. Ik schat in dat we dat wel kunnenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lol ohjah, daar was ik net ook al over aan t denken, iets te laat.
Moeten we van tevoren even goed de groepen leren kennen en afspreken wie na wie rent... En die dan weer goed onthouden inderdaad
Met de benen in de fietstassen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je gaat achterop de bagagedragert ja?
Goed bezig!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Het laatste rondje van week 4/7 achter de rug, 8 + 10 + 8.![]()
Dit keer in een bos, wat wel eventjes wennen was (mul zand en wat heuveltjes):
http://www.endomondo.com/workouts/178717428/1836758
Je kent mequote:Op vrijdag 19 april 2013 16:35 schreef Quoi het volgende:
Ja, je zou er spontaan faalangst van krijgen. Of faalkramp
Die van mei heeft veel minder professionele dingen erin staanquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:51 schreef Twinky het volgende:
Nouja, wel een paar, en je kunt er wel wat uithalen, maar erg veel marathon. Ik heb nu die van april geleend
Water.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Weten we hier nog een leuk hardloop gerelateerd cadeautje voor 12,50?
Okay, dan ga ik vragen of ik die ook mag lenenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Die van mei heeft veel minder professionele dingen erin staan
Sokken? En als je het budget iets oprekt fijnere sokkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
er zijn voor dat geld vast wel (kook)boeken te vindenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Boek?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Waterfles / bidon hand-ding?quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.runnersweb.nl/Abonnement/Abonnementen-NL.htmquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |