6 juli inderdaad. Jammer, kan je niet een retourvluchtje boeken vanuit australië, dit mag je natuurlijk niet missen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef Levitas het volgende:
[..]
Argh.. Ekiden is in juli pas toch? Dan ben ik waarschijnlijk al weg
Het loopt heel zacht op een sintelbaan, erg prettig. Maar wel eentonig, want 400m rondjes x zoveel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik hoor wel altijd dat je op de baan een stuk makkelijker snel kan rennen dan op de weg. Zelf geen ervaring mee, maar ik zie bij jou nu al erg mooie tijden langskomen en als je dan daar mooi nog PR's kan lopen is dat natuurlijk ook wel leuk. Doe je gewoon alleen loopwedstrijden.
Ze zullen het vast ook niet heel erg vinden als je het niet doet denk ik. Zeg je gewoon dat je veel liever wegwedstrijden loopt ofzo.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef YUR het volgende:
[..]
nee, dit is een klein negertje met een grote Afro
Ik train 2 keer per week op de baan, dus ik weet hoe fijn het looptquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik hoor wel altijd dat je op de baan een stuk makkelijker snel kan rennen dan op de weg. Zelf geen ervaring mee, maar ik zie bij jou nu al erg mooie tijden langskomen en als je dan daar mooi nog PR's kan lopen is dat natuurlijk ook wel leuk. Doe je gewoon alleen loopwedstrijden.
Ze zullen het vast ook niet heel erg vinden als je het niet doet denk ik. Zeg je gewoon dat je veel liever wegwedstrijden loopt ofzo.
Het valt mij alles mee hoe eentonig ik het vind. Dat komt ook vooral doordat de intervalletjes vaak vrij uitdagend zijn en er tussendoor genoeg geouwehoerd wordtquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het loopt heel zacht op een sintelbaan, erg prettig. Maar wel eentonig, want 400m rondjes x zoveel.
Oeh, 6 juli.. Misschien dat dat nog wel gaat lukkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
6 juli inderdaad. Jammer, kan je niet een retourvluchtje boeken vanuit australië, dit mag je natuurlijk niet missen!
Dat is ook de enige reden die ik kan bedenken waarom je op een baan zou willen lopen eigenlijk, weten dat als je 1 rondje loopt je 400 meter hebt gelopen en zo vrij simpel kan intervallen..quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef hatsaflats het volgende:
Het valt mij alles mee hoe eentonig ik het vind. Dat komt ook vooral doordat de intervalletjes vaak vrij uitdagend zijn en er tussendoor genoeg geouwehoerd wordt
Das een aardig rap 1 km PRquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:21 schreef Jero_nimo het volgende:
Hehe, net iets anders.
En bekertje voor mij!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/178837872/2368823
Dan kan je op de koffie komen, m'n ouders wonen ernaast.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik train 2 keer per week op de baan, dus ik weet hoe fijn het looptNouja, ik denk er gewoon nog heel even over na. Al neig ik er wel naar om het in ieder geval een keer uit te proberen. Maar de eerste keer zou dan in Almere zijn, en dan ben je meteen weer je dag kwijt.
Intervallen != duurlopen. Verder kan het ook heerlijk zijn omdat je bepaalde meetpunten hebt. Afwisseling is key.quote:Het valt mij alles mee hoe eentonig ik het vind. Dat komt ook vooral doordat de intervalletjes vaak vrij uitdagend zijn en er tussendoor genoeg geouwehoerd wordt
Brrr duurlopen op de baan. Praat eens niet zo eng. Die meetpunten zijn ook wel fijn: oeh, daar is het 300m streepje al, nog heeeeel even en dan ben je er, JAAA IK BEN ER!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan kan je op de koffie komen, m'n ouders wonen ernaast.
[..]
Intervallen != duurlopen. Verder kan het ook heerlijk zijn omdat je bepaalde meetpunten hebt. Afwisseling is key.
Je hebt 5 en 10km op de baan. Dat kan he. Ok, dan lopen ze 'm 2x zo snel als wij, mortal people. Maar toch, ze doen het, die gekke atletiekmensjes.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Brrr duurlopen op de baan. Praat eens niet zo eng. Die meetpunten zijn ook wel fijn: oeh, daar is het 300m streepje al, nog heeeeel even en dan ben je er, JAAA IK BEN ER!
Dat weet ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt 5 en 10km op de baan. Dat kan he. Ok, dan lopen ze 'm 2x zo snel als wij, mortal people. Maar toch, ze doen het, die gekke atletiekmensjes.
Ik was gister trouwens bij de GAC (Hilversum), het trok me wel. Ze hadden een krachthonk, je kan er lopen op een sintelbaan en je kan buiten lopen. Tis.. alles wat een mens nodig heeft...
Ik heb ooit de vraag gesteld aan de vereniging in Nieuw-West, maar ik heb nooit antwoord gehad. Plus, gezien mijn huidige herstelpunt hoef ik ook niet zo nodig. Ik ga liever 12 weken bij een loopgroep voor een specifieke periode. Al kost het me 20 euro pm ofzo voor een lidmaatschap. Voor dat geld is het goed te doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar maar die sprinten gewoon 10km lang
Lijkt me niet erg leuk, trouwens.
Hebben ze in A'dam ook niet zoiets? Ik bedoel, zelfs in Alkmaar hebben we een krachthonk. Al vind ik iets vaker op de weg dan op de baan lopen ook wel fijn, maar dan zou ik met de recreanten mee moeten en die gaan langzaam.
Ik heb reguliere en speciale, maar ik merk weinig vd specialiteit om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hebben jullie trouwens ervaring met speciale hardloopsokken? Is het wat? Heb vandaag een paar gekocht bij de hema, maar s proberenNiet dat ik last heb van blaren oid maargoed, ik hoop er stiekem harder van te gaan lopen
Nee, voor nu is het misschien nog niet zo'n goed ideequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb ooit de vraag gesteld aan de vereniging in Nieuw-West, maar ik heb nooit antwoord gehad. Plus, gezien mijn huidige herstelpunt hoef ik ook niet zo nodig. Ik ga liever 12 weken bij een loopgroep voor een specifieke periode. Al kost het me 20 euro pm ofzo voor een lidmaatschap. Voor dat geld is het goed te doen.
Deze dus: http://www.aacamsterdam.nl/
Enige wat ik bestudeer is de code van m'n collega's.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, voor nu is het misschien nog niet zo'n goed ideeMijn vereniging heeft een goede deal voor studenten: 45% korting op de contributie
Ik heb mijn sokken gekocht bij de Xenos. Ben ik erg blijk mee moet ik zeggen; zitten erg goed, geen naden waar ze niet moeten zitten.. Perfect.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hebben jullie trouwens ervaring met speciale hardloopsokken? Is het wat? Heb vandaag een paar gekocht bij de hema, maar s proberenNiet dat ik last heb van blaren oid maargoed, ik hoop er stiekem harder van te gaan lopen
Bril-jant ideequote:In de nacht van 26 op 27 oktober, om 02.00 uur 's nachts, organiseert atletiekvereniging
Start '78 voor de 4e keer de TIEDKWIETLOOP.
De start is op De Markt, voor Grand Café De Rechter in Steenwijk. Hier finishen we ook
weer.
De af te leggen afstanden zijn 8.5 (wandelen), 11 en 17 km.
Om 03.00 uur gaat de klok 1 uur terug naar de wintertijd, zodat er hééél speciale tijden
verwacht worden................
Daar zijn er meerdere van inderdaad. Dan kan je bijvoorbeeld de 15 kilometer in 1 minuut lopenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had het trouwens nog met m'n collega over het hardlopen en de evenementen die ik afloop. Hij wilde weten of er bij hem in de buurt ook iets te doen is. En dus even de hardloopkalender doorgespit.
En we kwamen echt zoiets leuks tegen![]()
Moet je kijken! De Tied Kwied Loop!
[..]
Bril-jant idee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |