abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125497900
leuk zo'n recordje lopen!
Ik verbaas me er trouwens wel over dat zoiets niet standaard in bijv Runkeeper zit. Waarom houdt die geen pr's op 100, 500, 1000m etc bij? Die afstanden loop je tig keer per rondje, ben wel benieuwd wat mijn snelste tot nu toe is. Nu moet ik dat elke keer handmatig maar een beetje nazoeken (ik check het ook alleen maar voor de 10km)
pi_125497968
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef Levitas het volgende:

[..]

Argh.. Ekiden is in juli pas toch? Dan ben ik waarschijnlijk al weg :(
6 juli inderdaad. Jammer, kan je niet een retourvluchtje boeken vanuit australië, dit mag je natuurlijk niet missen!
  vrijdag 19 april 2013 @ 21:06:19 #203
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125498005
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik hoor wel altijd dat je op de baan een stuk makkelijker snel kan rennen dan op de weg. Zelf geen ervaring mee, maar ik zie bij jou nu al erg mooie tijden langskomen en als je dan daar mooi nog PR's kan lopen is dat natuurlijk ook wel leuk. Doe je gewoon alleen loopwedstrijden :).
Ze zullen het vast ook niet heel erg vinden als je het niet doet denk ik. Zeg je gewoon dat je veel liever wegwedstrijden loopt ofzo.
Het loopt heel zacht op een sintelbaan, erg prettig. Maar wel eentonig, want 400m rondjes x zoveel.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_125498263
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef YUR het volgende:

[..]

nee, dit is een klein negertje met een grote Afro :D
pi_125498521
Het viel tegen ik was van plan twee lange rondjes te doen maar na 6 km/5 km hardlopen moest ik overgaan op lopen maar na een stukje wel weer een poging tot versnellen gedaan.

http://www.endomondo.com/workouts/178799151/6441387

Maar goed ik heb een poging gedaan volgende keer beter :P
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_125498532
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik hoor wel altijd dat je op de baan een stuk makkelijker snel kan rennen dan op de weg. Zelf geen ervaring mee, maar ik zie bij jou nu al erg mooie tijden langskomen en als je dan daar mooi nog PR's kan lopen is dat natuurlijk ook wel leuk. Doe je gewoon alleen loopwedstrijden :).
Ze zullen het vast ook niet heel erg vinden als je het niet doet denk ik. Zeg je gewoon dat je veel liever wegwedstrijden loopt ofzo.
Ik train 2 keer per week op de baan, dus ik weet hoe fijn het loopt ;) Nouja, ik denk er gewoon nog heel even over na. Al neig ik er wel naar om het in ieder geval een keer uit te proberen. Maar de eerste keer zou dan in Almere zijn, en dan ben je meteen weer je dag kwijt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 21:06 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Het loopt heel zacht op een sintelbaan, erg prettig. Maar wel eentonig, want 400m rondjes x zoveel.
Het valt mij alles mee hoe eentonig ik het vind. Dat komt ook vooral doordat de intervalletjes vaak vrij uitdagend zijn en er tussendoor genoeg geouwehoerd wordt :)
pi_125498545
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 21:05 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

6 juli inderdaad. Jammer, kan je niet een retourvluchtje boeken vanuit australië, dit mag je natuurlijk niet missen!
Oeh, 6 juli.. Misschien dat dat nog wel gaat lukken :) Het plan is om half juli te vertrekken, maar dat kan nog veranderen (aanvraag visum enzo).
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef hatsaflats het volgende:
Het valt mij alles mee hoe eentonig ik het vind. Dat komt ook vooral doordat de intervalletjes vaak vrij uitdagend zijn en er tussendoor genoeg geouwehoerd wordt :)
Dat is ook de enige reden die ik kan bedenken waarom je op een baan zou willen lopen eigenlijk, weten dat als je 1 rondje loopt je 400 meter hebt gelopen en zo vrij simpel kan intervallen..
pi_125498836
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 20:21 schreef Jero_nimo het volgende:
Hehe, net iets anders :D.

En bekertje voor mij! *O*
http://www.endomondo.com/workouts/178837872/2368823
Das een aardig rap 1 km PR :D

^O^
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  vrijdag 19 april 2013 @ 21:19:10 #209
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125498853
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik train 2 keer per week op de baan, dus ik weet hoe fijn het loopt ;) Nouja, ik denk er gewoon nog heel even over na. Al neig ik er wel naar om het in ieder geval een keer uit te proberen. Maar de eerste keer zou dan in Almere zijn, en dan ben je meteen weer je dag kwijt.
Dan kan je op de koffie komen, m'n ouders wonen ernaast.

quote:
Intervallen != duurlopen. Verder kan het ook heerlijk zijn omdat je bepaalde meetpunten hebt. Afwisseling is key.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_125499045
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dan kan je op de koffie komen, m'n ouders wonen ernaast.

[..]

Intervallen != duurlopen. Verder kan het ook heerlijk zijn omdat je bepaalde meetpunten hebt. Afwisseling is key.
Brrr duurlopen op de baan. Praat eens niet zo eng. Die meetpunten zijn ook wel fijn: oeh, daar is het 300m streepje al, nog heeeeel even en dan ben je er, JAAA IK BEN ER!
  vrijdag 19 april 2013 @ 21:24:15 #211
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125499191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 21:22 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Brrr duurlopen op de baan. Praat eens niet zo eng. Die meetpunten zijn ook wel fijn: oeh, daar is het 300m streepje al, nog heeeeel even en dan ben je er, JAAA IK BEN ER!
Je hebt 5 en 10km op de baan. Dat kan he. Ok, dan lopen ze 'm 2x zo snel als wij, mortal people. Maar toch, ze doen het, die gekke atletiekmensjes.

Ik was gister trouwens bij de GAC (Hilversum), het trok me wel. Ze hadden een krachthonk, je kan er lopen op een sintelbaan en je kan buiten lopen. Tis.. alles wat een mens nodig heeft...
pi_125499393
Dank je MosselMossel en Jero_Nimo :-) Ik denk dat ik de hartslagband dan inderdaad gewoon thuislaat... ik zou 't ook nog met die gel kunnen proberen ipv water, maar dan experimenteer ik nog wel eens bij een rustig loopje. De Aldi zal er niet veel mee kunnen, daar verkopen ze alleen de producten maar zo'n kassa-meisje weet er verder niets van. Ik zal morgen eens op de website kijken waar ik ook de software voor het horloge van gedownload heb.

De GPS lijkt gelukkig wel aardig goed, dat ik daarmee een beetje wobbel of iets aan de andere kant van de weg lijk te lopen, heb ik wel veel van anderen gehoord, en regelmatig een stuk erger -ik heb tenminste nog geen rondjes dwars door een meer gelopen ofzo. _O- Ik denk dat ik eerst maar eens een aantal leuke nieuwe routes over alle smalle kronkel-paadjes hier in het bos ga lopen, voor de bomen vol in het blad staan. Dan wordt de GPS misschien ook minder nauwkeurig, maar als ik de routes eenmaal heb opgeslagen weet ik in ieder geval die afstanden enzo. :+
pi_125499813
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Je hebt 5 en 10km op de baan. Dat kan he. Ok, dan lopen ze 'm 2x zo snel als wij, mortal people. Maar toch, ze doen het, die gekke atletiekmensjes.

Ik was gister trouwens bij de GAC (Hilversum), het trok me wel. Ze hadden een krachthonk, je kan er lopen op een sintelbaan en je kan buiten lopen. Tis.. alles wat een mens nodig heeft...
Dat weet ik :) Maar maar die sprinten gewoon 10km lang :D Lijkt me niet erg leuk, trouwens.

Hebben ze in A'dam ook niet zoiets? Ik bedoel, zelfs in Alkmaar hebben we een krachthonk. Al vind ik iets vaker op de weg dan op de baan lopen ook wel fijn, maar dan zou ik met de recreanten mee moeten en die gaan langzaam.
  Moderator vrijdag 19 april 2013 @ 21:32:41 #214
155227 crew  Guppy
dus
pi_125499823
Wat een boel mensen voor de Ekiden O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 19 april 2013 @ 21:37:09 #215
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125500109
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 21:32 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat weet ik :) Maar maar die sprinten gewoon 10km lang :D Lijkt me niet erg leuk, trouwens.

Hebben ze in A'dam ook niet zoiets? Ik bedoel, zelfs in Alkmaar hebben we een krachthonk. Al vind ik iets vaker op de weg dan op de baan lopen ook wel fijn, maar dan zou ik met de recreanten mee moeten en die gaan langzaam.
Ik heb ooit de vraag gesteld aan de vereniging in Nieuw-West, maar ik heb nooit antwoord gehad. Plus, gezien mijn huidige herstelpunt hoef ik ook niet zo nodig. Ik ga liever 12 weken bij een loopgroep voor een specifieke periode. Al kost het me 20 euro pm ofzo voor een lidmaatschap. Voor dat geld is het goed te doen.

Deze dus: http://www.aacamsterdam.nl/
pi_125500294
Hebben jullie trouwens ervaring met speciale hardloopsokken? Is het wat? Heb vandaag een paar gekocht bij de hema, maar s proberen :) Niet dat ik last heb van blaren oid maargoed, ik hoop er stiekem harder van te gaan lopen :s)
  vrijdag 19 april 2013 @ 21:46:11 #217
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125500721
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hebben jullie trouwens ervaring met speciale hardloopsokken? Is het wat? Heb vandaag een paar gekocht bij de hema, maar s proberen :) Niet dat ik last heb van blaren oid maargoed, ik hoop er stiekem harder van te gaan lopen :s)
Ik heb reguliere en speciale, maar ik merk weinig vd specialiteit om eerlijk te zijn.
  Moderator vrijdag 19 april 2013 @ 21:47:56 #218
155227 crew  Guppy
dus
pi_125500834
Ik heb X-socks. Met m'n vorige schoenen ging dat perfect. Met m'n huidige schoenen dikke blaren ellende...

Maar ik heb tape gekocht, volgende week eens kijken of dat iets uithaalt :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_125500930
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 21:37 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik heb ooit de vraag gesteld aan de vereniging in Nieuw-West, maar ik heb nooit antwoord gehad. Plus, gezien mijn huidige herstelpunt hoef ik ook niet zo nodig. Ik ga liever 12 weken bij een loopgroep voor een specifieke periode. Al kost het me 20 euro pm ofzo voor een lidmaatschap. Voor dat geld is het goed te doen.

Deze dus: http://www.aacamsterdam.nl/
Nee, voor nu is het misschien nog niet zo'n goed idee :D Mijn vereniging heeft een goede deal voor studenten: 45% korting op de contributie *O*
  vrijdag 19 april 2013 @ 21:53:42 #220
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125501288
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 21:49 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nee, voor nu is het misschien nog niet zo'n goed idee :D Mijn vereniging heeft een goede deal voor studenten: 45% korting op de contributie *O*
Enige wat ik bestudeer is de code van m'n collega's.
pi_125501320
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik heb mijn sokken gekocht bij de Xenos. Ben ik erg blijk mee moet ik zeggen; zitten erg goed, geen naden waar ze niet moeten zitten.. Perfect.
  vrijdag 19 april 2013 @ 21:57:58 #222
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125501604
hehe eindelijk bijgelezen...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator vrijdag 19 april 2013 @ 22:03:36 #223
155227 crew  Guppy
dus
pi_125501980
Ik had het trouwens nog met m'n collega over het hardlopen en de evenementen die ik afloop. Hij wilde weten of er bij hem in de buurt ook iets te doen is. En dus even de hardloopkalender doorgespit.

En we kwamen echt zoiets leuks tegen :D _O- Moet je kijken! De Tied Kwied Loop!

quote:
In de nacht van 26 op 27 oktober, om 02.00 uur 's nachts, organiseert atletiekvereniging
Start '78 voor de 4e keer de TIEDKWIETLOOP.

De start is op De Markt, voor Grand Café De Rechter in Steenwijk. Hier finishen we ook
weer.
De af te leggen afstanden zijn 8.5 (wandelen), 11 en 17 km.
Om 03.00 uur gaat de klok 1 uur terug naar de wintertijd, zodat er hééél speciale tijden
verwacht worden
................
Bril-jant idee *O* _O_
pi_125502035
Ja ik ook weer bijgelezen.
Wat leuk dat er zoveel mensen mee gaan doen aan de Ekiden!
Het zou wel heel erg leuk zijn om jullie allemaal te ontmoeten. Maar stiekem vind ik best eng. En daarbij hobbel ik een beetje. Echt hardlopen kun je het bijna niet noemen. Haha Maar wie weet als er tegen die tijd nog iemand voor de kortste afstand mist kan ik het misschien wel opvullen.
pi_125502050
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had het trouwens nog met m'n collega over het hardlopen en de evenementen die ik afloop. Hij wilde weten of er bij hem in de buurt ook iets te doen is. En dus even de hardloopkalender doorgespit.

En we kwamen echt zoiets leuks tegen :D _O- Moet je kijken! De Tied Kwied Loop!

[..]

Bril-jant idee *O* _O_
Daar zijn er meerdere van inderdaad. Dan kan je bijvoorbeeld de 15 kilometer in 1 minuut lopen :D, of natuurlijk gewoon in negatieve tijd. Leuk bedacht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')