Lopen in de duinenquote:Op zaterdag 20 april 2013 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Thanks!
Kwam er vanmorgen achter dat alleen lopen soms toch ook wel erg lekker kan zijn. In mn eentje lekker ieder duinpad beslissen welke kant ik op ga, en op welke snelheid ik dat wil doen. Heerlijk!
Lekker in stilte rennen langs alle wegschietende konijntjes en zo nu en dan een vosje...
Conclusie: Ik ga vier keer per week hardlopen. 3 keer met de groep, 1 keer in mn eentje
Veel succes vanmiddagquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, voor het eerst voor een wedstijd goed geslapen zonder wakker te liggen van de spanningHet begint dus bijna een routine te worden. Alleen ben ik wel bang voor een lijdensweg, 16.1 km is wel lang voor een wedstrijd voor mij
ruim anderhalf keer zover dan die 10 km
Maar we gaan het gewoon doen, nu eerst nog even wat huishoudelijke dingen doen en dan maar eens in de auto stappen en wachten tot het startschot van 13.15 uur...
En super dat er zoveel mensen mee willen doen met de Ekiden! Dan moeten we serieus met elkaar na gaan denken over een partytent en het meedoen met de BBQ![]()
Agreed. Ik sliep een paar jaar geleden makkelijk 12-13 uur aan een stuk, en dat vond ik toen heerlijk. Het punt was alleen dat ik vaak langer sliep op een dag dan dat ik wakker was, en dat was volgens mij niet echt gezond.quote:
Heel veel succes! KILL IT!quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, voor het eerst voor een wedstijd goed geslapen zonder wakker te liggen van de spanning Het begint dus bijna een routine te worden. Alleen ben ik wel bang voor een lijdensweg, 16.1 km is wel lang voor een wedstrijd voor mij ruim anderhalf keer zover dan die 10 km Maar we gaan het gewoon doen, nu eerst nog even wat huishoudelijke dingen doen en dan maar eens in de auto stappen en wachten tot het startschot van 13.15 uur...
quote:Beste YUR,
Bedankt voor je inschrijving voor de Halve marathon.
Kijk regelmatig op http://www.vooroeverloop.nl voor de laatste informatie over de Vooroeverloop Enkhuizen - Medemblik.
Op 11 augustus 2013 ligt het startnummer met chip voor de tijdregistratie voor je klaar bij het wedstrijdsecretariaat.
Het startnummer wordt dus niet toegestuurd.
Wij wensen je veel succes met de voorbereiding en zien je graag aan de start op zondag 11 augustus 2013 in Medemblik.
Organisatie Vooroeverloop Enkhuizen - Medemblik
Ja gave omgeving ook. En apart eerst met de boot van medemblik naar enkhuizen en dan terug rennenquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Ziet er uit als een leuke loop zo midden in de zomer
Ik heb nog niet met iemand samen gelopen behalve dan in een wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Thanks!
Kwam er vanmorgen achter dat alleen lopen soms toch ook wel erg lekker kan zijn. In mn eentje lekker ieder duinpad beslissen welke kant ik op ga, en op welke snelheid ik dat wil doen. Heerlijk!
Lekker in stilte rennen langs alle wegschietende konijntjes en zo nu en dan een vosje...
Conclusie: Ik ga vier keer per week hardlopen. 3 keer met de groep, 1 keer in mn eentje
quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
in ieder geval heel veel succes MD!!
quote:
quote:
quote:
quote:
Dank jullie wel allemaal, ik heb er ook wel zin, ondanks dat het voelt als D-Day voor de Roparun. Ik weet gewoon niet wat ik moet voelen bij mn knieën, zeker omdat ik tijdens het hardlopen nog totaal geen klachten heb gevoeld, maar dat het puur de dag na mijn LDL begon op te spelen en ik er de hele week op gefocussed ben geweest. Dus weet niet wat het precies is, maar weet wel, dat als het toch overbelastingsklachten zijn, ik het waarschijnlijk in deze 16.1 km wel ga voelen en dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben, dus ik ben zelf ook heel benieuwdquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:15 schreef hatsaflats het volgende:
Gaat dat wel met je knieën, MD? Maar in ieder geval veel succes!
Duizelig worden? Vraag jij op dit moment niet teveel van je lichaam? Ik heb je niet genoeg gevolgd om te weten wat je progressie is, maar als ik dit soort dingen lees... Bij intervallen wil ik het wel geloven, maar bij een rustige 5km, mwah.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
Pff, heb mijn workout gehad. Ik ging eigenlijk voor 45 minuten hobbelen maar het werden uiteindelijk 5 km, de laatste km leek geen eind aan te komen en net toen ik op 5 km zat en eigenlijk nog 8 of 10 minuten moest hielden mijn benen er als vanzelf mee op. Stopte gewoon. Ik was ook wat duizelig aan het worden de laatste meters.
5 km was de max vandaag, en dat is ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |