Ai, hier WOGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Voeden zich vooral ná het hardlopen, als alle endorfines vrij zijn gekomen. Velen die hen ontmoet hebben kampen nu met blessures.
True story.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Voeden zich vooral ná het hardlopen, als alle endorfines vrij zijn gekomen. Velen die hen ontmoet hebben kampen nu met blessures.
Wel zonde dat ze zo ermee omgaan zegquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:10 schreef Quoi het volgende:
Gisteren was trouwens best een kleine troosteloze ALV met weinig interactie tussen bestuur en ledenIk zit me nu te bedenken hoe we in hemelsnaam wat meer spirit in de tent gaan krijgen....
![]()
Er zijn in korte tijd erg jonge en ambitieuze leden bijgekomen, maar die moeten we niet even snel weer gaan kwijtraken...
Ik kan waarschijnlijk die kar niet alleen trekken, maar we gaan het proberen
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ai, hier WOGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wat dat betreft mensenschuw, terwijl ik een hartstikke sociaal dier ben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:58 schreef streamnl het volgende:
Lijkt mij wel apart om jullie allemaal in real life te ontmoeten.
![]()
Gezellig, maar apart...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ai, hier WOGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:06 schreef Masch1980 het volgende:
Zondag mijn eerste halve marathon, ik heb er zin in! Ik ga proberen om onder de 1:55:00 te eindigen. Nog goede tips voor de voorbereiding? Ik heb de hele week al pasta of rijst gegetenEn maar één keer getraind deze week, dat is ook wel apart
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:22 schreef Quoi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Opmerkelijk wel. In alle reeksen waar ik post zijn de meets gaan boomen na mijn emigratie. Zet te denken.
Ik had jou ook nog (ovb) staan, maar hoorde je er niet meer over, dus vandaar...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Opmerkelijk wel. In alle reeksen waar ik post zijn de meets gaan boomen na mijn emigratie. Zet te denken.
Toegevoegd aan de OP! Leuk dat je ook mee doet!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Zet mij er ook maar bij, bij de Ekiden.
Tig meets gedaan al, maar dit is wat anders dan terras-hangen en gezellig doen.![]()
Daar is totaal niets mis mee. Dat is mijn vrouw ook en ik had er geen betere kunnen treffen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft mensenschuw, terwijl ik een hartstikke sociaal dier ben.
Mobloem![]()
Ik miste nog een aantal namen in de OP, misschien moet je het lijstje van mij een paar posts terug even checken...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:39 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Toegevoegd aan de OP! Leuk dat je ook mee doet!
Gezellig doen op een terrasquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Tig meets gedaan al, maar dit is wat anders dan terras-hangen en gezellig doen.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Allemaal enge mensen, vooral GotC en YUR.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Stiekem zijn het vampiers. Die rennen op het bloed van anderen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
quote:
Super, hou het achter de handquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig doen op een terras![]()
Maarwilikwelhoor
Mochten jullie nou nog een persoon tekort komen, wandel ik wel 5 km
Ekiden boksquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Jij moet die 5 wandelkilometers van GotC natuurlijk compenserenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef YUR het volgende:
Ik voel de druk nu wel groter worden op de een of andere manier
Tja, als je die kadeloop wil gaan doen, moet je hem ook wel winnen, anders verkies je hem toch niet boven de ekidenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef YUR het volgende:
Ik voel de druk nu wel groter worden op de een of andere manier
Volgens mij is ie nu volledig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik miste nog een aantal namen in de OP, misschien moet je het lijstje van mij een paar posts terug even checken...
Zou je hatseflats willen veranderen naar hatsaflatsquote:
Volgens mij moet je even naar buiten inderdaad. zei degene die net een mailtje wilden sturen naar een Chinese leverancier of ze voortaan bubbeltjesplastic willen gebruiken dat je wel kunt knappenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je moet 't ook even uitspreken, voor het volledige gevoel.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
Dan gaan we al naar 3 teams!Ik heb nu bijna zoiets van -ik mag niet achterblijven- en leuk om eens de gezichten te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zou je hatseflats willen veranderen naar hatsaflats?
[..]
Volgens mij moet je even naar buiten inderdaad. zei degene die net een mailtje wilden sturen naar een Chinese leverancier of ze voortaan bubbeltjesplastic willen gebruiken dat je wel kunt knappen![]()
Dan sta je bij deze op de ovb lijstquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:02 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna zoiets van -ik mag niet achterblijven- en leuk om eens de gezichten te zien.
Whoops! Aangepast.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zou je hatseflats willen veranderen naar hatsaflats?
Klinkt goed! Even thuis in de agenda nog kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan sta je bij deze op de ovb lijst
Kun je mij ook ovb zetten? Moet nog even kijken of het gaat lukken, het is tenslotte niet om de hoek. Maar het lijkt me erg gezellig met zo'n grote groep!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan sta je bij deze op de ovb lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |