Ai, hier WOGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Voeden zich vooral ná het hardlopen, als alle endorfines vrij zijn gekomen. Velen die hen ontmoet hebben kampen nu met blessures.
True story.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Voeden zich vooral ná het hardlopen, als alle endorfines vrij zijn gekomen. Velen die hen ontmoet hebben kampen nu met blessures.
Wel zonde dat ze zo ermee omgaan zegquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:10 schreef Quoi het volgende:
Gisteren was trouwens best een kleine troosteloze ALV met weinig interactie tussen bestuur en ledenIk zit me nu te bedenken hoe we in hemelsnaam wat meer spirit in de tent gaan krijgen....
![]()
Er zijn in korte tijd erg jonge en ambitieuze leden bijgekomen, maar die moeten we niet even snel weer gaan kwijtraken...
Ik kan waarschijnlijk die kar niet alleen trekken, maar we gaan het proberen
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ai, hier WOGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wat dat betreft mensenschuw, terwijl ik een hartstikke sociaal dier ben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:58 schreef streamnl het volgende:
Lijkt mij wel apart om jullie allemaal in real life te ontmoeten.
![]()
Gezellig, maar apart...
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ai, hier WOGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:06 schreef Masch1980 het volgende:
Zondag mijn eerste halve marathon, ik heb er zin in! Ik ga proberen om onder de 1:55:00 te eindigen. Nog goede tips voor de voorbereiding? Ik heb de hele week al pasta of rijst gegetenEn maar één keer getraind deze week, dat is ook wel apart
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:22 schreef Quoi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Opmerkelijk wel. In alle reeksen waar ik post zijn de meets gaan boomen na mijn emigratie. Zet te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |