Ik weet het! Maar volgens mij is de slaapfee alvast met me aan het oefenen ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 06:41 schreef Beau87 het volgende:
Yur je hoeft nu nog niet vroeg op te zijn hoor. Duurt nog even voor de baby er is.
Ook hier al wakker. Maar hardlopen zit er niet in. Heb slaapdienst. Wakker doordat 2 kids dat ook al zijn. Anders had ik het wel geweten..
Dat is helemaal waar. Loopse!quote:Op zaterdag 20 april 2013 06:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet het! Maar volgens mij is de slaapfee alvast met me aan het oefenen ofzo
Maar ieder nadeel heeft zijn voordeel. Het is nu nog lekker rustig op straat én ik heb straks tijd zat om nog te douchen enzo voordat ik bardienst heb bij de atletiekvereniging
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 april 2013 06:57 schreef Arquero het volgende:
En die moet ik zo ophalen![]()
Oudste heeft vanmorgen korfbal wedstrijd. Ff kijken en dan lekker naar huis. Eens kijken of ze vanmiddag meewillen voor een rondje
Jij ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 06:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik ga nu maar ff naar buiten. Voor het eerst sinds tijden weer eens met muziek, kijken hoe het me bevalt
Van het lopen van je werk of die laatste training?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:10 schreef E.T. het volgende:
k*t ik voel m'n scheen![]()
![]()
Maar weer uitkijken dus
Mooie tijden!quote:Op zaterdag 20 april 2013 07:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo direkt beginnen met het klaar zoeken van mijn spullen en dan vanavond maar vroeg naar bed, half 6 opstaan en om 6 uur in de auto om op tijd in Dunedin te zijn.
zie ik Moblo daar rennen aan de overkant?quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:11 schreef YUR het volgende:
Wat een goddelijk weer zegLekker door de duinen gebanjerd:
[ afbeelding ]
En het mooiste is...GotC heeft er helemaal niets van gemerkt
quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zie ik Moblo daar rennen aan de overkant?
Dat is een leuke foto hee!quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:11 schreef YUR het volgende:
Wat een goddelijk weer zegLekker door de duinen gebanjerd:
[ afbeelding ]
En het mooiste is...GotC heeft er helemaal niets van gemerkt
Thanks!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |