Ik had er serieus nog nooit van gehoord, en nog nooit aan gedachtquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Daar zijn er meerdere van inderdaad. Dan kan je bijvoorbeeld de 15 kilometer in 1 minuut lopen, of natuurlijk gewoon in negatieve tijd. Leuk bedacht!
bring it on!!quote:Weather and Safety: Latest Update Friday 19 April 2013
Weather forecast for Sunday is Gusty North Easterlies, Periods of Rain, Max 14 degrees Celsius, Min 11 degrees Celsius. It will be cold up there so warm gear will be required. Visibility may also not be good, due to the North Easterlies which are known to bring low cloud over the mountain ridges. Please check the safety requirements further down this page.
Hoppa! Lekker door de regen en de mist/wolken over de bergen rennen. Wel goed voor je doorzettingsvermogen! Gave wedstrijd!quote:
Bfffffquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zo. Terug in Nederland. Dat wordt geen toptijd zondagIk wist dat ik gebunkerd heb, maar bijna 5kg erbij in 13 dagen had ik niet verwacht.
als TS moet je paraat staan 24/7quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:32 schreef Gogo83 het volgende:
Ik pas morgen de OP even aan, werkt niet echt op m'n mobiel.
En yay! Woensdag ben ik vrij!!
Hehe, dat doe je goedquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zo. Terug in Nederland. Dat wordt geen toptijd zondagIk wist dat ik gebunkerd heb, maar bijna 5kg erbij in 13 dagen had ik niet verwacht.
Hij gaat binnenkort twee weken op trainingskamp in Afrika. Misschien helpt hetquote:
Damn, en dan lekker in RW werken tussendoor. Wat een levenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij gaat binnenkort twee weken op trainingskamp in Afrika. Misschien helpt het
Ja, zoiets zou ik ook wel willenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Damn, en dan lekker in RW werken tussendoor. Wat een leven
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vrijdagavond. Bier en patat gecancelled. Ga nu slapen want morgenochtend fris willen zijn voor het lopen. Dedication.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |