SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docs
[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 19-04-2013 19:27:00 ]![]()
Er zit blijkbaar een knop bovenaan het topic als ie vol is. Ik wist ook niet hoe het moest, maar het lijkt goed te zijn gegaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:57 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Ja ik ben geweest! 3x5 minuten gelopen![]()
Ohh help ik heb de laatste post. Kan iemand een nieuw topic openen? Geen idee hoe ik dat moet doen![]()
Goed dat je toch gelopen hebt!!![]()
Gelukkig! Een nieuw topic. Zag later dat ik ook een nieuw topic had kunnen openen. Was nog nooit de laatste poster geweest.
Maargoed.. Ik ben gegaan hoor. En achteraf helemaal blij dat ik ben geweest.![]()
Grappig is dat hè? Ik heb althans echt nog nooit spijt gehad dat ik ben gegaan. Wel eens spijt gehad dat ik níet ben gegaan.![]()
Conclusie: Altijd gaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Gogo83 het volgende:
Grappig is dat hè? Ik heb althans echt nog nooit spijt gehad dat ik ben gegaan. Wel eens spijt gehad dat ik níet ben gegaan.
F means you're fucked![]()
Waar ga je lopen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Beau87 het volgende:
9 juni komt ook echt al dichterbij. Dan heb ik mijn errste 5km loop. Spannend..![]()
Ik zeg: Ekiden! 6 Juli in Rotterdam, mooie combinatie met een evenement, genoeg tijd om elkaar te spreken en iedereen kan lekker op zijn eigen tempo 5; 7,195 of 10 km lopen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef Levitas het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk eens een echte FOK! Hardloop meet doen? Ik geloof dat er al eens over gesproken is, maar weet niet of er echt al concrete plannen zijn.. Mij lijkt het eigenlijk wel heel erg leuk om ook eens gezichten te krijgen bij alle namen, naast gewoon met z'n allen onze hobby/passie delen
Of ben ik nu te voorbarig met mijn ca. 1,5 maand hardloop-topic-deelnemer? :p
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mooi, mijn idee is om begin juni in te schrijven en dan moeten we ook al over teamindeling nadenken, maar dat is nog ver weg. Maar we hebben denk ik wel minimaal 2 teams vol (team is 6 personen en 11 mensen hebben nu aangegeven dat ze erbij zullen zijn en 3 mensen onder voorbehoud), maar eigenlijk denk ik dat we wel 3 of 4 teams vol zouden kunnen krijgenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef Quoi het volgende:
Ik ben trouwens zeker weten bij de Ekiden. For sureStart die inschrijving binnenkort?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Misschien wil ik ook wel mee doen. Ik was nog op zoek naar een mooie 5 kilometer eind juni/begin juli..![]()
Lijkt me heel leuk! We volgen dus gewoon een beetje jouquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, mijn idee is om begin juni in te schrijven en dan moeten we ook al over teamindeling nadenken, maar dat is nog ver weg. Maar we hebben denk ik wel minimaal 2 teams vol (team is 6 personen en 11 mensen hebben nu aangegeven dat ze erbij zullen zijn en 3 mensen onder voorbehoud), maar eigenlijk denk ik dat we wel 3 of 4 teams vol zouden kunnen krijgen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:19 schreef Gogo83 het volgende:
Misschien wil ik ook wel mee doen. Ik was nog op zoek naar een mooie 5 kilometer eind juni/begin juli..Je staat meteen op de lijst
Mossel is er ook bij, dus had eigenlijk al stiekem in mijn achterhoofd dat jij ook nog mee ging doenIs goed, dat ging vorig jaar ook goedquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Lijkt me heel leuk! We volgen dus gewoon een beetje jou
Dan had jij dat idee eerder dan ik zelf.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Je staat meteen op de lijst
Mossel is er ook bij, dus had eigenlijk al stiekem in mijn achterhoofd dat jij ook nog mee ging doen![]()
![]()
Niet van Fok! neequote:
En inmiddels heb ik toch ook al met heel wat mensen in dit topic kennis gemaakt
En E.T. natuurlijk ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik doe misschien ook wel mee aan de Ekiden.
True. Ik heb alleen pas daar getraind en werd een beetje zenuwachtig van dat achter elkaar lopenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:31 schreef YUR het volgende:
Ik ben nog steeds in dubio over die Ekiden.... De Kadeloop is ook zo leukMaar hij zit natuurlijk ook in het runcircuit
![]()
![]()
Hehe, de kinderen weten straks niets anders meer dan hardlopenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die moet dan gewoon mee natuurlijk
Dat achter elkaar lopen is inderdaad niet ideaal, maar het is toch ook wel weer bijzonderquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
True. Ik heb alleen pas daar getraind en werd een beetje zenuwachtig van dat achter elkaar lopenMaar hij zit natuurlijk ook in het runcircuit
Straks weer even een rondje rennen. Wat voor kleding raden jullie vandaag aan? Lange/korte broek, shirt/lang?
Ik heb het zelf nooit zo snel koud, maar wil natuurlijk niet ziek worden![]()
![]()
Misschien moeten we die dan maar eens een paar uurtjes aan oma uitbesteden. Hebben we ook eens rustig de tijd voor een praatje zonder "gaan we al naar huiuihuiuis".quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, de kinderen weten straks niets anders meer dan hardlopen![]()
lang shirt, korte broek denk ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:46 schreef GuitarJJ het volgende:
Straks weer even een rondje rennen. Wat voor kleding raden jullie vandaag aan? Lange/korte broek, shirt/lang?
Ik heb het zelf nooit zo snel koud, maar wil natuurlijk niet ziek worden![]()
![]()
Je wordt niet ziek van kou!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:46 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb het zelf nooit zo snel koud, maar wil natuurlijk niet ziek worden
***![]()
Nou zet ons er maar bij voor de Ekiden. Mij voor 10KM, eloise mag zelf beslissen *kijkt grootmoedig*![]()
Ik had ergens ook gezegd 'ik doe mee' maar meteen weer weggehaaldwant toen ik naar het lijstje keek had ik het idee dat er veel meer ervaren lopers lopen.
***![]()
Afstand bekijk ik nog even.. Als alles goed gaat, moet 10km dan te doen zijn.. maar ik hou graag een slag om de arm![]()
Overigens gaan de kinderen wel gewoon mee, de week erna zijn ze ook al de hele dag onder de pannen omdat papa en mama dan naar Robbie Williams gaan![]()
Maar met zoveel Fokkers en grote groep enzo gaat dat vast wel goed komen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Daar heb je gelijk in, alhoewel je weerstand er wel minder van kan worden.quote:
Waarom zie je eigenlijk op veel hardloopsites staan dat je pas vanaf 14/15 graden een korte broek 'mag' dragen?![]()
ik had vanmorgen met 7,5 graad toch gewoon een korte tight aan hoor![]()
Wel m'n lange mouwen aangedaan ipv korte
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nee je wordt ziek van de bacterie of het virus. maar als je lichaam de energie niet had gestoken in het warm maken van je lichaam vanwege de kou, dan had het zich beter kunnen verdedigen tegen de ziektequote:Dus indirect..........
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Zondag mijn eerste halve marathon, ik heb er zin in! Ik ga proberen om onder de 1:55:00 te eindigen. Nog goede tips voor de voorbereiding? Ik heb de hele week al pasta of rijst gegetenEn maar één keer getraind deze week, dat is ook wel apart
![]()
![]()
Ja, als we elkaar dan nog mislopen, weet ik het ook niet meer...quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef Quoi het volgende:
Ik ben trouwens zeker weten bij de Ekiden. For sureStart die inschrijving binnenkort?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lijkt me ook echt wel heel leuk, alleen nog even afwachten wanneer mijn vriendin haar verjaardag kan vieren. Ze is de 3e dan jarig, maar ze wil het misschien wel een weekje naar achter verplaatsen zodat ik kan rennen..quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, als we elkaar dan nog mislopen, weet ik het ook niet meer...![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, als we elkaar dan nog mislopen, weet ik het ook niet meer...![]()
![]()
![]()
Ik zie dit al voor me op een wandtegelquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt wel heel leuk, alleen nog even afwachten wanneer mijn vriendin haar verjaardag kan vieren. Ze is de 3e dan jarig, maar ze wil het misschien wel een weekje naar achter verplaatsen zodat ik kan rennen..
Echte liefde is...
Je verjaardag op een andere dag vieren zodat je vriendje kan gaan rennen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou zet ons er maar bij voor de Ekiden. Mij voor 10KM, eloise mag zelf beslissen *kijkt grootmoedig*Goed bezig, staat genoteerd. Afstanden zet ik erbij, maar kan nog geen garanties geven. En met de kids moet het goedkomen, zeker als we zorgen dat jullie niet tegelijk lopen, dan is er altijd 1 ouder bij
Ervaring doet er niet toe, vorig jaar liepen er 2 mensen in het Fok! team hun eerste wedstrijd bij de Ekiden, als je echt voor een snelle tijd met het team mee wil doen, dan moet je een ander team zoeken, want iedereen loopt hier op zijn eigen niveau, dus dat mag geen excuus zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had ergens ook gezegd 'ik doe mee' maar meteen weer weggehaaldwant toen ik naar het lijstje keek had ik het idee dat er veel meer ervaren lopers lopen.
Gewoon op zondag vieren, doe ik ook, ben zelf de 4e jarigquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt wel heel leuk, alleen nog even afwachten wanneer mijn vriendin haar verjaardag kan vieren. Ze is de 3e dan jarig, maar ze wil het misschien wel een weekje naar achter verplaatsen zodat ik kan rennen..
Maar nog niet het beste paard van stal, dus mocht ik meedoen met ekiden dan moet jij ook maar komenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet van Fok! nee
En inmiddels heb ik toch ook al met heel wat mensen in dit topic kennis gemaakt
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh cool! Ik wist niet dat je in Runkeeper ook vantevoren een route kon uitstippelen. Ik dacht alleen dat je gelopen routes op kon slaan
Het voordeel is dat je "Snap to roads" aan kunt zetten en de route dus ook echt met een vloeiende lijn door straten loopt, i.p.v rechte lijnen van punt naar punt, waardoor je dus een veel accuratere afstand krijgt
Net een mooie route uitgestippeld voor a.s zondag, 11.5km op het programma. Toevallig is de route exact 12km. Ga die 11,5km killen en de komende weken zal de afstand weer vrij vlot verlegd worden met - als het goed is - eind mei de 15km grens gepasseerd
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/route/2019607![]()
Mij mag je ook ovb zetten bij Ekiden. (dacht dat ik dat al had doorgegeven)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
JA! Gezellig!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:19 schreef Gogo83 het volgende:
Misschien wil ik ook wel mee doen. Ik was nog op zoek naar een mooie 5 kilometer eind juni/begin juli..
En jullie ook al! Zo veel bekendenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou zet ons er maar bij voor de Ekiden. Mij voor 10KM, eloise mag zelf beslissen *kijkt grootmoedig*
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga Schwetsenegger, E.T. en Daywalk3r toevoegen in de OP bij de Ekiden.Ik heb ook nog nooit eerder zoiets gedaan! Dus je zou echt niet de enige minder ervaren loper zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: